|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2014 - 23:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Een tijdje geleden gaf je alleen maar af op Schone.....jij bent ook zo veranderlijk als het weer....hahaha... Helemaal niet, ik zie hem nog steeds als de 12e man bij Ajax, en dat zal ik ook blijven doen.
Hij is alleen dusdanig belangrijk geworden voor Ajax dat de Boer niet meer om hem heen kon, en aangezien de rest niet beter is dan Schone is het dus terecht dat ie speelt in mijn ogen, maar hij is niet het niveau waarvan ik hoop dat Ajax het nastreeft.
En als hij goed speelt zeg ik het, maar als hij slecht speelt zeg ik het ook..
Mag jij mij vertellen wat daar veranderlijk aan is?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
I don't flush the toilet, i scare the shit out of it. - Christian Benteke |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 00:08 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik loop al bijna 5 jaar rond op dit forum en iedereen veranderd wel eens van mening....is ook meer dan normaal. Wat ik niet normaal vind is dat sommige steeds Remco lopen te bashen wat dat betreft....hij heeft de meeste post hier, dan is het toch logisch dat daar wat verschillen in zitten. Mensen die minder posten lijken de grootste haviken...ik word daar een beetje kriegel van. Confronteren mag en is zelfs goed......maar tering dan ben ik sowieso kansloos, niet dat het mij boeit en ik weet zeker Remco ligt er ook niet wakker van. Over een jaar kunnen de meningen over Kishna en El Gappie ook aangepast worden want dat zijn precies de 2 jongens die problemen gaan geven Iets met zaaien en oogsten? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 00:08 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik loop al bijna 5 jaar rond op dit forum en iedereen veranderd wel eens van mening....is ook meer dan normaal. Wat ik niet normaal vind is dat sommige steeds Remco lopen te bashen wat dat betreft....hij heeft de meeste post hier, dan is het toch logisch dat daar wat verschillen in zitten. Mensen die minder posten lijken de grootste haviken...ik word daar een beetje kriegel van. Confronteren mag en is zelfs goed......maar tering dan ben ik sowieso kansloos, niet dat het mij boeit en ik weet zeker Remco ligt er ook niet wakker van. Over een jaar kunnen de meningen over Kishna en El Gappie ook aangepast worden want dat zijn precies de 2 jongens die problemen gaan geven Ik ben het volledig met je eens gap! Ik vind Remco een meer dan waardevolle en een zeer gerespecteerd lid van dit forum. Hij heeft een goede mening, weet die goed te verwoorden en is zeer direct, iets wat kennelijk niet iedereen kan waarderen. Ik wel, want in het echte leven ben ik over het algemeen ook zo. Daarom: @ Remco: blijf zo doorgaan!
Overigens ben ik de laatste tijd wat minder hier door grote drukte bij de voedselbank. Altijd al, maar juist nu, zo vlak voor de kerstdagen, is het altijd hectisch. We willen namelijk alle mensen die gebruik maken van de voedselbank wat extra's toestoppen en dat gaat helaas niet vanzelf... Na de kerst ben ik hier weer frequenter! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 00:08 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik loop al bijna 5 jaar rond op dit forum en iedereen veranderd wel eens van mening....is ook meer dan normaal. Wat ik niet normaal vind is dat sommige steeds Remco lopen te bashen wat dat betreft....hij heeft de meeste post hier, dan is het toch logisch dat daar wat verschillen in zitten. Mensen die minder posten lijken de grootste haviken...ik word daar een beetje kriegel van. Confronteren mag en is zelfs goed......maar tering dan ben ik sowieso kansloos, niet dat het mij boeit en ik weet zeker Remco ligt er ook niet wakker van. Over een jaar kunnen de meningen over Kishna en El Gappie ook aangepast worden want dat zijn precies de 2 jongens die problemen gaan geven Thanks pik.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 20:56 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het volledig met je eens gap! Ik vind Remco een meer dan waardevolle en een zeer gerespecteerd lid van dit forum. Hij heeft een goede mening, weet die goed te verwoorden en is zeer direct, iets wat kennelijk niet iedereen kan waarderen. Ik wel, want in het echte leven ben ik over het algemeen ook zo. Daarom: @ Remco: blijf zo doorgaan! Overigens ben ik de laatste tijd wat minder hier door grote drukte bij de voedselbank. Altijd al, maar juist nu, zo vlak voor de kerstdagen, is het altijd hectisch. We willen namelijk alle mensen die gebruik maken van de voedselbank wat extra's toestoppen en dat gaat helaas niet vanzelf... Na de kerst ben ik hier weer frequenter! Ook jij bedankt... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Misschien is deze wereld de hel van een andere planeet.
Aldus Ik |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Oh ja, en Remco ga gewoon lekker zo door. Niets mis met jou mening hoor, althans op dit forum. Privé weet ik niet, ken ik je niet goed genoeg voor.
Maar voor hier ben je een held!!
Net zoals anderen op dit forum die echt achter hun mening staan! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jij ook hoor ouwe ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Remco is oud en wijs genoeg om zijn eigen boontjes te doppen lijkt mij? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je begint een beetje op die ouwe snor te lijken bij VI man..
