BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (KNVB Beker: donderdag 18 december 2014, 20:45); 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 18 december 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 23:06 schreef Ajax Warrior het volgende:
En vond De Boer ons beter als Vitesse?
Deze trainer is klaar bij ajax...oprotten de boer
nora
 nora - donderdag 18 december 2014 - 23:12   quote  deeplink  
Waar ik mij het meeste druk om maak is de mentaliteit er zitten geen winnaars in dit team op Klaasen na maar die had zijn dag niet vandaag, nou het is te hopen dat Barcelona niet op de tribune zat voor Denswil want dan komen ze nooit meer terug, als ik hem was zou ik maar snel tekenen bij Ajax voor dat Ajax zich bedenkt.Nou meneer Veltman moet echt een bommetje in zijn reet hebben want die denkt dat het voetbal alleen maar bestaat uit mooi lopen en de bal terug te spelen wat een mietje. Voor de rest heb ik weer een ouderwetse Kishna gezien een mooi tenue zonder vlekken en zijn haar zat nog goed ik hoop dat dit een incident is want anders ziet het er slecht uit de rest van dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door nora --
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 23:12   quote  deeplink  
Kijk. Mooi om te zien dat de echten er altijd even zijn als het niet loopt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 december 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 23:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Straks haalt PEC Zwolle ons nog in... ;) hahaha
Natte droom gedachtes....iek
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 december 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 23:08 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Bullshit...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 18 december 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Natte droom gedachtes....iek
Hahaha valt wel mee hoor,

Las vanochtend wel een mooi artikel over de verschillen in het voetbal. Dat door de CL de rijken steeds rijker worden en de armen steeds armer.
staat er: ...(gelul over het buitenland)... en zo ook in Nederland waar alleenheersers Ajax en PSV alweer een straatlengte voorstaan op voornaamste uitdager PEC ZWOLLE... Wel fantastisch omdat zo te lezen haha.
eind van het seizoen:
1. Ajax
2. PEC Zwolle
rest maakt niet uit :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 december 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 23:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hahaha valt wel mee hoor,

Las vanochtend wel een mooi artikel over de verschillen in het voetbal. Dat door de CL de rijken steeds rijker worden en de armen steeds armer.
staat er: ...(gelul over het buitenland)... en zo ook in Nederland waar alleenheersers Ajax en PSV alweer een straatlengte voorstaan op voornaamste uitdager PEC ZWOLLE... Wel fantastisch omdat zo te lezen haha.
eind van het seizoen:
1. Ajax
2. PEC Zwolle
rest maakt niet uit :)
Ik gun het je vriend ;-)
biebie
 biebie - donderdag 18 december 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 23:12 schreef nora het volgende:
Waar ik mij het meeste druk om maak is de mentaliteit er zitten geen winnaars in dit team op Klaasen na maar die had zijn dag niet vandaag, nou het is te hopen dat Barcelona niet op de tribune zat voor Denswil want dan komen ze nooit meer terug, als ik hem was zou ik maar snel tekenen bij Ajax voor dat Ajax zich bedenkt.Nou meneer Veltman moet echt een bommetje in zijn reet hebben want die denkt dat het voetbal alleen maar bestaat uit mooi lopen en de bal terug te spelen wat een mietje. Voor de rest heb ik weer een ouderwetse Kishna gezien een mooi tenue zonder vlekken en zijn haar zat nog goed ik hoop dat dit een incident is want anders ziet het er slecht uit de rest van dit seizoen.
Hear, hear, dit is inderdaad het probleem, de heren denken dat ze geweldig zijn (halve finale Europa League is te doen), maar elke keer leggen ze het af op passie, inzet en karakter. En als de tegenpartij dat wel in de strijd gooit blijkt dat de heren een ongelooflijk gebrek aan kwaliteit hebben - Veltman voorop. Nooit gedacht dat ik zou willen dat Mike erin zou komen! Was dit een incident? Ik hoop het, maar heb mijn twijfels. Want ik vind dat de trainer het falen van zijn meisjes wel erg vaak met de mantel der liefde toedekt...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 18 december 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik gun het je vriend ;-)
bedankt man!
ga er vanuit dat het helemaal goed komt.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 18 december 2014 - 23:36   quote  deeplink  
wie had dat gedacht?

fh9w6.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door NatjosFC --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 19 december 2014 - 00:24   quote  deeplink  
Ik had n feestje, maar had t opgenomen. Ik was er snel doorheen. Om te janken!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 19 december 2014 - 00:58   quote  deeplink  
Dit is mijn club, mijn ideaal. Dit is de mooiste club van allemaal. Hier ligt mijn hart, mijn vreugd en m'n verdriet... Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet!!!!

Vanavond was zo'n avond van verliezen. Jammer, we rechten de rug en gaan weer doooorrrrrrrr

WZAWZDB
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 19 december 2014 - 02:45   quote  deeplink  
waren jullie blij geweest als enkel de beker werd gewonnen?
in de 1st volgende ronde uit Europa en kansloos in de competitie!

worden jullie wel blij als enkel de competitie word gewonnen en veel punten in de El word opgehaald.
terwijl we kansloos waren voor de beker.
zijn jullie met mij eens dat als we op drie fronten actief blijven en onnodig moeilijk maken?

natuurlijk is het een schande om zo te verliezen maar ze speelde er wel na.
ik kan niet anders concluderen dat dit de bedoeling was, niet om zo te verliezen, maar wel om te verliezen

andere clubs kiezen er voor om uit de el te gaan en wij uit de beker.
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 december 2014 - 04:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 02:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
waren jullie blij geweest als enkel de beker werd gewonnen?
in de 1st volgende ronde uit Europa en kansloos in de competitie!

worden jullie wel blij als enkel de competitie word gewonnen en veel punten in de El word opgehaald.
terwijl we kansloos waren voor de beker.
zijn jullie met mij eens dat als we op drie fronten actief blijven en onnodig moeilijk maken?

natuurlijk is het een schande om zo te verliezen maar ze speelde er wel na.
ik kan niet anders concluderen dat dit de bedoeling was, niet om zo te verliezen, maar wel om te verliezen

andere clubs kiezen er voor om uit de el te gaan en wij uit de beker.
Deden ze voorheen toch ook niet? Denk ook dat dat niet de bedoeling was van De Boer. Ook omdat wil Ajax de titel pakken we veel beter moeten met het programma na de winterstop. De spelers leek het inderdaad niks te interesseren
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 december 2014 - 08:30   quote  deeplink  
Met zoveel wissels kun je toch niet zeggen dat het serieus genomen werd?
Ook wilde hij zien waar bv. Denswil, Riedewald op dit moment zijn.
Denswil moet nog beter en Riedewald was niet eens zo heel slecht toch?
Khisna heeft wel laten zien dat Schone niet minder is.
Veltman die vond ik echt slecht en Viergever heeft het gewenste niveau ook niet.

----------Cilissen------------
Rhijn-Hoorn--Denswil--Riedewald
------------Serero-----------
Klaassen---Andersen
Ghazi--Milik----Schone

Deze 11 mogen van mij zondag starten
Al heb ik liever Riedewald of Bazoer cvm omdat Serero naar
Africa cup gaat.
remco k
 remco k - vrijdag 19 december 2014 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 08:30 schreef Hummel10 het volgende:
Met zoveel wissels kun je toch niet zeggen dat het serieus genomen werd?
Ook wilde hij zien waar bv. Denswil, Riedewald op dit moment zijn.
Denswil moet nog beter en Riedewald was niet eens zo heel slecht toch?
Khisna heeft wel laten zien dat Schone niet minder is.
Veltman die vond ik echt slecht en Viergever heeft het gewenste niveau ook niet.

----------Cilissen------------
Rhijn-Hoorn--Denswil--Riedewald
------------Serero-----------
Klaassen---Andersen
Ghazi--Milik----Schone

Deze 11 mogen van mij zondag starten
Al heb ik liever Riedewald of Bazoer cvm omdat Serero naar
Africa cup gaat.
Ik heb het liefst dat we zo vaak mogelijk met de beste 11 spelen.. Serero dus. Helemaal eens met je opstelling..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 19 december 2014 - 10:06   quote  deeplink  
Veltman zit verdedigend in een dip, ondanks zijn mooie doelpunten. Er zijn hier een hoop mensen die v/d Hoorn volledig afschrijven, maar hij stond er wel degelijk in het begin van het seizoen toen Veltman vakantie had na het wk. Ik zou het toejuichen als Mike van der Hoorn eens een echte kans krijgt van Frank de boer die zegt dat Mike wel degelijk grote stappen heeft gemaakt afgelopen periode. Ik schrijf niemand af, maar als een speler in een dip zit, kan het na een paar behoorlijke fouten geen kwaad om die speler even te laten banken.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 19 december 2014 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 23:08 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Ook als jullie straks van mijn FEYENOORD gaan verliezen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 19 december 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 10:14 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Da's heel lang geleden luffer.....vroeger.....
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 19 december 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 10:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Da's heel lang geleden luffer.....vroeger.....
Ja in die tijd met Pellè
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 19 december 2014 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 04:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Deden ze voorheen toch ook niet? Denk ook dat dat niet de bedoeling was van De Boer. Ook omdat wil Ajax de titel pakken we veel beter moeten met het programma na de winterstop. De spelers leek het inderdaad niks te interesseren
Als de spelers het niks interesseert is dat wel een groot probleem. Als speler van Ajax moet je alles willen winnen! Je moet je dood schamen om de beker te laten lopen, dan ben je geen Ajax-waardige voetballer. Kun je er beter mee stoppen.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 19 december 2014 - 13:17   quote  deeplink  
Ophouden met het persoonlijk op de man gaan spelen. Heb het over inhoud en over Ajax.

