Op zondag 21 december 2014 - 17:11 schreef remco k het volgende: Vaak zegt dat meer over de persoon die dat denkt en zo opvat als over de persoon die het bericht zo plaatst..
Wederom een nutteloze verkiezing! Milik is alleen maar gekozen om zijn doelpunten bij het Poolse Nationale elftal! Bij Ajax heeft hij namelijk nog niet echt een grote rol van betekenis gespeeld. Natuurlijk wel een verbetering ten opzichte van Sigthorsson!
Op dinsdag 23 december 2014 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende: Wederom een nutteloze verkiezing! Milik is alleen maar gekozen om zijn doelpunten bij het Poolse Nationale elftal! Bij Ajax heeft hij namelijk nog niet echt een grote rol van betekenis gespeeld. Natuurlijk wel een verbetering ten opzichte van Sigthorsson!
En daarom heb ik niets met dit soort statistieken, zelfde als met de VI, Telegraaf of het AD. Die cijfers die gegeven worden zijn op willekeur gegeven en stroken vaak niet met de werkelijkheid van een wedstrijd. Ik heb weleens een reactie van een rapporteur gelezen die iemand een hoog cijfer gaf enkel omdat hij de afgelopen weken zo goed bezig was, terwijl hij die bewuste wedstrijd als een drol speelde? Dan kan je dus nooit eerlijk zijn lijkt mij!
En daarom heb ik niets met dit soort statistieken, zelfde als met de VI, Telegraaf of het AD. Die cijfers die gegeven worden zijn op willekeur gegeven en stroken vaak niet met de werkelijkheid van een wedstrijd. Ik heb weleens een reactie van een rapporteur gelezen die iemand een hoog cijfer gaf enkel omdat hij de afgelopen weken zo goed bezig was, terwijl hij die bewuste wedstrijd als een drol speelde? Dan kan je dus nooit eerlijk zijn lijkt mij!
Je hebt geloof ik iets van 3 of 4 elftallen van de week....daar staan 30 verschillende spelers in, als het nu 11 dezelfde waren met een uitzondering van 2 of 3 is het geloofwaardig nu niet
Je hebt geloof ik iets van 3 of 4 elftallen van de week....daar staan 30 verschillende spelers in, als het nu 11 dezelfde waren met een uitzondering van 2 of 3 is het geloofwaardig nu niet
Dat bedoel ik dus!
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)