BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Apoel Nicosia (Champions League: woensdag 10 december 2014, 20:45); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 december 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 08:42 schreef Eide het volgende:
En Andersen speelde niet eens slecht. Hij speelde onzichtbaar en nadrukkelijk in dienst van de ploeg maar niet slecht. De enige dissonant gisteren was Moisander en dan voornamelijk door onnoodzakelijk balverlies in de laatste linie. Schone niet goed, wel effectief. Viergever wat sober maar verder allemaal dikke voldoendes wat mij betreft.
Andersen niet slecht maar onzichtbaar? Dat klinkt al niet best.
Hij werd ook niet voor niks gewisseld Sorerro vulde het ook gelijk beter in veel
dreigender. Schone bracht voetballend vrij weinig Khisna--Milik---Ghazi zijn
hem binnen korte tijd voorbij vooral Khisna begint nu ook vrijer te ballen.
Dat kan Schone wel eens fataal worden. Moisander is gewoon echt slecht bezig
Dekken inspelen verdediging neer zetten niks lukt en Veltman mag het uitzoeken.
nora
 nora - donderdag 11 december 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Schone was inderdaad op een enkele actie na niet top, maar de invallers komen er wel in bij gelopen stand dus is dat wel makkelijker voetballen.En Moisander is 29 maar ging pas voetballen toen het 3-0 stond hij kan nog steeds niet onder druk voetballen snel verkopen en als Denswil niet tekend een andere LCV neerzetten.
remco k
 remco k - donderdag 11 december 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 09:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ongelooflijk goed laatste tijd? Sorry hoor.. Talent zat maar ik verwacht veel meer van hem.
Rendement is nog veel en veel te laag. Wat ik al langer roep ik zie ook wel
dat hij talent heeft en iets beter is gaan spelen. Voor ongelooflijk goed verwacht ik
wel iets meer van hem en ook zijn rendement moet veel hoger. Ik doe niet
mee aan de hype.
Je hebt het over rendement, en in een post eerder zeg je dat Serrero het gister wel goed deed op die plek. Wat was zijn rendement dan??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 10:30   quote  deeplink  
voetbal primeur geeft cijfers

Lasse Schöne 7,5: Hoe vaak is het wel niet gebeurd dat je denkt: Schöne zit niet in de wedstrijd en dat hij even later een belangrijk doelpunt scoorde? Woensdagavond was het weer zover. Hij blijft ontzettend belangrijk. Maar wat moet De Boer als Kishna én El Ghazi fit zijn? Waar gaat Schöne dan spelen?

zo waar!!!!!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 december 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 10:20 schreef nora het volgende:
Schone was inderdaad op een enkele actie na niet top, maar de invallers komen er wel in bij gelopen stand dus is dat wel makkelijker voetballen.En Moisander is 29 maar ging pas voetballen toen het 3-0 stond hij kan nog steeds niet onder druk voetballen snel verkopen en als Denswil niet tekend een andere LCV neerzetten.
Ja eens..
remco k
 remco k - donderdag 11 december 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 10:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Lasse Schöne 7,5: Hoe vaak is het wel niet gebeurd dat je denkt: Schöne zit niet in de wedstrijd en dat hij even later een belangrijk doelpunt scoorde? Woensdagavond was het weer zover. Hij blijft ontzettend belangrijk. Maar wat moet De Boer als Kishna én El Ghazi fit zijn? Waar gaat Schöne dan spelen?

zo waar!!!!!
Gister waren ze alle drie fit. En de Boer koos gister voor Schone en Kishna, en beiden hebben het uiteindelijk goed gedaan..

Het is toch alleen maar een positief luxe probleem, waar maak jij je druk om..Alleen maar mooi toch.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 december 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 10:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt het over rendement, en in een post eerder zeg je dat Serrero het gister wel goed deed op die plek. Wat was zijn rendement dan??
Ballen die wel bij medespelers aankomen goede loopacties/zichzelf vrij draaien/spelen.
Als je dat gisteren niet heb kunnen zien dan snap je er echt niks van.
Sorrero deed het gisteren prima op die plek toen hij Andersen verving.
Met rendement bedoel ik in Andersen zijn geval al het aantal gelukte acties/voortzettingen en
dat was niet bijster veel. Over assist en doelpunten maar te zwijgen en daar is Sorrero ook
geen ster in nee want dat kun je ook als rendement zien en daar zijn ze beide zwak in.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 11 december 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 10:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

