|
|
van geil
|
|
|
quote: in dit soort wedstrijden vind ik m nuttig alleen die spelen we zo weinig |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Boula prima centraal achterin |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2015 - 20:35 schreef Barabas het volgende:[..] Het ligt m.i. vooral aan die ongeïnspireerde Romeinen. Wij zijn nog steeds matig aan het spelen, enkele uitzonderingen daargelaten. Volgens mij zit er ook voldoende tactiek in, bewust tempo laag houden de hele wedstrijd al. Eerste helft deed Rutten niks anders roepen dan dat het langzamer mag, minder snel spel hervatten etc.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2015 - 20:35 schreef Barabas het volgende:[..] Het ligt m.i. vooral aan die ongeïnspireerde Romeinen. Wij zijn nog steeds matig aan het spelen, enkele uitzonderingen daargelaten. Ja en nee. Er is wel meer durf |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Valt mij ook 100% mee. Vind hem en Kongolo, Vermeer, Clasie en Kazim ruim voldoende vandaag. En Karsdorp natuurlijk! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Valt idd. positief op, net als het middenveld overigens, Feyenoord weet goed in de duels te komen en dan hoef je niet onder te doen voor een AS Roma. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Is ook wel een beetje zo ja... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen Immers volgende week. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hoe in de neuk is het mogelijk dat we dan verliezen van heracles |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Goede vraag waar niemand een antwoord op heeft. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik denk dat dat de tactiek op voorhand al was, 90 minuten vol gas gaat je opbreken tegen deze tegenstander, tempo laag houden eerste helft, niks laten zien. Waarom zou je de fout maken om er in de 20e minuut al een wedstrijd van te maken om vervolgens 70 minuten lang bestormd te worden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das een heel and elftal, dat wilt niet voetballen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2015 - 20:39 schreef moa het volgende:[..] Valt idd. positief op, net als het middenveld overigens, Feyenoord weet goed in de duels te komen en dan hoef je niet onder te doen voor een AS Roma. ik vind eigenlijk dat we veel te veel respect hebben getoond. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zoals al eerder gezegd, zoiets kan niet. En Doumbia gemist gelukkig,pfffff. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het geluk van een Europees kampioen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Tweede helft bedoel ik, eerste helft was idd. beetje afwachten en balletje rond spelen. Je kon aan elke pass zien dat niemand wat van plan was. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kut scheids, dan geen rood geven? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dit is het geluk dat wij soms hebben in de Eredivisie, zo'n scheids is te matig om rood te DURVEN geven in Rome bij Roma. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Nelom kent zijn kwaliteiten dus zoekt een gaatje voor een voorzet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 12:42 schreef Milo het volgende:[..] Dat is juiste het erge met onze kudt club! Je weet het nooit? Denk je dat je afgeslacht wordt, zet je iets fantastisch neer. ga je richting Almelo wordt je naar huis gevoetbald! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zal ik eens een keer niks over Nelom zeggen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rutten loopt al n kwartier te gebaren dat ze moeten rekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: er liep ook weer niemand goed |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi lekker resultaat voor in de Kuip de strijd te vervolgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aardig resultaat. ik denk dat t thuis moeilijker word. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als we dit kunnen dan kunnen we thuis ook winnen. Ik zeg dat het nog alle kanten op kan en dat tegen alle verwachtingen in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Thuis gewoon afmaken zoals tegen Sevilla, gaat een mooi avondje worden! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat gebeurd toch niet! De kuip schud een uur voor aanvang al op zijn grondvesten, hele stadion als 1 man er achter dan schreeuwen we die Italianen zo weer terug naar huis! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: gaan ze echt NIET doen. en als ze t wel vol gas doen ben je kansloos met deze voorhoede. Ik blijf erbij dat we n uitsysteem spelen, maar helaas ook thuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2015 - 20:58 schreef van geil het volgende:[..] gaan ze echt NIET doen. en als ze t wel vol gas doen ben je kansloos met deze voorhoede. Ik blijf erbij dat we n uitsysteem spelen, maar helaas ook thuis. Ach, niet zo pessimistisch! AS Roma is een topploeg maar ook die kunnen verslagen worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Altijd al gezegd dat we een kans maakten. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ik ben ontzettend trots! Wat een mooie prestatie weer!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: niet pessimistisch. en ik vind Roma absoluut geen topploeg. niet in de verste verte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk