|
|
Stanley
|
|
|
Ik weet dat het lastig is, maar Raiola is nu alweer bezig een bommetje aan het plaatsen onder het toch al kortdurige contract van Kishna.
Dat dit een relletje met transfer gaat worden is duidelijk. Maar heeft Ajax dan helemaal geen kloten meer?
Ajax moet even door de zure appel heenbijten en alle spelers die bij deze rioolrat onder zijn gebracht verzoeken een andere zaakwaarnemer te zoeken of anders de opleiding verlaten!
Kom op zeg. Toon eens wat ballen Ajax! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zie het nu pas...vroeg al aan Eide of zijn contract verlengd is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind zijn opmerkingen richting de Boer op zich gewoon terecht.
De Boer moet dit soort dingen niet in de media doen maar binnenshuis.
Daarnaast heeft de trainer helemaal niets te zeggen over de gesprekken tussen zaakwaarnemers en bestuur.
Wel vind ik dat Raiola dan zelf ook de grote broek moet aantrekken door dit zelf binnenshuis met de Boer op te lossen en zelf niet ook de media zoeken.
De voetballerij is en blijft een machtsspelletje tussen kleine kinderen waar veel te veel geld bij betrokken is, hierdoor is vrijwel iedereen in de wereld van de profvoetballerij de realiteitszin een beetje verloren.
Het mooiste voorbeeld is nog wel dat van Basten ergens eind jaren 80 of 90 in een intervieuw aangaf dat hij dacht dat het modaal inkomen dik boven de ton lag in Nederland.. En geloof me, de voetballers zijn er sindsdien niet veel intiligenter op geworden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 07:31 schreef remco k het volgende:Ik vind zijn opmerkingen richting de Boer op zich gewoon terecht. De Boer moet dit soort dingen niet in de media doen maar binnenshuis. Daarnaast heeft de trainer helemaal niets te zeggen over de gesprekken tussen zaakwaarnemers en bestuur. Wel vind ik dat Raiola dan zelf ook de grote broek moet aantrekken door dit zelf binnenshuis met de Boer op te lossen en zelf niet ook de media zoeken. De voetballerij is en blijft een machtsspelletje tussen kleine kinderen waar veel te veel geld bij betrokken is, hierdoor is vrijwel iedereen in de wereld van de profvoetballerij de realiteitszin een beetje verloren. Het mooiste voorbeeld is nog wel dat van Basten ergens eind jaren 80 of 90 in een intervieuw aangaf dat hij dacht dat het modaal inkomen dik boven de ton lag in Nederland.. En geloof me, de voetballers zijn er sindsdien niet veel intiligenter op geworden. We leven in een vrij land dus de FdB mag gewoon reageren als hem wat wordt gevraagd. Meneertje Kishna speelde volgens zichzelf niet vaak genoeg. Ging met zijn zaakwaarnemer lopen mekkeren bij Overmars en vervolgens ging Raiola dreigen dat hij Kishna in de Serie A zou kunnen aanbieden. Dus wat de Boer is zegt is voor 100% waar en dat mag hij gewoon zeggen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We zitten hier allemaal als Ajacieden en Ajax staat op nummer 1 en niet meneertje Kishna en Denswil en ik ben het volledig eens met Stanley je mag blij zijn dat je een kans krijgt als jong pikkie en je mag voetballen bij Ajax voor een mega salaris, terwijl je buurjongen ze eigen rot soliciteert om een baan te vinden. En dan gaat de een zeiken en niet bijtekenen omdat hij zich beter vind als Moisander, en de ander stuurt zijn dure loopjongen naar Ajax om onze club te chanteren .