zo waar!!!!!
Dan stelt Frank gewoon Schöne op, omdat hij hoger in zijn hiërarchie staat. Na meer dan 4 jaar zijnde de coach van Ajax, kun je toch gaan inzien, wat de selectie criteria van Frank zijn. Daarnaast ook z'n eigen beroerde aankopen (Kolbein) blijft opstellen.
remco k
 remco k - donderdag 11 december 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 11:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ballen die wel bij medespelers aankomen goede loopacties/zichzelf vrij draaien/spelen.
Als je dat gisteren niet heb kunnen zien dan snap je er echt niks van.
Sorrero deed het gisteren prima op die plek toen hij Andersen verving.
Met rendement bedoel ik in Andersen zijn geval al het aantal gelukte acties/voortzettingen en
dat was niet bijster veel. Over assist en doelpunten maar te zwijgen en daar is Sorrero ook
geen ster in nee want dat kun je ook als rendement zien en daar zijn ze beide zwak in.
Andersen zijn rendement is flink aan het verbeteren. Hij staat op 3 goals en als ik me niet vergis 6 assists.. Dat is toch gewoon heel erg goed voor een jongen die net 2 maanden basisspeler is..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 11:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Gister waren ze alle drie fit. En de Boer koos gister voor Schone en Kishna, en beiden hebben het uiteindelijk goed gedaan..

Het is toch alleen maar een positief luxe probleem, waar maak jij je druk om..Alleen maar mooi toch.
ik mij druk maken?? haha, omdat 1 van die 3 op de bank moet zitten, dan heb je het mis.

Enkel als je met El Ghazi, Kishna en Schone wil spelen, waar gaat schone dan spelen?
Dat die 3 gelijktijdig moeten spelen, Dat hoeft natuurlijk niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 11:40 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dan stelt Frank gewoon Schöne op, omdat hij hoger in zijn hiërarchie staat. Na meer dan 4 jaar zijnde de coach van Ajax, kun je toch gaan inzien, wat de selectie criteria van Frank zijn. Daarnaast ook z'n eigen beroerde aankopen (Kolbein) blijft opstellen.
Schone kwam als bankzitter naar Ajax, maar speelde veel wedstrijden als basisspeler.
Waarom? Nou ik geef mij visie:
speelde als middenvelder omdat de jong naar de spits schoof en zo een plekje vrij kwam.
Speelde als rechtsback omdat er geen rechtsback bij de selectie zat en hij de beste speler van de bank was.
Speelde op 6 omdat diegene die op 6 speelde zwaar tegen viel en hij toch op de bank zat, waarom dan niet proberen?
Speelde als buitenspeler omdat de buitenspelers tegenvielen, hij toch op de bank zat en het prima invulde, naar zijn mogelijkheden.

Maar nu zijn er wel buitenspelers die voldoen, dan is het logisch dat er naar een andere plek word gezocht voor onze schone.
Bijvoorbeeld op 6?
Ztjes
 Ztjes - donderdag 11 december 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 11:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Schone kwam als bankzitter naar Ajax, maar speelde veel wedstrijden als basisspeler.
Waarom? Nou ik geef mij visie:
speelde als middenvelder omdat de jong naar de spits schoof en zo een plekje vrij kwam.
Speelde als rechtsback omdat er geen rechtsback bij de selectie zat en hij de beste speler van de bank was.
Speelde op 6 omdat diegene die op 6 speelde zwaar tegen viel en hij toch op de bank zat, waarom dan niet proberen?
Speelde als buitenspeler omdat de buitenspelers tegenvielen, hij toch op de bank zat en het prima invulde, naar zijn mogelijkheden.

Maar nu zijn er wel buitenspelers die voldoen, dan is het logisch dat er naar een andere plek word gezocht voor onze schone.
Bijvoorbeeld op 6?
Weet ik ook, maar met deze opsomming geef je exact aan, dat Frank altijd een plaats gaat inruimen voor Schöne. Frank gaat Schöne niet opofferen ook al zijn er in onze ogen betere buitenspelers beschikbaar. En zolang hij nagenoeg elke wedstrijd scorend of voorbereidend belangrijk is, blijf hij in het veld staan (of hij moet worden verkocht).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 12:05 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Weet ik ook, maar met deze opsomming geef je exact aan, dat Frank altijd een plaats gaat inruimen voor Schöne. Frank gaat Schöne niet opofferen ook al zijn er in onze ogen betere buitenspelers beschikbaar. En zolang hij nagenoeg elke wedstrijd scorend of voorbereidend belangrijk is, blijf hij in het veld staan (of hij moet worden verkocht).
Dat is niet waar.
In de afgelopen jaren is de rechtsbuiten positie niet goed bezet geweest, na vertrek van Suarez.
Bij afwezigheid van Fisher is de linksbuiten positie ook niet goed bezet geweest.
Telkens als er nummer 6 was die een half seizoen goed speelde dan vertrok die, dus daar was het altijd zoeken naar.
Als de vaste spits(siggy) continu geblesseerd is en de vervanger van hem is een middenvelder(de jong) dan is het logisch dat schone de middenvelder vervangt.

Bij gebrek aan beter speelde hij, maar nu is het gebrek er niet meer.
Al moet hij natuurlijk wel er echt worden uitgespeeld.
Dus moeten El Ghazi, Kishna, Klaassen, Anderssen en Serrero laten zien dat ze beter zijn dan Schone op die positie
Ztjes
 Ztjes - donderdag 11 december 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 12:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat is niet waar.
In de afgelopen jaren is de rechtsbuiten positie niet goed bezet geweest, na vertrek van Suarez.
Bij afwezigheid van Fisher is de linksbuiten positie ook niet goed bezet geweest.
Telkens als er nummer 6 was die een half seizoen goed speelde dan vertrok die, dus daar was het altijd zoeken naar.
Als de vaste spits(siggy) continu geblesseerd is en de vervanger van hem is een middenvelder(de jong) dan is het logisch dat schone de middenvelder vervangt.

Bij gebrek aan beter speelde hij, maar nu is het gebrek er niet meer.
Al moet hij natuurlijk wel er echt worden uitgespeeld.
Dus moeten El Ghazi, Kishna, Klaassen, Anderssen en Serrero laten zien dat ze beter zijn dan Schone op die positie
Prima, is jouw mening.
Op dit moment zijn de bovengenoemde spelers, beter als Schöne op hun posities alleen minder effectief in de afronding.
Dan gaan we kijken of hij uit het elftal kan worden gespeeld. Ik voorspel je van NIET, of hij moet net als Kolbeinn geblesseerd raken of moet worden verkocht.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 12:32 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Prima, is jouw mening.
Op dit moment zijn de bovengenoemde spelers, beter als Schöne op hun posities alleen minder effectief in de afronding.
Dan gaan we kijken of hij uit het elftal kan worden gespeeld. Ik voorspel je van NIET, of hij moet net als Kolbeinn geblesseerd raken of moet worden verkocht.
Dat zullen we wel zien..

of niet want wellicht is hij al in de winterstop verkocht.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 december 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Andersen zijn rendement is flink aan het verbeteren. Hij staat op 3 goals en als ik me niet vergis 6 assists.. Dat is toch gewoon heel erg goed voor een jongen die net 2 maanden basisspeler is..
http://www.transfermarkt.nl/lucas-andersen/profil/spieler/148344

Kom op iets andere cijfers uit..

Serero is nog minder

http://www.transfermarkt.nl/thulani-serero/profil/spieler/109881
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 december 2014 - 13:19   quote  deeplink  
Om maar even een vergelijking te maken

http://www.transfermarkt.nl/hakim-ziyech/profil/spieler/217111

http://www.transfermarkt.nl/daley-sinkgraven/profil/spieler/215099
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 december 2014 - 13:24   quote  deeplink  
Maar goed mijn punt blijft dat ik niet mee doe aan de Andersen hype en
er nog veel punten voor verbetering zijn. Ja ik zie ook wel een stijgende lijn
maar het moet veel beter.

http://www.transfermarkt.nl/anwar-el-ghazi/profil/spieler/183720

El Gappie is de man voor mij op dit moment samen met Milik en Klaassen.

Khisna komt er ook nog aan
Pietje
 Pietje - donderdag 11 december 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Oké mannen. En nu niet meer zeuren over Lasse Schöne. hè! In vorm (het liefst) of uit vorm, hij is echt ongelooflijk belangrijk voor het huidige Ajax. Dat blijkt elke keer weer, ook gisteren.

Lasse Schöne///HELD!
Eide
 Eide - donderdag 11 december 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Cijfers tonen natuurlijk bij Andersen alleen aan wat wij en de studio "analisten" al een tijdje roepen namelijk dat hij zijn goede spel moet gaan omzetten in goals en assists. Dat is het enige dat hij nog mist.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 december 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 13:51 schreef Eide het volgende:
Cijfers tonen natuurlijk bij Andersen alleen aan wat wij en de studio "analisten" al een tijdje roepen namelijk dat hij zijn goede spel moet gaan omzetten in goals en assists. Dat is het enige dat hij nog mist.
Yup niks meer en niks minder
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 december 2014 - 13:58   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door Hummel10 --
Brandje
 Brandje - donderdag 11 december 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 13:45 schreef Pietje het volgende:
Oké mannen. En nu niet meer zeuren over Lasse Schöne. hè! In vorm (het liefst) of uit vorm, hij is echt ongelooflijk belangrijk voor het huidige Ajax. Dat blijkt elke keer weer, ook gisteren.

Lasse Schöne///HELD!
Een pingel en een goal die voor 90% op naam van Milik komt te staan en dan zijn er nog mensen die Schone goed vonden.
Op die twee ballen na speelde hij zeer matig. Traag, alles in een tempo, matige vrije trappen en corners(bijna allemaal bij de eerste paal uitverdedigd).
Schone mag van mij naar de bank toe. Kishna was top gisteren. Wat heeft die gozer een gevoel in dat linkerbeen. Elke voorzet was levensgevaarlijk. El Ghazi heeft ook zo'n pracht trap. Als ze beide fit zijn moeten die twee ten alle tijde spelen.
Schone is voor mij nu de speler waar hij eigenlijk voor gehaald werd. de ideale 12e man.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Ziyech kan niet verdedigen, die wil dat ook niet.
Dus daar kan je een streep door zetten.
Hoe goed die man ook dan wel is.

Ruimtes zijn bij Heerenveen in het algemeen wel wat groter en dus makkelijker te bespelen.
Hier kan je moeilijk mee vergelijken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 13:45 schreef Pietje het volgende:

Lasse Schöne///HELD!
Hij krijgt het voor elkaar om slecht te spelen en toch 2x te scoren.
Dat is toch bijhoorlijk knap.

Er kwam toch weinig van rechts of zag ik dat verkeerd?
Volgens mij kwam alles van links?
Was hun linkssback zo goed?
Eide
 Eide - donderdag 11 december 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 14:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij krijgt het voor elkaar om slecht te spelen en toch 2x te scoren.
Dat is toch bijhoorlijk knap.

Er kwam toch weinig van rechts of zag ik dat verkeerd?
Volgens mij kwam alles van links?
Was hun linkssback zo goed?
En bij beide goals zette hij de goal ook zelf op he. De pingel van Milik kwam uit een actie van Schone en de 2e goal van Schone kwam na een onderschepping en voorassist van Schone. Hij breekt de pot gewoon open.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 14:31 schreef Eide het volgende:

[..]

En bij beide goals zette hij de goal ook zelf op he. De pingel van Milik kwam uit een actie van Schone en de 2e goal van Schone kwam na een onderschepping en voorassist van Schone. Hij breekt de pot gewoon open.
Bij de 1ste goal kreeg hij de bal gelukkig terug van een APOEL speler, daar is niks knaps aan.
Vervolgens loopt hij door en speelt hij Millik aan, als dat al knap is dan ligt de lat wel erg laag.

Die actie van bij de 2-0 dat deed hij prima.

Daarnaast heb ik aan hem lopen ergere bij corners.
En dat hij geen buitenspeler is, er kwam gewoon niks vanaf rechts.
Dat vind ik gewoon niet kunnen, alles ging vanaf links, zelfs toen schone op links stond.
Pas toen El Ghazi erin kwam toen kwam er iets vanaf rechts.
Eide
 Eide - donderdag 11 december 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 14:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Bij de 1ste goal kreeg hij de bal gelukkig terug van een APOEL speler, daar is niks knaps aan.
Om Cruijff te citeren: geluk dwing je af. En hij doet het wel, hij zet de actie in, wint het duel en doet er iets goeds mee. Dat is gewoon prima.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 14:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Om Cruijff te citeren: geluk dwing je af.
Juist dat kan dus iedereen, wat is er knap aan als iedereen dat kan?
3sterren
 3sterren - donderdag 11 december 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 23:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Verdedigen kan hij ook niet. Hij is meer een voetballende verdediger dan een echte verdediger.
Hij maakt wel fouten in het voetballende gedeelte.

