|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog huppelt het lammetje in het gras. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft Fred het licht gezien, Immers eruit?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
En dan leggen alle kippen een ei p |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Manu is mee? Dan gaan we Winnen? Ach opperwezen laat de dood van mijn club snel zijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Italianen zijn bange wezels, daarom dus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou een gemiste kans zijn voor Fred. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
het is niet zo moelijk.gewoon 5-5-0 spelen.alle ballen de tribune in.voetbal wordt toch niet beloond althans nooit bij ons anders had feyenoord in de competitie wel eerste gestaan.dus gewoon antivoetbal spelen nu.
vermeer wilkshire kongolo mathijssen (boulahrouz) nelom clasie immers vilhena toornstra el ahamdi manu
DE NUL HOUDEN!we zijn niet in vorm we geven kazim een dagje rust!
ps:als we thuis spelen spelen we anders......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
We spelen gewoon 2 keer thuis :-D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We spelen al maanden anti voetbal |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voorhoed moet zijn op rechtes Kazim , Achabar in het midden, JP op links verdediging in de goal Mulder, Joris en Boula kantine juffrouw centraal ach wat maakt het uit. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
He een bruingeleerde die het lekker vind om zijn togus te laten likken tja |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 18:24 schreef piet de paler het volgende:Voorhoed moet zijn op rechtes Kazim , Achabar in het midden, JP op links verdediging in de goal Mulder, Joris en Boula kantine juffrouw centraal ach wat maakt het uit. achabar tjah moet hij ook eens niet werken voor zijn geld? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boula speelt en Wilkshire.
5-0 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Amateurs krijgen een kroket gratis. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: lol.wie krijgen er nog meer een kroket dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niet meer dan terecht toch? Is gewoon uitlokken van geweld zo'n mars ....
Net zoiets als Ajax supporters een mars laten lopen vanaf Zuidplein naar de kuip. Krijgen we ook geweld van .... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Stuk rammelt wel hevig. "Thuis zijn we altijd sterk", zegt ie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 19:45 schreef lijdensweg het volgende:[..] Niet meer dan terecht toch? Is gewoon uitlokken van geweld zo'n mars .... Net zoiets als Ajax supporters een mars laten lopen vanaf Zuidplein naar de kuip. Krijgen we ook geweld van .... Jenkurt
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tuurlijk weer Lexie in de basis, klasse Fred |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met deze vermoedelijke opstelling krijg je weer niets van de flanken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer, Wilkshire, Boulahrouz, Kongolo, Nelom, El Ahmadi, Immers, Clasie, Toornstra, Kazim, Vilhena
0 doelkansen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 20:18 schreef Stylzz het volgende:Vermeer, Wilkshire, Boulahrouz, Kongolo, Nelom, El Ahmadi, Immers, Clasie, Toornstra, Kazim, Vilhena 0 doelkansen. Rutten doet maar wat. Wie moet er met een actie, voorzet of wat dan ook komen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
beter hier naar kijken voor ik verdrietig word
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Toni grote mond Vilhena kan nu alle meningen doen keren...........tja kan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op een positie waar hij nooit gespeeld heeft? Wie krijgt er van langs als Tony morgen faalt, Fred of Tony? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 20:18 schreef Stylzz het volgende:Vermeer, Wilkshire, Boulahrouz, Kongolo, Nelom, El Ahmadi, Immers, Clasie, Toornstra, Kazim, Vilhena 0 doelkansen. Oneens geloof me roma krijgt voldoende kansen tegen deze ploeg ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met een heldenrol van Vermeer wordt het 3-0 |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Pffff, kennen we beter thuisblijven........, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met een aantal fouten van Vermeer ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
kut, dubbelgeleidehond
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga niet kijken, en konijn met pruimen eten. Als Feyenoord wint ga ik in dit recept geloven |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2015 - 20:26 schreef MMM het volgende:Op een positie waar hij nooit gespeeld heeft? Wie krijgt er van langs als Tony morgen faalt, Fred of Tony? Bij mij altijd Fred, daar is geen discussie over mogelijk. Blijkt alweer vanuit het feit dat ie gaat beginnen met Wilkshire, Boulahrouz, Immers, Nelom en Kazim! Dat alleen zegt mij al genoeg !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Italiaanse tactiek Roma laten denken dat ze goed zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha, dan zou ie Mathijsen, te Vrede en Mulder er ook nog in moeten zetten ....... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Italianen nou iets niet leuk vinden dan is t juist n 3 3 4 (bij balbezit) |
|
|
|