BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (zondag 14 december 2014, 12:30); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 12 december 2014 - 14:55   quote  deeplink  
196999_315_AFC_Redactioneel_Header_600x338_Ajax_FCUtrecht_600x338.jpg

Ajax lijkt het goede gevoel te pakken te hebben. In de laatste 2 duels scoorde Ons Aller Ajax maar liefst 9 goals en kreeg er geen een tegen. Frank de Boer zal deze lijn graag willen doorzetten tegen FC Utrecht.
Utrecht is een van die ploegen voor wie de ontmoeting met Ajax de wedstrijd van het jaar is. Utrecht is dan ook regelmatig in staat 120% te geven in de duels tegen Ajax. Tegen ADO Den Haag bleek Ajax niet opgewassen tegen een dergelijke mentaliteit. Aankomende zondag zal Frank de Boer een beter resultaat eisen.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 91 duels tegen FC Utrecht. Daarvan won Ajax er 57 en gingen er 18 verloren. 16 ontmoetingen eindigde in gelijkspel. De afgelopen jaren behaalde Ajax wisselende successen tegen Utrecht. Vorig seizoen werd thuis gewonnen met 3-0 maar was de uitwedstrijd een gelijkspel. Het jaar daarvoor bleef het zelfs 2 maal gelijk. In 2011/12 verloor Ajax zelfs 2 maal van de Domstedelingen waaronder de bizarre wedstrijd in Utrecht die eindigde in 6-4. FC Utrecht is de afgelopen jaren dis een lastige tegenstander voor Ajax gebleken.

Utrecht beleeft een gemiddeld seizoen en bezet de 10e plaats in de Eredivisie. Wisselvalligheid is troef bij de ploeg van Rob Alflen die uitstekende resultaten (3-1 winst tegen Vitesse, 1-5 winst tegen NAC) afwisselt met dramatische vertoningen (2-4 verlies tegen Heracles, 1-3 verlies Cambuur). Van de laatste 5 competitiewedstrijden won Utrecht er 2, verloor het 2 maal en speelde het 1 maal gelijk. Daarbij scoorde Utrecht 13 goals maar kreeg het er ook 11 tegen.

De grote man dit seizoen bij Utrecht is Ruud Boymans die in 9 wedstrijden 9 maal het net wist te vinden. Gelukkig voor Ajax moet Alflen zijn topscorer missen vanwege een enkelblessure. Wel is een andere speler van de partij. Eduard Duplan. Duplan is in het verleden een ware plaag gebleken voor Ajax met belangrijke goals. Duplan is een van die spelers die tegen Ajax altijd meer lijkt te kunen dan normaal.
De andere speler die ontbreekt bij Utrecht is Micheal Zullo die een knieblessure heeft.

Ajax zal een goed gevoel hebben overhouden aan afgelopen week. Het is nu zaak om in het spoor te blijven van PSV en voor de winterstop geen punten meer weg te geven. In de eigen ArenA zal Ajax de laatste competitiewedstrijd van dit absoluut in winst willen omzetten. Bij Ajax ontbreken Boilesen, Sightorsson en Fischer.

Wat opvalt bij Ajax is dat in de wedstrijden die het wint makkelijk scoort. Van de laatste 8 wedstrijden werden er 5 gewonnen en bleef Ajax 3 maal steken op een gelijkspel. De 5 winst partijen leverden 20 goals op, de 3 gelijke spelen slechts 2. Ajax is dus sterk afhankelijk van het aanvallende spel. Daar waar de ploeg meer dan 1 goal maakt volgt dit seizoen winst. Natuurlijk is voetbal een kwestie van 1 goal meer scoren dan de tegenstander maar het verschil het winstpartijen en gelijke spelen is enorm dit jaar.

Ajax zal vermoedelijk beginnen met dezelfde 11 spelers als tegen Apoel Nicosia en Willem II. Indien Anwar El Ghazi fit genoeg is om te starten zal die mogelijk Ricardo Kishna vervangen op de flank waarbij Schone dan naar links zal verhuizen.

De beelden zijn van afgelopen seizoen toen Ajax met 3-0 won. Het commentaar is in het Engels. Indien je Nederlands commentaar wil kan je deze link volgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Eide --
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 december 2014 - 15:27   quote  deeplink  
Mooi topic!
Hopelijk de 3e mooie overwinning in een week!!
Ik doe niet meer aan voorspellingen
nora
 nora - vrijdag 12 december 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Prima topic ik voorspel een makkelijke overwinning voor Ajax omdat Ajax in goede doen is en die domstedelingen eindelijk weer is ouderwets een pak rammel gaan geven.

3-0
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 12 december 2014 - 16:37   quote  deeplink  
Zeer mooi topic Eide!

ik denk zelf 3-1 of 2-2...
ligt aan de vorm van de dag, Utrecht niet in vorm maar als Duplan meedoet is Utrecht altijd lastig voor Ajax.
zou bijna zeggen gelukkig dat Boymans niet mee haha.
jodocus
 jodocus - vrijdag 12 december 2014 - 16:47   quote  deeplink  
4-0 dan maar
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 december 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Dit Utrecht moet voor Ajax geen probleem wezen, echter kan Ajax maar op 1 manier verliezen en dat is wanneer het geen antwoord weet op de strijd die Utrecht op het veld gaat leggen! Wanneer Ajax er niet in mee gaat en zichzelf de kaas van het brood laat eten dan ben ik inderdaad bang voor puntverlies! Wanneer Ajax echter zelf ook laat zien dat het de baas is in eigen huis en we met de frivole buitenspelers Kishna en El Ghazi de verdediging kapot gaan spelen dan vrees ik voor Utrecht dat het een hele lange middag gaat worden. Maar zoals gezegd is enkel Ajax ervoor verantwoordelijk hoe de wedstrijd gaat verlopen!
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 december 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 17:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dit Utrecht moet voor Ajax geen probleem wezen, echter kan Ajax maar op 1 manier verliezen en dat is wanneer het geen antwoord weet op de strijd die Utrecht op het veld gaat leggen! Wanneer Ajax er niet in mee gaat en zichzelf de kaas van het brood laat eten dan ben ik inderdaad bang voor puntverlies! Wanneer Ajax echter zelf ook laat zien dat het de baas is in eigen huis en we met de frivole buitenspelers Kishna en El Ghazi de verdediging kapot gaan spelen dan vrees ik voor Utrecht dat het een hele lange middag gaat worden. Maar zoals gezegd is enkel Ajax ervoor verantwoordelijk hoe de wedstrijd gaat verlopen!
Zeldzaam maar ben het volledig met je eens.
Al het puntverlies van de afgelopen jaren kwam puur door de inzet tegen Utrecht. Die gaven veel meer dan wij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 december 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 18:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeldzaam maar ben het volledig met je eens.
Al het puntverlies van de afgelopen jaren kwam puur door de inzet tegen Utrecht. Die gaven veel meer dan wij.
Hehehehe is niet zeldzaam hoor Loetje, soms moet je gewoon even je eigen mening aan die van mij aanpassen! ;-)

Maar inderdaad is het puntverlies wat Ajax tegen Utrecht vaak leid ingegeven door de inzet! Ajax kan hier moeilijk mee handelen, dat hebben we afgelopen maand ook gezien in Den Haag. Hopelijk weet Ajax zich dit keer wel te wapenen en het voordeel is dat we thuis spelen. Mits dit een voordeel is natuurlijk!
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 december 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 18:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehe is niet zeldzaam hoor Loetje, soms moet je gewoon even je eigen mening aan die van mij aanpassen! ;-)

Maar inderdaad is het puntverlies wat Ajax tegen Utrecht vaak leid ingegeven door de inzet! Ajax kan hier moeilijk mee handelen, dat hebben we afgelopen maand ook gezien in Den Haag. Hopelijk weet Ajax zich dit keer wel te wapenen en het voordeel is dat we thuis spelen. Mits dit een voordeel is natuurlijk!
Ja of jij aan mij. Aan lieve mensen pas je je toch aan? Is oprechte zelfkennis, ghehehe!

