|
|
MMM
|
|
|
Lekker spelen voor plek 3, zoals we gewend zijn.
Top, bedankt weer! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Blijven hopen!! Die hard fans .... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
12 punten is veel te veel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Normaal gesproken wel. Maar vergeet niet dat Ajax afgelopen seizoenen ook dergelijke achterstanden heeft weten goed te maken. Maar goed, PSV zal een inzinking mee moeten maken. En Ajax ook in mindere mate. Alleen dan heb je nog een kansje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat geluk en die klasse heeft Feyenoord niet. Het verhaal van de afgelopen 4 jaar, leuke spelers maar allemaal net niet. Volgend jaar Clasie weg en je kan weer helemaal opnieuw beginnen.
Nooit eens presteren in een topwedstrijd, nooit er staan wanneer het moet. Schijtziek ervan. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als je per 1 september met het seizoen begint, terwijl de rest al 4 weken bezig is, wordt geen enkel seizoen leuk. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
je weet het nooit heh, de bal is rond |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Of in de winterstop een Argentijns goalgettertje ergens vandaan toveren? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Klaar met al die haters... tijd om weer gauw offline te gaan want binnen 5 minuten is mijn bloed al aan t koken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik een hater? Door dit topic?
Wat is er aan gelogen? Weer geen kampioenschap, weer leuk meedoen om plek 3. Klote zooi |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 23:37 schreef MMM het volgende:Ik een hater? Door dit topic? Wat is er aan gelogen? Weer geen kampioenschap, weer leuk meedoen om plek 3. Klote zooi en dat heb je helemaal te wijten aan de knjb en comedy capers op het veld ALWEER. |
|
|
|
|
feyenoord tillen i d
|
|
|
Dit is niet alleen de schuld van de spelers ze hebben alles gegeven heb je te danken aan kuipers en die andere kneuzen langs de lijn had niet gehoeven maar hij zegt ik heb het niet waargenomen maar voor de rest zag die alles heeft ie ze ogen in c ze zak ofzo feyenoord komt er wel pist laat ook nog wel puntjes lichten Let maar op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb er niks van kunnen zien, maar welkom feyenoord tillen i d .. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verloren seizoen...Me reet. 3e plaats, rechtstreeks europees voetbal vind ik met deze selectie al knap. Zitten nog te veel zwakke plekken in, op 4 posities zeker. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 02:01 schreef FR-Henk het volgende:Verloren seizoen...Me reet. 3e plaats, rechtstreeks europees voetbal vind ik met deze selectie al knap. Zitten nog te veel zwakke plekken in, op 4 posities zeker. 4 plekken? Immers, Nelom, Wilkshire en Kazim dan vermoed ik? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 23:30 schreef Els het volgende:Als je per 1 september met het seizoen begint, terwijl de rest al 4 weken bezig is, wordt geen enkel seizoen leuk. +1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Immers had opgelost kunnen en moeten zijn. Voor Nelom is n alternatief En de overige twee zijn net als de bovenste op conto van de TD. bedoel je dat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb nu al zin in de tweede helft van t seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 02:01 schreef FR-Henk het volgende:Verloren seizoen...Me reet. 3e plaats, rechtstreeks europees voetbal vind ik met deze selectie al knap. Zitten nog te veel zwakke plekken in, op 4 posities zeker. Weer geen titel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bingo, die op zeker. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 23:37 schreef MMM het volgende:Ik een hater? Door dit topic? Wat is er aan gelogen? Weer geen kampioenschap, weer leuk meedoen om plek 3. Klote zooi Niet naar jou bedoeld joh. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
johan 11
|
|
|
wij zijn feyenoord mouwen omhoog en door gaan zien van zelf wel of het plek 1 3 of 3 word |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Sorry gozer.. Frustratie na gisteren denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waarom?
Wat verwacht jij nog dan Stylzz? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hetzelfde als bij de start van het seizoen. Plek tussen 1-5 Competitie is niet stabiel. Wij hebben niet zo veel druk meer nu, gewoon je wedstrijden blijven spelen en resultaten halen, rechtstreeks plaatsing voor Europa. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Hetzelfde als bij de start van het seizoen. Plek tussen 1-5 Competitie is niet stabiel. Wij hebben niet zo veel druk meer nu, gewoon je wedstrijden blijven spelen en resultaten halen, rechtstreeks plaatsing voor Europa. uitwedstrijden pisv: vitesse,cambuur,az,feijenoord,twente en pisv-ajax
alles is nog mogelijk! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Hetzelfde als bij de start van het seizoen. Plek tussen 1-5 Competitie is niet stabiel. Wij hebben niet zo veel druk meer nu, gewoon je wedstrijden blijven spelen en resultaten halen, rechtstreeks plaatsing voor Europa. Ik ging meer en meer geloven in de titel, vandaar de gigantische teleurstelling. Ik hoop nu maar op plek 3, dan ontloop je de play-offs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2014 - 10:39 schreef MMM het volgende:[..] Ik ging meer en meer geloven in de titel, vandaar de gigantische teleurstelling. Ik hoop nu maar op plek 3, dan ontloop je de play-offs. Ik heb dat geloof een beetje opgegeven, pas met nog 5 wedstrijden te spelen en 14 punten voor geloof ik er in. |
|
|
|
|
cat
|
|
|
elke jaar zoveel hoop ,maar steeds niks,pleur op kutzooitje |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Ben er doodziek van, alles tegen de wedstrijd had gewoon destijds op zondag 20.45 uur gespeeld MOETEN worden, toen zaten we in een flow en er waren geen blessures! Scheidsrechter Kuipers maakt een cruciale fout maar de KNJB is weer tevreden... |
|
|
|
|
fey12
|
|
|
Het zou mooi zijn als PSV verliest tegen Vitesse in januari en Ajax en PSV gelijkspelen. Als je dan thuis wint van PSV kom je aardig in de buurt. Maar wordt zeer lastig. Feyenoord krijgt ook nog Ajax uit. Echt zonde, bij wedstrijden tegen directe tegenstanders aardig wat punten van ons gestolen en onnodig verspild tegen kleine tegenstanders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Berekend over de wedstrijden die nu zijn gespeeld afgezet tegen dezelfde wedstrijden van vorig seizoen. Helemaal rechts wat er gaat gebeuren als dit zich doorzet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zegt uiteindelijk niks, maar gewoon een overzichtje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmmmmm, zo gaat mijn voorspelling niet uitkomen.. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Wat is de kater vandaag groot zeg. Ik denk dat 12 punten inhalen een kansloos verhaal is. Ze zullen best nog eens wat punten verspelen, maar zelf de resterende wedstrijden foutloos blijven? Dat zie ik helaas echt niet gebeuren. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
En de scheidsrechter heet KUIP...!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
wat een dramaspel na de 1-0 .. kongolo een ofday of zo ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die waren er vandaag wel wat meer.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ze hebben het opgegeven. Nu maar hopen dat ze zich nog wel kunnen opladen voor de wedstrijd tegen Rome. Voor volgend seizoen heeft van Geel geen excuus meer, aan het begin moet de nieuwe selectie er staan! |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Mouwen opstropen gudvurdumme! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 22:47 schreef hotjumper het volgende:Ze hebben het opgegeven. Nu maar hopen dat ze zich nog wel kunnen opladen voor de wedstrijd tegen Rome. Voor volgend seizoen heeft van Geel geen excuus meer, aan het begin moet de nieuwe selectie er staan! Met of zonder nieuwe keeper? |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos