|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Tja, je kan je allemaal wel een keer vergissen natuurlijk..... ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2015 - 21:39 schreef remco k het volgende:[..] Wat lul je toch verschrikkelijk dom kerel.. Volgens mij ben jij echt te dom om te poepen, laat staan om daadwerkelijk eens te lezen wat een ander post, je leest selectief en reageert daar dan op.. Overigens zonder zelf ook maar ergens daadwerkelijk een mening over te hebben die hout snijd.. Laat staan dat je eens een oplossing verzint.. Jij bent de gene die blind is als een paard. Jij bent de gene met stront in je ogen. Wie is hier nu de mongool? Remco jij bent de gene die steeds zegt dat we een prima selectie hebben. Velen waaronder ik hebben steeds al aangegeven dat het beleid zo problemen gaat opleveren. Jij bent de gene die steeds in de verdediging ging. Ik mag hopen dat mensen jou niet een functie geven op basis van je inzicht. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Schöne controleur, El Ghazi en Kishna als klassieke buitenspelers"
Hans Kraay junior denkt dat Ajax snel uit zijn dip zal komen als trainer Frank de Boer ervoor kiest om zijn opstelling om te gooien. De oefenmeester moet volgens de voormalig speler gaan kiezen voor twee klassieke buitenspelers. Dat vertelde Kraay junior in Voetbal International.
"Het is makkelijk zat om het elftal weer te laten lopen. Je zet Schöne neer als controleur, met Davy Klaassen rechts en Daley Sinkgraven links ervoor. Dan zet je in de voorhoede twee klassieke buitenspelers neer, namelijk Anwar El Ghazi en Ricardo Kishna", liet Kraay junior weten.
Ook Johan Derksen lijkt zich wel te kunnen vinden in de door Kraay junior genoemde oplossing. "Schöne is in de selectie van Ajax de enige die de tactische kwaliteiten bezit voor die positie", aldus de 66-jarige Derksen.
bron
Ik moet jullie eerlijk zeggen, dat ikzelf ook aan een dergelijke opstelling heb gedacht. Wat vinden jullie ervan? Is dit het proberen waard? Zou Frank de Boer dit aandurven? Wat zijn de risico's? Te aanvallend? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nee Pietje het is niet te aanvallend, het moet nou maar is over zijn met dat angsthazen voetbal daar houden wij Ajacieden niet van .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2015 door nora -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 13:16 schreef nora het volgende:Nee Pietje het is niet te aanvallend, het moet nou maar is over zijn met dat angsthazen voetbal daar houden wij Ajacieden niet van . We zijn het helemaal eens, vriend! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Hadden we toch niks aangehad, met Schöne, El Ghazi, Kishna en Fischer zijn de vleugels aardig bezet toch? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 12:23 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Jij bent de gene die blind is als een paard. Jij bent de gene met stront in je ogen. Wie is hier nu de mongool? Remco jij bent de gene die steeds zegt dat we een prima selectie hebben. Velen waaronder ik hebben steeds al aangegeven dat het beleid zo problemen gaat opleveren. Jij bent de gene die steeds in de verdediging ging. Ik mag hopen dat mensen jou niet een functie geven op basis van je inzicht. Paarden hebben tering goede ogen man!! Komop Rambo, dit moet jij toch weten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 12:23 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Jij bent de gene die blind is als een paard. Jij bent de gene met stront in je ogen. Wie is hier nu de mongool? Remco jij bent de gene die steeds zegt dat we een prima selectie hebben. Velen waaronder ik hebben steeds al aangegeven dat het beleid zo problemen gaat opleveren. Jij bent de gene die steeds in de verdediging ging. Ik mag hopen dat mensen jou niet een functie geven op basis van je inzicht. Whahaha, wat laat jij je weer heerlijk gaan.. Dacht dat jij dat niet meer zou laten gebeuren. Maar jij bent niets meer dan een marionette poppetje wat je precies daarheen beweegt waar je wil, en je doet het ook gewoon iedere keer weer..
En ik heb inderdaad een functie waarbij mijn inzicht van groot belang is. En mede daardoor draaien wij in de bouw op dit moment winst.. Mooi he..
En ja, ik vind dat we een geweldige selectie hebben, met bizar veel talent..
Op het veld mist de balans, en dat kan je terugbrengen door bepaalde spelers op andere posities terug te brengen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 12:33 schreef Pietje het volgende:Schöne controleur, El Ghazi en Kishna als klassieke buitenspelers"
Hans Kraay junior denkt dat Ajax snel uit zijn dip zal komen als trainer Frank de Boer ervoor kiest om zijn opstelling om te gooien. De oefenmeester moet volgens de voormalig speler gaan kiezen voor twee klassieke buitenspelers. Dat vertelde Kraay junior in Voetbal International.
"Het is makkelijk zat om het elftal weer te laten lopen. Je zet Schöne neer als controleur, met Davy Klaassen rechts en Daley Sinkgraven links ervoor. Dan zet je in de voorhoede twee klassieke buitenspelers neer, namelijk Anwar El Ghazi en Ricardo Kishna", liet Kraay junior weten.
Ook Johan Derksen lijkt zich wel te kunnen vinden in de door Kraay junior genoemde oplossing. "Schöne is in de selectie van Ajax de enige die de tactische kwaliteiten bezit voor die positie", aldus de 66-jarige Derksen.bronIk moet jullie eerlijk zeggen, dat ikzelf ook aan een dergelijke opstelling heb gedacht. Wat vinden jullie ervan? Is dit het proberen waard? Zou Frank de Boer dit aandurven? Wat zijn de risico's? Te aanvallend? Ik zou nooit meer met Schone op CVM gaan spelen, is die echt niet voor geschikt, je moet namelijk ook vooruit kunnen verdedigen, en dat kan die gewoon niet.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 17:01 schreef NatjosFC het volgende:[..] Hadden we toch niks aangehad, met Schöne, El Ghazi, Kishna en Fischer zijn de vleugels aardig bezet toch? Nee gelukkig komt Becker er ook aan speelt goed bij Pec.. Schöne hopelijk van de zomer weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Begin dit seizoen zei overmars dat we de beste selectie in jaren hebben.
een overzicht waarom: Cilissen, tot nu toe 1ste keeper van oranje van rhijn, 3de rechtsback van oranje en al 3 jaar basisspeler Veltman, klopt op de deur bij oranje Moisander, al jaren basisspeler in de eredivisie en international van Finland Boilissen, een aantal jaren lid van de selectie door blessureleed niet veel gespeeld. Schone, het zelfde als Moisander Serero, international van Zuid-Afrika Andersen, klopt op de deur bij Denemarken Klaassen, klopt op de deur bij Oranje Siggy, international van IJsland Millik, international van Polen Kishna, een talent met bravoure El Ghazi, het zelfde als kishna Fisher, klopte op de deur bij Denemarken voor zijn blessure
een prima elftal, alleen steekt een aantal spelers niet in beste vorm.
wat we de afgelopen jaren hebben geleerd, is dat de vorm opeens wel kan komen maar volgens mij worden we dan niet kampioen, dat heeft vooral te maken met de club uit eindhoven die club had vorig jaar bijna de zelfde selectie, alleen hadden ze vorig jaar niet de vorm die ze nu wel hebben. ik bedoel dan niet dat psv goed speelt maar de wedstrijd waar je vroeg met 10 man komt te staan werd vorig jaar verloren. nu winnen ze vrij éénvoudig, die vorm die bedoel ik |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Die boeren hebben een belangrijke versterking gekregen waardoor het dubbeltje net de goede kant opvalt dat zijn Guardado en de Jong, daardoor zijn die boeren veel sterker geworden als vorig seizoen en uiteraard zijn die gasten allemaal een jaar ouder geworden. Wij zijn Blind/Paulsen kwijt geraakt en geen versterkingen en we hebben ook nog is veel blessures dit seizoen en met onze smalle selectie en vooral ons verzwakte middenveld komen wij tekort t/o PSV en eigenlijk ook t/o Feyenooid. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 10:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Begin dit seizoen zei overmars dat we de beste selectie in jaren hebben. een overzicht waarom: Cilissen, tot nu toe 1ste keeper van oranje van rhijn, 3de rechtsback van oranje en al 3 jaar basisspeler Veltman, klopt op de deur bij oranje Moisander, al jaren basisspeler in de eredivisie en international van Finland Boilissen, een aantal jaren lid van de selectie door blessureleed niet veel gespeeld. Schone, het zelfde als Moisander Serero, international van Zuid-Afrika Andersen, klopt op de deur bij Denemarken Klaassen, klopt op de deur bij Oranje Siggy, international van IJsland Millik, international van Polen Kishna, een talent met bravoure El Ghazi, het zelfde als kishna Fisher, klopte op de deur bij Denemarken voor zijn blessure een prima elftal, alleen steekt een aantal spelers niet in beste vorm. wat we de afgelopen jaren hebben geleerd, is dat de vorm opeens wel kan komen maar volgens mij worden we dan niet kampioen, dat heeft vooral te maken met de club uit eindhoven die club had vorig jaar bijna de zelfde selectie, alleen hadden ze vorig jaar niet de vorm die ze nu wel hebben. ik bedoel dan niet dat psv goed speelt maar de wedstrijd waar je vroeg met 10 man komt te staan werd vorig jaar verloren. nu winnen ze vrij éénvoudig, die vorm die bedoel ik Boillesen vind ik echt ruk.....aanvallend redelijk maar hij vergeet dat hij als linksback op de loonlijst staat...
