BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Update: Denswil verlaat Ajax en tekent voor 3,5 jaar bij Club Brugge

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 30 december 2014 - 07:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax door met Moisander: Denswil kan transfervrij weg (VoetbalZone)

3sterren
 3sterren - donderdag 01 januari 2015 - 22:51   quote  deeplink  
Misschien dat hij nu even wakker wordt uit die droom dat hij denkt dat ie er al was!
Doet pijn dat ik dit moet zeggen maar, Beter dan moisander is hij op dit moment helaas niet maar ik denk wel dat het met vertrouwen te maken heeft. Misschien is het niet een speler die zich kan ontwikkelen als hij af en toe op hoog niveau mag meedoen, misschien heeft hij juist de vertrouwen nodig en dan kan hij erin groeien.
Maar desondanks goeie actie van ajax om een lijn te trekken.
Moet niet gekker worden even eisen dat je speelminuten moet krijgen die moet je VERDIENEN!
nora
 nora - donderdag 01 januari 2015 - 23:19   quote  deeplink  
Klopt hij moet het zelf verdienen op het veld en niet laten regelen door zijn zaakwaarnemer
evie
 evie - vrijdag 02 januari 2015 - 01:53   quote  deeplink  
Het is altijd gedonder met wel of niet verlengen van contracten met die gasten die het net niet zijn,dit kost telkens klauwen met geld en geeft veel onrust,hoop dat Moisander nu laat zien waar die goed voor betaald krijgt en Ajax helpt kampioen te worden.

Nemam_tiL, Mee eens!!!er zijn grenzen aan dat oeverloos onderhandelen,je kan ook te ver gaan
en dat is nu gebeurd een goed signaal voor een ieder die ook denkt zo met Ajax te kunnen omgaan,probeer die gein elders zou ik zo zeggen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 januari 2015 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 januari 2015 - 20:32 schreef remco k het volgende:
Vd Hoorn verdient het..

En de opbouw met die linksbenige is ook al niet om over naar huis te schrijven, dus slechter kan dat niet worden in mijn optiek, ik vind zijn inspeelpass namelijk van een hoog niveau en zou hem gewoon graag daar de tweede seizoenshelft willen zien spelen..
Van mij hoeft de lcv ook niet links te zijn dus van mij mag het ook gewoon.
Moisander vind ik slap en speelt ook slecht. Denswil is op een verkeerde manier arrogant
en waarschijnlijk weg. Vd Hoorn lijkt me wel bereid om hard te werken om te willen dlagen
bij Ajax en deed het in de voorbereiding prima dus verdient zo ie zo een kans.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 januari 2015 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 01:53 schreef evie het volgende:
Het is altijd gedonder met wel of niet verlengen van contracten met die gasten die het net niet zijn,dit kost telkens klauwen met geld en geeft veel onrust,hoop dat Moisander nu laat zien waar die goed voor betaald krijgt en Ajax helpt kampioen te worden.

Nemam_tiL, Mee eens!!!er zijn grenzen aan dat oeverloos onderhandelen,je kan ook te ver gaan
en dat is nu gebeurd een goed signaal voor een ieder die ook denkt zo met Ajax te kunnen omgaan,probeer die gein elders zou ik zo zeggen.
En toch denk ik dat de hele situatie flink opgeblazen wordt.
Alleen op de media afgaan doe ik dan ook niet. En als ik dat wel doe
dan vind ik alsnog dat Ajax dom bezig is of ze zijn ergens anders mee bezig.

Het verhaal was gewoon dat Denswil in het balang van zijn ontwikkeling speeltijd wilde.
Was er geen perspectief dan tekent hij niet bij omdat hij dan misschien beter ergens
minuten kan maken. Ook zit het aanblijven van Moisander zijn ontwikkeling in de weg.
Vervolgens kiezen ze week in week uit in een belabberd spelende Moisander en
krijg jij geen eerlijke kans. Dus er is totaal geen vertrouwen in je en geen zicht op speeltijd.
Dan begrijp ik dat er twijfel is. Vervolgens gaat Ajax een statement maken over jou rug
naar de zaakwaarnemers toe. Tja Denswil jij wordt nu gebruikt om zaakwaarnemers
als rioolrat minder macht te geven!