Waar ik me persoonlijk zorgen om maak is wat ik eerder aangaf dat ik van mening ben dat Ajax een selectie heeft die in de breedte niet sterk genoeg is. En dat bij bepaalde blessures je ook zo voor de titel uitgespeeld kan worden.

Ik hoop echt op een paar versterkingen in de winter. Omdat ik het een veel te groot risico vind om het zo te laten. Na 31 januari kun je niet meer terug. Ajax is helaas op bepaalde momenten erg kwetsbaar. Dat is dit seizoen al een aantal keer gebleken. Dat kun je niet ongemoeid laten.

Ajax moet ten koste van alles kampioen willen worden zonder daarbij een te groot risico te gaan nemen!
nora
 nora - vrijdag 19 december 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Ik denk dat wij het niet gaan redden met deze selectie , ik hoop dat ik ongelijk heb maar ik vrees van niet.
remco k
 remco k - vrijdag 19 december 2014 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 10:14 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Jij bent voor Twente
remco k
 remco k - vrijdag 19 december 2014 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 13:17 schreef Bobby1972 het volgende:
Ophouden met het persoonlijk op de man gaan spelen. Heb het over inhoud en over Ajax.

Waar ik me persoonlijk zorgen om maak is wat ik eerder aangaf dat ik van mening ben dat Ajax een selectie heeft die in de breedte niet sterk genoeg is. En dat bij bepaalde blessures je ook zo voor de titel uitgespeeld kan worden.

Ik hoop echt op een paar versterkingen in de winter. Omdat ik het een veel te groot risico vind om het zo te laten. Na 31 januari kun je niet meer terug. Ajax is helaas op bepaalde momenten erg kwetsbaar. Dat is dit seizoen al een aantal keer gebleken. Dat kun je niet ongemoeid laten.

Ajax moet ten koste van alles kampioen willen worden zonder daarbij een te groot risico te gaan nemen!
Doe es normaal man, moraalridder..
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 december 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Ben ik even blij dat ik gisteren niet kon kijken!!!! Pas bij thuiskomst vannacht zag ik de einduitslag. Pfff ik schrok me kapot. Ik had een ongelooflijk leuke avond (kerstdiner) maar een ongelooflijk slechte nacht. 0-4. Jezus wat erg.
Vanmiddag belde ik even met mijn zoon, die gisteren in de ArenA was. Hij struikelde over zijn woorden! Hij had geen goed woord over voor Veltman (die moet nu toch echt laten zien, dat hij een vast waarde is...), Viergever (wat een amateur...), Klaassen, die kennelijk in de malaise deelde, et cetera. Maar de criticasters hier van Lasse Schöne werden op hun wenken bediend: hij zat op de bank! En? Tevreden? Ik heb van mijn zoon begrepen, dat Kishna en El Ghazi het de Boer erg gemaakelijk hebben gemaakt, want zonder enige twijfel zal De Boer zondag opnieuw kiezen voor Schöne. Daarnaast heb ik De Boer een paar dagen geleden toch echt horen zeggen, dat hij de KNVB-beker wil winnen... Hoe serieus was dat? Godsamme, wat ben ik VERSCHRIKKELIJK kwaad.
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 december 2014 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 13:17 schreef Bobby1972 het volgende:

Ik heb De Boer en Overmars horen zeggen, dat Ajax zich NIET op de transfermarkt zal laten zien, hooguit voor een doelman in verband met blessureleed bij een aantal jonge keepers. Vergeet het dus maar.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 19 december 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Doe es normaal man, moraalridder..
Remco kent het woord stoppen niet.....
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 19 december 2014 - 17:38   quote  deeplink  
Wanneer Ajax aan het eind van het seizoen geen kampioen wordt kun je toch wel spreken van een verloren jaar. Ook ik hoop dat ik ongelijk heb, maar als dat gaat gebeuren vind ik dat Ajax op basis van haar terughoudendheid zelf verantwoordelijk is voor de gevolgen. En dan is goedkoop toch uiteindelijk duurkoop geworden.