Nee ff zonder gein, Utrecht heeft overigens een paar wedstrijden dit seizoen wel goed gevoetbald. Maar zeker de laatste tijd zijn ze echt zwak. Maar ze kunnen 130% geven tegen Ajax en Ajax vaak maar 70 tegen hun. Dat moet beter
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 december 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 18:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja of jij aan mij. Aan lieve mensen pas je je toch aan? Is oprechte zelfkennis, ghehehe!

Nee ff zonder gein, Utrecht heeft overigens een paar wedstrijden dit seizoen wel goed gevoetbald. Maar zeker de laatste tijd zijn ze echt zwak. Maar ze kunnen 130% geven tegen Ajax en Ajax vaak maar 70 tegen hun. Dat moet beter
Ik en mij aanpassen aan lieve mensen? Ik pas me aan niemand aan ouwe! Whahahaha

Maar inderdaad heeft Ajax een probleem wanneer het tegen een Utrecht speelt dat tot op het bot gemotiveerd is. En waarom Ajax dan niet onder de druk uit kan voetballen is mij nog steeds een raadsel! Ik heb het al meermalen gezien en me erover verbaasd en getwijfeld of het niet aan het soort spelers ligt, maar zelfs met rauwdouwers hadden we moeite met hen! Hopelijk gaan we weer eens richting oude tijden waarin Utrecht gewoon met een 7-0 naar huis werd gestuurd!
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 december 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 18:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik en mij aanpassen aan lieve mensen? Ik pas me aan niemand aan ouwe! Whahahaha

Maar inderdaad heeft Ajax een probleem wanneer het tegen een Utrecht speelt dat tot op het bot gemotiveerd is. En waarom Ajax dan niet onder de druk uit kan voetballen is mij nog steeds een raadsel! Ik heb het al meermalen gezien en me erover verbaasd en getwijfeld of het niet aan het soort spelers ligt, maar zelfs met rauwdouwers hadden we moeite met hen! Hopelijk gaan we weer eens richting oude tijden waarin Utrecht gewoon met een 7-0 naar huis werd gestuurd!
Ghehehehe.

Weet niet, voor me gevoel heeft het bij mij niet te maken dat ze niet onder de druk uit spelen. Het is eerder de inzet. Alle duels verliezen en daardoor een mannetje tekort komen, een stapje te laat en vaak ongeconcentreerd. Het is namelijk niet zo dat je tegen een Utrecht niet onder de druk uit kunt spelen denk ik.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 december 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 18:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ghehehehe.

Weet niet, voor me gevoel heeft het bij mij niet te maken dat ze niet onder de druk uit spelen. Het is eerder de inzet. Alle duels verliezen en daardoor een mannetje tekort komen, een stapje te laat en vaak ongeconcentreerd. Het is namelijk niet zo dat je tegen een Utrecht niet onder de druk uit kunt spelen denk ik.
Inzet is inderdaad 1! Ik had namelijk het idee dat de inzet tegen Ado ook niet 100 was. Misschien dat het voordeel is dat de Europese wedstrijden er nu opzitten tot na de winterstop en dat ze wat vrijer kunnen voetballen! Ik heb vaak het idee dat spelers zich willen sparen om maar vooral tegen Barcelona of PSG te kunnen spelen!
remco k
 remco k - vrijdag 12 december 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Ajax moet juist wegblijven uit die strijd, juist als we wel die strijd aangaan dan maakt Utrecht een kans..

