|
|
|
rcrd
|
|
|
Knap,wat er ook gebeurd in de competitie, niet verwacht aan het begin van het seizoen. Kan me nog een topic herinneren van ene rdamnoord.
Geplaatst: Borussia Mönchengladbach (Dui), Club Brugge (Bel), Besiktas (Tur), Red Bull Salzburg (Oos), Dinamo Moskou (Rus), Internazionale (Ita), FEYENOORD (NED), Everton (Eng), Napoli (Ita), Dinamo Kiev (Oek), Fiorentina (Ita), Legia Warschau (Pol), Olympiakos Piraeus (Gri), Zenit Sint-Petersburg (Rus), Sporting Portugal (Por), Athletic Bilbao (Spa).
Ongeplaatst: Villarreal (Spa), Torino (Ita), Tottenham Hotspur (Eng), Celtic (Sch), PSV (NED), Dnjepr Dnjepropetrovsk (Oek), Sevilla (Spa), VfL Wolfsburg (Dui), Young Boys (Zwi), Aalborg (Den), Guingamp (Fra), Trabzonspor (Tur), Liverpool (Eng), Anderlecht (Bel), AS Roma (Ita), AJAX (NED). |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 23:47 schreef rcrd het volgende:Knap,wat er ook gebeurd in de competitie, niet verwacht aan het begin van het seizoen. Kan me nog een topic herinneren van ene rdamnoord.Geplaatst: Borussia Mönchengladbach (Dui), Club Brugge (Bel), Besiktas (Tur), Red Bull Salzburg (Oos), Dinamo Moskou (Rus), Internazionale (Ita), FEYENOORD (NED), Everton (Eng), Napoli (Ita), Dinamo Kiev (Oek), Fiorentina (Ita), Legia Warschau (Pol), Olympiakos Piraeus (Gri), Zenit Sint-Petersburg (Rus), Sporting Portugal (Por), Athletic Bilbao (Spa). Ongeplaatst: Villarreal (Spa), Torino (Ita), Tottenham Hotspur (Eng), Celtic (Sch), PSV (NED), Dnjepr Dnjepropetrovsk (Oek), Sevilla (Spa), VfL Wolfsburg (Dui), Young Boys (Zwi), Aalborg (Den), Guingamp (Fra), Trabzonspor (Tur), Liverpool (Eng), Anderlecht (Bel), AS Roma (Ita), AJAX (NED). Joh! vertel.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zonder geluk vaart niemand wel. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote: Kapot geërgerd aan hem, rasoptimist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door rcrd -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Meen je dat nou, ik mis hem eigenlijk wel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik log zo nog wel ff in. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo'n Spermaan uit het Noorden, zou ik ook gefrustreerd zijn als je je club ziet afglijden naar de Juppen League. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Afglijden ? Je bedoelt al 5 jaar bivakeren |
|
|
|