Maar probeer de bal maar eens kwijt te raken, als je Viergever naast je hebt en Serero voor je.
Dan word voetbal echt lastig.
Dat veranderde toen Riedewald voor hem ging voetballen.

Maar hij is nu wel de zwakste schakel.
Viergever en Serero neem ik niet mee wat dit is niet hun sterkste positie niet.

Maar Viergever en Riedewald zijn niet beter dan Moissander op die postitie
Denswil misschien wel als je hem het vertrouwen geeft ook een goed linkerbeen
Eide
 Eide - donderdag 11 december 2014 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 14:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Juist dat kan dus iedereen, wat is er knap aan als iedereen dat kan?
Vandaar dat dat vrijwel niemand lukt behalve nu Schone. Want iedereen kan het. Suarez heeft een kunst gemaakt uit het mee krijgen van ballen uit de kluts. want iedereen kan het. Dat is dus gewoon niet waar.
3sterren
 3sterren - donderdag 11 december 2014 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 10:20 schreef nora het volgende:
Joost van aken? Van heerenveen maakt een goede indruk op mij maar hijs er nog niet klaar voor hoor beetje type vd hoorn
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 14:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Vandaar dat dat vrijwel niemand lukt behalve nu Schone. Want iedereen kan het. Suarez heeft een kunst gemaakt uit het mee krijgen van ballen uit de kluts. want iedereen kan het. Dat is dus gewoon niet waar.
Eerst dacht ik dat het geluk was dat suarez de bal uit de kluts meekreeg, maar als je dat continu doet dan kan je niet spreken van geluk, maar van een bijzonder soort talent.

voor Schone ga ik die kwaliteiten niet toedichten, niet uit 1 actie.
als hij er meer zou maken dan wel.. dat zien we wel..

vrijwel niemand doet het, omdat het afhangt van geluk, als je geluk hebt kan iedereen het.
Eide
 Eide - donderdag 11 december 2014 - 15:33   quote  deeplink  
In elke actie moet je geluk hebben, bij elk schot van afstand. En dus in de luts ook. Mijn punt is dat Schone wel vaker beslissend is op dit soort manieren, schoten uit het niets, afstanden die onwerkelijk zijn. Ook bij hem gebeurt het te vaak dat hij zo iets bewerkstelligd voor dit om zuiver geluk te zijn. Hij dwingt zelf dat toch af, waarbij ik Lasse vanzelfsprekend niet de kwaliteiten van Suarez toedicht.
nora
 nora - donderdag 11 december 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 14:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ziyech kan niet verdedigen, die wil dat ook niet.
Dus daar kan je een streep door zetten.
Hoe goed die man ook dan wel is.

Ruimtes zijn bij Heerenveen in het algemeen wel wat groter en dus makkelijker te bespelen.
Hier kan je moeilijk mee vergelijken.
Ziyech en Sinkraven zouden voor Ajax gewoon een meerwaarde zijn, persoonlijk en dat weet iedereen wel ben ik groot fan van Sinkgraven en volgens mij moet Ajax hem zeker kopen.
nora
 nora - donderdag 11 december 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 14:55 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Denswil misschien wel als je hem het vertrouwen geeft ook een goed linkerbeen
Never Denswil eerst tekenen anders de bank warm houden !!!
remco k
 remco k - donderdag 11 december 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 13:24 schreef Hummel10 het volgende:
Maar goed mijn punt blijft dat ik niet mee doe aan de Andersen hype en
er nog veel punten voor verbetering zijn. Ja ik zie ook wel een stijgende lijn
maar het moet veel beter.

http://www.transfermarkt.nl/anwar-el-ghazi/profil/spieler/183720

El Gappie is de man voor mij op dit moment samen met Milik en Klaassen.

Khisna komt er ook nog aan
Hij moet ook beter. Maar jij blijft maar roepen VEEL beter en komt daarmee op mij over alsof hij er niks van kan..En dat vind ik de grootste onzin die er maar is..
Hij heeft misschien wel meer talent dan wie dan ook op het Nederlandse middenveld en is pas net vaste waarde. Hij is daarnaast belangrijk voor de ploeg en is betrokken bij goals, en ja dat moet nog meer en beter.

