BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weer een boete

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de bluffer
 de bluffer - maandag 08 december 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Laat die mensen zich nou bij het Feyenoord bestuur melden die het vuurwerk hebben afgestoken en de boete gaan betalen
dat zou ik heel fijn vinden, ze maken het kapot voor de club
van geil
 van geil - maandag 08 december 2014 - 15:41   quote  deeplink  
t zal storm lopen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 december 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 15:41 schreef van geil het volgende:
t zal storm lopen
U voldoet aan het dader-profiel.
van geil
 van geil - maandag 08 december 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 15:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

U voldoet aan het dader-profiel.
klopt
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 december 2014 - 16:09   quote  deeplink  
Vuurwerk in je broekje.
vuurwerk2U.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2014 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Weer een topic.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 08 december 2014 - 16:36   quote  deeplink  
[sarcasme]Als ik dan in het stadion zie dat er vuurwerk wordt afgestoken denk ik ook altijd 'bah, waarom moet dat nou?' Ik bedoel, echt veel sfeer levert het niet op, dat zag je wel bij de wedstrijd tegen Sevilla.[/sarcasme]
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 15:39 schreef de bluffer het volgende:
Laat die mensen zich nou bij het Feyenoord bestuur melden die het vuurwerk hebben afgestoken en de boete gaan betalen
dat zou ik heel fijn vinden, ze maken het kapot voor de club
Dat is begroot, volgende keer gaan we lekker crowdfunden en dan gaat ie helemaal onder de rook en de fakkels. Het is gewoon gelul van een corrupt apparaat die op zoek naar centjes is, bah.
van geil
 van geil - maandag 08 december 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 17:29 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat is begroot, volgende keer gaan we lekker crowdfunden en dan gaat ie helemaal onder de rook en de fakkels. Het is gewoon gelul van een corrupt apparaat die op zoek naar centjes is, bah.
Anders kunnen ze de hoertjes en de toy boys niet declareren
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 17:53   quote  deeplink  
Zolang het beheerst kan moeten ze niet zeiken, maar ja vuurwerk is dadelijk in heel Nederland nog eens passé. Mag je alleen nog maar een autobom in de straat neer zetten dan krijg je een een eersteklas therapie hoe het toch zover heeft kunnen komen en of je zoiets alsjeblieft niet meer gaat doen.
tomson
 tomson - maandag 08 december 2014 - 19:15   quote  deeplink  
of289w.jpg
tomson
 tomson - maandag 08 december 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 17:29 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat is begroot, volgende keer gaan we lekker crowdfunden en dan gaat ie helemaal onder de rook en de fakkels. Het is gewoon gelul van een corrupt apparaat die op zoek naar centjes is, bah.
Dat is het he. Als ze geen vuurwerk afgestoken hadden dan waren ze weer over de trapstaanders begonnen te zeiken. Het is domweg een jacht op (nog veel) meer geld. En hoe ze dat uit hun deelnemers persen zal ze een zorg wezen. Linksom of rechtsom, zolang ze maar beuren vinden ze alles best.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Zo is het inderdaad..
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 19:30   quote  deeplink  
+1908, op Platini 2015 005.jpg
daan limbos
 daan limbos - maandag 08 december 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Je kan zeggen dfat het gezeik is van UEFA, zit misschien ook wel een grond van waarheid in, maar je weet dat het verboden is. En als je het dan toch doet en je club benadeelt, ben je voor mij een grote eikel. Eigenlijk moeten de goedwillende supporters die zoiets zien meteen een zo duidelijk mogelijke foto maken en naar het bestuur sturen. Maar het kan nog erger. Ik vrees voor donderdagavond in Luik. Moet er niet aan denken dat we hetzelfde drama krijgen als voor een aantal jaren in Frankrijk.
Ik zou degenen die naar Luik gaan willen smeken: lat je verdomde drugs thuis en zuip daar niet te veel. Doe dat voor je club.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 december 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 19:41 schreef daan limbos het volgende:
Je kan zeggen dfat het gezeik is van UEFA, zit misschien ook wel een grond van waarheid in, maar je weet dat het verboden is. En als je het dan toch doet en je club benadeelt, ben je voor mij een grote eikel. Eigenlijk moeten de goedwillende supporters die zoiets zien meteen een zo duidelijk mogelijke foto maken en naar het bestuur sturen. Maar het kan nog erger. Ik vrees voor donderdagavond in Luik. Moet er niet aan denken dat we hetzelfde drama krijgen als voor een aantal jaren in Frankrijk.
Ik zou degenen die naar Luik gaan willen smeken: lat je verdomde drugs thuis en zuip daar niet te veel. Doe dat voor je club.
Is goed, vogel.

hearts18stoned.jpg
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 19:41 schreef daan limbos het volgende:
Je kan zeggen dfat het gezeik is van UEFA, zit misschien ook wel een grond van waarheid in, maar je weet dat het verboden is. En als je het dan toch doet en je club benadeelt, ben je voor mij een grote eikel. Eigenlijk moeten de goedwillende supporters die zoiets zien meteen een zo duidelijk mogelijke foto maken en naar het bestuur sturen. Maar het kan nog erger. Ik vrees voor donderdagavond in Luik. Moet er niet aan denken dat we hetzelfde drama krijgen als voor een aantal jaren in Frankrijk.
Ik zou degenen die naar Luik gaan willen smeken: lat je verdomde drugs thuis en zuip daar niet te veel. Doe dat voor je club.
Nog meer gejank van de bovenste plank, dadelijk gaat iemand jouw nog vertellen dat je geen bier meer mag drinken omdat er alcohol in zit of wat dan ook. Ik heb groepen mensen op een kluitje gezien, mellow als de krolse kat van de buren en vol met shit. Nee je kan me meer vertellen, die ellende zit echt al in de persoon zelf. Ik heb het jaren meegemaakt toen ik naast de Kuip woonden, die leefde daar gewoon voor en dat geheel zonder shit.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 december 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 19:57 schreef VVout het volgende:

[..]

Nog meer gejank van de bovenste plank, dadelijk gaat iemand jouw nog vertellen dat je geen bier meer mag drinken omdat er alcohol in zit of wat dan ook. Ik heb groepen mensen op een kluitje gezien, mellow als de krolse kat van de buren en vol met shit. Nee je kan me meer vertellen, die ellende zit echt al in de persoon zelf. Ik heb het jaren meegemaakt toen ik naast de Kuip woonden, die leefde daar gewoon voor en dat geheel zonder shit.
Regels zijn regels, hoe onbenullig ze ook zijn !!! En dan zijn er ALTIJD debielen die het verzieken voor Feyenoord als club zijnde ...
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Is de UEFA dat een wettige instantie die bepalend is in onze rechtstaat?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 december 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 20:06 schreef VVout het volgende:
Is de UEFA dat een wettige instantie die bepalend is in onze rechtstaat?
Wel als je UEFA voetbal speelt ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 december 2014 - 20:08   quote  deeplink  
Uefa is kut, hersenloos en gevaarlijk voor anderen.
Vuurwerk is kut, hersenloos en gevaarlijk voor anderen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 20:44   quote  deeplink  
Vuurwerk is kut..(?)
van geil
 van geil - maandag 08 december 2014 - 20:47   quote  deeplink  
assfireworks.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 20:49   quote  deeplink  
Lijkt me verstandig om hier maar niet te vertellen wat ik allemaal uitgevreten heb met 'vuurwerk'..
van geil
 van geil - maandag 08 december 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Zien we toch regelmatig in de Kuip ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Haha nee ik niet
van geil
 van geil - maandag 08 december 2014 - 20:56   quote  deeplink  
;)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 december 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 20:44 schreef RenatoBos het volgende:
Vuurwerk is kut..(?)
In het stadion, ouwe, in het stadion.
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Weet je wat het nadeel is van een vuurpeil die valt weer op de aarde terug en heb nog een paar gegadigde.

126422_962_1105607948705-DeepImpactLaunch.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 21:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

