|
|
piet de paler
|
|
|
Ik mis niemand en zij missen alles zelfs het goal |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ook Gr. KENNER, doe dit keer Vilhena er maar uit en Immers er in 2-1 wordt het |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Luhansk. Niveau Top Oss.
huilen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Geniet van de stad zou ik zeggen en tijdens de wedstrijd: VEEL STERKTE EN SUCCES ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja. Hoi. Hoi. Hoi Biertje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
bwahahaha. Geen gladiolen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1-0. Daarna kijk ik niet meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik ga maar eens overwerken ofzo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Je kijkt toch wel..dat is nu eenmaal ons lot. En aan het einde heb je tranen van geluk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ga je op je werk kijken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
hehehe..tuurlijk ga je niet overwerken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is dat een garantie? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Garantie bij een wedstrijd van Feyenoord? Hmmmmm.....maar we gaan winnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Okee, 1-1 wil ik nog wel geloven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we weten hoe dit gaat. Kazim wordt de held. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat zou echt weer typisch zijn ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
precies,we kunnen het ook eigenlijk wel schriftelijk afdoen nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Goedemorgen, ik ben nog steeds sceptisch pfffffffff |
|
|
|
|
cat
|
|
|
4-0 we worden afgedroogd daar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Huilend naar huis. Supporters slopen Rome. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Daar teken ik nu gelijk voor! |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Allemaal veel plezier daar en maak er geen zootje va. Houd de naam van Feyenoord hoog!!!!!!!!!!!!!!! Denk er om de UEFA loert op onze aanhang. Een tweede Nancy kunnen we niet gebruiken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha lul!
Come on, je weet het nooit! In 2002 gaf niemand ons een stuiver, al hadden we toen natuurlijk meer kwaliteit. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 09:54 schreef daan limbos het volgende:Allemaal veel plezier daar en maak er geen zootje va. Houd de naam van Feyenoord hoog!!!!!!!!!!!!!!! Denk er om de UEFA loert op onze aanhang. Een tweede Nancy kunnen we niet gebruiken. Ik deel deze boodschap. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hoe lang gaat er nog gerefereerd worden aan Nancy? De supporters zijn de laatste weet ik hoeveel trips geprezen om hun gedrag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eet je vol met pizza's en pasta, geniet van de wijn en aansluitend van een mooie wedstrijd, have fun keep out of troubles. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 10:07 schreef Bosifyable het volgende:Hoe lang gaat er nog gerefereerd worden aan Nancy? De supporters zijn de laatste weet ik hoeveel trips geprezen om hun gedrag. 5000 Feyenoorders in Rome een stad met fanatieke Romeinen met Italiaans temperament, gegronde reden dit zo te zien deze keer. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 10:00 schreef MMM het volgende:[..] Hahaha lul! Come on, je weet het nooit! In 2002 gaf niemand ons een stuiver, al hadden we toen natuurlijk meer kwaliteit. Dat is juiste het erge met onze kudt club! Je weet het nooit? Denk je dat je afgeslacht wordt, zet je iets fantastisch neer. ga je richting Almelo wordt je naar huis gevoetbald! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 12:42 schreef Milo het volgende:[..] Dat is juiste het erge met onze kudt club! Je weet het nooit? Denk je dat je afgeslacht wordt, zet je iets fantastisch neer. ga je richting Almelo wordt je naar huis gevoetbald! Eens. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
"@RHB_17: AS Roma speelt morgen tegen Feyenoord niet met Morgan de Sanctis, maar met tweede keus Lukasz Skorupski op doel." |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 14:34 schreef Bosifyable het volgende:"@RHB_17: AS Roma speelt morgen tegen Feyenoord niet met Morgan de Sanctis, maar met tweede keus Lukasz Skorupski op doel." Eerst zien of er überhaupt iemand in staat is een bal tussen de palen te richten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Ja ja, wat dacht je die spits, alleen beter als 3 van ons. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Als ze het zelfde kunnen opbrengen als tegen A..., zijn we echt niet kansloos. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We gaan het zien App, hoop er een goed gevoel aan over te houden :) |
|
|
|