Ajax moet gewoon blijven voetballen en het balletje rond laten gaan..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 12 december 2014 - 20:16   quote  deeplink  
5-0!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 december 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 20:16 schreef Ronald 1960 het volgende:
5-0!!!
3-1
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 12 december 2014 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 20:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

3-1
Nee joh, we gaan gewoon de nul houden tegen utrecht dit keer!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 december 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 20:49 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Nee joh, we gaan gewoon de nul houden tegen utrecht dit keer!
Is ook goed Ron....maar winnen doen we
freakie
 freakie - vrijdag 12 december 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Eitje 3-0
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 december 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 18:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inzet is inderdaad 1! Ik had namelijk het idee dat de inzet tegen Ado ook niet 100 was. Misschien dat het voordeel is dat de Europese wedstrijden er nu opzitten tot na de winterstop en dat ze wat vrijer kunnen voetballen! Ik heb vaak het idee dat spelers zich willen sparen om maar vooral tegen Barcelona of PSG te kunnen spelen!
Het idee? Wat je zegt klopt gewoon. Wanneer jij dezelfde inzet, strijd en passie geeft als een Utrecht en ADO geeft tegen ons, komt het aan op kwaliteit. En dan hoef ik jou niet uit te leggen wie er dan dik in het voordeel is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 december 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 23:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het idee? Wat je zegt klopt gewoon. Wanneer jij dezelfde inzet, strijd en passie geeft als een Utrecht en ADO geeft tegen ons, komt het aan op kwaliteit. En dan hoef ik jou niet uit te leggen wie er dan dik in het voordeel is.
Ehm Utrecht??? ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 december 2014 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 23:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ehm Utrecht??? ;-)
Had het kunnen weten. Ghehe
Fout geantwoord trouwens, ADO!!!!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 december 2014 - 09:19   quote  deeplink  
Om een keer positief te zijn moet ik wel bekennen dat ik wel ontzettend geniet van de schoonheid van de Ajax goals. Vrijwel allemaal uitgespeelde goals.
nora
 nora - zaterdag 13 december 2014 - 10:59   quote  deeplink  
9 goals in de laatste 2 wedstrijden en eindelijk weer is de meeste goals gescoord in de eredivisie op dit moment dat is jaren niet voor gekomen ze stralen vertrouwen uit en Utrecht is een gewoon werk ploegje met maar een Ajax killer dus ik heb alle vertrouwen in a.s zondag Ajax tegen Duplan gewoon 3-0.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 december 2014 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 09:19 schreef Loetje het volgende:
Om een keer positief te zijn moet ik wel bekennen dat ik wel ontzettend geniet van de schoonheid van de Ajax goals. Vrijwel allemaal uitgespeelde goals.
Heb je een thermometer in je reet geduwd Loetje? Moet je even kijken of je geen koorts hebt! Jij en iets positiefs schrijven! Whahahahahaha ;-)

Nee hoor geintje, je hebt helemaal gelijk!
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 december 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 13:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je een thermometer in je reet geduwd Loetje? Moet je even kijken of je geen koorts hebt! Jij en iets positiefs schrijven! Whahahahahaha ;-)

Nee hoor geintje, je hebt helemaal gelijk!
Whahahahahahaha! Thermometer laat ik daar altijd weg gap. Gebeuren soms rare dingen.... ;-)
Brandje
 Brandje - zaterdag 13 december 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 14:55 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]

Ajax lijkt het goede gevoel te pakken te hebben. In de laatste 2 duels scoorde Ons Aller Ajax maar liefst 9 goals en kreeg er geen een tegen. Frank de Boer zal deze lijn graag willen doorzetten tegen FC Utrecht.
Utrecht is een van die ploegen voor wie de ontmoeting met Ajax de wedstrijd van het jaar is. Utrecht is dan ook regelmatig in staat 120% te geven in de duels tegen Ajax. Tegen ADO Den Haag bleek Ajax niet opgewassen tegen een dergelijke mentaliteit. Aankomende zondag zal Frank de Boer een beter resultaat eisen.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 91 duels tegen FC Utrecht. Daarvan won Ajax er 57 en gingen er 18 verloren. 16 ontmoetingen eindigde in gelijkspel. De afgelopen jaren behaalde Ajax wisselende successen tegen Utrecht. Vorig seizoen werd thuis gewonnen met 3-0 maar was de uitwedstrijd een gelijkspel. Het jaar daarvoor bleef het zelfs 2 maal gelijk. In 2011/12 verloor Ajax zelfs 2 maal van de Domstedelingen waaronder de bizarre wedstrijd in Utrecht die eindigde in 6-4. FC Utrecht is de afgelopen jaren dis een lastige tegenstander voor Ajax gebleken.

Utrecht beleeft een gemiddeld seizoen en bezet de 10e plaats in de Eredivisie. Wisselvalligheid is troef bij de ploeg van Rob Alflen die uitstekende resultaten (3-1 winst tegen Vitesse, 1-5 winst tegen NAC) afwisselt met dramatische vertoningen (2-4 verlies tegen Heracles, 1-3 verlies Cambuur). Van de laatste 5 competitiewedstrijden won Utrecht er 2, verloor het 2 maal en speelde het 1 maal gelijk. Daarbij scoorde Utrecht 13 goals maar kreeg het er ook 11 tegen.

De grote man dit seizoen bij Utrecht is Ruud Boymans die in 9 wedstrijden 9 maal het net wist te vinden. Gelukkig voor Ajax moet Alflen zijn topscorer missen vanwege een enkelblessure. Wel is een andere speler van de partij. Eduard Duplan. Duplan is in het verleden een ware plaag gebleken voor Ajax met belangrijke goals. Duplan is een van die spelers die tegen Ajax altijd meer lijkt te kunen dan normaal.
De andere speler die ontbreekt bij Utrecht is Micheal Zullo die een knieblessure heeft.

Ajax zal een goed gevoel hebben overhouden aan afgelopen week. Het is nu zaak om in het spoor te blijven van PSV en voor de winterstop geen punten meer weg te geven. In de eigen ArenA zal Ajax de laatste competitiewedstrijd van dit absoluut in winst willen omzetten. Bij Ajax ontbreken Boilesen, Sightorsson en Fischer.

Wat opvalt bij Ajax is dat in de wedstrijden die het wint makkelijk scoort. Van de laatste 8 wedstrijden werden er 5 gewonnen en bleef Ajax 3 maal steken op een gelijkspel. De 5 winst partijen leverden 20 goals op, de 3 gelijke spelen slechts 2. Ajax is dus sterk afhankelijk van het aanvallende spel. Daar waar de ploeg meer dan 1 goal maakt volgt dit seizoen winst. Natuurlijk is voetbal een kwestie van 1 goal meer scoren dan de tegenstander maar het verschil het winstpartijen en gelijke spelen is enorm dit jaar.

Ajax zal vermoedelijk beginnen met dezelfde 11 spelers als tegen Apoel Nicosia en Willem II. Indien Anwar El Ghazi fit genoeg is om te starten zal die mogelijk Ricardo Kishna vervangen op de flank waarbij Schone dan naar links zal verhuizen.

De beelden zijn van afgelopen seizoen toen Ajax met 3-0 won. Het commentaar is in het Engels. Indien je Nederlands commentaar wil kan je deze link volgen.