Trutje.....ongeschikt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Misschien iets voor Ajax.....????
Hahahaha ik zie ze al staan ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Staat de tegenstander al gelijk met 5-0 achter hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het is wel Teambuilding gap ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Niet alleen becker maar Menig ook, denk dat het met de vleugelspelers wel goed zit. Het is wel zonde als je het op deze manier bekijkt. Ik vraag me alleen af of hij echt een goede speler is, hij speelt nu in Genk. Genk lijkt me toch een heel stuk slechter dan Ajax? Lukoki is ook goed bij Zwolle, dat was hij bij Ajax niet.
We kunnen dat ook wel eens bedenken, niet altijd zijn spelers die goed zijn bij hun club, ook goed voor ons. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Eerst Andersen naar t kracht honk... Je kan dit niet doen met Serero, Andersen, Kishna enzo... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja lijkt me wel leuk om t/o die gasten neer te zetten Serero Andersen Sinkgraven en schone nou dan bibberen die Rugbybabies wel even. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 12:07 schreef freakie het volgende:[..] Niet alleen becker maar Menig ook, denk dat het met de vleugelspelers wel goed zit. Het is wel zonde als je het op deze manier bekijkt. Ik vraag me alleen af of hij echt een goede speler is, hij speelt nu in Genk. Genk lijkt me toch een heel stuk slechter dan Ajax? Lukoki is ook goed bij Zwolle, dat was hij bij Ajax niet. We kunnen dat ook wel eens bedenken, niet altijd zijn spelers die goed zijn bij hun club, ook goed voor ons. Ik zou me eerder eens gaan afvragen waarom mensen bij Ajax niet slagen..
Zwolle speelt exact het spel dat Ajax graag wil spelen, en Zwolle vind ik al twee seizoenen op rij het leukste en beste voetbal van de ED spelen.. En ja Lukoki is daar gewoon een goede voetballer..
Ik heb dat wel eens vaker gepost, kijk eens hoed goed bepaalde spelers zijn geworden na hun vertrek bij Ajax, terwijl ze er bij ons niks van bakte..
En dat is bij Ajax echt veel extremer als ergens anders..
