BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Serero naar de Africa Cup

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 14 december 2014 - 17:32   quote  deeplink  
Ik las vandaag ergens het bericht dat Ajax Serero waarschijnlijk totaal 6 wedstrijden moet gaan missen als hij deelt gaat nemen aan de Africa Cup..

Pff, dat is niet best aangezien de CVM positie zo belangrijk is, hij daar nu de eerste man is, en de rest nog niet goed genoeg is..

Wat vinden jullie hiervan, en moet Ajax hierdoor kijken naar een alternatief voor de tweede seizoenshelft..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 december 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Zoals ik kan zien zijn het 5 competitiewedstrijden en helaas niet tegen de minste tegenstanders. Zo komen Groningen, AZ en die kakkerlakken naar ons stadion en spelen we uit bij de Eagles en tegen Vitesse. Weet overigens niet wanneer de volgende ronde van de beker wordt afgewerkt, anders zou daar bij winst aankomende woensdag nog een wedstrijd bijkomen.

Helaas weten we dat, wanneer je spelers uit dat continent bij jouw in het elftal heb spelen, je ze met de Afrika Cup even kwijt zal wezen. Ik zou kiezen voor Riedewald als CVM en daarmee starten. Alleen voor de Afrika Cup een vervanger halen vind ik zinloos, mits hij beter is dan Serero en hij daarna ook de vaste waarde zou wezen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 december 2014 - 17:57   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Ajax Warrior --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 18:08   quote  deeplink  
Zimlingho gaat daar denk ik spelen. Dat is wel een enorme aderlating. Denk niet dat Ajax een vervanger haalt helaas...
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Of Riedewald. Zou goed zijn voor de ontwikkeling van hem om wat wedstrijden in 1 te spelen.
Loetje
 Loetje - zondag 14 december 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 17:32 schreef remco k het volgende:
Ik las vandaag ergens het bericht dat Ajax Serero waarschijnlijk totaal 6 wedstrijden moet gaan missen als hij deelt gaat nemen aan de Africa Cup..

Pff, dat is niet best aangezien de CVM positie zo belangrijk is, hij daar nu de eerste man is, en de rest nog niet goed genoeg is..

Wat vinden jullie hiervan, en moet Ajax hierdoor kijken naar een alternatief voor de tweede seizoenshelft..
Zorgwekkend. Speelt echt heel goed op 6. Hoeft daar iets minder te zijn qua goals en denkt vooruit. Is de belangrijkste positie in dit Ajax!
Riedewald valt wel steeds goed in. We hebben wel direct een loodzwaar programma na de winterstop.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 18:14 schreef Eide het volgende:
Of Riedewald. Zou goed zijn voor de ontwikkeling van hem om wat wedstrijden in 1 te spelen.
Maar weet niet of het handig is in de wedstrijden die we dan spelen... een jonge speler even inpassen tegen Feyenoord AZ en Groningen?
remco k
 remco k - zondag 14 december 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Het is natuurlijk niet hem in passen he. Hij is het gewend en speelt er al met regelmaat in het huidige elftal..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:02 schreef remco k het volgende:
Het is natuurlijk niet hem in passen he. Hij is het gewend en speelt er al met regelmaat in het huidige elftal..
Waar is die Bazoer dan. die kan er toch ook spelen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 december 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey ouwe, ga je piano spelen met je nieuwe avatar;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hey ouwe, ga je piano spelen met je nieuwe avatar;-)
Beste album ooit gemaakt gap....althans voor mij dan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 december 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Beste album ooit gemaakt gap....althans voor mij dan
van wie dan? ik herken de hoes niet ;-(
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:40 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

van wie dan? ik herken de hoes niet ;-(
Supertramp....Even In The Quietest Moments
Loetje
 Loetje - zondag 14 december 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Speelt denk ik niet voor niets nog amper...
Loetje
 Loetje - zondag 14 december 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 18:08 schreef NatjosFC het volgende:
Zimlingho gaat daar denk ik spelen. Dat is wel een enorme aderlating. Denk niet dat Ajax een vervanger haalt helaas...
Als dat gebeurd is je hele voetbal pleite. Dan zou ik nog eerder Klaassen er neer zetten bij wijze van spreken. Niet dat dat gebeurd ofzo
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Warrior vragen dan maar...die ziet hem meer dan wij
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch al weer 12 wedstrijden terwijl hij concurrentie heeft (zo nu en dan) van Riedewald.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Toch al weer 12 wedstrijden terwijl hij concurrentie heeft (zo nu en dan) van Riedewald.
Oja jou vragen kan ook ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 20:50   quote  deeplink  
Wie is Zimlingho ??
Loetje
 Loetje - zondag 14 december 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:48 schreef Eide het volgende:

[..]

In Ajax 1? Denk dat De Boer niet voor niets voor Jairo Riedewald kiest
Loetje
 Loetje - zondag 14 december 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Nenam, net een mooi stukje over Ron Jans, die zag jij wel zitten als hoofdtrainer toch? Was op Nederland 3. Krijg echt meer en meer een zwak voor die man
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 21:42 schreef Loetje het volgende:
Nenam, net een mooi stukje over Ron Jans, die zag jij wel zitten als hoofdtrainer toch? Was op Nederland 3. Krijg echt meer en meer een zwak voor die man
Ja van mij mag hij komen....en mocht Spijkerman met Frank mee gaan dan Jari als vervanging
nora
 nora - zondag 14 december 2014 - 22:02   quote  deeplink  
Riedewald doet het prima en kan alleen maar beter worden en die zimling of hoe die knakker ook mag heten naar de zaterdag amateurs schoppen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:02 schreef nora het volgende:
Riedewald doet het prima en kan alleen maar beter worden en die zimling of hoe die knakker ook mag heten naar de zaterdag amateurs schoppen
Hey nora heb jij iets tegen Zimling ???
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:02 schreef remco k het volgende:
Nooit vanaf het begin, maar hij heeft de hele winterstop nog tijd op trainingskamp om daar te spelen.
Dat kan wel goed zijn, maar ik dacht dat hij eigenlijk lcv/lb was en Bazoer cvm.
Loetje
 Loetje - zondag 14 december 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja van mij mag hij komen....en mocht Spijkerman met Frank mee gaan dan Jari als vervanging
Heb je het gezien? Wat een man!
Loetje
 Loetje - zondag 14 december 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Denk niet alleen Nora
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Ik heb niets tegen Zimling. Prima voor de breedte. Maar is 3e of zelfs 4e keuze momenteel voor CVM achter Serero, Riedewald en Viergever.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk niet alleen Nora
Klopt ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:42 schreef Eide het volgende:
Ik heb niets tegen Zimling. Prima voor de breedte. Maar is 3e of zelfs 4e keuze momenteel voor CVM achter Serero, Riedewald en Viergever.
Klopt niet.....opbokken met die vent
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 22:58   quote  deeplink  
Nou, als Serero vanwege blessures een linie naar voor moet en Viergever of Riedewald weg valt heb je hem toch weer nodig. En voor een jaartje huur is dat prima, kan hij daarna weer terug naar where ever.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:58 schreef Eide het volgende:
Nou, als Serero vanwege blessures een linie naar voor moet en Viergever of Riedewald weg valt heb je hem toch weer nodig. En voor een jaartje huur is dat prima, kan hij daarna weer terug naar where ever.
Pffff doe dan maar Duarte....die Zimling hoop ik nooit meer te zien
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 december 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 23:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pffff doe dan maar Duarte....die Zimling hoop ik nooit meer te zien
Ben ik niet helemaal met je eens. In de CL-wedstrijd thuis tegen PSG, was hij wel goed bezig, maar heeft helaas geen goed vervolg hieraan kunnen geven met als dieptepunt in de uitwedstrijd tegen PSG, waar hij een bal even zonder probleem dacht te kunnen terug spelen. De rest is geschiedenis.....
Loetje
 Loetje - zondag 14 december 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:58 schreef Eide het volgende:
Met Zimling op 6 ga je punten mee verliezen vriend. De 6 is cruciaal bij Ajax
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 december 2014 - 23:37   quote  deeplink  
Overigens vind ik dat Duarte niet een echte kans tot nu toe heeft gekregen en blijkbaar ook in jong ajax niet exceleert.....
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 23:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met Zimling op 6 ga je punten mee verliezen vriend. De 6 is cruciaal bij Ajax
Eens, daarom is hij 3e of 4e keuze. Maar voor dat jaartje huur prima voor de breedte.
nora
 nora - maandag 15 december 2014 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 22:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja man die gozer kan gewoon niet voetballen het is gewoon een schande dat die vogel ons mooie shirt aanheeft brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
remco k
 remco k - maandag 15 december 2014 - 09:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zou kunnen, maar dan heb je wtee jongens die wel heel jong zijn op die positie..
JOOD
 JOOD - maandag 15 december 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 18:14 schreef Eide het volgende:
Inderdaad, Riedewald erin!

