|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 15:36 schreef Eide het volgende:[..] Jaja, Moisander speelt niet in de mandekking. Dus. Sorry Loetje, maar ik ga niet met je mee, ik zie het nadrukkelijk anders. Ik heb geen moeite met kritisch zijn maar dan wel op de juiste momenten en om de juiste redenen. Moisander was zeker niet een van de zwaksten vandaag. Dat wil nogmaals niet zeggen dat hij goed speelde... maar heel slecht was het ook niet. Zeker niet zo zwak als Andersen, Schone en Milik. Sorry, maar aan de bal echt bij de zwakkeren vandaag. diverse inspeel passes in de eerste fase van de opbouw waar die gewoon inlevert, aantal lange ballen die nu nog zoek zijn..
Die goal is niet zijn schuld, maar wat ie wel doet daar is mij wel een vraag.. Ik vond hem na Schone de minste vandaag..
Overigens heb je ook gelijk wat die andere spelers betreft.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Blijf er toch bij dat dit gewoon mijn favoriete aanval is hoor Khisna--Milik--Ghazi (zivkovic mag er ook gewoon bij blijven)
Schone en Andersen toch weer matig vandaag.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Je zou bijna denken dat we verloren hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet je wat ik zo raar vind..
Heel veel jonge gasten mogen wel mindere wedstrijden spelen.
Andersen schijnt niet slecht te mogen spelen ofzo..
Andersen is een jongen met een geweldige techniek, en ook vandaag toch weer bij een aantal goede momenten betrokken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
PSV beslist de wedstrijd in 1 helft tegen Twente...gingen toen achter over leunen zonder in de problemen te komen...zover is Ajax nog niet.... Hoop nog steeds dat PSV weer steken laat vallen maar ben bang dat ze dit seizoen overeind blijven en daardoor dus de schaal pakken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach ja, en de laatste weken heeft PSV het ook bijzonder moeilijk gehad in diverse Nederlandse en Europese wedstrijden. Om dus te zeggen dat ze verder zijn dan Ajax.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
AZ 0-2 voor bij Feyenoord. Dat zet de druk er lekker op voor de wedstrijd tegen PSV. Lekker hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 16:29 schreef remco k het volgende:Weet je wat ik zo raar vind.. Heel veel jonge gasten mogen wel mindere wedstrijden spelen. Andersen schijnt niet slecht te mogen spelen ofzo.. Andersen is een jongen met een geweldige techniek, en ook vandaag toch weer bij een aantal goede momenten betrokken... Dat ben ik met je eens. Wordt fysiek trouwens al sterker vind ik. Komt al meer uit zijn duels |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:35 schreef Eide het volgende:AZ 0-2 voor bij Feyenoord. Dat zet de druk er lekker op voor de wedstrijd tegen PSV. Lekker hoor. Had het liever andersom gehad, dat Feyenoord echt het idee kon hebben heel dicht bij ze te komen. Nu moeten ze van PSV winnen om in dezelfde situatie te komen waar ze vandaag staan |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Natuurlijk niet beter met 1 concurent als 2 concurenten nou moet Feyenooit winnen woensdag anders liggen ze te ver achter. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:39 schreef Loetje het volgende:[..] Had het liever andersom gehad, dat Feyenoord echt het idee kon hebben heel dicht bij ze te komen. Nu moeten ze van PSV winnen om in dezelfde situatie te komen waar ze vandaag staan Echt niet, die kakkerlakken mogen elke wedstrijd verliezen! Ook komende woensdag wat mij betreft! Pisvee pakken we wel in de 2e seizoenshelft! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:39 schreef Loetje het volgende:[..] Had het liever andersom gehad, dat Feyenoord echt het idee kon hebben heel dicht bij ze te komen. Nu moeten ze van PSV winnen om in dezelfde situatie te komen waar ze vandaag staan Niet winnen van PSV is bijna afhaken voor Feyenoord. Echt wel dat de druk er op gaat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die wedstrijd moet gewoon gelijk eindigen en vandaag minimaal gelijk. Dan gaat Feyenoord er met vertrouwen heen. Overigens is Ajax het beste als het echt moet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eriksen de winnende gemaakt. Wat is die jongen goed.
