|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen een paar fijne dagen gewenst en een super mooi en gezond 2019.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En lekker allemaal aan de borrel, geniet er van prettige kerst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jullie kunnen de tyfus genieten.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kun je dat krijgen van ovenschotel met meeuw? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga maar eens een dagje winkelen in Abkoude-Noord krijg je uitslag van.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen een paar hele fijne dagen gewenst vanuit Zeeland.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Insgelijks maat. Van mij ook fijne feestdagen. Groeten van fam. ar vanuit Veenendaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iedereen een gezellige kerst met een voute trui en een gelukkig nieuwjaar ook. Dat we weer mogen genieten in 2020. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Afvallen die pens. Fijne dagen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hele fijne feestdagen allemaal ,dat het maar een mooi gezond en sportief 2020 mag worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Steven , ga dit jaar naar Denemarken ? of naar Veenendaal? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eet al een maand groente en vlees, ben er 8 kilo kwijt. Bevalt me best, alleen de frituur voorbij wandelen is wat problematisch :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2019 - 16:47 schreef VVout het volgende:Eet al een maand groente en vlees, ben er 8 kilo kwijt. Bevalt me best, alleen de frituur voorbij wandelen is wat problematisch :) Ik zit op -6 in 8 weken. Eet ma-vrij alleen gewone maaltijden. De weekenden let ik nergens op. Rustig aan zakken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2019 - 16:47 schreef VVout het volgende:Eet al een maand groente en vlees, ben er 8 kilo kwijt. Bevalt me best, alleen de frituur voorbij wandelen is wat problematisch :) Kkoohydraat arm dieet ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nog wel een beetje, maar kon me gewoon lens eten aan pasta en alle vormen van patatten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Steven komt idd even langs |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ben je mal. Wordt geweldig voor je. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Selectie Technische staf Medische staf Materiaalmensen Bestuur en supporters
Ook namens de rest van mijn gezin wens ik jullie met jullie gezin hele fijne kerstdagen en een gezond 2020 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerst nog 3 keer neuken voor de kerst . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor jou ook. @ bluffert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ook namens mij: Iedereen gefeliciteerd met Jezus |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jezus moet ook maar eens van achteren genomen worden. Werkje voor die geile. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 december 2018 - 10:19 schreef RenatoBos het volgende:Iedereen een paar fijne dagen gewenst en een super mooi en gezond 2019.. [/quote Ook van de rest van mijn gezin wens ik je(topper) met je gezin in Zeeland gezellige kerstdagen en een goed maar vooral een gezond 2020 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fijne feestdagen allemaal. Op een mooi 2020. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
MOFOS, fijne dagen gewenst en dat we in 2020 maar lekker mogen door zeiken op onze club!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Echt? Pfff veel hoor.....en zeker als het je eigen vrouw is, brrrrrr..... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2018 - 14:08 schreef tomson het volgende:Iedereen fijne dagen gewenst. Geniet van de overvloed maar geniet vooral van elkaar : ) Wij hebben hier een hotel/ kinderdagverblijf/gekkenhuis tot na de oud en nieuw dus het eerste stukje winterstop hoef ik me niet te vervelen. Nu maar hopen dat er even een rem op nieuwe kleinkinderen komt want de capaciteit van zowel het huis als opa zijn nu wel bereikt hahaha.. 1 jaar verder weer ingehaald door de feiten. 3 nieuwe kleinkinderen onderweg, allen tussen nieuwjaar en half februari uitgerekend. Dus Tommie hoeft zich wederom niet te vervelen :) Fijne dagen en en gezond 2020 allemaal !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2019 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2019 - 19:55 schreef tomson het volgende:[..] 1 jaar verder weer ingehaald door de feiten. 3 nieuwe kleinkinderen onderweg, allen tussen nieuwjaar en half februari uitgerekend. Dus Tommie hoeft zich wederom niet te vervelen :) Fijne dagen en en gezond 2020 allemaal ! Hahaha, loopt allemaal naadloos door Tom. Fijne dagen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heerlijke dagen allen en alle gezondheid met als slagroom sportief en financieel succes voor ons en dus onze club! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Iedereen fijne feestdagen en een gezond 2020!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En prettige kerstavond allemaal, hoofdgast binnen en de nodige wijn, tijd voor de pakjes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pakjes opengemaakt' vriendin blij gemaakt met westers ontbijt ( geen maispap) openhaard aan hond moe van lange strandwandeling Ben klaar voor de Kerst. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ben blij als deze dagen weer voorbij zijn pfffff. voor allemaal fijne feestdagen en vooral een gezond nieuwjaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 december 2019 - 11:04 schreef Dirk1 het volgende:ben blij als deze dagen weer voorbij zijn pfffff. voor allemaal fijne feestdagen en vooral een gezond nieuwjaar. De aanloop naar de kerstdagen prima,de kerstdagen zelf een soort straf. Een beroving van je vrijheid hahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag vis uit de oven (thaise kruiden) ben benieuwd ben eigenlijk niet zo een vis liefhebber , maar ja de gasten wel ...... Gelukkig wat oestertjes kunnen scoren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bijna ouwejaar.. dr valle toch geen dooie ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, alleen verstandig volk natuurlijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kleine van 4 skiet al lekker de berg af, zo een kaasfondue scoren. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Fijne dagen op naar een mooie tweede seizoenshelft!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iedereen een gezond en sportief 2020 toegewenst. Dat Feyenoord er in 2020 maar weer een beetje bovenop komt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 december 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|