Is zeker net zo goed, zo niet beter na een half jaar.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 15 december 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Ik denk dat we het donderdag avond gaan zien in de tweede helft tegen vitesse wie de plaats van Serero in gaat nemen als hij er tussen uit gaat voor de Africa-cup....
remco k
 remco k - dinsdag 16 december 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 22:28 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik denk dat we het donderdag avond gaan zien in de tweede helft tegen vitesse wie de plaats van Serero in gaat nemen als hij er tussen uit gaat voor de Africa-cup....
Hoezo gaan we dat zien dan? Ik denk dat Riedewald dit gewoon gaat invullen. Die valt nu ook al telkens in voor die positie.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 16 december 2014 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 08:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo gaan we dat zien dan? Ik denk dat Riedewald dit gewoon gaat invullen. Die valt nu ook al telkens in voor die positie.
Ik denk ook dat het uiteindelijk Riedewald zal worden. Ik vind dat hij voor zo een jonge speler best al heel veel rust in zijn spel heeft zitten. Aan de andere kant zou het mij ook niet verbazen als het Bazoer gaat worden die weer wat meer 'boddy' heeft. Gelukkig hoef ik daar niet over te beslissen en hebben we daar het TH voor met Frank de Boer als trainer/coach van ajax1. Hij krijgt het nog lastig genoeg de komende weken. Serero naar de Afrika-cup, Moisander weg of op de bank, Denswil die nog maar niet wil tekenen, maar ook Mike van der Hoorn die ik absoluut niet afschrijf......
Nee ik denk dat het nog een lastige klus voor Frank gaat worden....
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 16:26   quote  deeplink  
Gevreesd scenario komt uit: Ajax mist middenvelder waarschijnlijk drie duels

Waar Ajax al bang voor was, gaat gebeuren. Thulani Serero is opgenomen in de voorlopige selectie van Zuid-Afrika voor de Afrika Cup. De middenvelder mist daardoor in ieder geval drie Eredivisie-wedstrijden van de Amsterdammers.

Serero ontbreekt, als hij ook in de definitieve selectie terechtkomt, tijdens de duels met FC Groningen (thuis), Feyenoord (thuis) en Vitesse (uit). De finale van de Afrika Cup wordt op 8 februari gespeeld. Als Zuid-Afrika zo ver komt, mist Ajax Serero nog eens drie wedstrijden. Bondscoach Shakes Mashaba maakt op 30 december zijn definitieve selectie bekend.

Bij Ajax speelt Serero de laatste maanden als controleur op het middenveld. "Ik ben een voetballer, ik moet me aan elke situatie kunnen aanpassen. Ik denk dat die positie bij me past. Ik speel daar voor het team en ik doe het zonder problemen", zegt hij tegen AT5. "Je moet het spelletje goed kunnen zien. Je hebt iedereen voor je, de spelers moet je coachen, daar ben ik volgens mij erg goed in."

Dat Serero nu vooral verdedigend moet denken, is echter wel wennen. "Als ik het team zie aanvallen en ik achter moet blijven, dan mis ik het wel", besluit de Zuid-Afrikaan.

Bron

--------------------

Mooi klote dus. Zeker Feyenoord thuis is geen potje waar je je beste CVM wil missen. Ik zeg Riedewald op 6 en gaan maar daarmee lever je wel voetballend vermogen in.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 16:26 schreef Eide het volgende:
Gevreesd scenario komt uit: Ajax mist middenvelder waarschijnlijk drie duels

Waar Ajax al bang voor was, gaat gebeuren. Thulani Serero is opgenomen in de voorlopige selectie van Zuid-Afrika voor de Afrika Cup. De middenvelder mist daardoor in ieder geval drie Eredivisie-wedstrijden van de Amsterdammers.