Ik blij erbij dat ik denk dat spelers bij Ajax misschien wel te veel opdrachten krijgen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 17:59 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou me eerder eens gaan afvragen waarom mensen bij Ajax niet slagen.. Zwolle speelt exact het spel dat Ajax graag wil spelen, en Zwolle vind ik al twee seizoenen op rij het leukste en beste voetbal van de ED spelen.. En ja Lukoki is daar gewoon een goede voetballer.. Ik heb dat wel eens vaker gepost, kijk eens hoed goed bepaalde spelers zijn geworden na hun vertrek bij Ajax, terwijl ze er bij ons niks van bakte.. En dat is bij Ajax echt veel extremer als ergens anders.. Ik blij erbij dat ik denk dat spelers bij Ajax misschien wel te veel opdrachten krijgen.. Ja daar zit eigenlijk wel wat in. Ik heb dat nooit van je gelezen, ik lees hier ook niet altijd en overal alles. Ik ben het daar denk ik wel heel erg mee eens, je ziet vooral op de aanvallende posities dat spelers heel erg tegengehouden worden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 17:59 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou me eerder eens gaan afvragen waarom mensen bij Ajax niet slagen.. Zwolle speelt exact het spel dat Ajax graag wil spelen, en Zwolle vind ik al twee seizoenen op rij het leukste en beste voetbal van de ED spelen.. En ja Lukoki is daar gewoon een goede voetballer.. Ik heb dat wel eens vaker gepost, kijk eens hoed goed bepaalde spelers zijn geworden na hun vertrek bij Ajax, terwijl ze er bij ons niks van bakte.. En dat is bij Ajax echt veel extremer als ergens anders.. Ik blij erbij dat ik denk dat spelers bij Ajax misschien wel te veel opdrachten krijgen.. Dit zou ik geschreven kunnen hebben... Ik ben het helemaal met je eens. Vooral ook dat laatste. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dat is volgens mij al een paar jaar dat ze te veel als team moeten spelen en de indivuele kwaliteiten zie je pas als ze voor het eerst mee doen in het eerste kijk naar Fischer-Boerrigter-Kishna enz na hun debuut werd het elke keer een stukje minder, ook heb ik mijn twijfels gehad over geweldige techn/voetballers als Bojan en Curenca die van Barca komen en hier in een keurslijf gezet werden en eigenlijk niet opvielen daar door, ik hoop dat het techn/talent als Sinkgraven ook niet wordt omgeschoold als eenheidsworst. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
''Waar PSV en Feyenoord zich versterken, staat Ajax stil''
Ajax gaat steeds slechter spelen en Frank de Boer wordt steeds vaker in verband gebracht met Europese topclubs. Jaap Stalenburg, columnist van Helden Online, verwacht spannende tijden in en om de Amsterdam ArenA.
''Niemand hoeft Frank de Boer uit te leggen dat de club na vier landstitels op rij, honderd miljoen op de bank, maar wel uitgeschakeld steeds in de poulefase van de Champions League echt keuzes zal moeten maken om verder door te groeien'', schrijft de Ajax-watcher. ''Rustig wachten tot die talentvolle spits van B1 op Europees niveau is of alle heil en zegen verwachten van inderdaad talentvolle spelers als Lucas Andersen of Sinkgraven is echt een utopie.''
''Niet alleen Frank de Boer, maar ook Ajax zal keuzes moeten gaan maken. Commercieel en bestuurlijk gaat het prima met de nu nog regerend landskampioen. Zeker de sponsorcontracten met ABN AMRO en Ziggo leggen een stevig fundament onder de club. Alles gaat dit seizoen draaien om keuzes binnen het technisch en bestuurlijk hart van de club. Ik heb zo maar het idee dat daar de worsteling van Frank de Boer zit. Die is ambitieuzer dan een groot deel van zijn huidige elftal en de club en de vraag gaat worden hoe zeer hij bij Ajax de ruimte krijgt om door te groeien.''
''Om geld zal het niet meteen draaien. Wel om ruimte om ambities in te vullen'', vervolgt Stalenburg zijn bijdrage. ''Het huidige elftal doet al het hele seizoen pijn aan de ogen. Een blinde kan zien dat Andersen, Davy Klaassen, Thulani Serero, Arkadiusz Milik, Ricardo Van Rhijn en Joël Veltman voetballers met een grote toekomst zijn, maar bij elkaar is het de laatste seizoenen met uitzondering van bijvoorbeeld de thuiswedstrijd tegen FC Barcelona internationaal nog te licht, te instabiel en te afhankelijk van momenten.''
''Frank de Boer is een echte Ajacied. Heeft het op De Toekomst prima naar zijn zin, maar wil wel verder. Ook internationaal. Daar waar de Nederlandse concurrentie, PSV en Feyenoord, zich aan alle kanten versterkt, lijkt Ajax stil te staan in een visie die op langere termijn succesvol kan zijn. De huidige A- en B-teams lopen over van talent en succes lijkt een kwestie van tijd.''
''Maar hoeveel geduld heeft Frank de Boer? Newcastle United lijkt voor hem echt een maatje te klein, maar als Liverpool of Barcelona aanbellen? Manchester City of Real Madrid? Ik gok dat De Boer de druk op de Ajax-leiding opvoert om minimaal twee routiniers binnen te halen'', aldus de stukjesschrijver van het sportblad.
bron |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax moet de knoop doorhakken, om met een schone lei te kunnen beginnen. Volgend jaar ( 2015 / 2016 ) weer kampioen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
|