Zoals Stanley zegt Ajax toon klote en zet ze allebei lekker op de bank en oprotte als je er niet voor wil gaan, met zo,n kut mentaliteit kom je er toch niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2014 door nora -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 09:55 schreef nora het volgende:We zitten hier allemaal als Ajacieden en Ajax staat op nummer 1 en niet meneertje Kishna en Denswil en ik ben het volledig eens met Stanley je mag blij zijn dat je een kans krijgt als jong pikkie en je mag voetballen bij Ajax voor een mega salaris, terwijl je buurjongen ze eigen rot soliciteert om een baan te vinden. En dan gaat de een zeiken en niet bijtekenen omdat hij zich beter vind als Moisander, en de ander stuurt zijn dure loopjongen naar Ajax om onze club te chanteren . Zoals Stanley zegt Ajax toon klote en zet ze allebei lekker op de bank en oprotte als je er niet voor wil gaan, met zo,n kut mentaliteit kom je er toch niet. Mooi verwoord en niks aan toe te toeven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 08:17 schreef Brandje het volgende:[..] We leven in een vrij land dus de FdB mag gewoon reageren als hem wat wordt gevraagd. Meneertje Kishna speelde volgens zichzelf niet vaak genoeg. Ging met zijn zaakwaarnemer lopen mekkeren bij Overmars en vervolgens ging Raiola dreigen dat hij Kishna in de Serie A zou kunnen aanbieden. Dus wat de Boer is zegt is voor 100% waar en dat mag hij gewoon zeggen. Ik heb het niet over de inhoud van de Boer, ik heb het over zijn professionaliteit in deze..
Hij moet er boven staan en gewoon zijn ding blijven doen.. Iemand als Raiola is juist op zoek naar dit soort confrontaties, dan heeft ie namelijk weer een podium waarop hij kan acteren.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 09:55 schreef nora het volgende:We zitten hier allemaal als Ajacieden en Ajax staat op nummer 1 en niet meneertje Kishna en Denswil en ik ben het volledig eens met Stanley je mag blij zijn dat je een kans krijgt als jong pikkie en je mag voetballen bij Ajax voor een mega salaris, terwijl je buurjongen ze eigen rot soliciteert om een baan te vinden. En dan gaat de een zeiken en niet bijtekenen omdat hij zich beter vind als Moisander, en de ander stuurt zijn dure loopjongen naar Ajax om onze club te chanteren . Zoals Stanley zegt Ajax toon klote en zet ze allebei lekker op de bank en oprotte als je er niet voor wil gaan, met zo,n kut mentaliteit kom je er toch niet. Eens graag of niet.. En anders opdonderen zulke jongens rennen bij de eerste de beste interesse gelijk weg. Je moet nu juist het team zo lang mogelijk bij elkaar houden en iets moois neerzetten. Dat kan alleen met jongens die ervoor willen gaan en langere contracten tekenen |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik snap niet zo goed het probleem?
Raiola waarneemt gewoon de zaken van Kishna. Kishna is niet tevreden, als je op de bank zit dan mag je toch ontevreden zijn? De enigste die daar over gaat of Kishna speelt of niet dat is De Boer. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Het gaat om de insteek. En de insteek voor Raiola is om zo snel als mogelijk een transfer afdwingen om zo weer de belangrijke meneer uit te hangen en zijn zakken te vullen. Je speelt bij Ajax omdat je hier de beste opleiding krijgt en wordt klaargestoomd voor het grote werk. Dit proces gaat met vallen en opstaan. Ook mentaal. Een goede zaakwaarnemer begeleidt spelers hierin. Het enige dat Raiola begeleidt is zijn eigen welzijn. En dit is in conflict met de filosofie en bestaansrecht van Ajax! Daarom zou een club als Ajax eisen moeten stellen aan spelers op begeleidingsvlak! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 16:36 schreef Stanley het volgende:Het gaat om de insteek. En de insteek voor Raiola is om zo snel als mogelijk een transfer afdwingen om zo weer de belangrijke meneer uit te hangen en zijn zakken te vullen. Je speelt bij Ajax omdat je hier de beste opleiding krijgt en wordt klaargestoomd voor het grote werk. Dit proces gaat met vallen en opstaan. Ook mentaal. Een goede zaakwaarnemer begeleidt spelers hierin. Het enige dat Raiola begeleidt is zijn eigen welzijn. En dit is in conflict met de filosofie en bestaansrecht van Ajax! Daarom zou een club als Ajax eisen moeten stellen aan spelers op begeleidingsvlak! de vraag is of kishna de juiste opleiding krijgt. je kan trainen totdat je een ons weegt maar spelen dat deed hij niet. in ieder geval een tijdje achter elkaar.