Overigens luisterde ik net via de Ajax app even na de interviews na de wedstrijd. Mooi hoe El Ghazi over Klaassen praat. Is ook qua coaching een leider! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
weer een goal en een assist voor Klaassen trouwens. 5 goals en 8 assists nu. De onbetwiste assistkonining bij de winterstop en aanvoerder in het klassement goals+assists. Wat beleeft die een geweldig seizoen tot nu toe en dan te bedenken dat hij aan het begin nog niet op stoom was. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 22:41 schreef Eide het volgende:weer een goal en een assist voor Klaassen trouwens. 5 goals en 8 assists nu. De onbetwiste assistkonining bij de winterstop en aanvoerder in het klassement goals+assists. Wat beleeft die een geweldig seizoen tot nu toe en dan te bedenken dat hij aan het begin nog niet op stoom was. ....en voor je het weet is hij weg, dat is het klote ervan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die kans bestaat hoewel Frank de Boer vandaag uitdrukkelijk heeft gezegd dat er onder geen enkele voorwaarde wordt gesproken over een verkoop van Davy in de winter. Ik hoop het want Ajax heeft hem hard nodig. Hopelijk blijft hij nog een seizoen of twee. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 22:54 schreef Eide het volgende:[..] Die kans bestaat hoewel Frank de Boer vandaag uitdrukkelijk heeft gezegd dat er onder geen enkele voorwaarde wordt gesproken over een verkoop van Davy in de winter. Ik hoop het want Ajax heeft hem hard nodig. Hopelijk blijft hij nog een seizoen of twee. 100 miljoen voor Strootman mijn beste Eide....wat als ze 40 voor Davy bieden en je weet dat kan zomaar |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat is inderdaad waar. Maar laten we er vanuit gaan dat er geen recordtransfer vanuit de Eredivisie gaat plaatsvinden voor Davy ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] 100 miljoen voor Strootman mijn beste Eide....wat als ze 40 voor Davy bieden en je weet dat kan zomaar 100 miljoen voor Strootman? Wie dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
100 miljoen voor Strootman waarvan niemand weet of hij goed uit zijn blessure komt dat betekend dat Davy 200 miljoen waard is ha ha |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Even een stukje van Sam waarin ik hem volkomen gelijk geef. ===========================================================
Het is de 64ste minuut van Ajax - FC Utrecht en Frank de Boer besluit Ricardo Kishna van het veld te halen voor Anwar El Ghazi. Tienduizenden Ajax-supporters kijken elkaar op de tribunes verbaasd aan. Kishna is met zijn individuele acties opnieuw een verademing links voorin, terwijl Schöne niet voor het eerst dit seizoen dramatisch speelt als rechtsbuiten.
De Deen wordt echter niet geslachtofferd, terwijl de jeugdopleiding van Ajax een prachtig duo vleugelspelers voort heeft gebracht met Kishna en El Ghazi. De volgers van de Ajax-jeugd zagen de opmars van de buitenspelers afgelopen seizoen al in Ajax A1. Het tweetal combineert de techniek en bluf van de straat met geweldig rendement. Onderling complementeren ze elkaar mooi: Kishna de lichtvoetige, breekbare stylist met een boogbal. El Ghazi de fysiek sterke, dynamische technicus met een snoeihard schot. Samen kunnen ze een verdediging compleet uit elkaar rijten. Tegenstanders in de jeugd moesten afgelopen seizoen regelmatig aan het infuus na een confrontatie met het duo.
Frank de Boer lijkt echter angstig om met Kishna en El Ghazi tegelijk te spelen. Het is altijd óf Kishna, óf El Ghazi, en dus vooral niet samen. De hoofdtrainer koos tegen FC Utrecht weer voor de veilige optie en liet middenvelder Schöne, zonder passeerbeweging, negentig minuten op de vleugels staan. De Boer heeft het zelfs nog niet één keer aangedurfd om Kishna en El Ghazi samen in de basis op te stellen. Ik vind dat teleurstellend voor een trainer die zegt dat hij de supporters dit seizoen eindelijk echt wil vermaken.
Dat Schöne in Ajax 1 nog steevast de voorkeur krijgt boven telkens één van de twee jeugdexponenten, kan ik niet verteren, vooral nu de ervaren kracht aanstuurt op een vertrek. Had hij zijn aflopende contract bij Ajax echt willen verlengen, dan had hij zijn handtekening al gezet. Schöne wacht echter liever op wat voor mooi contract hij komende winter of zomer in het buitenland kan tekenen als (bijna) transfervrije speler. Op zijn leeftijd is dat ook zeer begrijpelijk.