Serero ontbreekt, als hij ook in de definitieve selectie terechtkomt, tijdens de duels met FC Groningen (thuis), Feyenoord (thuis) en Vitesse (uit). De finale van de Afrika Cup wordt op 8 februari gespeeld. Als Zuid-Afrika zo ver komt, mist Ajax Serero nog eens drie wedstrijden. Bondscoach Shakes Mashaba maakt op 30 december zijn definitieve selectie bekend.

Bij Ajax speelt Serero de laatste maanden als controleur op het middenveld. "Ik ben een voetballer, ik moet me aan elke situatie kunnen aanpassen. Ik denk dat die positie bij me past. Ik speel daar voor het team en ik doe het zonder problemen", zegt hij tegen AT5. "Je moet het spelletje goed kunnen zien. Je hebt iedereen voor je, de spelers moet je coachen, daar ben ik volgens mij erg goed in."

Dat Serero nu vooral verdedigend moet denken, is echter wel wennen. "Als ik het team zie aanvallen en ik achter moet blijven, dan mis ik het wel", besluit de Zuid-Afrikaan.

Bron

--------------------

Mooi klote dus. Zeker Feyenoord thuis is geen potje waar je je beste CVM wil missen. Ik zeg Riedewald op 6 en gaan maar daarmee lever je wel voetballend vermogen in.
Das inderdaad mooi klote! Jammer dat dit soort toernooien altijd in het voetbalseizoen gespeeld moeten worden!
Loetje
 Loetje - donderdag 18 december 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 17:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Das inderdaad mooi klote! Jammer dat dit soort toernooien altijd in het voetbalseizoen gespeeld moeten worden!
Zou dat door de temperatuur in die landen komen? Ook dit valt bij mij onder competitie vervalsing
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 18:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zou dat door de temperatuur in die landen komen? Ook dit valt bij mij onder competitie vervalsing
Weet ik niet Loetje, denk het wel maar inderdaad hebben dit soort toernooien invloed op elftallen! Gelukkig betreft het bij ons maar 1 enkele speler, maar er zijn elftallen die harder getroffen worden!
remco k
 remco k - donderdag 18 december 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Aan de andere kant. Dat toernooi bestaat al jaren, en toch start Ajax daar een satelietclub en haalt het daar spelers weg. En je weet dat als die speler bij Ajax goed presteert dat ie dan kan worden opgeroepen voor dit toernooi..

Je weet dus dat je 6 wedstrijden per twee jaar een speler moet missen in januari februari..
nora
 nora - donderdag 18 december 2014 - 23:24   quote  deeplink  
Als Ajax echt een rol van betekenis wil spelen na de winterstop zal er een versterking moeten komen op de 6 want met alleen Riedewald die eigenlijk linksback moet spelen want die Viergever is gewoon veel te matig voor Ajax ja ja we hebben problemen mannen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 18 december 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 19:24 schreef remco k het volgende:
Aan de andere kant. Dat toernooi bestaat al jaren, en toch start Ajax daar een satelietclub en haalt het daar spelers weg. En je weet dat als die speler bij Ajax goed presteert dat ie dan kan worden opgeroepen voor dit toernooi..

Je weet dus dat je 6 wedstrijden per twee jaar een speler moet missen in januari februari..
Maar wil dan het hele continent boycotten puur vanwege de afrika cup?

Er komt vrijwel nooit succesvol een speler over vanuit Ajax Cape town dus dan zou ik het nog wel snappen, maar stel je voor dat je zo de nieuwe Eto'o binnenhaald of Yaya Toure...
remco k
 remco k - vrijdag 19 december 2014 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 23:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar wil dan het hele continent boycotten puur vanwege de afrika cup?

Er komt vrijwel nooit succesvol een speler over vanuit Ajax Cape town dus dan zou ik het nog wel snappen, maar stel je voor dat je zo de nieuwe Eto'o binnenhaald of Yaya Toure...
Jep, en stel je voor dat dit je de titel kost omdat ie 6 wedstrijden niet mee kan doen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Serero naar de Africa Cup

0.0077610