|
|
FANdré
|
|
|
Snif, kon er niet bij zijn, dan maar een ronde verder! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik heb gisteren even zitten kijken naar AS Roma-empoli als ik het goed heb maar als Roma zo voetbalt tegen feyenoord dan moetten ze daar een goed resultaat kunnen behalen misschien nog wel verrassend winnen,want echt waar Roma was niks bijzonders gisteren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Italiaanse voetbal is ver over de top. Maffia en de crisis hebben er bij alle clubs zwaar ingehakt. Behalve bij Napoli en Juventus dan.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 13:34 schreef Dirk1 het volgende:ik heb gisteren even zitten kijken naar AS Roma-empoli als ik het goed heb maar als Roma zo voetbalt tegen feyenoord dan moetten ze daar een goed resultaat kunnen behalen misschien nog wel verrassend winnen,want echt waar Roma was niks bijzonders gisteren. Top, dat schept vertrouwen😃 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè, doe mij maar een gevulde koek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord hoeft geen rekening te houden met Ibarbo
AS Roma kan de komende vijf weken waarschijnlijk niet beschikken over nieuweling Victor Ibarbo. De aanvaller mist zodoende beide Europa League-duels met Feyenoord. De club heeft bevestigd dat Ibarbo een kuitblessure heeft opgelopen die hem vermoedelijk vijf weken aan de kant houdt. Dat deed Roma tijdens de officiële presentatie van de aanvaller, die dinsdag nog debuteerde. In het bekerduel met Fiorentina (0-2 nederlaag) viel hij na 72 minuten in voor clubicoon Francesco Totti.
Tussen zijn invalbeurt en de persconferentie waarop hij werd gepresenteerd liep Ibarbo dus een kuitblessure op. Een hard gelag voor Roma, dat hem een paar dagen geleden nog huurde van Cagliari om de aanvallende opties wat te vergroten. De 24-jarige Colombiaan zal nu echter ontbreken in de dubbele ontmoeting met Feyenoord.
Donderdag 19 februari staat de heenwedstrijd in Italië op de rol, een week later komen de Romeinen naar Rotterdam-Zuid. Tijdens die duels moet trainer Rudi Garcia het ook al doen zonder Kevin Strootman en Juan Iturbe, die allebei onlangs flinke knieblessures opliepen. Bron:VI
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Weinig geluk die Romeinen tot nu toe, mag nog ff zo blijven. Weer eentje voor de ziekenboeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
nu nog een hardnekkig virusje erbij voor ze vlak voor het weekend |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In Z-Holland is ie op het hoogtepunt nu, laten we ff een virusdrager voorbij sturen op de handtekening sessie van daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij zit echt vol goede ideeën he..😃 |
|
|
|
|
Hansao
|
|
|
Voor de Feyenoordfans die wel een kaartje hebben kunnen bemachtigen maar nog onderdak zoeken in de Italiaanse hoofdstad, is deze site aan te raden voor een goedkoop hotel:
http://www.venere.com/nl/italie/rome/
Goeie reis en succes! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik hoop zo dat we de goede draad weer oppakken en knallen tegen Roma!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
ROME WE KOME
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tik, tik, tik ..... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Heerlijk! dan begint mijn vakantie hoe mooi kan die beginnen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zekers als je dan in Rome zou kunnen zitten :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahaha vertrek daarna richting Oostenrijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ah sneeuwpret en apreski, das ook niet verkeerd. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hopelijk wel WLAN voor een live streampje te pakken daaro. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
vertrek na de wedstrijd ;) dat snap je natuurlijk wel ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sjaaltjes aangekomen, dat ziet er weer goed uit. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
koop er 1 in de bus volgende week, mooi souvenier, verwachte temperatuur Rome donderdag 16 graden, dus we hebben de sjaal niet nodig denk ik! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik stap donderdagochtend in het vliegtuig. Ik kan niet wachten :( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou gewoon een goede pasta scoren en weer terug gaan. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, beetje sightseeing doen. Ik verwacht er echt helemaal niks van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is misschien wel het beste. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ik ben blij dat ik avonddienst heb , hoef ik het tenminste niet te aanschouwen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zal gewoon weer gaan kijken, zoals ik al tientalle jaren doe als ik de mogelijkheid hebt.
Waarom, daarom natuurlijk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en me ergeren, dat ook. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zit er echt naar uit te kijken... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hup Feyenoord. Of zoiets dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de autogangers: Neem dat "alle wegen leiden naar Rome" niet te serieus. Gewoon de bordjes en de TomTom volgen! :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
gewoon antivoetbal spelen.alle ballen de tribune in!5-5-0 spelen.doen we nu ook.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Heracles in verhouding kan Winnen van Feyenoord kan feyenood winnen van juist. ..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelden vandaag 0-0 tegen de nummer laatst. Thuis. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Kut, ze spaarden zich voor donderdag. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Ja en wij proberen roma op verkeerd been te zetten met een totaal onnodig slechte 2-0 nederlaag.jaja roma gaat ons onderschatten als ze dat al niet deden uhum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Hahahahaha die kan je ook bij ons op het station scoren zo een pasta bij de julias.hoef je ook niet zo een verre reis te maken voor jan kut |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2015 - 18:57 schreef piet de paler het volgende:Als Heracles in verhouding kan Winnen van Feyenoord kan feyenood winnen van juist. ..... Euuhh van excelsior????? Hahahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wordt weer jankend terug naar Rotterdam !!! |
|
|
|