|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 13:06 schreef Eide het volgende:Pfff, wat verschrikkelijk stom weggegeven dit. Niemand naar DuPlan en dan raar stappen. Zwak verdedigd. En gekeept.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Lkkr bezig moisander al bezig met zn afscheid captain onwaardig |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Milik moet zijn wekelijks eredivisiegoal nog maken dus komt goed. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Tsja, lekker is het niet met deze stand. Ben benieuwd wat de Boer te zeggen heeft in de kleedkamer. Had gewoon niet gemogen, de tegendoelpunt. Dat kwam omdat Cillissen op dat moment daar niets te zoeken had. Nee, de laatste 10 minuten was Ajax niet goed. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax moet de 2e helft die goal maken voor 3-1 en dan de wedstrijd uitvoetballen. als dat niet gebeurt wordt dit 2-2 of erger... |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Doodzonde dat Ajax die wedstrijd niet al lang en breed beslist heeft. 2 prima goals. Een keer niet opletten een een hele naïeve Cillesen en het is weer spannend. Erna gaat Utrecht weer vol de duels in en vind Ajax moeilijker de vrije man.
Kom op! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tot de 2-0 speelde Ajax echt om snel weg te lopen en daarna wordt het toch wat gezapig. Een beetje hautain zelfs en dan krijg je gewoon zo'n stomme goal tegen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rare eerste helft. Niet heel spannend.
Utrecht begint met een paar prima counters.. daarna neemt Ajax het helemaal over, maakt twee goals en domineert de wedstrijd zoals het hoort..Men maakt alleen 1 fout en dat is dat ze niet vol door drukken om de derde te maken.
En dan sta je met zon verschrikkelijk domme tegengoal weer op maar 1 goal voor..
Schone speelt in mijn ogen weer een slechte eerste helft en Moisander is gewoon de zwakste schakel van het elftal, al weken.. Diverse inspeel passes over 10 meter die niet aankomen, een lange bal die ze nu nog aan het zoeken zijn en het verdedigen bij die tegengoal..
Veltman speelt alsof ie een veldheer is, maar moet eens gewoon een bal simpel inspelen op de vrije man i.p.v. die doelloze dribbels de aanval in..
Serero en Klaassen de twee beste bij Ajax.. Toevallig maken ze ook beiden een goal.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan niet uit over die tegengoal. Utrecht was rijp voor de slacht. Moet ook eerlijk wezen dat ik beneden kwam en Serero 10 seconde later de 1-0 maakt. Eerste kwartier gemist dus. Maar de analisten halen de goal goed naae voren, daar gaan gewoon 3 dingen fout. Maar Moisander, wat hoop ik dat hij weg gaat. Wat een drama verdediger |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Utrecht heeft al gewisseld. Een snelle dubbele wissel ( binnen 15 minuten ), is helemaal geen slecht idee als de Boer dat echt doet tegen een fysiek sterke Utrecht. Dat bied Ajax weer perspectief en veel meer opleving. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Moisander wat een ellende Utrecht was echt rijp voor de slacht. Hopelijk snel scoren. Hoop op Ghazi |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind Viergever verassend spelen |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, lekker gaat het niet. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Beginnen een beetje laks aan de tweede helft. Blijft zo oppassen, wat toch niet nodig zou moeten zijn tegen een middelmatig hollen, trappen en klooi maar aan ploegje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ga verdomme gewoon voetballen man. Schone doet ook weer alles fout. Net als Milik die weer niet goed speelt |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ondanks dat slappe geouwehoer bij Fox (Jan Joost Lul de Behanger, kakkerlakje Been en Jantje Droeftoeter) was Ajax echt heer en meester, dat is nu wel ff weg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Riedewald voor Andersen en El Ghazi voor Schone en rap een beetje. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax moet echt nog sneller gaan spelen, voordat ze in slaap vallen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Tijd voor El Gappie, Schone vindt ik al wedstrijden achter elkaar te matig voor woorden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
gaat niet lang goed meer... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Je kon al aan het gezicht van de Boer zien, dat hij zeker niet tevreden is. Na mijn mening moet hij nu per direct maatregelen nemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat doe je Frank... Je bent gebaat bij snelheid. Schone weer laten staan.... pff |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een belachelijke wissel ... Weer die Schone laten staan. Herstel wissels: Andersen vind ik zeker niet de minste. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Is goed gedaan, een dubbele wissel. Nu de eindresultaat / uitslag nog. Op voor de 3 punten. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zo ja. Die gast moet gewoon altijd spelen met Kishna |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Knap van El Gappie, maar de manier van wisselen blijft bespottelijk. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
En nu echt doordrukken. Ajax is weer wakker. Op naar de 4-1. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Inderdaad snel de 4-1, kan Zivkovic ook nog wat speelminuten krijgen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Die Schone is echt kut met peren ... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klaassen alwaar goed hoor. Waar zou dit Ajax zijn zonder hem. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nu eerst een derde wissel. Schöne eruit bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Kijk schone hijgen dan belachelijk |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nu straks de Lampjes nog een kapotte fitting bezorgen en wat kakkerlakken verdelgen en zo waar ontstaat 1 van de betere weekenden in 2014 .... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als ik dan kritisch mag zijn, dit is toch ongelooflijk slecht, Ajax kan na de 3-1 verdomme 4 (!!!) X iemand een op een met Ruiter zetten! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Schone laat kum heel de tijd lopen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind die wissel van de Boer eigenlijk niet kunnen, Schone speelt een hele slechte wedstrijd en al het gevaar dat er was kwam bij Kishna weg.. Waarom niet gewoon Kishna en el Ghazi laten staan..
Overigens een heel goed gebaar van de Boer en Kishna naar elkaar toe na de goal van El Ghazi..
Overigens valt El Ghazi op zijn goal na echt heel slecht in.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zijn ze iha soms bang dat Ajax voor een vijfde keer op rij kampioen wordt? Dat ontzettende slappe gelul in de studio van FOX en nu weer zo'n commentator die maar blijft volharden in het idee dat Utrecht echt serieus mee doet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zivkovic dan nog maar.. Millik speelt vandaag niet zo goed.. Wel mooie assist.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|