Zolang dit de situatie is, dient Ajax vooruit te kijken. Zeker nu de club met Kishna en El Ghazi niet één, maar twee supertalenten in huis heeft als alternatieven. Ajax roept sinds de Fluwelen Revolutie dat de jeugd de toekomst heeft. Het is tijd dat dit credo ook geldt voor het duo Kishna-El Ghazi. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ook gisteren is Schone te lang blijven staan hij was nergens, jammer Frank je had Schone moeten wisselen inplaats van Kishna.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2014 door nora -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat veel mensen niet verder kijken dan hun neus lang is.
Volgens eigen zeggen van de Boer heeft Kishna veel gespeeld, is niet zo lang geleden geblesseerd geweest en is uberhaubt al blessuregevoelig. En El Ghazi is net terug aan het komen van een blessure.
Daarnaast heeft Schone een geweldig rendement.
Verder vind ik het bericht stemmingmakerij, Ajax vermaakt het publiek al stukken meer, we scoren veel goals en vaak nog hele mooie goals ook nog.
Het bericht suggereerts verder in mijn ogen dat men niet de eigen jeugd voldoende laat spelen.. In de normale basis opstelling staan 6 zelf opgeleide jongens, en speelt er 1 die uit de satelietvestiging van Ajax komt..
Uiteindelijk denk ik dat beide spelers er wel gaan komen, echter zijn ze beiden niet structureel beter dan Schone.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind onderstaand stukje iets realistischer..
Met zijn eerste balcontact behoedde Anwar El Ghazi zijn ploeg Ajax zondag voor een lastige slotfase tegen FC Utrecht. De invaller stond nog geen minuut in het veld of hij stuurde de bal met zijn linkervoet in de uiterste hoek van het doel (3-1).
El Ghazi vierde zijn treffer uitgelaten, alsof hij zojuist een titel had veiliggesteld. "Dat waren de emoties van een negentienjarige jongen die weer terug is", vertelde hij even later. "Het is lastig voor een sportman om toe te moeten kijken."
El Ghazi hoorde bij de eerste keus van Ajax totdat hij twee weken geleden plotseling wakker werd met een liesblessure. Tijdens zijn afwezigheid zag hij zijn vervanger Ricardo Kishna het publiek vermaken tegen Willem II en Paris Saint-Germain. "Dus dan moet je er staan als je weer een kans krijgt", stelde hij.
De aanvaller had niet durven dromen dat hij al binnen een minuut zou scoren. "Maar ik zag een gaatje", zei hij. "En dan probeer ik het." El Ghazi is naar eigen zeggen gierig voor de goal. Dat leverde Ajax dit seizoen al zes competitietreffers op, een mooi aantal voor een tiener die lang niet alle wedstrijden volledig heeft gespeeld.
In theorie kan Ajax met Kishna op links en El Ghazi op de rechterflank aanvallen. Beide buitenspelers zijn even oud en hebben meer gemeen. Ze waren vorig seizoen nog actief in de A1 en voetballen om te vermaken. Daarom genieten ze soms meer van een balletje door de benen van de tegenstander dan van een doelpunt. Allebei zeggen ze ook zo goed als Cristiano Ronaldo te willen worden.
In de praktijk kiest Frank de Boer vaak voor één van zijn talentvolle buitenspelers en posteert hij Lasse Schöne op de andere vleugel. De Deen is geen geboren vleugelaanvaller maar bewees woensdag met twee doelpunten tegen Apoel Nicosia weer eens zijn waarde. Maar met El Ghazi of Kishna op de vleugels vliegt Ajax soms. Zij kunnen op termijn zo maar in een rijtje belanden met Jesper Olsen, Tscheu La Ling, Bryan Roy, Finidi George en al die andere succesvolle voormalige vleugelspitsen van Ajax.
