BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax tegen Legia Warschau in Europa League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 16 december 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 22:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoop dat PSV dan om 21.05 speelt. Nog terug vanuit Rusland. Liefst met en zware verlenging en uitschakeling
Liefst met doorgaan. Beter voor het Nederlandse voetbal en het schema van PSV is dan lekker zwaar..
remco k
 remco k - dinsdag 16 december 2014 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 23:51 schreef nieuwe ajax het volgende:
Volgens mij is Warschau qua kaliber / niveau een club zoals Twente en PEC Zwolle nu in hun huidige vorm bij ons is. Ik denk dan ook dat het voor 70% zeker is, dat Ajax wel de volgende ronde gaat halen.

Eerst uit met 0-1 winnen of 1-1 gelijk, en dan thuis met 3-1 winnen is zeker aanwezig. Dus echt bang ben ik er niet om, om de volgende ronde te halen. Feyenoord en PSV hebben het denk ik qua sterkte van de tegenstander ca. 30% zwaarder dan ons Ajax.
Weet je zeker dan het geen 75% is??
Loetje
 Loetje - dinsdag 16 december 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 08:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Liefst met doorgaan. Beter voor het Nederlandse voetbal en het schema van PSV is dan lekker zwaar..
Voor de ranglijst hoop ik op winst uiteraard. Maar met een zware pot uit Rusland is het zwaar op Zondag denk ik hoor
Eide
 Eide - woensdag 17 december 2014 - 14:23   quote  deeplink  
[Update] Legia in beroep tegen straf UEFA

Ajax begint de tweeluik met Legia overigens in Amsterdam op 19 februari, een week later volgt de return in Polen. Legia Warschau moet twee thuiswedstrijden in de competitie zonder supporters spelen vanwege misdragingen van de eigen fans, ook de eerste Europa League-wedstrijd (tegen Ajax dus) wordt afgewerkt in een spookstadion.

Een afgesloten stadion zorgt ervoor dat ook Ajax-fans het geld in de portemonnee kunnen houden. Legia Warschau eindigde ondanks alle problemen poule L wel als eerste met vijftien punten uit zes duels. Trabzonspor werd tweede, Lokeren en Metalist Charkiv kwalificeerden zich niet.

Update 17.00 uur (16 december 2014)
Legia Warschau gaat in beroep tegen de straf die hen is opgelegd door de UEFA. Dat meldt voorzitter Bogusław Leśnodorski tegenover het Poolse Gwizdek24. 'Dit is de belangrijkste wedstrijd in jaren voor Legia. Wij willen dan ook graag dat onze supporters erbij zijn tegen Ajax', zo laat hij weten.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 december 2014 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 14:23 schreef Eide het volgende:
[Update] Legia in beroep tegen straf UEFA

Ajax begint de tweeluik met Legia overigens in Amsterdam op 19 februari, een week later volgt de return in Polen. Legia Warschau moet twee thuiswedstrijden in de competitie zonder supporters spelen vanwege misdragingen van de eigen fans, ook de eerste Europa League-wedstrijd (tegen Ajax dus) wordt afgewerkt in een spookstadion.

Een afgesloten stadion zorgt ervoor dat ook Ajax-fans het geld in de portemonnee kunnen houden. Legia Warschau eindigde ondanks alle problemen poule L wel als eerste met vijftien punten uit zes duels. Trabzonspor werd tweede, Lokeren en Metalist Charkiv kwalificeerden zich niet.

Update 17.00 uur (16 december 2014)
Legia Warschau gaat in beroep tegen de straf die hen is opgelegd door de UEFA. Dat meldt voorzitter Bogusław Leśnodorski tegenover het Poolse Gwizdek24. 'Dit is de belangrijkste wedstrijd in jaren voor Legia. Wij willen dan ook graag dat onze supporters erbij zijn tegen Ajax', zo laat hij weten.

Bron
Erg raar? De helft van de straf er al op zitten en dan alsnog in beroep gaan? Lekker onlogisch! En geloof maar dat de UEFA totaal niet geïnteresseerd is in de reden die de voorzitter van Legia aangeeft.
Eide
 Eide - woensdag 17 december 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Volgens mij hebben ze geen poot om op te staan. lijkt ook eerder een gebaar richting de ultra fanatieke aanhang dan wat anders.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 december 2014 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 17:58 schreef Eide het volgende:
Volgens mij hebben ze geen poot om op te staan. lijkt ook eerder een gebaar richting de ultra fanatieke aanhang dan wat anders.
Overigens zou Van der Laan bij een positief bericht vanuit de UEFA behoorlijk gaan huiveren. In het verleden heeft Legia eens gespeeld in Utrecht en toen is het behoorlijk uit de klauwen gelopen. Mede door de ooievaars die een supportersband met ze hebben! Mochten de supporters van Legia toestemming krijgen om naar Amsterdam af te reizen dan zullen er ook een hoop ooievaars komen. Dat betekent dan een behoorlijke politiemacht in Amsterdam, mocht dit nu niet al het geval wezen vanwege de tegenstander en zijn reputatie!
Eide
 Eide - woensdag 17 december 2014 - 18:04   quote  deeplink  
Ik weet eigenlijk niet of Legia geen supporters mee mag nemen naar Amsterdam. Voor Amsterdam krijg je dan een noodverordening, wordt het niet gezelliger op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 december 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 18:04 schreef Eide het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of Legia geen supporters mee mag nemen naar Amsterdam. Voor Amsterdam krijg je dan een noodverordening, wordt het niet gezelliger op.
Legia heeft ook een straf dat het 1 wedstrijd geen supporters mee mag nemen naar een uitwedstrijd. Maar die noodverordening zal er waarschijnlijk toch wel komen ivm de komst van die ooievaars!
Eide
 Eide - woensdag 17 december 2014 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 18:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Legia heeft ook een straf dat het 1 wedstrijd geen supporters mee mag nemen naar een uitwedstrijd. Maar die noodverordening zal er waarschijnlijk toch wel komen ivm de komst van die ooievaars!
Ok, dat scheelt alvast weer. Hoeven ze alleen die haagse harries in de gaten te houden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 december 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 18:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Ok, dat scheelt alvast weer. Hoeven ze alleen die haagse harries in de gaten te houden.
En jij denkt dat die Polen zich laten afschrikken??? ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 december 2014 - 18:23   quote  deeplink  
Wel grappig zo, al die mastercardmannetjes bij elkaar! ;-)

Overigens opvallend dat de ordedienst totaal niets doet en gewoon een paar stappen achteruit zet en dat de politie gewoon 11 minuten op zich laat wachten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax tegen Legia Warschau in Europa League

0.0065619