|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 15:52 schreef Stylzz het volgende:Kazim en Immers laten deze wedstrijd weer zien dat we geen idee hebben wat we er nu van moeten vinden Kazim voordeel van de twijfel. Immers komt te kort |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Wakker geschrokken vd 1-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, eens hoor, maar toch ook weer van waarde. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ontploffing die ik wel kan waarderen: DeKuip als Feyenoord scoort😋 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat dacht jij: Ik drop ff een bommetje.... ? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou... Ik kan weer lekker slapen vannacht! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twente snapt de zwakte van Vermeer door de lucht! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Als Kazim zo door voetbalt en nog wat verbeterd kan het wel een echte cultheld worden. Echte vent met karakter. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kazim.... Ben geen fan. Veel geschreeuw, weinig wol.
Maar 3-1 is echt wel een goede en terechte uitslag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:03 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Als Kazim zo door voetbalt en nog wat verbeterd kan het wel een echte cultheld worden. Echte vent met karakter. precies, mijn stem heeft ie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: ZE doen er alleen niets effectiefs mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is soms meer geluk dan wijsheid hoor |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gelukkig wel. Vind die vermeende zwakte in de lucht zelf nog wel meevallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bij hoge voorzetten welzwak, schoten niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... Zoals ik al zei... Vindt het wel meevallen.
Die Schreuder heeft ook niet goed opgelet op de voetbalschool: 5 minuten voor tijd tactisch wisselen met 2 doelpunten achter. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zat zeker bij Rutten in de klas... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Was dat niet een rode kaart die gegeven had moeten worden? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rutten heeft vertrouwen in zijn basis? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Typisch Immers, wanneer hij alle tijd heeft gaat t mis. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Niet te missen kans immers |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is wel te rechtvaardigen gezien de uitslag van vandaag en de stand in de PTT Telecompetitie |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ben zelf een andere mening toegedaan. Nelom Immers Boulahrouz en passen niet bepaald in het plaatje dat ik voor ogen heb. Kazim overigens ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:23 schreef Barabas het volgende:Ben zelf een andere mening toegedaan. Nelom Immers Boulahrouz en passen niet bepaald in het plaatje dat ik voor ogen heb. Kazim overigens ook niet. Kazim kán, als je die andere drie anders invult. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kàn... Als je per sé wil kan dat ja. Ik ben geen voorstander. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Na ok dan punten binnen, op naar de volgende. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Kazim, een harde werker, maar niet de spits die we nodig hebben. Komt toch heel veel te kort. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:48 schreef daan limbos het volgende:Kazim, een harde werker, maar niet de spits die we nodig hebben. Komt toch heel veel te kort. Kom op bekijk net weer de beelden, ik durf zelfs te beweren dat als deze jongen gaat scoren ( met een goede leermsester) geloof me of niet! Kan hij een topper worden |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Misschien moeten we Kazim niet meer zien als spits, maar veel meer als aanspeelpunt tussen veel bewegende spelers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig gewonnen want bij vlagen was het echt heel zwak, de zwakste was Nelom.
Op naar volgende week! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wedstrijd was verkocht. DRIE-1.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 16:53 schreef MMM het volgende:Gelukkig gewonnen want bij vlagen was het echt heel zwak, de zwakste was Nelom. Op naar volgende week! Nelom gaat irritant worden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja maar Fred had een veel betere kijk op het voetbal |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 15:52 schreef Stylzz het volgende:Kazim en Immers laten deze wedstrijd weer zien dat we geen idee hebben wat we er nu van moeten vinden PRIMA vandaag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Amusement, strijd, overwinning, geen blessures geen gele kaarten, en nog zijn er forumleden negatief |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 17:42 schreef piet de paler het volgende:Amusement, strijd, overwinning, geen blessures geen gele kaarten, en nog zijn er forumleden negatief En pruimen Piet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 17:42 schreef piet de paler het volgende:Amusement, strijd, overwinning, geen blessures geen gele kaarten, en nog zijn er forumleden negatief Amusement? De eerste helft en begin tweede waren bedroevend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als we altijd goed zouden spelen,stonden we 1 met 25 punten voorsprong, dit is het spelletje voetbal. Perfectionisme bestaat niet. Zelfs Barcelona speelt niet altijd heeeeeeeeeel erg goed. Ik ben blij hoe het nu gaat. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar dat derde doelpunt dan dat was er één uit het boekje toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook een unicum, Vermeer's eerste foutje. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 17:42 schreef piet de paler het volgende:Amusement, strijd, overwinning, geen blessures geen gele kaarten, en nog zijn er forumleden negatief Tja , het is maar wat je onder amusement verstaat? Jij ben blijkbaar snel tevreden ... Strijd, overwinning , geen blessure en geen kaarten is helemaal waar! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 18:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja , het is maar wat je onder amusement verstaat? Jij ben blijkbaar snel tevreden ... Strijd, overwinning , geen blessure en geen kaarten is helemaal waar! kijk even naar je cijfers die je gegeven hebt, blijkbaar heb je je geamuseerd :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond het spel nou niet echt enorm, konden Twente veelal niet wil opleggen. Telt ook. |
|
|
|