De andere spelers zijn voor mij absoluut geen vergelijking in deze, simpelweg omdat die stuk voor stuk met meer ruimte voor zich spelen dan Ajax. En die cijfers vind ik ook gewoon erg meevallen..

Dat er andere spelers bij Ajax op dit moment beter zijn beaam ik volledig. En ben het ook nog met de namen eens die je noemt.. MOoi he..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 16:48 schreef nora het volgende:

[..]

Ziyech en Sinkraven zouden voor Ajax gewoon een meerwaarde zijn, persoonlijk en dat weet iedereen wel ben ik groot fan van Sinkgraven en volgens mij moet Ajax hem zeker kopen.
Ziyech speelt zijn beste wedstrijden op 10.
Dat zelfde geld voor Maher.
10 heb je als je met de punt naar voren speelt op het middenveld.

We spelen al een jaar of 4 met de punt naar achteren.

Voor sinkgraven, daar zie ik nog te weinig van.
Sulejmani was ook 1 seizoen goed bij Heerenveen, we weten hoe dat is geëindigd.
Dus ik zie nog geen reden waarom we daar geld voor moeten neerleggen.

We hebben CV en CVM nodig, we hebben aanvallende middenvelders zat.
Pietje
 Pietje - donderdag 11 december 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 14:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een pingel en een goal die voor 90% op naam van Milik komt te staan en dan zijn er nog mensen die Schone goed vonden.
Op die twee ballen na speelde hij zeer matig. Traag, alles in een tempo, matige vrije trappen en corners(bijna allemaal bij de eerste paal uitverdedigd).
Schone mag van mij naar de bank toe. Kishna was top gisteren. Wat heeft die gozer een gevoel in dat linkerbeen. Elke voorzet was levensgevaarlijk. El Ghazi heeft ook zo'n pracht trap. Als ze beide fit zijn moeten die twee ten alle tijde spelen.
Schone is voor mij nu de speler waar hij eigenlijk voor gehaald werd. de ideale 12e man.
Beide aanvallen werden primair opgezet door Lasse Schöne zelf! En je kunt Kishna en El Ghazi niet vergelijken met Schöne. Kishna en El Ghazi zijn pure (flank)aanvallers en Schöne is eigenlijk middenvelder, die door Frank de Boer gebruilkt wordt als rechterspits en soms ook op andere plekken. Jij mag jouw mening hebben, ik heb de mijne en ik ben Lasse uiterst dankbaar hoe hij invulling geeft aan zijn taken bij MIJN Ajax.
Pietje
 Pietje - donderdag 11 december 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 14:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Absoluut mee eens.
Loetje
 Loetje - donderdag 11 december 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 16:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij moet ook beter. Maar jij blijft maar roepen VEEL beter en komt daarmee op mij over alsof hij er niks van kan..En dat vind ik de grootste onzin die er maar is..
Hij heeft misschien wel meer talent dan wie dan ook op het Nederlandse middenveld en is pas net vaste waarde. Hij is daarnaast belangrijk voor de ploeg en is betrokken bij goals, en ja dat moet nog meer en beter.

De andere spelers zijn voor mij absoluut geen vergelijking in deze, simpelweg omdat die stuk voor stuk met meer ruimte voor zich spelen dan Ajax. En die cijfers vind ik ook gewoon erg meevallen..

Dat er andere spelers bij Ajax op dit moment beter zijn beaam ik volledig. En ben het ook nog met de namen eens die je noemt.. MOoi he..
Is nog jong ook hè. Denk dat jij meer talent dan Eriksen heeft! De lef heeft ie. Rendement gaat al langzaam vooruit. Zie het helemaal zitten in hem. Over 3 jaar zou ik hem, Klaassen, Kishna/Fischer en El Ghazi nog bij elkaar willen zien. Allemaal jongens die Ajax hogerop kunnen brengen.
nora
 nora - donderdag 11 december 2014 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 17:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Sinkgraven is niet te vergelijken met Sulejmanie !!!
En hoeveel aanvallende middenvelders heb je dan ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door nora --
Eide
 Eide - donderdag 11 december 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 18:20 schreef nora het volgende:

[..]

