|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach ja. Dit krijg je als je tegen een ploeg speelt die de beker wel heel serieus neemt. terwijl je hem zelf absoluut niet serieus neemt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zelfs Nijhuis gaat het zielig voor Ajax vinden .... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Tja....zoete bubbels van mn meissie 😁 |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:We zetten net een prima reeks neer en IEDEREEN ziet het helemaal zitten.....kampioen dit dat, zus zo.....en moet je IEDEREEN nu horen 😆 Dit soort wedstrijden zitten er ook gewoon tussen jongens. Over 20 weken sta je bovenaan en dansen we de lambada yellelleeeeeeeeeeee Het gaat om hoe er aan elke wedstrijd wordt begonnen en vandaag kan je het niet meer rechtzetten |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Er staat er vanavond werkelijk geen één die het Ajax shirt waard is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bah...ik heb een Phoenix |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
volgens mij vinden ze de EL en comp belangrijker. Wellicht vinden ze de beker erbij te veel van het goeie |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:14 schreef remco k het volgende:Ach ja. Dit krijg je als je tegen een ploeg speelt die de beker wel heel serieus neemt. terwijl je hem zelf absoluut niet serieus neemt. Waren de woorden van Frank dus toch gelogen? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Denswil, serero, Riedewald, die spelen niet slecht.
Voorroeden, Klaaasen, Viergever, Veltman, zijn niet goed of slecht |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:volgens mij vinden ze de EL en comp belangrijker. Wellicht vinden ze de beker erbij te veel van het goeie Is al jaren zo.... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:We zetten net een prima reeks neer en IEDEREEN ziet het helemaal zitten.....kampioen dit dat, zus zo.....en moet je IEDEREEN nu horen 😆 Dit soort wedstrijden zitten er ook gewoon tussen jongens. Over 20 weken sta je bovenaan en dansen we de lambada yellelleeeeeeeeeeee Aan het einde bovenaan met dit KUT elftal? Keep on dreaming .... En oh ja ik zou zo wensen dat ik er volledig naast zit, maar de realiteit zal anders zijn: gewoon onvoldoende kwaliteit en een spelsysteem waarmee je de bejaardensoos nog niet aan het wankelen krijgt. Lekker op de centjes blijven zitten en maar lukken dat er genoeg kwaliteit is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:21 schreef pth het volgende:[..] Aan het einde bovenaan met dit KUT elftal? Keep on dreaming .... En oh ja ik zou zo wensen dat ik er volledig naast zit, maar de realiteit zal anders zijn: gewoon onvoldoende kwaliteit en een spelsysteem waarmee je de bejaardensoos nog niet aan het wankelen krijgt. Lekker op de centjes blijven zitten en maar lukken dat er genoeg kwaliteit is. Wat Wout zegt.......yellelleeeeeeeeeeee, burp |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Denswil, serero, Riedewald, die spelen niet slecht. Voorroeden, Klaaasen, Viergever, Veltman, zijn niet goed of slecht Veltman niet goed of slecht? Die lul met vingers is zo slecht vanavond, dat er op de tribune waarschijnlijk betere verdedigers zitten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Nee, vorig jaar stond EL onderaan. 1. comp 2. beker 3.EL
het lijkt erop dat ze dit omdraaien
1. comp 2. el en 3. beker |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat is het idee dan? We willen de competitie dit jaar niet winnen, de EL kunnen we niet winnen en de beker interesseerd ons al helemaal geen moer. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:25 schreef pth het volgende:[..] Veltman niet goed of slecht? Die lul met vingers is zo slecht vanavond, dat er op de tribune waarschijnlijk betere verdedigers zitten. slecht stond er toch tussen?
de een is slecht en de ander is niet goed. Klaassen speelt bijvoorbeeld niet goed |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:27 schreef pth het volgende:Wat is het idee dan? We willen de competitie dit jaar niet winnen, de EL kunnen we niet winnen en de beker interesseerd ons al helemaal geen moer. Ze vinden de comp veel belangrijker. Je kan altijd tegen puntverlies aanlopen, zijn er weinig die er 34 wedstrijden wonnen.
wellicht willen ze ver komen in de EL, dat levert meer op dan de winst van die dennenappel. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Er speelt er geen één goed, het hele zooitje is vanavond bagger in het kwadraat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
de invalbeurt van Andersen is goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:27 schreef pth het volgende:Wat is het idee dan? We willen de competitie dit jaar niet winnen, de EL kunnen we niet winnen en de beker interesseerd ons al helemaal geen moer. Waarom willen we de ed niet winnen dan? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Lachwekkende vertoning vanavond: 0 uitgespeelde kansen en eerlijk gezegd over de gehele wedstrijd gewoon geen enkele kans. Slechtste Ajax van de afgelopen minimaal 5 jaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: er zit een verschil tussen wat de trainer wil en de opvatting van de spelers. maar met zijn opstelling was alles toch wel duidelijk? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Sarcasme :-), buiten dat ik bang ben dat er dit jaar erg weinig te juichen zal zijn ook niet in de ED. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ajax gaat echt mee doen om de titel hoor. zou niet weten waarom niet. Ajax spwt met een b elftal in een competitie die ze niet boeit. tegen een tegenstander die dit heel graag wil winnen. ik maak me er niet zo druk om. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Beter in de beker zo wedstrijd dan in de comp of in Europa....