Kerel waar maak jij je druk om.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zoals Hummel10 eerder al reageerde. Iets met zaaien en oogsten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, daar twijfel ik ook niet aan hoor ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens....maar ik gaf mijn mening |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja en een ander gaf zijn mening over Remco! Wat is dan het probleem? Moet je oudgediende zijn om respect te hebben of krijgen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad, mijn mening! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Welk probleem. Iemand zegt iets, een ander zegt ook iets. Als mensen dat niet kunnen hebben gaan ze maar punniken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 23:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja en een ander gaf zijn mening over Remco! Wat is dan het probleem? Moet je oudgediende zijn om respect te hebben of krijgen? Nee heeft daar niks mee te maken.....jij snapt de strekking niet, ga je het ook niet uitleggen ook |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 00:19 schreef Eide het volgende:[..] Welk probleem. Iemand zegt iets, een ander zegt ook iets. Als mensen dat niet kunnen hebben gaan ze maar punniken. Inderdaad... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 00:19 schreef Eide het volgende:[..] Welk probleem. Iemand zegt iets, een ander zegt ook iets. Als mensen dat niet kunnen hebben gaan ze maar punniken. Inderdaad Remco zei iets, vervolgens wordt daar door Jack op gereageerd en vervolgens krijg je een drietal mensen die over van alles en nog wat lullen om Remco maar in zijn reet te zitten. En ja, daar reageer ik op! En Remco zal wel vaker met bepaalde uitspraken bepaalde reacties uitlokken.
En misschien moet je op mijn hele reactie reageren ipv een klein deel uit de tekst kopiëren. En mijn reactie was overigens weer een reactie op een andere reactie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 00:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee heeft daar niks mee te maken.....jij snapt de strekking niet, ga je het ook niet uitleggen ook Kansloos gelul dus. Remco is degene die met zijn reactie vaak oogst, dus als mensen hem daarop wijzen hebben ze het recht daartoe. En overigens basht hij net zo hard mensen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 07:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad Remco zei iets, vervolgens wordt daar door Jack op gereageerd en vervolgens krijg je een drietal mensen die over van alles en nog wat lullen om Remco maar in zijn reet te zitten. En ja, daar reageer ik op! En Remco zal wel vaker met bepaalde uitspraken bepaalde reacties uitlokken. En misschien moet je op mijn hele reactie reageren ipv een klein deel uit de tekst kopiëren. Dit is de meest kansloze reactie die ik in weken heb gelezen. Omdat mensen het met remco eens zijn willen ze "in z'n reet zitten"? De tering zeg, wat een flauwekul. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 08:06 schreef Eide het volgende:[..] Dit is de meest kansloze reactie die ik in weken heb gelezen. Omdat mensen het met remco eens zijn willen ze "in z'n reet zitten"? De tering zeg, wat een flauwekul. Dat mag jij vinden. Ik bepaal zelf hoe ik reageer en waarop. Trouwens was het een mening van Nenam_tiL hoor en niet van Remco. En het gaat om de reacties die daarop volgen. Over flauwekul gesproken. Hou het gewoon op en over Ajax en ja dan verschillen meningen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Trouwens is wat mij betreft deze discussie voorbij. Diegene die nog willen reageren zijn er vrij in maar ik ga er niet meer op reageren. Fijne dag allemaal en succes met de wedstrijd vanavond. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Mag ik hier nog wel op reageren? Hahaha |
|
|
|
|
nora
|
|
|
ha ha en zo kabbelen we langzaam naar de kerst toe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 09:00 schreef Ajax Warrior het volgende:Trouwens is wat mij betreft deze discussie voorbij. Diegene die nog willen reageren zijn er vrij in maar ik ga er niet meer op reageren. Fijne dag allemaal en succes met de wedstrijd vanavond. Dit is het enige juiste antwoord. En wat vanavond betreft: WZAWZDB!!! De wedstrijd viel dus ff goed tegen van onze kant..... :-(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Liever zo snel mogelijk! Dan heb ik vrij! ;-)
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 07:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad Remco zei iets, vervolgens wordt daar door Jack op gereageerd en vervolgens krijg je een drietal mensen die over van alles en nog wat lullen om Remco maar in zijn reet te zitten. En ja, daar reageer ik op! En Remco zal wel vaker met bepaalde uitspraken bepaalde reacties uitlokken. En misschien moet je op mijn hele reactie reageren ipv een klein deel uit de tekst kopiëren. En mijn reactie was overigens weer een reactie op een andere reactie. Duh?? Ik ben bepaald niet het type om iemand in zijn reet te zitten. Ik gaf slechts mijn mening, zoals jij die ook gaf. Wat ik van iemand vind, bepaal ik helemaal zelf. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 23:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja en een ander gaf zijn mening over Remco! Wat is dan het probleem? Moet je oudgediende zijn om respect te hebben of krijgen? Ach daar heb je zelf ook vaak zat het kleine kind voor uitgehangen. Ga nu aub niet de moraalridder uithangen.. |
|
|
|