BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (KNVB Beker: donderdag 18 december 2014, 20:45); 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 december 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Mooi zo!!!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 december 2014 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 22:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Moet ik dit wel letterlijk nemen?
Ja deze wel haha. Druk geweest afgelopen dagen had echt woensdag in mijn hoofd zitten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 06:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja deze wel haha. Druk geweest afgelopen dagen had echt woensdag in mijn hoofd zitten.
Hahaha geweldig. Jij klaar zitten met je shirt aan en je sjaal om en biertje erbij en dan blijkt de wedstrijd donderdag te zijn. Whahaha.
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 08:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha geweldig. Jij klaar zitten met je shirt aan en je sjaal om en biertje erbij en dan blijkt de wedstrijd donderdag te zijn. Whahaha.
Nog erger: bier bij, sjaal om en dan PSV - Feyenoord te zien krijgen :D
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 08:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Nog erger: bier bij, sjaal om en dan PSV - Feyenoord te zien krijgen :D
Als die kakkerlakken vervolgens verliezen is het alweer wat minder erg.
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 08:12   quote  deeplink  
Gewoon klote voor Ajax. Gelijk of verlies voor PSV was voor ons veel beter geweest.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 08:12 schreef Eide het volgende:
Gewoon klote voor Ajax. Gelijk of verlies voor PSV was voor ons veel beter geweest.
Oneens. Ajax moet het in de 2e seizoenshelft gewoon zelf oplossen.
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 08:45   quote  deeplink  
Ajax moet het sowieso zelf oplossen. Neemt niet weg dat puntverlies voor ploegen boven ons altijd beter is dan puntverlies voor ploegen onder ons. Al is het maar dat PSV met een klote gevoel de stop in gaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 08:45 schreef Eide het volgende:
Ajax moet het sowieso zelf oplossen. Neemt niet weg dat puntverlies voor ploegen boven ons altijd beter is dan puntverlies voor ploegen onder ons. Al is het maar dat PSV met een klote gevoel de stop in gaat.
Maar niet tegen die kakkerlakken. Die gun ik geen enkel punt.
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 08:56   quote  deeplink  
Dan doe je Ajax te kort. Waar ben je nou me bezig, ben je VOOR Ajax of tegen Feyenoord? Dat je je zo druk kan maken om een andere club... Ieder z'n ding maar mij boeit al die anderen niet zo. Wat het beste is voor Ajax staat voor mij op 1, 2 en 3.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 08:56 schreef Eide het volgende:
Dan doe je Ajax te kort. Waar ben je nou me bezig, ben je VOOR Ajax of tegen Feyenoord? Dat je je zo druk kan maken om een andere club... Ieder z'n ding maar mij boeit al die anderen niet zo. Wat het beste is voor Ajax staat voor mij op 1, 2 en 3.
Er zijn nog genoeg wedstrijden te gaan hoor, komt echt niet aan op een wedstrijd tegen dat grafvolk. En om jouw vraag te beantwoorden. Ik ben VOOR Ajax en tegen elke andere club in Nederland.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 18 december 2014 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 09:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Er zijn nog genoeg wedstrijden te gaan hoor, komt echt niet aan op een wedstrijd tegen dat grafvolk. En om jouw vraag te beantwoorden. Ik ben VOOR Ajax en tegen elke andere club in Nederland.
Tegen de één wat meer tegen als tegen de ander ;-) Snap je het nog?
nora
 nora - donderdag 18 december 2014 - 09:56   quote  deeplink  
Als echte Ajacied kan je nooit blij zijn als die kakl punten halen ~!!! en beter een concurent als 2 concurenten .
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 december 2014 - 11:33   quote  deeplink  
Omdat scheidsrechter Bas Nijhuis de wedstrijd doet lijden, zal Ajax het een hele moeilijke avond daardoor krijgen. Dat is dan weer een zware tegenvaller. Desalniettemin denk ik wel, dat Ajax ( pas na verlenging ) toch de volgende ronde zal halen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 09:47 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Tegen de één wat meer tegen als tegen de ander ;-) Snap je het nog?
Ik wel en natuurlijk heb ik een grotere hekel aan die kakkerlakken dan bijvoorbeeld aan Willem II, maar er is voor mij maar 1 club in de wereld en dat is AJAX!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 09:56 schreef nora het volgende:
Als echte Ajacied kan je nooit blij zijn als die kakl punten halen ~!!! en beter een concurent als 2 concurenten .
Yep Nora, eindelijk een medestander!
3sterren
 3sterren - donderdag 18 december 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Het wordt vanavond denk ik moeilijker dan we allemaal denken vitesse heeft gwn op de verdediging na een hele goede selectie, maar wij zijn een beter team dus ik denk 2-1
3sterren
 3sterren - donderdag 18 december 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Yep Nora, eindelijk een medestander!
Primitieve supporters
jodocus
 jodocus - donderdag 18 december 2014 - 12:30   quote  deeplink  
lastig potje , laatste kans om nog iets van het seizoen te maken voor vites , dus ik ben bang voor een nederlaag 1-2
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 18 december 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik wel en natuurlijk heb ik een grotere hekel aan die kakkerlakken dan bijvoorbeeld aan Willem II, maar er is voor mij maar 1 club in de wereld en dat is AJAX!!!
Dan zijn wij het over het laatste iig helemaal eens!!
En voor de rest, ieder zijn eigen mening en voorkeuren ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 18 december 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 20:06 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]