En hoeveel aanvallende middenvelders heb je dan ?
Opsomming van alle spelers in de huidige selectie die op 8 of 10 uit de voeten kan.
Klaassen
Andersen
Schone
Serero
Duarte
Kishna

Ik vergeet er vast nog twee of drie die daar momenteel bij Jong Ajax veel spelen. Veel van deze spelers kunnen ook op andere posities uit de voeten en zijn in het geval van Kishna ook ergens anders beter. Maar ze kunnen het allemaal en zijn Kishna uitgezonderd ook allemaal aanvallende middenvelder van origine.
remco k
 remco k - donderdag 11 december 2014 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 17:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waarom zou je in godsnaam een CV nodig hebben??
remco k
 remco k - donderdag 11 december 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 18:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Opsomming van alle spelers in de huidige selectie die op 8 of 10 uit de voeten kan.
Klaassen
Andersen
Schone
Serero
Duarte
Kishna

Ik vergeet er vast nog twee of drie die daar momenteel bij Jong Ajax veel spelen. Veel van deze spelers kunnen ook op andere posities uit de voeten en zijn in het geval van Kishna ook ergens anders beter. Maar ze kunnen het allemaal en zijn Kishna uitgezonderd ook allemaal aanvallende middenvelder van origine.
Fischer..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 december 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 16:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen woorden in de mond leggen he zeg namelijk nergens dat hij er niks van kan.
Hij kan gewoon beter zelfde geld voor Khisna ik zie de progressie maar er moeten nog stappen gemaakt worden.
Logisch want ze zijn nog erg jong en ze moeten gewoon speeltijd krijgen.
En ja als je een groot talent ben dan verwacht ik er meer van dan bv. Een zimling..
Fijn dat je het voor de rest eens bent ;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 december 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 18:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is nog jong ook hè. Denk dat jij meer talent dan Eriksen heeft! De lef heeft ie. Rendement gaat al langzaam vooruit. Zie het helemaal zitten in hem. Over 3 jaar zou ik hem, Klaassen, Kishna/Fischer en El Ghazi nog bij elkaar willen zien. Allemaal jongens die Ajax hogerop kunnen brengen.
Vergeet Milik niet en Zivkovic
remco k
 remco k - donderdag 11 december 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 20:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geen woorden in de mond leggen he zeg namelijk nergens dat hij er niks van kan.
Hij kan gewoon beter zelfde geld voor Khisna ik zie de progressie maar er moeten nog stappen gemaakt worden.
Logisch want ze zijn nog erg jong en ze moeten gewoon speeltijd krijgen.
En ja als je een groot talent ben dan verwacht ik er meer van dan bv. Een zimling..
Fijn dat je het voor de rest eens bent ;-)
Lezen, ik leg je namelijk absoluut geen woorden in de mond, ik zeg dat het op mij zo over komt, dat is echt heel iets anders..

Ik verwacht van een talent dat het in zijn eerste twee jaar momenten laat zien waarin ie heel erg goed is, en dat ie langzaam aan steeds stabieler wordt.

Dat zie ik bij zowel Andersen, als El Ghazi als Kishna.. En bij de een misschien iets meer als bij de ander.. Ik zie bij Andersen een beetje de Eriksen groei...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 18:20 schreef nora het volgende:

[..]

Sinkgraven is niet te vergelijken met Sulejmanie !!!
Volgens mij heeft sulejmani 1 seizoen bij heerenveen gespeeld.
Volgens mij speelt Sinkgraven pas 1 seizoen bij Heerenveen.

Ik zie niet waarom ik die 2 niet met elkaar kan vergelijken, kan gewoon totaal verkeerd aflopen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 december 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom zou je in godsnaam een CV nodig hebben??
Volgens mij is Moissander bezig met zijn laatste seizoen.
Zijn vervanger heeft een contract tot 2015, dus zoals het er nu naar uitziet is hij ook bezig met zijn laatste seizoen.

Dan hebben we riedewald, Viergever en Boillissen over
Dus 3 spelers voor 3 posities want alle 3 moeten ook de linksback kunnen vullen.
Lijkt mij weinig.
In jong ajax zie ik geen verdediger die dat zou kunnen opvangen.

Of telt een rechtsbenige verdediger ook mee?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Apoel Nicosia (Champions League: woensdag 10 december 2014, 20:45); 4 - 0

0.0115799