|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax door met Moisander: Denswil kan transfervrij weg (VoetbalZone)
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De toekomst van Stefano Denswil ligt niet bij Ajax. De onderhandelingen met de verdediger over een nieuw contract verliepen bijzonder moeizaam, omdat Denswil eerst wilde weten wat er met Niklas Moisander zou gaan gebeuren. Ajax heeft besloten dat de Fin in ieder geval tot de zomer in Amsterdam moet blijven en Denswil kan nu per direct vertrekken bij de lanskampioen.
Winnie Haatrecht, de zaakwaarnemer van de 21-jarige Denswil, heeft te horen gekregen dat er geen transfersom betaald hoeft te worden voor zijn cliënt: de verdediger, die afgelopen zondag nog met Juventus in verband gebracht werd, mag transfervrij weg. Ajax neemt genoegen met enkel een doorverkooppercentage, zo laat Haatrecht weten aan De Telegraaf.
De zaakwaarnemer legt uit dat Ajax de optie in het aflopende contract van Denswil niet kan lichten, nu is besloten dat Moisander ondanks een aflopend contract bij de club moet blijven. "Daarvoor moest Stefano een bepaald aantal wedstrijden in de basis spelen", vertelt Haatrecht. "Ik ben door Overmars gebeld. Omdat Stefano komende zomer transfervrij is, mag hij ook per direct gratis weg, met een doorverkooppercentage voor Ajax indien Stefano in de toekomst door de nieuwe club wordt getransfereerd. Zo kan Ajax nog iets aan hem verdienen."
Overmars is in het gesprek met Haatrecht duidelijk geweest: "Hij zei dat de beslissing niet alleen met de moeizame contractonderhandelingen te maken had, maar dat die ook op sportieve gronden was genomen. Eerlijk gezegd verbaast dat me, want hij krijgt constant complimenten op de training. Dat hij zijn kans in wedstrijden niet heeft gepakt klopt, maar dat is ook moeilijk als je eens in de acht weken een kans krijgt", stelt de belangenbehartiger.
Ondanks het feit dat Denswil per direct transfervrij mag vertrekken, blijft de Zaandammer in principe het liefst tot de zomer bij Ajax, zo geeft Haatrecht aan. Mocht hij zich alsnog in de basis spelen of Ajax van gedachten veranderen, dan kan er alsnog gesproken worden over een langere samenwerking. Juventus en Celtic hebben volgens Haatrecht al geïnformeerd naar Denswil, die wel te horen heeft gekregen dat hij in januari niet naar PSV of Feyenoord mag vertrekken. In de zomer bracht Haatrecht Kenneth Vermeer nog naar Rotterdam en daar heeft Overmars van geleerd.
Tekst: Voetbalzone.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Onlogisch. Moisander is juist de zwakste schakel zowat. Alles duidde erop dat hij zou vertrekken. Niet voor niets is hij een aantal keren uit de basis gehaald. Nu laat je Denswil, in potentie een hele goede, gratis de deur uit lopen en is er aan het eind van het seizoen als Moisander vertrekt ook niks verdient. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 09:36 schreef Hasjkoph het volgende:Onlogisch. Moisander is juist de zwakste schakel zowat. Alles duidde erop dat hij zou vertrekken. Niet voor niets is hij een aantal keren uit de basis gehaald. Nu laat je Denswil, in potentie een hele goede, gratis de deur uit lopen en is er aan het eind van het seizoen als Moisander vertrekt ook niks verdient. Ook een rare zet inderdaad ok Denswil speelde niet veel beter maar dan kijk je toch nog naar potentie? Deze winter Moisander verkopen en Denswil een half jaar de kans geven lag meer voor de hand. Waarschijnlijk hebben ze meer vertrouwen in Moisander. Ook willen ze een signaal geven naar jonge jongens. Niet bijtekenen en nog niks bewezen dan rot je maar op. Graag of anders niet. Dit hoop ik dat de rede is want dan houd je uiteindelijk een groep over met Ajax iets willen bereiken. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is de rotte appel in deze selectie en niet tekenen is opdonderen top Ajax !! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Onbegrijpelijk dit en dan niet om Denswil. Moisander bevalt voor geen meter en loopt al maanden te rommelen... Je gaat toch geen spelers opofferen om die figuur binnen te houden. Er was niet voor niets geen interesse in Moisander... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Doei Denswil!!
Uit de hoogte doe je maar ergens anders!
Klasse Marc!!
Kan haast niet anders dat er een opvolger al in huis is of mee wordt onderhandeld.... Moisander is puur voor die tijd te overbruggen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou ja, Viergever kan daar uit de voeten, Van der Hoorn ontwikkeld zich goed en bij Jong Ajax doet Damian van Bruggen het prima. Er zijn dus voldoende alternatieven.
Het lijkt er toch op dat Ajax klaar was met het afhouden van Denswil, althans, zo lees ik dit. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het feit dat hij blijkbaar niet voldoende heeft laten zien in jong ajax en op de trainingen dat hij goed genoeg zou zijn voor ajax1, ondanks dat Moisander ook niet al te best speelde en best veel fouten maakte, geeft toch te denken. Blijkbaar is zijn mentaliteit (nog) niet sterk genoeg om continu alles te geven, dus ook op trainingen en in jong ajax. Daar komt ook bij dat Moisander ondanks zijn mindere periode wel gewoon basis bleef en het vertrouwen van Frank de Boer kreeg. In de wetenschap dat Moisander aan het eind van het seizoen vertrekt, had hij wat mij betreft gewoon moeten tekenen, maar ik weet ook dat er een zaakwaarnemer is die op Denswil druk uitoefent..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik denk dat dit een goede beslissing is, ben wel benieuwd waar Denswil heen gaat. Ik mag hopen voor hem dat hij in de Eredivisie blijft voetballen een club als PEC Zwolle zou goed voor hem zijn. Maar als Overmars slim is gebruikt hij hem als wisselgeld in een deal met Heerenveen voor Sinkgraven. Nu heeft Ajax iig een half jaar om een goede vervanger te scouten of er 1 uit de jeugd klaar te stomen. Denk dat Bjelland misschien een goede optie is van Twente, maar die zal wel te veel kosten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik vind dit onbegrijpelijk en niet te verteren. Kijk, dat Ajax afscheid wil nemen van Denswil begrijp ik wel, gezien zijn hautaine houding om niet bij te tekenen. Dat is het rechthouden van de ruggegraat bij Ajax en dat waardeer ik. Maar dat zij nu toch willen doorgaan met Moisander vind ik als supporter onacceptabel, want Moisander is al het gehele seizoen één van de zwakste spelers in de selectie. Ik durf dan ook te stellen, dat Ajax met het weigeren van een transfer van Moisander de plank volledig misslaat en zichzelf in de voet heeft geschoten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 11:41 schreef NatjosFC het volgende:Ik denk dat dit een goede beslissing is, ben wel benieuwd waar Denswil heen gaat. Ik mag hopen voor hem dat hij in de Eredivisie blijft voetballen een club als PEC Zwolle zou goed voor hem zijn. Maar als Overmars slim is gebruikt hij hem als wisselgeld in een deal met Heerenveen voor Sinkgraven. Nu heeft Ajax iig een half jaar om een goede vervanger te scouten of er 1 uit de jeugd klaar te stomen. Denk dat Bjelland misschien een goede optie is van Twente, maar die zal wel te veel kosten. Hij wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Juventus... Kortom: van de bank bij Ajax naar de bank bij Juventus. Alleen zijn bankrekening zal er straks iets anders uitzien. Dit is opnieuw een voorbeeld van een jonge speler, die veel te vroeg vertrekt. Er zijn legio voorbeelden van dat soort gasten die zitten weg te teren op de bank of zelfs op de tribune. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Stefano kan altijd nog bijtekenen. Ik denk dat Ajax hem best wil behouden. Zo niet hoop ik dat hij verstandig is en niet voor een club kiest waar hij zeker bankzitter wordt. Kies dan voor de Belgische top of leuke Duitse club waar je je kan ontwikkelen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 13:54 schreef Eide het volgende:Stefano kan altijd nog bijtekenen. Ik denk dat Ajax hem best wil behouden. Zo niet hoop ik dat hij verstandig is en niet voor een club kiest waar hij zeker bankzitter wordt. Kies dan voor de Belgische top of leuke Duitse club waar je je kan ontwikkelen. Wat ik begrepen heb is, dat Denswil pertinent weigert bij te tekenen. Wellicht onder zekere druk van zijn zaakwaarnemer Haatrecht? |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Hij wou toch naar een grote club vd week? Nou, succes! Dat heb je er nou van door niet te willen tekenen en als volledige nobody speeltijd te eisen bij Ajax, pffff!
Goede zet van Ajax! Liever moisander of viergever daar dan deze volledig misplaatste arrogante, zonder spirit spelende, domme non-verdediger.
Einde carrière voor het begonnen is. Bedank vooral jezelf en die kloothannes van een zaakwaarnemer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2014 door Enigma -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Dit zag je natuurlijk al aankomen. Viergever is niet voor niks aangetrokken.
Ik hielt al rekening mee met dat Denswil en Moissander in de zomer geen ajacied meer zouden zijn. Van denswill word eerder afscheid genomen dan van Moissander en dat had ik niet verwacht |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 13:46 schreef Pietje het volgende:Ik vind dit onbegrijpelijk en niet te verteren. Kijk, dat Ajax afscheid wil nemen van Denswil begrijp ik wel, gezien zijn hautaine houding om niet bij te tekenen. Dat is het rechthouden van de ruggegraat bij Ajax en dat waardeer ik. Maar dat zij nu toch willen doorgaan met Moisander vind ik als supporter onacceptabel, want Moisander is al het gehele seizoen één van de zwakste spelers in de selectie. Ik durf dan ook te stellen, dat Ajax met het weigeren van een transfer van Moisander de plank volledig misslaat en zichzelf in de voet heeft geschoten. Ik denk dat Moisander evengoed wel weg gaat als er maar genoeg wordt betaald....... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik mag het hopen. Maar aan de andere kant: komt er iemand voor terug, of gaan ze het opnieuw intern oplossen met een jeugdspeler of wordt het Viergever? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 13:49 schreef Pietje het volgende:[..] Hij wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Juventus... Kortom: van de bank bij Ajax naar de bank bij Juventus. Alleen zijn bankrekening zal er straks iets anders uitzien. Dit is opnieuw een voorbeeld van een jonge speler, die veel te vroeg vertrekt. Er zijn legio voorbeelden van dat soort gasten die zitten weg te teren op de bank of zelfs op de tribune. Ik denk niet dat hij naar het buitenland gaat, dat hij dan waarschijnlijk al veel eerder gedaan. Een subtopper in NL zou het beste zijn. Zoals PEC of AZ ofzo. clubs waar hij zich kan ontwikkelen en dan eventueel als nog de stap naar de Nederlandse top zetten.
Maar zoals ik al zei, als ruilmiddel in een deal met Daley Sinkgraven lijkt mij de beste optie voor Overmars en ook voor Denswil. Daar geven ze jeugd ook de kans en kan hij zich in de basis spelen want hij lijkt me beter dan bijvoorbeeld Otigba. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het belachelijk. Jarenlang de beste speler van de opleiding, en doet in de wedstrijden zeker niet onder voor Moisander terwijl die al uitgeleerd is en niet beter gaat worden, zal Denswill dat vrijwel zeker wel gaan worden..