kishna en die pizzabakker die vonden dat kishna's ontwikkeling stil stond, ze wouden meer speeltijd om te laten zien wat hij kon. als dat niet kan dan zou hij weg willen maar volgens mij wil iedereen dat? Cillissen wou namelijk ook weg omdat hij geen speeltijd kreeg in Ajax 1 en zo de ontwikkeling stil stond. en als goede zaakwaarnemer betaamd kom je op voor je werkgever.
Dat hij rijk word van zulke deals, tja. dat is het vak. ik denk dat hier jaloezie speelt, iemand die makkelijk aan veel geld kan komen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het gaat niet om die pizzabakker maar om de ambitie en wilskracht van Kishna en dat moet goed zijn anders heb je er geen kut aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 16:57 schreef nora het volgende:Het gaat niet om die pizzabakker maar om de ambitie en wilskracht van Kishna en dat moet goed zijn anders heb je er geen kut aan. Toch is de invloed van buitenaf op deze jonge jongens immens.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt en de sterke blijven over, ik begrijp dat de verleiding groot is maar ze hebben genoeg voorbeelden in Europa lopen die spijt hebben van hun te vroege transfer, en daarin zou de zaakwaarnemer ook een goede begeleing moeten zijn voor die jonge speler alleen denk ik dat het grootste deel zakkenvullers zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door nora -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 23:03 schreef nora het volgende:Klopt en de sterke blijven over, ik begrijp dat de verleiding groot is maar ze hebben genoeg voorbeelden in Europa lopen die spijt hebben van hun te vroege transfer, en daarin zou de zaakwaarnemer ook een goede begeleing moeten zijn voor die jonge speler alleen denk ik dat het grootste deel zakkenvullers zijn. Dat is iets anders. Toen zijn ze vertrokken, omdat ze dachten dat ze uitgeleerd waren. Terwijl ze basisspeler waren en niet uitgeleerd waren.
Kishna was geen basisspeler en zijn proces van leren stond stil omdat hij te weinig speelde.
Dus er zijn 2 dingen die je niet door elkaar moet halen.
1. je kan om een vertrek eisen omdat je denkt dat je bent uitgeleerd en een stap hoger wel aankan. 2. je kan om een vertrek eisen omdat je geen speeltijd krijgt en zo niet kan leren.
met punt 1 ben ik het mee eens, er zijn zat spelers die te vroeg zijn vertrokken. zowel naar ajax toe als van ajax af.
met punt 2 staat de zaakwaarnemer volledig in zijn recht, want als jonge speler wil je spelen. vooral omdat je beter wil worden. dat doe je door wedstrijden te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij heeft het wegaan van al die jongens helemaal niks te maken met wel of niet uitgekeerd zijn. Maar met geld en niks anders dan dat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Helemaal eens Stanley, maar volgens mij roepen we dit al jaren! Deze man denkt alleen aan zijn eigen portemonnee en heeft totaal geen belang bij een speler! Helaas is de constatering dat het een erg goede zaakwaarnemer blijkt te zijn, maar wij supporters denken daar natuurlijk anders over! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2014 - 12:52 schreef remco k het volgende:Volgens mij heeft het wegaan van al die jongens helemaal niks te maken met wel of niet uitgekeerd zijn. Maar met geld en niks anders dan dat. Volgens mij meer met de naam van de club. Wiens droom is het nou niet om bij United of Real te spelen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2014 - 22:24 schreef NatjosFC het volgende:[..] Volgens mij meer met de naam van de club. Wiens droom is het nou niet om bij United of Real te spelen? De mijne niet....twee kutclubs ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Had Arsenal moeten zeggen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee Spurs...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
NatjosFC