Volgens trainer De Boer is het puur toeval dat hij na jaren weer vleugelspitsen ziet doorbreken. Want na de winterstop is Viktor Fischer er ook weer bij. En Vaclav Cerny en Robert Muric, de vleugelaanvallers van de A1, lijken ook voorbestemd voor het eerste elftal. "Soms leid je jaren goede verdedigers op en nu breken er weer goede buitenspelers door", zegt hij. "Ik ben er blij mee, want ze zijn belangrijk en kunnen het publiek uitstekend vermaken." (ANP) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 12:45 schreef remco k het volgende:Ik denk dat veel mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Volgens eigen zeggen van de Boer heeft Kishna veel gespeeld, is niet zo lang geleden geblesseerd geweest en is uberhaubt al blessuregevoelig. En El Ghazi is net terug aan het komen van een blessure. Daarnaast heeft Schone een geweldig rendement. Verder vind ik het bericht stemmingmakerij, Ajax vermaakt het publiek al stukken meer, we scoren veel goals en vaak nog hele mooie goals ook nog. Het bericht suggereerts verder in mijn ogen dat men niet de eigen jeugd voldoende laat spelen.. In de normale basis opstelling staan 6 zelf opgeleide jongens, en speelt er 1 die uit de satelietvestiging van Ajax komt.. Uiteindelijk denk ik dat beide spelers er wel gaan komen, echter zijn ze beiden niet structureel beter dan Schone.. Doen ze toch wel vaker? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Veel mensen wel ja.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mening van de media kijk ik niet naar, ik vorm mijn eigen mening.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik ook mijn mening is dat ik op dit moment liever Ghazi rechts zie dan Schone. Khisna en Schone vanaf links maakt me niet uit redelijk gelijkwaardig aan het worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Doelde meer op het verder kijken dan hun neus lang is. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 12:45 schreef remco k het volgende:Ik denk dat veel mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Volgens eigen zeggen van de Boer heeft Kishna veel gespeeld, is niet zo lang geleden geblesseerd geweest en is uberhaubt al blessuregevoelig. En El Ghazi is net terug aan het komen van een blessure. Daarnaast heeft Schone een geweldig rendement. Verder vind ik het bericht stemmingmakerij, Ajax vermaakt het publiek al stukken meer, we scoren veel goals en vaak nog hele mooie goals ook nog. Het bericht suggereerts verder in mijn ogen dat men niet de eigen jeugd voldoende laat spelen.. In de normale basis opstelling staan 6 zelf opgeleide jongens, en speelt er 1 die uit de satelietvestiging van Ajax komt.. Uiteindelijk denk ik dat beide spelers er wel gaan komen, echter zijn ze beiden niet structureel beter dan Schone.. Ik vind Schone een kanjer maar als ene Remco niet ziet dat deze man gisteren een van zijn slechtse wedstrijden speelde, dan kijk je niet langer als dat je neus lang is hij was gisteren een van de slechtste van het veld en daarvoor moeten Andersen en kisnha er af en dat wordt door vele niet begrepen die wel goed opletten. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 14:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik ook mijn mening is dat ik op dit moment liever Ghazi rechts zie dan Schone. Khisna en Schone vanaf links maakt me niet uit redelijk gelijkwaardig aan het worden. oke weer iemand die verder kijkt als zijn neus lang is prima Hummel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 16:04 schreef nora het volgende:[..] Ik vind Schone een kanjer maar als ene Remco niet ziet dat deze man gisteren een van zijn slechtse wedstrijden speelde, dan kijk je niet langer als dat je neus lang is hij was gisteren een van de slechtste van het veld en daarvoor moeten Andersen en kisnha er af en dat wordt door vele niet begrepen die wel goed opletten. En waar zeg ik dat hij gister niet slecht speelde dan?