Of er zit iets anders achter vanuit Denswill naar Ajax toe, of het is een volslagen belachelijke beslissing.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zie het anders, Denswil heeft niet voldoende laten zien dus ik maak me daar niet zo druk om En waarschijnlijk heeft zijn houding ook niet bepaald daarbij geholpen. Maar Moisander is ook niet een speler die echt overtuigd. Die had ik graag zien vertrekken. Ik had graag in de winter een paar versterkingen erbij zien komen. Risico verkleinen en koste wat het kost kampioen willen worden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hij is een stoorzender in deze selectie iers anders kan ik er niet uit opmaken dus een goede beslissing. |
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
Jammer dat het zo loopt...ben totaal geen van Moisander en denk dat Denswil over bv een wedstrijd of 5, niet veel onder zal doen. Erg vreemde gang van zaken. Of ze willen hem nu nog 1x onder druk zetten te tekenen, of ze zijn er echt klaar mee en hebben voor volgend seizoen een ander, kan me niet voorstellen dat Viergever het niveau is waar je naar toe wilt... off topic...vind het linksachter ook niet veel...Urby lijkt me wel mooie oplossing, al zal het een huur zijn tot eind seizoen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Las dat Ajax ook geintreseerd was in Hoedt cv van Az. Denk dat ze wel bezig zijn met iets achter de schermen anders laat je Denswil niet zo makkelijk gaan. |
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 22:01 schreef Hummel10 het volgende:Las dat Ajax ook geintreseerd was in Hoedt cv van Az. Denk dat ze wel bezig zijn met iets achter de schermen anders laat je Denswil niet zo makkelijk gaan. Goeie...denk inderdaad dat dit een mogelijkheid is...linksbenige cv, jong...moet alleen zeggen, dat ik die dude nog niet zo veel gezien heb, is dat wat? Zou goed kunnen dat als deze snuiter hetzelfde potentieel als Denswil(niet) heeft, maar wel graag wil, dat ze het zo proberen op te lossen...maar toch...blijft vreemd voelen dit...vond het altijd wel wat, die Denswil, zou hem weleens 5 potjes willen zien ipv die Fin met z'n Cocu ogen :P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 22:01 schreef Hummel10 het volgende:Las dat Ajax ook geintreseerd was in Hoedt cv van Az. Denk dat ze wel bezig zijn met iets achter de schermen anders laat je Denswil niet zo makkelijk gaan. Juve heeft toch interesse in die gozer....? |
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kan ook....Italiaans in ieder geval |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Juventus wil Denswill LAzio wil Hoedt..
Tenminste, als je de websites wil geloven.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach zal me worst wezen Remco... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar die heen gaat mij ook, wel dat ie vertrekt.. Zonde en daar moet iets meer achter zitten.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 21:11 schreef nora het volgende:Hij is een stoorzender in deze selectie iers anders kan ik er niet uit opmaken dus een goede beslissing. Eens! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zit 100% meer achter. Moisander is het hele seizoen en ook een gedeelte van het vorige al met afstand de zwakste achterin bij Ajax. Denswil had zeker potentie en De Boer was (zoals hij in de zomerstop zei) gecharmeerd van hem. Denswil wilde om sportieve redenen niet verlengen en denk dat het daar ook mee te maken heeft. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Pure rancune vanwege het niet direct willen bijtekenen! Overmars toont wederom aan niet geschikt te zijn! Ik vind Denswil 10 beter dan Moisander! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja Stan maar zo,n jonge knakker die al het hele seizoen niet wil bijtekenen terwijl de rest bijna allemaal bijtekend is gewoon nu al verpest en moet ook als voorbeeld dienen voor de aankomende jeugd Ajax laat zich niet dwingen door die gassies het is graag of wegwezen. Ik vind dat wel een goed beleid van Ajax duidelijkheid zodat je weet welke keus je hebt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Rancune? Waar baseer je dat nu op dan? Ajax probeert hem al 1.5 jaar bij te laten tekenen. Denswil is degene die de boot afhoudt. Ajax heeft hem ondanks een aflopend contract speelminuten gegund, steeds vertrouwen in hem uitgesproken en doorlopend de deur open gehouden. Als hij niet wil bijtekenen houdt het ergens op, zeker als voor hem kennelijk de voorwaarde is dat Moisander met de winterstop vertrekt.
Zolang Denswil weigert bij te tekenen is hij na deze transferperiode transfervrij en mag hij gaan en staan waar hij wil. Maar dat is echt wat Denswil er zelf door heen drukt. Ik zie niet wat hier aan rancune vanuit Ajax aan bij heeft gedragen want nogmaals, ik heb niets dan goede wil en hoop gezien en gelezen vanuit Ajax richting een speler die al een jaar schermt met een transfervrij vertrekt tenzij hij z'n zin krijgt.
Ik zie Denswil ook graag blijven maar er zijn grenzen. Je kan spelers niet het beleid van de trainer en de technische staf laten voorschrijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 december 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt ben ik het volledig mee eens er zijn grenzen en ik denk zelf dat Marc een limiet heeft afgegeven aan Denswil voor 31/12 tekenen anders is het over.
Wat ik niet weet en ik hoop dat Ajax dat ook doorzet hem ook niet meenemen naar qutar en neem daarvoor maar een jeugdspeler mee inplaats van mister anti/Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En zelfs dan, ik denk als Denswil alsnog besluit bij te tekenen dat niemand bij Ajax daar moeilijk voer doet. Moisander gaat van de zomer sowieso weg, er komt gewoon meer ruimte voor speelminuten. Het is hier echt Denswil die z'n eigen glazen ingooit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 31 december 2014 - 11:26 schreef Eide het volgende:En zelfs dan, ik denk als Denswil alsnog besluit bij te tekenen dat niemand bij Ajax daar moeilijk voer doet. Moisander gaat van de zomer sowieso weg, er komt gewoon meer ruimte voor speelminuten. Het is hier echt Denswil die z'n eigen glazen ingooit. Hij is nog niet weg.. Denk dat dit wel een ultimatum is en dat Denswil nu op hangende pootjes toch bij gaat tekenen. Denswil/Haatrecht zijn in deze dom geweest en hebben weinig respect naar Ajax getoond en hebben nu pech |
|
|
|
|
evie
|
|
|
Goede beslissing van AJAX,was die Haatrecht ook al niet eerder lastig met o.a. El Hamdaoui?
Moisander is gemotiveerd om a/h eind v/h seizoen een goede transfer te willen gaan maken en zal z'n uiterste best gaan doen,dit is in de regel van Denswil niet te verwachten,het gebeurd nu al te vaak wanneer de talentjes voor langere tijd zijn vastgelegd terug vallen,nee Denswil mag het wat mij betreft elders laten zien,zo snel mogelijk weg,alleen Haat trecht zal em wel adviseren nog een half jaar salaris bij AJAX te laten uit betalen,nou Marc laat je niet ringeloren door de 'macht' v/d zaakwaarnemers even diep adem halen en volle kracht vooruit bij AJAX*** |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 31 december 2014 - 11:26 schreef Eide het volgende:En zelfs dan, ik denk als Denswil alsnog besluit bij te tekenen dat niemand bij Ajax daar moeilijk voer doet. Moisander gaat van de zomer sowieso weg, er komt gewoon meer ruimte voor speelminuten. Het is hier echt Denswil die z'n eigen glazen ingooit. Voor de volle 100% mee eens! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ben van zowel Moisander als Denswil geen fan. Moisander moet men gewoon slijten want die is gewoon klaar met ajax maar dat Denswil zo makkelijk laat gaan vind ik geen probleem. Zeer matige speler die altijd een beetje afwezig lijkt te zijn. Opbouwend vind ik hem ook niet sterk en dat hij niet verlengen omdat hem geen speeltijd beloofd wordt is de druppel. Prima aktie van Overmars. Als je als 21/22 jarig ventje nog weinig tot niks heb laten zien dan moet je god op je blote knieën danken wanneer je uberhaupt een nieuw contract mag tekenen!
Verder denk ik ook dat men bezig is met spelers achte de schermen want met alleen Hoorn en Viergever kom je niet verder. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 01 januari 2015 - 14:04 schreef Brandje het volgende:Ben van zowel Moisander als Denswil geen fan. Moisander moet men gewoon slijten want die is gewoon klaar met ajax maar dat Denswil zo makkelijk laat gaan vind ik geen probleem. Zeer matige speler die altijd een beetje afwezig lijkt te zijn. Opbouwend vind ik hem ook niet sterk en dat hij niet verlengen omdat hem geen speeltijd beloofd wordt is de druppel. Prima aktie van Overmars. Als je als 21/22 jarig ventje nog weinig tot niks heb laten zien dan moet je god op je blote knieën danken wanneer je uberhaupt een nieuw contract mag tekenen! Verder denk ik ook dat men bezig is met spelers achte de schermen want met alleen Hoorn en Viergever kom je niet verder. 100% eens maar dan de volgende vraag Lcv? Viergever proberen? Die kan me tot opheden ook niet echt bekoren.. En linksback? Hopelijk vinden ze een goede buiten Nederland want binnen nl vind ik de spoeling dun |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zou er lekker met vd Hoorn gaan spelen.. Die jongen doet het gewoon erg goed in de momenten dan ie speelt en verdient nu weleens een echte kans.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 01 januari 2015 - 15:47 schreef remco k het volgende:Ik zou er lekker met vd Hoorn gaan spelen.. Die jongen doet het gewoon erg goed in de momenten dan ie speelt en verdient nu weleens een echte kans.. Veltman--Hoorn dus geen linksbenige Lcv? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vd Hoorn verdient het..