In het stadion, ouwe, in het stadion.
Ook dan is het mooi. Als het maar op die manier word gedaan zoals het hoort en dus niet mee gaan gooien.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 december 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 21:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ook dan is het mooi. Als het maar op die manier word gedaan zoals het hoort en dus niet mee gaan gooien.
Idd.
salemi
 salemi - dinsdag 09 december 2014 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 17:29 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat is begroot, volgende keer gaan we lekker crowdfunden en dan gaat ie helemaal onder de rook en de fakkels. Het is gewoon gelul van een corrupt apparaat die op zoek naar centjes is, bah.
Wat een onzin dat €80000 aan boetes begroot is. In welke wereld leef jij? Dat broodnodige geld kunnen we in de jeugdopleiding stoppen. En hoeveel geld hebben we straks niet nodig voor een nieuw stadion? Natuurlijk is het een corrupt apparaat, maar had je het idee dat je door er schijt aan te hebben er iets aan kunt veranderen? Laat dat stomme vuurwerk gewoon thuis. Of steek het op weg naar het stadion af, als je je dwangneurose niet kunt bedwingen.
VVout
 VVout - dinsdag 09 december 2014 - 08:46   quote  deeplink  
Een sfeeraktie brengt nou eenmaal die atmosfeer waar het elftal op drijft. Zonder die paar fakkels wat geen drama is ziet het er minder uit of dat een drama is. Vrij recent sprak dacht ik v Geel nog positief over de niet ingecalculeerde extra inkomsten waarbij deze uitgave in het niets vallen. Ik zal zo even zoeken of ik die woorden van hem terug kan vinden.
VVout
 VVout - dinsdag 09 december 2014 - 08:51   quote  deeplink  
Over mijn dwangneurose gesproken, ik loop zelf nooit met vuurwerk rond. Als ex medewerker kan ik alleen betuigen dat een goed georganiseerde actie met vuurwerk simpel te handhaven is zonder ongelukken. Gewoon eenpaar mensen met een emmertje water meesturen en een paar aangewezen personen dit toestaan. Ongemakken ontstonden juist als je dit niet samen organiseerde en dit niet voorbereid werd.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 december 2014 - 09:00   quote  deeplink  
Open vuur met zo veel mensen en zo weinig vluchtmogelijkheden, ik snap t wel. Hoe goed je t ook kan reguleren, t hoeft maar 1x goed mis te gaan.
Plus heb je natuurlijk die 0,5% hersenlozen die met vuurwerk toiletten of kiosken af gaan fikken.
VVout
 VVout - dinsdag 09 december 2014 - 09:05   quote  deeplink  
Daarom werden die ook aangewezen en die waren trots en voorzichtig omdat ze anders dit recht verspeelden. Verbeeld je ook niet dat het voor ons een ondoorzichtige mensenmassa was, je leerde je plek met mensen al snel kennen als je daar de zondagen aktief was.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 december 2014 - 09:08   quote  deeplink  
Allemaal logisch en allemaal waar, maar die ene keer en je hebt 100 jaren spijt.
Els
 Els - dinsdag 09 december 2014 - 09:11   quote  deeplink  
Ik ben principieel tegen stoppen voor rood licht. Maar de bv Nederland denkt daar anders over. Ik kan vasthouden aan mijn principes en de consequenties aanvaarden. Boetes betalen en met enige regelmaat schade oplopen aan mezelf en/of mijn auto. Vervelende bijkomstigheid is dat ik een ander ook confronteer met de nadelige gevolgen van het vasthouden aan mijn principes. En ik er dus beter aan doe er maar van af te zien.
Met het vuurwerk net zo. Ik heb er vroeger ook wel mee gestaan. Toen was het massaler, indrukwekkender en je moest een sjaal en een oude jas mee, want je jas zat vol met brandgaten en je kon de eerste 10 minuten niet ademen en nauwelijks wat zien. Maar het was wel sfeervol.
Inmiddels zijn er grote boetes als vuurwerk wordt afgestoken. De boete wordt niet betaald door de afsteker zelf, maar door een ander, in dit geval Feyenoord. Zolang de consequenties van bepaald gedrag niet volledig en exclusief door de veroorzaker zelf gedragen wordt, vind ik al het gepraat over sfeer en maffia eerlijk gezegd hypocriet gezeik.
En zoals Stylzz zegt, dat verbod is natuurlijk niet helemaal onlogisch.
VVout
 VVout - dinsdag 09 december 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2014 - 09:08 schreef Stylzz het volgende:
Allemaal logisch en allemaal waar, maar die ene keer en je hebt 100 jaren spijt.
Moet je ook niet in een vliegtuig stappen en over de .... vliegen!
VVout
 VVout - dinsdag 09 december 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2014 - 09:11 schreef Els het volgende:
Ik ben principieel tegen stoppen voor rood licht. Maar de bv Nederland denkt daar anders over. Ik kan vasthouden aan mijn principes en de consequenties aanvaarden. Boetes betalen en met enige regelmaat schade oplopen aan mezelf en/of mijn auto. Vervelende bijkomstigheid is dat ik een ander ook confronteer met de nadelige gevolgen van het vasthouden aan mijn principes. En ik er dus beter aan doe er maar van af te zien.
Met het vuurwerk net zo. Ik heb er vroeger ook wel mee gestaan. Toen was het massaler, indrukwekkender en je moest een sjaal en een oude jas mee, want je jas zat vol met brandgaten en je kon de eerste 10 minuten niet ademen en nauwelijks wat zien. Maar het was wel sfeervol.
Inmiddels zijn er grote boetes als vuurwerk wordt afgestoken. De boete wordt niet betaald door de afsteker zelf, maar door een ander, in dit geval Feyenoord. Zolang de consequenties van bepaald gedrag niet volledig en exclusief door de veroorzaker zelf gedragen wordt, vind ik al het gepraat over sfeer en maffia eerlijk gezegd hypocriet gezeik.
En zoals Stylzz zegt, dat verbod is natuurlijk niet helemaal onlogisch.
Ik heb met een georganiseerde actie nog nooit niks meegemaakt in die trend, zelfs nog geen brandgat in mijn jas. Het gaat fout als je het de vrije hand laat of verbied, dan komen er spontane niet voorziene acties. Deze worden dan ook stiekem tussen de mensen uitgevoerd omdat ze niet gezien mogen worden en dan gebeuren er ongelukken.

Kan ik me gelijk nog eens uitlaten over een drugstest, ook deze zijn afgeschaft omdat het tegen de regels is om drugs te gebruiken. Het resultaat is onwetendheid en je omdraaien voor zaken die er toch gewoon zijn, inclusief de ongelukken.

Verboden zijn over het algemeen onlogisch want als deze slecht te aanvaarden zijn worden er willens en wetens mogelijkheden gezocht en de verantwoordelijke verschuilen zich achter die regeltjes in onwetendheid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weer een boete









0.0075600