|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die wannabe's willen zooo graag bij de grote jongens horen maar blijven lekker met z,n allen voor de goal hangen 1e helft..prutsers pff. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lekker voor die debielen die zo graag in Duitsland willen spelen: Castaignos en Ziyech ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Natuurlijk was dit geen beste wedstrijd van de kant van Feyenoord. Maar vergeet niet dat je tegen een elftal speelde die vooraf primair tot doel had niet te willen verliezen. De opstelling van Twente liet daar geen misverstand over bestaan. Dan moet je uitkijken dat je niet blind en vol in de aanval gaat. Feyenoord heeft daarop tactisch goed gereageerd en met inzet hebben ze de winst gewoon verdiend naar zich toegetrokken. Twente was slechts 15 minuten, in de tweede helft, beter dan Feyenoord. Door wedstrijden op deze manier te spelen en te winnen laat Feyenoord ook zien volwassener te worden. Ze moeten dit echter vaker tegen de topploegen laten zien voordat ze zich echt definitief in de top van de eredivisie vestigen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
klopt,al heeft Vermeer ons behoed voor een vroege achterstand anders was het zeer moeilijk geworden.Na de 1-0 moesten ze wel die prutsers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twente is geen top ploeg. Subtop. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
precies,en dat zal altijd zo blijven..het zit te veel in die bolletjes daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
1 keer kampioen en ze denken dat ze bij de wereldtop horen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wat ben ik blij dat die Zyech niet bij ons heeft getekend zeg.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoiets ja..en veel te licht ook.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Toch blijft het een misselijkmakende streek die ons geleverd is inzake zijn transfer als je de financiƫle situatie van Twente er bij haalt. Ben geen fan van die reserveneus, maar Twente had hem nooit moeten kunnen kopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe smaakte de konijn Piet..? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zeker verdiend! Ook een opluchting na de tegenvaller in de uitwedstrijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Haha! Goede grap Dude
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gerechtigheid..dat tukland moge eindigen waar het hoort.Plekje 7 of zo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies net boven ajaks.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind dat die twee Zeeuwen onderhand wel n award verdienen. voor trouw en loyaliteit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 21:28 schreef van geil het volgende:ik vind dat die twee Zeeuwen onderhand wel n award verdienen. voor trouw en loyaliteit. Van Vossen en Gerard de Nooijer ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heel aardig geil dank je,maar ik ben geen zeeuw:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ie D. en D. Blind bedoelt, dan BAN. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik bedoel Tomson en Renato. altijd loyaal aan de club. en altijd positief. daar kan ik , en met mij velen nog wat van leren. maar zit niet in mijn karakter.;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 21:44 schreef van geil het volgende:ik bedoel Tomson en Renato. altijd loyaal aan de club. en altijd positief. daar kan ik , en met mij velen nog wat van leren. maar zit niet in mijn karakter.;) Dat komt omdat ik thuis een rotwijf heb, wil niet blijven klagen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n tegeltje is op zijn plaats.
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 21:44 schreef van geil het volgende:ik bedoel Tomson en Renato. altijd loyaal aan de club. en altijd positief. daar kan ik , en met mij velen nog wat van leren. maar zit niet in mijn karakter.;) Lief geiltje...maar dan heb je me op de tribune nog niet horen vloeken :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
alsjeblieft dan..daar gaat je hulde renato haha. |
|
|
|