En de opbouw met die linksbenige is ook al niet om over naar huis te schrijven, dus slechter kan dat niet worden in mijn optiek, ik vind zijn inspeelpass namelijk van een hoog niveau en zou hem gewoon graag daar de tweede seizoenshelft willen zien spelen.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 31 december 2014 - 10:21 schreef Eide het volgende:Rancune? Waar baseer je dat nu op dan? Ajax probeert hem al 1.5 jaar bij te laten tekenen. Denswil is degene die de boot afhoudt. Ajax heeft hem ondanks een aflopend contract speelminuten gegund, steeds vertrouwen in hem uitgesproken en doorlopend de deur open gehouden. Als hij niet wil bijtekenen houdt het ergens op, zeker als voor hem kennelijk de voorwaarde is dat Moisander met de winterstop vertrekt. Zolang Denswil weigert bij te tekenen is hij na deze transferperiode transfervrij en mag hij gaan en staan waar hij wil. Maar dat is echt wat Denswil er zelf door heen drukt. Ik zie niet wat hier aan rancune vanuit Ajax aan bij heeft gedragen want nogmaals, ik heb niets dan goede wil en hoop gezien en gelezen vanuit Ajax richting een speler die al een jaar schermt met een transfervrij vertrekt tenzij hij z'n zin krijgt. Ik zie Denswil ook graag blijven maar er zijn grenzen. Je kan spelers niet het beleid van de trainer en de technische staf laten voorschrijven. Precies! Rancune. .. De betekenis of een van de. .. Is blijvende boosheid. En dat is precies de kern van de beslissing. Ajax heeft hem inderdaad meerdere malen een contract aangeboden om te verlengen, maar de andere kant van de medaille was dat hij nooit echt een kans kreeg en de voorkeur telkens naar de ervaring van Moisander doorsloeg. Terwijl een blinde kon zien dat Denswil vele malen beter zal worden dan Moisander en eigenlijk al gelijkwaardig was. .. Ik snap best dat hij enige zekerheid wilde. Nu komt de rancune. .... Een speler transfervrij de laan uit laten lopen zoals nu gebeurd, van het kaliber Denswil is bezopen. Is Kishna dan de volgende? Want dat gezeik ontloopt elkaar niet veel! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 31 december 2014 - 10:01 schreef nora het volgende:Ja Stan maar zo,n jonge knakker die al het hele seizoen niet wil bijtekenen terwijl de rest bijna allemaal bijtekend is gewoon nu al verpest en moet ook als voorbeeld dienen voor de aankomende jeugd Ajax laat zich niet dwingen door die gassies het is graag of wegwezen. Ik vind dat wel een goed beleid van Ajax duidelijkheid zodat je weet welke keus je hebt. Is en blijft toch een teken van onmacht in mijn ogen. En zonde want ik geloof erin dat hij echt goed gaat worden. ... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Frank had Moisander op de bank moeten pleuren en gaan voor de ontwikkeling van het talent dat Denswil heet en heeft |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 januari 2015 - 21:55 schreef Stanley het volgende:Frank had Moisander op de bank moeten pleuren en gaan voor de ontwikkeling van het talent dat Denswil heet en heeft Frank hoeft en moet niks ouwe.....pubers zijn kolere lijers en dat zijn ze Stan. Frank bepaald en niet zo'n huftertje |
|
|
|