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 17:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:PSV beslist de wedstrijd in 1 helft tegen Twente...gingen toen achter over leunen zonder in de problemen te komen...zover is Ajax nog niet.... Hoop nog steeds dat PSV weer steken laat vallen maar ben bang dat ze dit seizoen overeind blijven en daardoor dus de schaal pakken... Je vergeet wel voor het gemak dat de eerste en beste kans voor Twente was. De 1-0 is zeer zwak gekeept want die keeper staat als een wijf naar die bal te slaan. Nee Ajax is er nog niet maar laten we niet net alsof doen dat psv er met kop en schouders bovenuit steekt al denk ik wel dat ze de titel gaan pakken omdat ze de kleine mazzels nu wel hebben. Twente mist Castaignos en as woensdag hebben ze weer de mazzel dat de in bloedvorm verkerende Toornstra er niet bij is. Het zit ze mee dit jaar echter gewoon mee |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 12:45 schreef remco k het volgende:Ik denk dat veel mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Volgens eigen zeggen van de Boer heeft Kishna veel gespeeld, is niet zo lang geleden geblesseerd geweest en is uberhaubt al blessuregevoelig. En El Ghazi is net terug aan het komen van een blessure. Daarnaast heeft Schone een geweldig rendement. Verder vind ik het bericht stemmingmakerij, Ajax vermaakt het publiek al stukken meer, we scoren veel goals en vaak nog hele mooie goals ook nog. Het bericht suggereerts verder in mijn ogen dat men niet de eigen jeugd voldoende laat spelen.. In de normale basis opstelling staan 6 zelf opgeleide jongens, en speelt er 1 die uit de satelietvestiging van Ajax komt.. Uiteindelijk denk ik dat beide spelers er wel gaan komen, echter zijn ze beiden niet structureel beter dan Schone.. Dus we blijven schone maar opstellen in de hoop dat hij een bal per wedstrijd goed raakt. Hij heeft een goede periode gehad maar komt nu op elk front tekort in mijn ogen. Loopt als een oude man over dat veld. Komt geen lantaarnpaal voorbij. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: je hebt het over rendement nou die had hij gisteren thuis gelaten, ik had Andersen laten staan en Schone gewisseld dat zag ik langs mijn neus !!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 17:09 schreef nora het volgende:[..] je hebt het over rendement nou die had hij gisteren thuis gelaten, ik had Andersen laten staan en Schone gewisseld dat zag ik langs mijn neus !!!! Fijn om te zien dat de korte termijn in de gaten wordt gehouden..
Maar goed, voorlopig behoort Schone tot de meest waardevolle spelers van de ED, wordt hij begeert door AC Milaan en is de Boer fan van hem, anders zou hij hem niet opstellen.
Persoonlijk vind ik dat een ander best eens op zijn plekje mag spelen en zie ik een aanval met Kishna en El Ghazi best wel zitten.. Maar dan moeten beiden er wel voor zorgen dat ze Schone uit de basis spelen. En dat zie ik op basis van feiten niet heel snel gebeuren. In ieder geval niet voor vast.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 12:51 schreef remco k het volgende:Ik vind onderstaand stukje iets realistischer.. Met zijn eerste balcontact behoedde Anwar El Ghazi zijn ploeg Ajax zondag voor een lastige slotfase tegen FC Utrecht. De invaller stond nog geen minuut in het veld of hij stuurde de bal met zijn linkervoet in de uiterste hoek van het doel (3-1). El Ghazi vierde zijn treffer uitgelaten, alsof hij zojuist een titel had veiliggesteld. "Dat waren de emoties van een negentienjarige jongen die weer terug is", vertelde hij even later. "Het is lastig voor een sportman om toe te moeten kijken." El Ghazi hoorde bij de eerste keus van Ajax totdat hij twee weken geleden plotseling wakker werd met een liesblessure. Tijdens zijn afwezigheid zag hij zijn vervanger Ricardo Kishna het publiek vermaken tegen Willem II en Paris Saint-Germain. "Dus dan moet je er staan als je weer een kans krijgt", stelde hij. De aanvaller had niet durven dromen dat hij al binnen een minuut zou scoren. "Maar ik zag een gaatje", zei hij. "En dan probeer ik het." El Ghazi is