|
|
Pietje
|
|
|
Ik wens alle voetballiefhebbers en hun dierbaren, met name mijn mede-Ajacieden gezellige kerstdagen en een in alle opzichten gezond, prachtig en succesvol 2015 toe! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Insgelijks Pietje. Fijne feestdagen allemaal! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
He Pietje hele fijne dagen en een gezond en fijn 2015 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dank je wel Pietje. Jij en iedereen op het forum:
Hele fijne kerstdagen en een mooi, gezond en bovenal sportief 2015 gewenst. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Iedereen een goede spijsvertering (sorry kerst boeit me helemaal niet) en een gelukkig en gezond 2015 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jij ook Pietje! En iedereen hier. Lekker eten en drinken. Niet willen afvallen en met oud op nieuw het vuurwerk zo lang mogelijk vasthouden.
Veel plezier gappies |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 december 2014 - 17:26 schreef Loetje het volgende:Jij ook Pietje! En iedereen hier. Lekker eten en drinken. Niet willen afvallen en met oud op nieuw het vuurwerk zo lang mogelijk vasthouden. Veel plezier gappies Fijne dagen iedereen! En een voorspoedig 2015! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Fijne feestdagen mensen :) |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
merry christmas wherever you are |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen hele fijne dagen gewenst.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En..? Heeft iedereen plezierige kerstdagen gehad? Ikzelf heb principieel niet veel met kerst (Joden vieren geen kerst!), maar voor mijn vrouw, kinderen en kleinkinderen is het wel belangrijk. Eerste kerstdag had ik iedereen hier thuis: 2 kinderen, 2 schoonkinderen, 2 kleinkinderen, 3 oude tantes en 2 stel vrienden. En wijzelf uiteraard. Erg druk, maar wel heel gezellig. Open haardje aan, hapjes, drankjes (vooral...) en s'avonds met 15 personen dringen aan onze best wel grote eettafel. Gisteren was het veel rustiger, maar we moesten wel plotseling even babysitten, omdat mijn dochter naar de dokter moest i.v.m. verergering van haar longontsteking, die maar niet wil overgaan. En nu dan maar op naar de jaarwisseling. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Pff het enige wat ik aan de kerstdagen vind is dat je lekker even kan vreten en zuipen zoveel je wilt en nu een hangdag met 3 kilo overgewicht !!! en nu op naar de oudejaarsdag nog veel pelzier voor iedereen . |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik heb nog wel een kerstwens. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 december 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zeg het maar... welke wens? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tromgeroffel ....... ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Soms is het beter om bepaalde dingen voor jezelf te houden om sommige mensen niet te kwetsen. Dus verdere publicatie van mijn kerstwens of nieuwjaarswens laat ik achterwege.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 december 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou dat zullen we dan maar als het eerste goede voornemen zien voor 2015. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 18:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Soms is het beter om bepaalde dingen voor jezelf te houden om sommige mensen niet te kwetsen. Dus verdere publicatie van mijn kerstwens of nieuwjaarswens laat ik achterwege. Scheiterd.. Waarom dan wel de eerste post plaatsen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Omdat het eerste bericht aansluit op het volgende bericht! Dus heeft helemaal niets met scheiterigheid te maken, maar gewoon met slimheid! Je moet mensen niet kwetsen willen door bepaalde zaken op het forum te gooien! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het idee was volgens mij om hier de mogelijkheid te hebben elkaar de beste wensen te doen. Ga alsjeblieft ergens anders ruzie zoeken, kunnen we dit topic ten inste gezellig houden. Alvast bedankt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 20:23 schreef Eide het volgende:Het idee was volgens mij om hier de mogelijkheid te hebben elkaar de beste wensen te doen. Ga alsjeblieft ergens anders ruzie zoeken, kunnen we dit topic ten inste gezellig houden. Alvast bedankt. Ik zoek geen ruzie hoor! Snap ook niet hoe je erbij komt dat mijn tekst ruziezoekend is en daarbij beslis ik nog altijd zelf hoe en waar ik reageer! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jammer dit, waarom moet het nou weer zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 december 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik zou niet weten wat er fout is! Jij ziet iets wat er niet is! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het is schijterd.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sorry taalknobbeltje.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maar ik heb ook een wens....een nieuwe woonkamer voor de jongste dochter van Ria....die is afgefikt op eerste kerstdag. Dan denk ik aan lampen, bankstel salontafel en dat soort dingen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:Maar ik heb ook een wens....een nieuwe woonkamer voor de jongste dochter van Ria....die is afgefikt op eerste kerstdag. Dan denk ik aan lampen, bankstel salontafel en dat soort dingen. Ik heb nog een bank, denk alleen niet dat ze er veel aan heeft met dank aan onze hond! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:Maar ik heb ook een wens....een nieuwe woonkamer voor de jongste dochter van Ria....die is afgefikt op eerste kerstdag. Dan denk ik aan lampen, bankstel salontafel en dat soort dingen. Of de oudejaarsprijs winnen bij de staatsloterij. Neem ik wel genoegen met de 2e prijs! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 20:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zoek geen ruzie hoor! Snap ook niet hoe je erbij komt dat mijn tekst ruziezoekend is en daarbij beslis ik nog altijd zelf hoe en waar ik reageer! Alvast bedankt! Beetje respectloos naar Eide toe.... Ik ga hem voordragen naar poster van 2014
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Omdat ik Eide zijn raad opvolg wat betreft dit topic zal ik het netjes houden! ;-) Er is totaal niets respectloos naar Eide toe in dit topic en al reeds achter de schermen tussen beide besproken! Misschien ervaar jij het als respectloos, maar anderen denken daar weer anders over! Verder een goed en gelukkig 2015 toegewenst! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er leefde wat irritatie bij mij maar dat is de wereld weer uit :) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En de handen zijn reeds geschud! ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dit gaat goed mannen volhouden ook in 2015 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 18:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Soms is het beter om bepaalde dingen voor jezelf te houden om sommige mensen niet te kwetsen. Dus verdere publicatie van mijn kerstwens of nieuwjaarswens laat ik achterwege. Uiteraard respecteer ik dat! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 20:23 schreef Eide het volgende:Het idee was volgens mij om hier de mogelijkheid te hebben elkaar de beste wensen te doen. Ga alsjeblieft ergens anders ruzie zoeken, kunnen we dit topic ten inste gezellig houden. Alvast bedankt. Eens! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Op aarde hoeft van mij niet! Deze planeet is toch bedorven, maar vrede op het Ajax-forum is wat mij betreft voldoende! Zoals gezegd hadden Eide en ik allebei een verkeerde insteek en is dat uitgesproken. Eide dacht dat ik het verkeerd bedoelde en ik had het misschien, heel misschien, hier niet moeten plaatsen. Maar als je goed leest heeft mijn tekst een betekenis en er zijn er waarschijnlijk maar weinigen die het eruit weten te halen! Maar van een oude opa als jouw verwacht ik dat wel Pietje! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 december 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 28 december 2014 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Op aarde hoeft van mij niet! Deze planeet is toch bedorven, maar vrede op het Ajax-forum is wat mij betreft voldoende! Zoals gezegd hadden Eide en ik allebei een verkeerde insteek en is dat uitgesproken. Eide dacht dat ik het verkeerd bedoelde en ik had het misschien, heel misschien, hier niet moeten plaatsen. Maar als je goed leest heeft mijn tekst een betekenis en er zijn er waarschijnlijk maar weinigen die het eruit weten te halen! Maar van een oude opa als jouw verwacht ik dat wel Pietje! ;-) Hahaha. Is goed, man! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Vrete op aarde yelleleleleleleleeeeee! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij ook beste wensen Wout.....proost pik ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Beste Ajax-vrienden,
Ik had het al eerder gedaan, maar nu is het toch echt nieuwjaarsdag. Ik wens jullie een in alle opzichten prachtig 2015 toe. Samen met jullie dierbaren. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dank je wel Pietje, voor jou en je familie uiteraard ook een goed 2015. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een ieder op dit forum en waar dan ook een heel goed, gezond en met name gelukkig 2015 gewenst. |
|
|
|