[ filmpje ]
Utrecht uit en thuis is natuurlijk een wereld van verschil. Ik verwacht een simpele overwinning voor ajax en dan heerlijk gaan kijken wat de anderen doen als verwacht ik geen punterverlies van f'noorden psv
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 12:03   quote  deeplink  
Ajax - FC Utrecht

Trainer Frank de Boer kiest vanmiddag voor dezelfde formatie als afgelopen woensdag tegen APOEL. Dus mét Ricardo Kishna op de vleugel en Arek Milik in de spits. De wedstrijd tegen FC Utrecht begint om 12:30 uur.
Scheidsrechter: P. van Boekel

Ajax: Cillessen: Van Rhijn, Veltman, Moisander, Viergever; Klaassen, Serero, Andersen; Schöne, Milik, Kishna

Wissels: Boer, Van der Hoorn, Riedewald, El Ghazi, Denswil, Bazoer, Zivkovic

FC Utrecht: Ruiter; Kum, Leeuwin, Markiet, Van der Maarel, Janssen, Rubin, Ayoub, Duplan, Oar, Peterson

Wissels: Verhoeven, Barazite, Heerings, Diemers, Verbeek, Letschert, Amrabat

Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 12:03   quote  deeplink  
El Ghazi dus weer op de bank. Er wordt neem ik aan voorzichtig met hem gedaan.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 14 december 2014 - 12:04   quote  deeplink  
Zelf denk ik op een 3-1 overwinning.
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 12:14   quote  deeplink  
Frank zegt Kishna te laten staan vanwege de prestaties van de afgelopen wedstrijden. Opvallend want El Ghazi was toch wel het baasje in oktober en november.
Loetje
 Loetje - zondag 14 december 2014 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 12:14 schreef Eide het volgende:
Frank zegt Kishna te laten staan vanwege de prestaties van de afgelopen wedstrijden. Opvallend want El Ghazi was toch wel het baasje in oktober en november.
Zou hem graag met Kishna op de flanken zien.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 12:41   quote  deeplink  
goed verdedigt van Rhijn...
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 14 december 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Daar Utrecht extra gemotiveerd naar Amsterdam komt, leek het even alsof Ajax de eerste 10 minuten onder druk stond en niet zijn eigen spel kon spelen.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 14 december 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Wel begint Ajax sterker te worden. Dat bied hoop.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 14 december 2014 - 12:46   quote  deeplink  
Geweldig. 1-0.
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 12:46   quote  deeplink  
Lekker hoor, mooie knal van Serero.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 12:47   quote  deeplink  
Lekkere bal hoor :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 12:48   quote  deeplink  
pfffffff
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 12:50   quote  deeplink  
Hoppa.....Klaasen
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 14 december 2014 - 12:51   quote  deeplink  
Nu MOET Utrecht wel komen. Dat bied veel meer speelruimte voor Ajax. Nu op naar de 3-0.
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 12:51   quote  deeplink  
Jaaaa! Heerlijk hoe Ajax er druk op heeft en toont te willen winnen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 12:53   quote  deeplink  
Onverwacht dat het zo snel zou gaan. weer een kort wedstrijdje van maken!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 13:00   quote  deeplink  
100% strafschop
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Veel positiewisselingen, Utrecht is bij tijd en wijle het spoor helemaal bijster. Als het nog iets zuiverder wordt en met iets meer tempo kan dit zomaar een forse uitslag worden.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 14 december 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Even opletten, jongens. Gewoon blijven doordrukken. Niet gaan verzwakken.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 13:05   quote  deeplink  
kut
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Pfff, wat verschrikkelijk stom weggegeven dit. Niemand naar DuPlan en dan raar stappen. Zwak verdedigd.
remco k
 remco k - zondag 14 december 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Ongelooflijk wat dom.. Cilissen moet daar helemaal niet komen, er is niks aan de hand daar..

Ajax had al lang en breed op 3 goals moeten staan.. Na de 2-0 heel slecht doorgedrukt om de derde te maken..

En nu help je het machteloze Utrecht in de wedstrijd..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 14 december 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Ja,. Had al 3-0 kunnen staan. Nee, de Boer gaat niet ontspannen de rust in. Hij zit te balen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Moisander brengt ons weer in de problemen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (zondag 14 december 2014, 12:30); 3 - 1

0.0073909