|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T gekke is, t kan beide.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 - 10:48 schreef VVout het volgende:Ga morgenmiddag denk ik voor kaasfondue bij de wedstrijd met stukjes spek, paddenstoelen en brood. Lekker wijntje er bij en genieten maar. Wat anders, zijn er morgen nog kaarten vrij? Moet je wel vroeg aanwezig zijn, en neem wat kaasfondue mee voor de mooie kaartvekoopsters |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is een eind worst ook goed ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik hoef niks krijg wel wat tijdens de wedstrijd |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gevulde koeken in de rugzak met een pakje Wicky drink erbij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermoedelijke opstelling #Feyenoord: Vermeer, Wilkshire, vBeek, Kongolo, Nelom - Clasie, El Ahmadi, Immers - Toornstra, Kazim, Boëtius. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo weer lekker terug van een welverdiende vakantie . Ik ben benieuwd hoe we gaan starten na deze vakantie periode ... Ik moet zeggen dat het er goed uit zag in Dubai , op de belachelijke oefenpot na dan! Wat een debielen waren dat zeg! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onderweg naar de Kuip, fijne wedstrijd allen..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dubbel gevoel vandaag. Toch het idee dat het nergens meer om gaat, had de hoop dat PSV zou verliezen gisteren en het misschien toch nog spannend kon worden.. Tuurlijk plek 3, maar niet het hoogste.
Wel een hele belangrijke wedstrijd voor de 3e plek.
Come on Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
hoop dat wij net zoveel mazzel hebben vandaag,want groningen en vitesse hadden allebei een punt verdiend vind ik dan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gewoon alles winnen, overal voor gaan en zien wat er gebeurt. Het mag evengoed niet gebeuren dat Twente, AZ of het godvergeten PEC aan het eind van de rit boven Feyenoord eindigt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 10:48 schreef Bosifyable het volgende:Gewoon alles winnen, overal voor gaan en zien wat er gebeurt. Het mag evengoed niet gebeuren dat Twente, AZ of het godvergeten PEC aan het eind van de rit boven Feyenoord eindigt. Heb er ook absoluut zin in.
Goed gezegd Bosi, gewoon alles winnen en er voor gaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kreeg mijn vrouw niet omgelult ff haar ouders te gaan bezoeken op zondag, is toch al gauw 3 uurtjes rijden naar Antwerpen en aansluitend nog naar de Kuip.
Zal bij een kaasfonduetje blijven thuis dus. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Twente net zo begint als de laatste wedstrijd, waar het eigen publiek ging fluiten dan komt het goed voor ons |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 11:00 schreef VVout het volgende:[..] Kreeg mijn vrouw niet omgelult ff haar ouders te gaan bezoeken op zondag, is toch al gauw 3 uurtjes rijden naar Antwerpen en aansluitend nog naar de Kuip. Zal bij een kaasfonduetje blijven thuis dus. Balen man, sterkte |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Eindelijk het begint weer. Jammer dat Rutten voor zekerheid kiest. Vooral niet verliezen opstelling. Daarom zeg ik een gelijkspel. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Gewoon winnen.gewoon nu terugpakken voor die onterechte 0-0 in Twente.
Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Pakke die tukkers!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
H...s tukkers aan het ..s! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Boulahrouz, Nelom en Immers.... Is het raam al dicht? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Opstelling van Twente is in mijn ogen niet de sterkst mogelijke. Het lijkt alsof ze voor de brilstand willen gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twente in 5-3-2 opstelling. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 14:14 schreef Barabas het volgende:Opstelling van Twente is in mijn ogen niet de sterkst mogelijke. Het lijkt alsof ze voor de brilstand willen gaan. Angsthazen en poep in de broek opstelling. Treurigheid troef.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Nelom weer goed bezig. Maar goed dat Vermeer op het doel staat. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Bal aannemen blijft moeilijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kloten tonen, doordekken, vast zetten. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Fantasie loos. Je mist voetbal op 10 en een rechtsvoor. Twente laat Nelom vrij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh, t hele middenveld is slecht. Je stokpaardjes komen jou gewoon goed uit nu. Beweging is nergens op het veld. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Dat wordt boula even te kijk gezet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er moet juist veel meer beweging overal komen.
De scheids is ook matig trouwens. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 14:53 schreef Stylzz het volgende:Joh, t hele middenveld is slecht. Je stokpaardjes komen jou gewoon goed uit nu. Beweging is nergens op het veld. 4 3 3 is de oplossing. Zeker thuis. Dat weet jij ook |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: yup, normaliter, maar nu is slimheiud en snelheid gewenst! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dat sowieso. Nelom. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 14:53 schreef Stylzz het volgende:Joh, t hele middenveld is slecht. Je stokpaardjes komen jou gewoon goed uit nu. Beweging is nergens op het veld. Alles begint met een goede veldbezetting |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er moet wat gebeuren, of vanuit de spelers zelf, of vanuit de trainer. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Kwaliteit van de spelers wordt geremd door het systeem van de trainer ben ik bang |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is ten dele waar. Maar als iedereen stil staat, kan je welk systeem dan ook invoeren, maar dan gebeurt er gewoon niets.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Leuk elftal heeft Twente eigenlijk. Veel beweging en techniek. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 15:03 schreef Stylzz het volgende:Dat is ten dele waar. Maar als iedereen stil staat, kan je welk systeem dan ook invoeren, maar dan gebeurt er gewoon niets. Yup |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT