|
|
Stylzz
|
|
|
Wedstrijd om des keizers baard, daarna nog 17 van die onzinnige potjes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Of ik mijn wijf hoort zeuren, wat is er nou aan een beetje onzinnig met zijn allen achter de bal aan rennen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hap Hap Hap. Lekker he, Kerst. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fuck de kerst, mot eerst nog gevoetbald worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
NAC voor de goal, kleine uitslag in het NAC stadion en op me reet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zal je zien dat juist Feyenoord in Breda gaat verliezen ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
In deze vorm acht ik dat toch vrij nihil. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vandaag om 16,15 uur staan wij terecht op de derde plaats |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Twente staat nu 7e en komt daar veel te veel punten voor te kort, dat zie ik nog niet gebeuren dus. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Feyenoord lijkt inderdaad heel weinig te winnen te hebben. Maar we hebben nog wel veel te verliezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 07:24 schreef Els het volgende:[..] Feyenoord lijkt inderdaad heel weinig te winnen te hebben. Maar we hebben nog wel veel te verliezen. misschien is dat wel t beste. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik kan het niet al voor de winterstop uit mijn strot krijgen met dit elftal dat we slechts 3e worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan zal alles en iedereen heel moeten blijven |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dat gaat niet gebeuren, op beslissende momenten raken bepalende spelers geblesseerd. En als dat niet zo is verplaatsen ze gewoon de wedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al die statistieken, let op dat PSV is ook geen Wereldproefdierendag, die krijgen hun tegenslagen ook nog wel. In de NL competitie kan iedereen van Iedreen winnen of verliezen de media wil PSV pushen om kampioen te worden. Maar ik heb nog geen wereldteam gezien julli? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik schenk ook geen koffie in mijn mok en ga er vooraf vanuit dat ie kapot gaat vallen. En niet alle mokken zijn even schoon dus word je er niet perse slechter van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:0 , die kans is ook vele malen geringer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je kent die drie aapjes hè, -.- <._.> 'x' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oké. Stelletje pisapen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ha ha ik heb de NL spellingcontrole er op staan krijg soms verrassende zinnen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Werelproefdierendag, heb het wel een keer of wat zitten lezen ;) haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nja zo voelt het wel een beetje inderdaad, doodzonde. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: . Zonde is boter op je reet smeren en zelf droog brood eten. Wees eens een beetje strijdbaar droefsmurfen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yeah butterass..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Wilkshire, Kazim-Richards, Boëtius. #nacfey |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Manu links, Boëtius rechts?
Nee tuurlijk niet man, lekker weer Wilkshire. Laffe klootzak |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 13:52 schreef RenatoBos het volgende:Opstelling Feyenoord: Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Wilkshire, Kazim-Richards, Boëtius. #nacfey Dan durfde hij tegen PSV ook niet met Boëtius EN Manu te beginnen. Griepje van Boëtius kwam Fred dus goed uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 14:05 schreef MMM het volgende:[..] Dan durfde hij tegen PSV ook niet met Boëtius EN Manu te beginnen. Griepje van Boëtius kwam Fred dus goed uit. Ik las dat dat wel t plan was en dan nu dit. Manmanman. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Te triest voor woorden. Dit NAC is rijp voor de slecht, gooi daar 2 goede buitenspelers neer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon vol op de aanval,Wilkshire weer middenveld...man man man. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat is zijn manier om te zeggen, ik hoop dat Feyenoord wint ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop dat ze verliezen met zo'n laffe schijtopstelling tegen de nummer niks die net met 6-0 verloren hebben van fucking Excelsior. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 14:14 schreef Stylzz het volgende:Ik hoop dat ze verliezen met zo'n laffe schijtopstelling tegen de nummer niks die net met 6-0 verloren hebben van fucking Excelsior. Hahaha relax man, ik weet dat het lastig is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van mij mag die Rutten optieven, dan snap je er gewoon niets van |
|
|
|