Als je zo wedstrijd eens een keer moet spelen dan in die dennenappel
Liever natuurlijk gewoon zover mogelijk komen in alles, maar we zijn geen Barca, Real of Bayern. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat meen ik echt. Maar ik maak mij ernstig zorgen, want dit is echt niet de eerste klote wedstrijd dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door pth -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Denswil, serero, Riedewald, die spelen niet slecht. Voorroeden, Klaaasen, Viergever, Veltman, zijn niet goed of slecht Waren gewoon allemaal kut |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Beter in de beker zo wedstrijd dan in de comp of in Europa.... Als je zo wedstrijd eens een keer moet spelen dan in die dennenappel Liever natuurlijk gewoon zover mogelijk komen in alles, maar we zijn geen Barca, Real of Bayern. Zelf als je met zo'n uitslag van Barca of Madrid verliest dan ben ik al woest kan je nagaan hoe ik me nu voel. Gelukkig gewerkt en alleen de tussenstanden gezien maar Ajax mag nooit met 0-4 verliezen van Vitesse. Laat die verwende ventjes maar een jaar met daklozen werken werken, bijstandsmoeders helpen of met kankerpatienten werken dan krijgen ze misschien een idee hoe goed ZIJ het hebben. Het is echt een grofschandaal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens....en helemaal niets aan toe te voegen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:41 schreef pth het volgende:Ik hoop dat je gelijk hebt en dat meen ik echt. Maar ik maak mij ernstig zorgen, want dit is echt niet de eerste klote wedstrijd dit seizoen. Qua spel gaat het dit seizoen licht beter dan vorig seizoen. Wordt aanvallender gespeeld. Verdediging hapert helaas al wat langer dan vandaag ook veel wissels in de basis. Liever deze verliezen dan in de competitie. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:39 schreef remco k het volgende:ajax gaat echt mee doen om de titel hoor. zou niet weten waarom niet. Ajax spwt met een b elftal in een competitie die ze niet boeit. tegen een tegenstander die dit heel graag wil winnen. ik maak me er niet zo druk om. Dit is niet de eerste wanvertoning van dit seizoen. De basis kan aardig spelen maar de bank is echt zo zwak en je hebt een sterke bank nodig om kampioen te worden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja inderdaad je hoeft niet eens spelers te gaan benoemen. Allemaal ruk |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Godver de godver jongens... niet lekker thuiskomen dit, moest werken...
was het nog erger dan tegen Salzburg? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:49 schreef NatjosFC het volgende:Godver de godver jongens... niet lekker thuiskomen dit, moest werken... was het nog erger dan tegen Salzburg? Net zoiets |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:45 schreef Brandje het volgende:[..] Laat die verwende ventjes maar een jaar met daklozen werken werken, bijstandsmoeders helpen of met kankerpatienten werken dan krijgen ze misschien een idee hoe goed ZIJ het hebben. Het is echt een grofschandaal. Daklozen en bijstandsmoeders vergelijken met kankerpatiënten slaat kant noch wal....bijna iedere Nederlander heeft met die ziekte te maken, onder familie of bekende. De (geld)status die zij hebben zegt niets over het verdriet wat sommige jongens hebben/moeten doorstaan door die ziekte |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hmmm jammer, maar ja.. is niet anders. Zondag er weer op klappen en dan als nog met een goed gevoel de winterstop in. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daklozen en bijstandsmoeders vergelijken met kankerpatiënten slaat kant noch wal....bijna iedere Nederlander heeft met die ziekte te maken, onder familie of bekende. De (geld)status die zij hebben zegt niets over het verdriet wat sommige jongens hebben/moeten doorstaan door die ziekte Waar vergelijk die groepen????? Nergens of wel ik zeg dat het voor hen goed zou zijn wat voor leven ze hebben en anderen die het veel zwaarder maar twee keer per week 90 minuten gas geven is teveel voor deze verwende ventjes |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] hmmm jammer, maar ja.. is niet anders. Zondag er weer op klappen en dan als nog met een goed gevoel de winterstop in. Dat is de juiste instelling M. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:56 schreef Brandje het volgende:[..] Waar vergelijk die groepen????? Nergens of wel ik zeg dat het voor hen goed zou zijn wat voor leven ze hebben en anderen die het veel zwaarder maar twee keer per week 90 minuten gas geven is teveel voor deze verwende ventjes Dat doe je in 1 zin 8 posts hier boven....maar ik begrijp wel hoe je zit, geef alleen mijn mening daar over
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: En ik leg je uit wat ik ermee bedoel en nee ik vergelijk die groepen niet met elkaar ik geef alleen aan wat voor leven zij hebben en daar relatief weinig voor moeten doen en hoe gezegend ze zijn. Ze zijn gezond, worden door de jeugd aanbeden soms, hebben genoeg poen. Gespreid bedje dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door Brandje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:59 schreef Brandje het volgende:[..] En ik leg je uit wat ik ermee bedoel en nee ik vergelijk die groepen niet met elkaar ik geef alleen aan wat voor leven zij hebben en daar relatief weinig voor moeten doen en hoe gezegend ze zijn. Ik zeg toch dat ik je begrijp...tis geen aanval maar een mening van mij |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ok. Op naar zondag maar weer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Exelcior heeft vandaag met 6-0 van Nac gewonnen....ik waarschuw je maar vast ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 22:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] hmmm jammer, maar ja.. is niet anders. Zondag er weer op klappen en dan als nog met een goed gevoel de winterstop in. Daarom was gelukkig de beker maar.. Competitie is veel belangrijker. Beide beentjes weer op de grond en volgas de Competitie vervolgen. Ik begon de laatste weken iets positiever (jaja) te worden toch wel kunnen zien vandaag dat de 6 belangrijk is. En Veltman tja.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Word maar is tijd dat frankie oprot, elke keer dat sparen in de beker... Dit is gewoon te zielig voor woorden geen inzet passie en bleving.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En vond De Boer ons beter als Vitesse? |
|
|
|