Wil Denswil eigenlijk nog wel weg?
Moisander die uit contract loopt en wekelijks faalt waarom die behouden dan?

Of ze hebben plannen of ze zijn dom bezig zoveel op de Lcv komt
er ook weer niet aan. En Viergever is ook geen topper
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 januari 2015 - 08:01   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/mobile/opinie/84456
evie
 evie - vrijdag 02 januari 2015 - 09:10   quote  deeplink  
Dit is een goed statement aan alle zaakwaarnemers en Haatrecht heeft het nogal verbruid bij Ajax das duidelijk je stoot je maar één keer als Ajax zou ik zo zeggen de manier met Vermeer dat flik je maar één keer,tevens denk ik dat als Moisander straks niet snel beter speelt hij a/h eind v/h seizoen een redelijk contract elders wel kan vergeten en hoop dat Ajax op dit moment al wel met iets bezig is,kan me niet voorstellen dat men het in de hele 2de seizoenshelft op die plek alleen van Moisander laat afhangen dit zou wel erg naief zijn, ben benieuwd!
Prima stukje van v.Raalte in showtime,voor Denswil zijn de rapen wat Ajax betreft goed gaar das ook duidelijk.
Het is voor Ajax super belangrijk dat er rust en duidelijkheid komt,de tweede seizoenshelft word nog lastig zat,PSV staat 4 pnt los,Ajax mag zelf niets meer weggeven,t'word nog lastig zat,alle neuzen dezelfde kant op.
nora
 nora - vrijdag 02 januari 2015 - 09:22   quote  deeplink  
Moisander speelt alleen maar omdat Denswil zowel op de training als in de wedstrijden het niet laat zien dus en dus terecht dat Ajax nu zegt het is genoeg geweest en nu kan je verhuizen naar een andere club, het voetbal bestaat niet alleen uit techniek maar ook uit passie en doorzettingsvermogen en die is bij Denswil ver te zoeken.
evie
 evie - vrijdag 02 januari 2015 - 09:28   quote  deeplink  
Nora, zo is het maar net!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 02 januari 2015 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 januari 2015 - 21:55 schreef Stanley het volgende:
Frank had Moisander op de bank moeten pleuren en gaan voor de ontwikkeling van het talent dat Denswil heet en heeft
Echt pure onzin, het enige wat Frank heeft gedaan is jouw weer een stok geven waarmee je kan slaan!!!

Denswil heeft zijn talent gewoon niet waargemaakt. Vorig jaar maakte hij fouten in de wedstrijden die hij speelde, overigens dezelfde fouten die Moisander nu maakt. Hij heeft zich niet weten te herstellen en alleen maar een grote bek gehad samen met zijn zaakwaarnemer. Ze hebben gewoon verkeerd gegokt samen en moeten dat nu bekopen met een transfervrije status!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 januari 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 09:22 schreef nora het volgende:
Moisander speelt alleen maar omdat Denswil zowel op de training als in de wedstrijden het niet laat zien dus en dus terecht dat Ajax nu zegt het is genoeg geweest en nu kan je verhuizen naar een andere club, het voetbal bestaat niet alleen uit techniek maar ook uit passie en doorzettingsvermogen en die is bij Denswil ver te zoeken.
Zo is het jammer voor Denswil. Maar ze kunnen hem toch een maand laten spelen?
Laat hem maar zien dat hij graag wil en beter dan Moisander is.
Moisander had einde oefening moeten zijn want je zal straks weer net zien dat Denswil alsnog een grote
wordt.
Eide
 Eide - vrijdag 02 januari 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Misschien wel, hoewel hij bij Jong Ajax nu ook niet bepaald de sterren van de hemel heeft gespeeld.
Stanley
 Stanley - vrijdag 02 januari 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 januari 2015 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Frank hoeft en moet niks ouwe.....pubers zijn kolere lijers en dat zijn ze Stan.
Frank bepaald en niet zo'n huftertje
Pubers zijn inderdaad verwende kolere lijers Nenam :-)

Echter begrijp ik heel goed dat je als talent ook goed nadenkt voordat je een langdurig contract tekent als je ziet dat de coach telkens kiest voor je concurrent omdat deze meer ervaring heeft. Niet dat deze beter is maar slechts meer ervaring.

Ik ben het ermee eens dat niemand groter dan de club is en een basisplaats opeisen niet via papier gebeurd maar door goede prestaties op
het veld. Maar dan moet je ook wel meerdere wedstrijden achter elkaar de kans krijgen. Want vanuit jong Ajax ineens foutloos in de CL tegen kaliber Zlatan of Balotelli spelen is een onredelijke verwachting. Voor dergelijke vorm heb je ritme op een hoger niveau dan jong Ajax nodig!!

En laten we eerlijk zijn Frank houdt soms wel heel erg lang vast aan zijn eerste keuzes....

Lang verhaal kort. De pubers van tegenwoordig mogen best een toontje lager zingen, meer geduld en respect tonen. Maar hebben net zoals de clubs het recht om voor het beste voor zichzelf te strijden!

En een potentiële topspeler gratis de deur uit laten lopen omdat je pissig bent dat deze niet direct bijtekent is domweg rancuneus gedrag en kapitaalvernietiging. Want als dit de standaard is dan kunnen we ook alvast afscheid van Kishna gaan nemen. ?
Eide
 Eide - vrijdag 02 januari 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Kom je weer met dat rancuneuze gedrag. Ajax kan een speler niet verplichten te tekenen, wat is hier dan rancuneus aan? Ik zie niet hoe jij dit bedoelt, want volgens mij kan Ajax hier niet zo heel veel aan doen. Ajax probeert Denswil al een jaar te verlengen. Als Denswil niet tekent, wat moet Ajax dan volgens jou?

En met Raiola als zaakwaarnemers het aannemelijk dat ook Kishna ter zijner tijd contractproblemen gaat opleveren. Dat is de zwakte aan de huidige systematiek van zaakwaarnemers en contracten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 januari 2015 door Eide --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 02 januari 2015 - 14:43   quote  deeplink  
Ik kan niet zeggen dat Moissander de beste bij Ajax is. Niet eens bij de beste vier. Maar dat is mijn mening.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 02 januari 2015 - 15:27   quote  deeplink  
Begin volgend seizoen staat Moisander sowieso niet meer onder contract bij Ajax.
Wil je er nog iets voor terug, dan zou je hem nu moeten verkopen.
Nee, dat hoeft Ajax niet, ze houden hem aan het contract vast.
Hij zal die half jaar moeten afmaken.
Moissander heeft geen aanbieding gehad, als ze komen is het voor hem ook te laat.
Dat heeft hij laatst nog gezegd.

Zijn vervanger, Denswil, die bied je wel een nieuw contract aan.
Maar hij is 2de man achter iemand, waarvan ze zeker zijn dat ze daar afscheid van wilde nemen.
Lijkt mij raar, hoe weet jij als speler of als club dat iemand zoals Denswil het niveau van de eredivisie aankan als hij daar bijna nooit in speelt.
Als beide spelers tot aan de zomer hun contract loopt dan speelt toch de gene waarvan zeker bent waarmee je door wilt.
Als hij het niveau niet aan kan of hij tekent alsnog niet bij, dan heb je alsnog niets verloren want Moissander wilde je sowieso niet verlengen.

Maar Moissander speelt, dan zal denswil niet zo heel sterk zijn.. Wat dan vervolgens heel raar is dat hij niet naar PSV of Feyenoord mag. Terwijl hij 2de man is achter Moissander.
Grootste koekenbakker van de eredivisie.

Ik weet het niet, maar dit valt niet te rijmen.
Ik geloof hier eigenlijk weinig van, zeer slecht, het lijkt wel een stelletje amateurs.
oh wacht, dat zijn ze ook!!
Eide
 Eide - vrijdag 02 januari 2015 - 16:01   quote  deeplink  
In principe speelt de beste. Dat Moisander daar staat betekent dat Frank de Boer hem sterker acht dan Denswil. Denswil speelde vorig seizoen 28 officiële wedstrijden in Ajax 1, dan kan je volgens mij niet volhouden dat je geen kansen hebt gekregen. Dit seizoen pas 6 officiële Ajax 1 wedstrijden voor Denswil, wedstrijden waar hij gewoon niet buitengewoon heeft weten te overtuigen in mijn ogen.