naar eigen zeggen gierig voor de goal. Dat leverde Ajax dit seizoen al zes competitietreffers op, een mooi aantal voor een tiener die lang niet alle wedstrijden volledig heeft gespeeld. In theorie kan Ajax met Kishna op links en El Ghazi op de rechterflank aanvallen. Beide buitenspelers zijn even oud en hebben meer gemeen. Ze waren vorig seizoen nog actief in de A1 en voetballen om te vermaken. Daarom genieten ze soms meer van een balletje door de benen van de tegenstander dan van een doelpunt. Allebei zeggen ze ook zo goed als Cristiano Ronaldo te willen worden. In de praktijk kiest Frank de Boer vaak voor één van zijn talentvolle buitenspelers en posteert hij Lasse Schöne op de andere vleugel. De Deen is geen geboren vleugelaanvaller maar bewees woensdag met twee doelpunten tegen Apoel Nicosia weer eens zijn waarde. Maar met El Ghazi of Kishna op de vleugels vliegt Ajax soms. Zij kunnen op termijn zo maar in een rijtje belanden met Jesper Olsen, Tscheu La Ling, Bryan Roy, Finidi George en al die andere succesvolle voormalige vleugelspitsen van Ajax. Volgens trainer De Boer is het puur toeval dat hij na jaren weer vleugelspitsen ziet doorbreken. Want na de winterstop is Viktor Fischer er ook weer bij. En Vaclav Cerny en Robert Muric, de vleugelaanvallers van de A1, lijken ook voorbestemd voor het eerste elftal. "Soms leid je jaren goede verdedigers op en nu breken er weer goede buitenspelers door", zegt hij. "Ik ben er blij mee, want ze zijn belangrijk en kunnen het publiek uitstekend vermaken." (ANP) Wow! Dit is inderdaad een mooi en zeer realistisch stuk. Ik kan mij daar volledig in vinden. Wat betreft Lasse Schöne, daar kan ik niet over oordelen wat hij zondag heeft gepresteerd, simpelweg omdat wij niet thuis waren. We hadden vrijdag t/m zondag een feestje ter gelegenheid van ons 40-jarig huwelijk. Dat vond ik eerlijk gezegd wat belangrijker. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 19:54 schreef remco k het volgende:[..] Fijn om te zien dat de korte termijn in de gaten wordt gehouden.. Maar goed, voorlopig behoort Schone tot de meest waardevolle spelers van de ED, wordt hij begeert door AC Milaan en is de Boer fan van hem, anders zou hij hem niet opstellen. Persoonlijk vind ik dat een ander best eens op zijn plekje mag spelen en zie ik een aanval met Kishna en El Ghazi best wel zitten.. Maar dan moeten beiden er wel voor zorgen dat ze Schone uit de basis spelen. En dat zie ik op basis van feiten niet heel snel gebeuren. In ieder geval niet voor vast.. Als Khisna zijn vorm vast kan houden die hij tegen Apoel liet zien dan is het denk ik toch sneller met hem gebeurd dan hem lief is. Ow nee Frank laat spelers vaak iets te lang staan. Ghazi zie ik echt al liever dan Schone. Sigthorsson liet hij ook al te lang staan en dat gaat hij nu ook weer met Moisander en Schone doen. Opteerde vorig jaar met een topic al om de bezem er door te halen maar dat is helaas nog niet gebeurd. De middelmaat remt je af. Dat is pas verder kijken dan je neus lang is. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 19:54 schreef remco k het volgende:[..] Fijn om te zien dat de korte termijn in de gaten wordt gehouden.. Maar goed, voorlopig behoort Schone tot de meest waardevolle spelers van de ED, wordt hij begeert door AC Milaan en is de Boer fan van hem, anders zou hij hem niet opstellen. Persoonlijk vind ik dat een ander best eens op zijn plekje mag spelen en zie ik een aanval met Kishna en El Ghazi best wel zitten.. Maar dan moeten beiden er wel voor zorgen dat ze Schone uit de basis spelen. En dat zie ik op basis van feiten niet heel snel gebeuren. In ieder geval niet voor vast.. ka lachen man en gij geloofd in sprookjes |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoezo, Remco heeft in deze gewoon gelijk. Laat El Ghazi en Kishna eerst maar eens zien dat ze 1. belangrijk zijn in wedstrijden die er echt toe doen en 2. belangrijk zijn, ook als ze minder in vorm zijn. Want dat zijn wel dingen die Schone extra brengt.