De achtste finale van de KNVB beker staat op het programma. Het is meteen ook de laatste officiële wedstrijd van AFC Ajax in het jaar 2014. De KNVB beker ontbreekt nog altijd in het prijzenkastje van Frank de Boer en met de winterstop voor de boeg zal De Boer van zijn ploeg eisen dat het vol gas geeft tegen de Arnhemmers.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 62 duels tegen Vitesse. Daarvan won Ajax er 39 en gingen er 14 verloren. 9 Duels eindigden in een gelijk spel. In 2012/13 speelde Ajax ook tegen Vitesse voor de KNVB beker, toen in de kwartfinale. Toen won Ajax eenvoudig met 0-4, dat was ook het enige treffen tussen Ajax en Vitesse in het bekertoernooi.

Vitesse was toch die ploeg die in 2010 met Russisch geld kampioen moest gaan worden. Anno 2014 staan de Arnhemmers anoniem 12e. Aan het scorend vermogen ligt dat niet, Vitesse is achter Ajax en PSV de meest scorende ploeg in de Eredivisie me 31 goals maar krijgt ook ontzettend veel treffers om de oren. Verdedigend is Vitesse dus kwetsbaar dit seizoen.
De grote man bij Vitesse is Marco Vejinovic die afgelopen zomer in verband werd gebracht met Ajax. De centrale middenvelder staat op 8 goals, voornamelijk gemaakt uit dode spelmomenten. De Nigeriaase spits Dauda en andere centrale middenvelder Pröpper scoren ook makkelijk en staan op respectievelijk 6 en 4 goals elk.

Na wedstrijden tegen de amateurs van JOS Watergraafsmeer en Urk is Vitesse de eerste tegenstander van formaat in deze editie van het bekertoernooi. Het zal Ajax veel aangelegen zijn met een goed gevoel de winterstop in te gaan en dus is niet alleen winst, maar zeker ook een goede wedstrijd gevraagd. Bovendien wordt het na 4 landskampioenschappen tijd dat Ajax de Dennenappel eens veroverd.
Bij Ajax zijn Boilesen, Sightorsson en Zimling geblesseerd. Fischer is op de weg terug maar zal pas na de winterstop in actie komen. Anwar El Ghazi lijkt volledig herstelt van zijn liesblessure.

Ajax zal in ieder geval niet met dezelfde 11 als de afgelopen weken spelen. Op goal zal Diederik Boer zijn minuten maken. Achterin zullen mogelijk Mike van der Hoorn en/of Stefano Denswil speeltijd krijgen. Verder lijkt Ajax in de sterkst mogelijke opstelling beginnen met El Ghazi en Schone op de flanken en de gebruikelijke spelers op de overige posities.

De beelden zijn van de competitiewedstrijd van afgelopen seizoen toen het 1 - 1 werd. Dan ben je meteen voorbereidt op een vreemd kleurenschema.

[ filmpje ]
Mooi Eide. Alweer.
Op een of andere manier speelt Ajax zelden z'n beste wedstrijden om de KNVB beker. De enige reden die ik kan bedenken, is dat het kennelijk om een "mindere" prijs gaat. Wellicht dat Vitesse voor Ajax toch een wat meer spraakmakende tegenstander is en dat zij dus wat meer gemotiveerd zullen zijn. Voordeel is wel, dat Ajax thuis speelt. Laten we het maar houden op een kleine (2-1) overwinning.

Overigens ben ik er niet bij vanavond: kerstdiner met alle vrijwilligers (en partners), aangeboden door de gemeente...

Veel succes vanavond!
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 16:23   quote  deeplink  
Veel plezier Pietje! Dat het mag smaken.
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Overigens speelt de tegenstander van aankomend weekend, Excelsior, NAC volledig zoek voor hun eigen bekerduel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 19:53 schreef Eide het volgende:
Overigens speelt de tegenstander van aankomend weekend, Excelsior, NAC volledig zoek voor hun eigen bekerduel.
Dit NAC is dan ook wel ontstellend triest dit jaar. Echt heel erg slecht en ze mogen blij wezen dat Dordrecht net wat slechter is.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 december 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 19:53 schreef Eide het volgende:
6-0 pffff
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Nou, Kishna op links, Millik op 9 en el Ghazi op rechts..

Laat het maar zien dan..
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Opstelling #Ajax: Boer; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Viergever; Klaassen, Riedewald, Serero; El Ghazi, Milik, Kishna
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Vermeer overigens ook gister weer geweldig bij Feyenoord.. Wat is dat een goede keeper zeg..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 december 2014 - 20:45   quote  deeplink  
Ik zeg 5-2 vanavond...
3sterren
 3sterren - donderdag 18 december 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 20:28 schreef remco k het volgende:
Nou, Kishna op links, Millik op 9 en el Ghazi op rechts..

Laat het maar zien dan..
Eindelijk maar als ze falen kunnen we voorlopig niks zeggen
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 december 2014 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 20:36 schreef remco k het volgende:
Vermeer overigens ook gister weer geweldig bij Feyenoord.. Wat is dat een goede keeper zeg..
Krijgt zijn dipje nog wel
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 december 2014 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 20:47 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Eindelijk maar als ze falen kunnen we voorlopig niks zeggen
Dan niet maar wel een mooie test dit.
Toch Schone en Andersen eraf vond ik ook al een paar wedstrijden minder spelen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 december 2014 - 21:07   quote  deeplink  
Godkolere wat speelt Ajax bagger
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Veltman moet toch echt heel erg snel zijn oude niveau weer gaan halen hoor, alleen in deze pot nu al 3 keer volledig afgetroefd..

Speelt dit gehele seizoen niks meer dan waardeloos..
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Maar wat is dit Ajax zwak zeg.. Geen beleving, geen beweging, geen druk.. en twee buitenspelers die de bal gewoon nog niet gehad hebben in de voeten na 24 minuten.

Sorry, maar dat vind ik niets meer dan schandalig..

Ook Klaassen deelt in de malaise..
3sterren
 3sterren - donderdag 18 december 2014 - 21:13   quote  deeplink  
Viergever heeft ook weinig goed gedaan aan de bal
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 21:14   quote  deeplink  
Zeg maar geruct helemaal niks.. Die vertraagd alles, maar kon echt wel een flink aantal keren Klaassen of Serero inspelen..
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Vitesse heer en meester in de Arena, we worden nog net niet van de mat gespeeld, maar veel scheelt het niet..
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Wat spelen we wanstaltelijk zwak. Ajax krijgt de bal gewoon niet van de eigen helft af.
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 21:16   quote  deeplink  
Er wordt nergens ruimte gevonden, het moet veel sneller en zuiverder.
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Linies van Ajax trekken heel ver uit elkaar, zelfs Klaassen komt niet bij de aanvallers..
3sterren
 3sterren - donderdag 18 december 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Lkkre baltempo weer veels te traag
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 21:20   quote  deeplink  
Wat doet Viergever toch met de bal aan de zijkant, ik snap dat een back daar aan de bal moet kunnen komen, maar dan zie ik in deze opstelling liever een Kishna aan de zijlijn plakken..
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 21:22   quote  deeplink  
Zowel Klaassen als Serero lijken wel niet vrij te willen komen..
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 21:22   quote  deeplink  
EL Ghazi goed, voorzet vrij redelijk maar dan is de ruimte erachter al weer zo groot dat Klaassen en Serero niet hebben kunnen aansluiten waardoor de 2e bal altijd voor Vitesse is.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 december 2014 - 21:24   quote  deeplink  
Had Ajax de kerstborrel om 7 uur.....erger me kapot hiero
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 21:25   quote  deeplink  
Verschrikkelijk om te zien hoe moeilijk Ajax de 5 voorste spelers aan de bal krijgt..
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Wat speelt Viergever een onwaarschijnlijk zwakke wedstrijd. Geen bal komt aan en als gevolg durft hij ook allerlei ballen niet meer te geven.
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Jezus Christus wat is die Viergever slecht zeg..
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Viergever toch.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (KNVB Beker: donderdag 18 december 2014, 20:45); 0 - 4

0.0063669