Overigens ook pas 7 optredens bij Jong Ajax, maar dat ook omdat Denswil wel steevast bij de eerste 18 van FdB zit en dus niet mag spelen bij Jong Ajax als deze eerder uitkomen dan Ajax 1. Dat laatste toont wel aan dat FdB vertrouwen heeft in de speler Denswil. Hij heeft hem liever op de bank voor Ajax 1 dan dat hij Denswil minuten laat maken bij Jong Ajax. De Boer ziet Denswil dus wel als een onmisbare schakel bij z'n eerste 18.

Moisander gaat zeker weg en dan is het dus aan Denswil om de concurrentie strijd met Van der Hoorn en Viergever te winnen. Ik denk eerder dat Denswil voelt dat hij die strijd aan het verliezen is. Van der Hoorn doet het gewoon beter dan Denswil het doet, getuige ook de 5 competitie optredens van Mike in Ajax 1 versus 1 competitieduel voor Denswil.

Ik denk persoonlijk dat Denswil gewoon voelt dat hij momenteel niet in staat is zijn kans te grijpen en daarom voor de makkelijkere uitweg kiest, namelijk de transfervrije status. Daarin heeft hij ergens natuurlijk gelijk. Hij heeft de leeftijd waarom hij wekelijks moet spelen en lijkt bij Ajax achter het net te gaan vissen omdat hij maar niet door weet te breken, iets dat bijvoorbeeld generatiegenoot Veltman wel is gelukt. Als hij transfervrij is kan hij gaan en staan waar hij wil en dus kiezen voor een club waar hij een grote kans op minuten maakt dan bij Ajax.

Dat alles is hem niet kwalijk te nemen. het is volgens mij ook de enige logische uitleg want Ajax heeft hem zat kansen gegeven, zowel op ht veld als aan de onderhandelingstafel. Als een overeenkomst dan uitblijft kan dat alleen omdat de vooruitzichten niet goed genoeg zijn voor de speler. Denswil bezweert dat het geen financiële zaak is dus kan het alleen een sportieve zaak zijn. Kortom: hij ziet zichzelf de concurrentiestrijd achter Moisander niet winnen en kiest daarom voor een afscheid.

Dat is mijn lezing, ik zie zelf eigenlijk geen andere logische verklaring. Dat is ook het goed recht van een speler, je laat gewoon je contract aflopen en vertrekt. Jammer, want ik denk dat er best nog veel rek in zit bij Stefano.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 januari 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Maar moet je een falende Moisander die over een half jaar gratis de deur uitloopt kiezen?
Of kies je voor de toekomst met bv. Vd Hoorn of Viergever?
Sterkste speelt nou dan snap ik niets van een Moisander en een Sigtorsson
die week in week uit mochten blijven staan terwijl ze faalden.
Eide
 Eide - vrijdag 02 januari 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Ik ga er vanuit dat Moisander minder en minder zal spelen en dat potentiële opvolgers meer tijd zullen krijgen. Denswil zal daar dan weer niet toe behoren. Bank zitten want Ajax heeft letterlijk niets meer aan hem nu hij niet bij tekent. Levert niets meer op, volgt niemand op... geen enkele reden om nog in hem te investeren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 02 januari 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 16:01 schreef Eide het volgende:
In principe speelt de beste. Dat Moisander daar staat betekent dat Frank de Boer hem sterker acht dan Denswil. Denswil speelde vorig seizoen 28 officiële wedstrijden in Ajax 1, dan kan je volgens mij niet volhouden dat je geen kansen hebt gekregen. Dit seizoen pas 6 officiële Ajax 1 wedstrijden voor Denswil, wedstrijden waar hij gewoon niet buitengewoon heeft weten te overtuigen in mijn ogen.