Ik wil ook op termijn graag El Ghazi En Kishna. Maar dan wel omdat ze beide net zo veel rendement hebben als Schone en dan ook nog op de juiste momenten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2014 - 00:43 schreef Eide het volgende:Hoezo, Remco heeft in deze gewoon gelijk. Laat El Ghazi en Kishna eerst maar eens zien dat ze 1. belangrijk zijn in wedstrijden die er echt toe doen en 2. belangrijk zijn, ook als ze minder in vorm zijn. Want dat zijn wel dingen die Schone extra brengt. Ik wil ook op termijn graag El Ghazi En Kishna. Maar dan wel omdat ze beide net zo veel rendement hebben als Schone en dan ook nog op de juiste momenten. Sorry hoor maar met Ghazi is er gewoon altijd dreiging naar voren. Zijn rendement is ook al redelijk hoog voor een jonge jongen die alleen maar beter kan worden. Schone zit geen rek meer in maar is toch belangrijk. Rechts Ghazi Links moeten Kishna en schone maar uitvechten. Khisna draait steeds beter maar vind het belachelijk dat omdat hij en Schone moeten spelen je Ghazi maar op de bank houd. Schone maar op Andersen zijn plek proberen? Nee dat willen de meeste ook niet want kom niet aan Andersen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2014 - 06:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Sorry hoor maar met Ghazi is er gewoon altijd dreiging naar voren. Zijn rendement is ook al redelijk hoog voor een jonge jongen die alleen maar beter kan worden. Schone zit geen rek meer in maar is toch belangrijk. Rechts Ghazi Links moeten Kishna en schone maar uitvechten. Khisna draait steeds beter maar vind het belachelijk dat omdat hij en Schone moeten spelen je Ghazi maar op de bank houd. Schone maar op Andersen zijn plek proberen? Nee dat willen de meeste ook niet want kom niet aan Andersen. Ik vind Schone echt een op en top prof. Heeft zeker meer gebracht dan dat ik vooraf verwacht had dus hulde voor deze gozer maar ik heb het idee dat zowel hij als Moisander wel een beetje klaar zijn bij en met Ajax. Het "gif" wat beide vorig seizoen wel in hun spel hadden is totaal weg. Moisander is er totaal niet bij en speelt zeer ongeconcentreerd en Schone heeft zijn top bereikt. El Ghazi is 19 jaar met zoveel dreiging en zit heel veel rek in. Net als bij Kishna. Ajax wil verder groeien en dat kan helaas niet met Schone want die ontwikkelt zich niet meer. Daarom bedank ik Schone voor bewezen diensten en gun hem een mooi transfer maar er zijn nu betere op zijn posities. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 21:32 schreef Pietje het volgende:[..] Wow! Dit is inderdaad een mooi en zeer realistisch stuk. Ik kan mij daar volledig in vinden. Wat betreft Lasse Schöne, daar kan ik niet over oordelen wat hij zondag heeft gepresteerd, simpelweg omdat wij niet thuis waren. We hadden vrijdag t/m zondag een feestje ter gelegenheid van ons 40-jarig huwelijk. Dat vond ik eerlijk gezegd wat belangrijker. Prioriteiten he:-)
Maar hij was gewoon niet goed, de laatste weken niet, maar wel telkens belangrijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 22:12 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als Khisna zijn vorm vast kan houden die hij tegen Apoel liet zien dan is het denk ik toch sneller met hem gebeurd dan hem lief is. Ow nee Frank laat spelers vaak iets te lang staan. Ghazi zie ik echt al liever dan Schone. Sigthorsson liet hij ook al te lang staan en dat gaat hij nu ook weer met Moisander en Schone doen. Opteerde vorig jaar met een topic al om de bezem er door te halen maar dat is helaas nog niet gebeurd. De middelmaat remt je af. Dat is pas verder kijken dan je neus lang is. Nee, blind gokken op dat wat je hoopt is korte termijn denken. Die jongens gaan er komen, dat lijkt me wel vast staan als er geen gekke dingen gebeuren. En ze spelen steeds meer..
Ik ben overigens ook een fan van beide spelers..
Maar ik snap Frank in deze wel.. Vergeet ook niet dat beide jongens best blessure gevoelig zijn en ze gewoon hun rust nodig hebben.
En ja je opteerde om de bezem er door heen te halen, maar wel diverse aankopen, en dan hadden we ook niet El Ghazi en Kishna kunnen opstellen.
Aajx scoort meer dan voldoende goals, de aanval is momenteel niet iets waar ik me zorgen over maak, en ik denk dat Schone op ten duur ook echt wel gaat verdwijnen.
Overigens vind ik het belachelijk om Schone met Sighthorson en Moisander te vergelijken, Schone is namelijk wel heel belangrijk dit seizoen. Behoort statistisch gezien gewoon bij de belangrijkere spelers van de ED.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ze hebben alle 3 een prima rendement, en dus alle drie ook evenveel recht op speeltijd.. |
|
|
|