Ik zie dit niet als doemdenken, maar als een realistische mogelijkheid!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 19 december 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 04:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

wat deden we voorheen niet?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 19 december 2014 - 19:33   quote  deeplink  
ten 1ste ajax word kampioen, maar dan spreek ik ook over een verloren seizoen.
je bent namelijk nergens mee opgeschoten.
kampioen worden is natuurlijk belangrijk, maar dat waren we de afgelopen 4 jaar ook.

in de cl zijn we niet een ronde verder, in EL moeten we nog maar zien.
in de beker zijn we niet verder gekomen, miss ook beter hoeven we tenminste nirt naar rotjeknor

alleen in EL kunnen we laten zien dat we verder zijn dan de afgelopen 4 seizoenen.
4 puntjes op psv en een wedstrijd in Eindhoven, dat word lastig om die in te halen.
EL ver komen en dat samen met competitie goed presteren is lastig.
als je dan ook nog voor de beker speelt, die je vorig jaar ook makkelijk weg gaf.
tja, ik ben er eigenlijk wel blij mee

dus de 5de titel op een rij en halve finale EL, dan vergeet ik deze wedstrijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 december 2014 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - vrijdag 19 december 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 17:27 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Remco kent het woord stoppen niet.....
Wat dan, omdat ik wat tegen je zeg. Beetje tegengas en hij stuitert direct weer..
remco k
 remco k - vrijdag 19 december 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 17:38 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer Ajax aan het eind van het seizoen geen kampioen wordt kun je toch wel spreken van een verloren jaar. Ook ik hoop dat ik ongelijk heb, maar als dat gaat gebeuren vind ik dat Ajax op basis van haar terughoudendheid zelf verantwoordelijk is voor de gevolgen. En dan is goedkoop toch uiteindelijk duurkoop geworden.

Ik zie dit niet als doemdenken, maar als een realistische mogelijkheid!
Ja, want ieder jaar dat je geen kampioen wordt is een verloren jaar.. Goh, dan zijn er dus meer verloren jaren geweest dan andersom..
remco k
 remco k - vrijdag 19 december 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 19:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ten 1ste ajax word kampioen, maar dan spreek ik ook over een verloren seizoen.
je bent namelijk nergens mee opgeschoten.
kampioen worden is natuurlijk belangrijk, maar dat waren we de afgelopen 4 jaar ook.

in de cl zijn we niet een ronde verder, in EL moeten we nog maar zien.
in de beker zijn we niet verder gekomen, miss ook beter hoeven we tenminste nirt naar rotjeknor

alleen in EL kunnen we laten zien dat we verder zijn dan de afgelopen 4 seizoenen.
4 puntjes op psv en een wedstrijd in Eindhoven, dat word lastig om die in te halen.
EL ver komen en dat samen met competitie goed presteren is lastig.
als je dan ook nog voor de beker speelt, die je vorig jaar ook makkelijk weg gaf.
tja, ik ben er eigenlijk wel blij mee

dus de 5de titel op een rij en halve finale EL, dan vergeet ik deze wedstrijd
Tsjaa, zoals jij denkt kunnen we er beter mee stoppen..
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 december 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 11:03 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als de spelers het niks interesseert is dat wel een groot probleem. Als speler van Ajax moet je alles willen winnen! Je moet je dood schamen om de beker te laten lopen, dan ben je geen Ajax-waardige voetballer. Kun je er beter mee stoppen.
Eens. Maar die indruk maakte ze duidelijk wel
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 december 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 19:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

wat deden we voorheen niet?
De beker laten lopen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 december 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 22:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

De beker laten lopen
Volgens mij wel hoor.....of liet ik het lopen, kan ook
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 19 december 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Er was gisteravond iig gaan bezieling te bekennen in ons ploegje ;-(
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 december 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 22:50 schreef Ronald 1960 het volgende:
Er was gisteravond iig gaan bezieling te bekennen in ons ploegje ;-(
Bij mij ook niet.....
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 december 2014 - 04:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Volgens mij wel hoor.....of liet ik het lopen, kan ook
Ajax komt doorgaans wel ver en schakelen ook goede ploegen uit
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 december 2014 - 08:21   quote  deeplink  
We zijn gewoon niet zo heel sterk meer. De gewenste stappen worden niet gemaakt
en dat zal ook niet gebeuren zolang je spelers aantrek die moeten concureren met wat je hebt.
Met aantrekken van een Zimling laat je gewoon zien dat je laf bent.
Duarte heb ik het nooit in gezien en vd Hoorn heeft nog wel potentie.

Ajax durft niks meer na Sulejmani en dat is jammer want anders hadden we verder kunnen zijn.
Trek in de winter aub een sterke Cvm aan en een sterke Linksback al heeft dat
iets minder prioriteit.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 20 december 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa, zoals jij denkt kunnen we er beter mee stoppen..
hoezo? ze zijn toch gestopt met het spelen van beker wedstrijden?

ik vind dat die beker niks toevoegd, of vind jij dat wel dan?

wat is de meerwaarde van die beker?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 20 december 2014 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 22:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

De beker laten lopen
er gebeurde altijd wel rare dingen in de beker!

vorig jaar de beker finale, andere keer halve finale waar wesley w. het veld bestormd en estaban een schop verkoopt.
na de actie van de supporters, hebben ze het wel laten lopen.
in ieder geval we verloren.

dit is gebeurd omdat de focus ergens anders op ligt
nora
 nora - zaterdag 20 december 2014 - 14:48   quote  deeplink  
De beker nu neer zetten als niks is gewoon zwak om dat je een pak slaag hebt gekregen.Ik denk dat de Boer die wedstrijd graag had gewonnen, maar ik denk dat de Boer pislink is en terecht als het techn/niet loopt dan moet je knokken dan kan je zo,n wedstrijd nog naar je toe halen, maar helaas naast klaasen hebben we alleen mietjes in het team vandaar dat je nog meer wedstrijden gaat verliezen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 20 december 2014 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 14:48 schreef nora het volgende:
De beker nu neer zetten als niks is gewoon zwak om dat je een pak slaag hebt gekregen.Ik denk dat de Boer die wedstrijd graag had gewonnen, maar ik denk dat de Boer pislink is en terecht als het techn/niet loopt dan moet je knokken dan kan je zo,n wedstrijd nog naar je toe halen, maar helaas naast klaasen hebben we alleen mietjes in het team vandaar dat je nog meer wedstrijden gaat verliezen.
Vertel wat is volgens jouw de meerwaarde van die beker dan?

Op de manier waarop we verloren hebben dat is idd een schande.
Had liever gehad dat we uit hadden verloren en dan met 1-0.
Nu zijn er supporters naar het stadion gekomen en hebben ze gezien hoe ajax is afgedroogd.
Als je wilt verliezen dan moet je het niet op zo'n manier doen.

Maar je gaat mij niet vertellen dat bijna het zelfde team van PSG had verloren en nu kansloos van Vitesse.

Juist de kracht van dit Ajax is het team. Er is geen vedette in het team en niet iemand waarvan dit team afhankelijk is. Of het moet Schone zijn, maar die speelt al tijden niet best.

Wat ik donderdag gezien heb is dat het team verzaakte, het leek erop dat het afgesproken werk was.

Wat zeiden ze achteraf, oh het is zo pijnlijk dat we uit de beker zijn, we hadden hem graag gewonnen? Nee, ze vonden het pijnlijk voor het publiek. 0-4 was niet de bedoeling maar verliezen wel. Zo speelde ze, als je zo speelt dan krijg je dat ook, ook al is je tegenstander niet in goede doen.

Wellicht hebben ze de wedstrijd verkocht en levert het meer op dan die hele beker...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 december 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 15:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Vertel wat is volgens jouw de meerwaarde van die beker dan?

Op de manier waarop we verloren hebben dat is idd een schande.
Had liever gehad dat we uit hadden verloren en dan met 1-0.
Nu zijn er supporters naar het stadion gekomen en hebben ze gezien hoe ajax is afgedroogd.
Als je wilt verliezen dan moet je het niet op zo'n manier doen.

Maar je gaat mij niet vertellen dat bijna het zelfde team van PSG had verloren en nu kansloos van Vitesse.

Juist de kracht van dit Ajax is het team. Er is geen vedette in het team en niet iemand waarvan dit team afhankelijk is. Of het moet Schone zijn, maar die speelt al tijden niet best.

Wat ik donderdag gezien heb is dat het team verzaakte, het leek erop dat het afgesproken werk was.

Wat zeiden ze achteraf, oh het is zo pijnlijk dat we uit de beker zijn, we hadden hem graag gewonnen? Nee, ze vonden het pijnlijk voor het publiek. 0-4 was niet de bedoeling maar verliezen wel. Zo speelde ze, als je zo speelt dan krijg je dat ook, ook al is je tegenstander niet in goede doen.

Wellicht hebben ze de wedstrijd verkocht en levert het meer op dan die hele beker...
Slap lullen blijft jouw ding geloof ik?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (KNVB Beker: donderdag 18 december 2014, 20:45); 0 - 4

0.0091691