|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik wens alle forumgangers hier een hele fijne kerst toe en al dat wenselijk is voor het aankomende jaar..
2014/12/25 Feyenoord U9 Christmas special 2014
(http://youtu.be/DsFHlOIH0Vo)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prettige feestdagen allen! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Dat lukt alleen een beetje nog als Feyenoord de laatste 2 wedstrijden wint anders wordt het een klote kerst.
Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 04:03 schreef Terminator1908 het volgende:Dat lukt alleen een beetje nog als Feyenoord de laatste 2 wedstrijden wint anders wordt het een klote kerst. Come on Feyenoord! Niet op de zaken vooruit lopen idd :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Prettige feestdagen iedereen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De selectie-technische en medischestaf en de directie en alle andere mensen van het stadion FEYENOORD en VARKENOORD en iederéén op Topic wil ik fijne kerstdagen en een gezond en sportief 2015 toe wensen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
eem kut kerst nieuwjaar en oud jaar.alles verpest!teringzooi.hoop dat kuipers stikt in zijn kip de bastaard! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: Niet gelukt dus je weet wat dat betekent voor mij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 19:44 schreef Terminator1908 het volgende:eem kut kerst nieuwjaar en oud jaar.alles verpest!teringzooi.hoop dat kuipers stikt in zijn kip de bastaard! Hahahahaha! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: toevallig wel ja
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nou, prettige feestdagen dan geile! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:) zo, mijn eerste kerstkaart is binnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goddomme allemaal sneeuw op m'n toetsenbord. Kutmeeuw! |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
prettige feestdagen all
he renatobos wel toestemming vragen voordat je me mistress uit kleed in die kou he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha, mag het, please........ |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Pas op met het vuurwerk we moeten onze handen straks nog wel gebruiken voor het klappen voor de tweede plaats |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote: nou vooruit maar zit nog wel iets verborgen onder dat slipje namelijk een sticker niet openen voor de 1ste kerstdag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wie die zo buiten in de sneeuw heeft gezet moet toch van de pot gepleurd zijn, kom snel binnen en neem een gluhweintje meid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En de tyfus voor dit kutelftal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Velpon aan je vingers voordat je een strijker afsteekt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha! En Rutten en Geel en Gudde bedorven kalkoen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
U2, Renato
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door sevillana -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop dat iedereen ruim bedeeld is voor de kerst,
en wens iedereen van dit forum hele fijne dagen toe. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Prettige feestdagen en een gelukkig en vooral sportief , gezond en fantastisch 2015 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik wens alle forumleden hele fijne dagen toe,en een gelukkig 2015! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Ik wil iedereen een hele fijne feestdagen wensen en een heel mooi en gezond 2015 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Mag van mij wel met de kerst komen eten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wortels wel goed nat houden naturLIJK. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik wens al mijn Feyenoord-vrienden en hun dierbaren plezierige kerstdagen en een in alle opzichten mooi 2015 toe! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 24 december 2014 - 15:53 schreef Pietje het volgende:Ik wens al mijn Feyenoord-vrienden en hun dierbaren plezierige kerstdagen en een in alle opzichten mooi 2015 toe! Thanx Piet, voor jou en je naasten ook een paar fijne dagen en een voorspoedig 2015.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Fijne feestdagen allemaal.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoek niet langer dames ik ben onderweg.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: +1908 haha!
Iedereen inderdaad mooie dagen en alvast een gezond en sportief 2015! Dat we maar snel 12 punten mogen inlopen op die lampekappen. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: He verdorie je bent me net voor.. Ieder 1 dan maar? |
|
|
|