Overigens ook pas 7 optredens bij Jong Ajax, maar dat ook omdat Denswil wel steevast bij de eerste 18 van FdB zit en dus niet mag spelen bij Jong Ajax als deze eerder uitkomen dan Ajax 1. Dat laatste toont wel aan dat FdB vertrouwen heeft in de speler Denswil. Hij heeft hem liever op de bank voor Ajax 1 dan dat hij Denswil minuten laat maken bij Jong Ajax. De Boer ziet Denswil dus wel als een onmisbare schakel bij z'n eerste 18.

Moisander gaat zeker weg en dan is het dus aan Denswil om de concurrentie strijd met Van der Hoorn en Viergever te winnen. Ik denk eerder dat Denswil voelt dat hij die strijd aan het verliezen is. Van der Hoorn doet het gewoon beter dan Denswil het doet, getuige ook de 5 competitie optredens van Mike in Ajax 1 versus 1 competitieduel voor Denswil.

Ik denk persoonlijk dat Denswil gewoon voelt dat hij momenteel niet in staat is zijn kans te grijpen en daarom voor de makkelijkere uitweg kiest, namelijk de transfervrije status. Daarin heeft hij ergens natuurlijk gelijk. Hij heeft de leeftijd waarom hij wekelijks moet spelen en lijkt bij Ajax achter het net te gaan vissen omdat hij maar niet door weet te breken, iets dat bijvoorbeeld generatiegenoot Veltman wel is gelukt. Als hij transfervrij is kan hij gaan en staan waar hij wil en dus kiezen voor een club waar hij een grote kans op minuten maakt dan bij Ajax.

Dat alles is hem niet kwalijk te nemen. het is volgens mij ook de enige logische uitleg want Ajax heeft hem zat kansen gegeven, zowel op ht veld als aan de onderhandelingstafel. Als een overeenkomst dan uitblijft kan dat alleen omdat de vooruitzichten niet goed genoeg zijn voor de speler. Denswil bezweert dat het geen financiële zaak is dus kan het alleen een sportieve zaak zijn. Kortom: hij ziet zichzelf de concurrentiestrijd achter Moisander niet winnen en kiest daarom voor een afscheid.

Dat is mijn lezing, ik zie zelf eigenlijk geen andere logische verklaring. Dat is ook het goed recht van een speler, je laat gewoon je contract aflopen en vertrekt. Jammer, want ik denk dat er best nog veel rek in zit bij Stefano.
In principe speelt de beste. Ik ben niet zo onder de indruk van Moissander.
Als het je beste speler voor die positie dan bied je hem toch een nieuw contract aan en niet de nummer 2?
Dus Moissander is niet de beste, Moissander speelt omdat hij leiding moet geven aan de jonge verdediging en hij is ook aanvoerder, dan speel je meestal de meeste wedstrijden, anders is het vrij onlogisch hem aanvoerder te houden.
Denswil speelde zijn wedstrijden omdat op het moment dat alderweirld vertrok veltman geblesseerd was. Toen heeft moissander een aantal wedstrijden niet gespeeld, toen speelde dus Denswil met Veltman, maar Moissander keerde terug, dus denswil kwam weer op de bank terecht.
Dus van echt een kans krijgen dat heeft hij dus niet gehad.
Speelde zijn wedstrijden maar dat kwam omdat een van die 2 er niet kon zijn.

Maar als Moissander sowieso vertrekt, want je bied hem geen contract verlenging aan.
Vervolgens laat je hem wel elke wedstrijd spelen, volgens mij spreekt daar geen vertrouwen naar hem uit. Als beide spelers een contract hebben tot 2015, de een wil je van af en de ander wil niet
bijtekenen omdat er een speler voor hem staat waarvan ze af willen.
Blijkbaar ben je dus niet beter dan een speler die ze niet meer willen hebben.

Stel je bent Denswil, Ajax bied jouw een contract aan, maar veel speel je niet. Of veltman of Moissander moet geschorst of geblesseerd zijn wil je aan spelen toekomen. Vervolgens heeft Moissander net zoals jij een contract tot 2015. Je spreekt met Moissander, je aanvoerder, hij zegt dat ze hem geen aanbieding hebben gedaan, dan weet jij, dat de kans groot is dat hij op de bank beland, want blijkbaar vinden ze hem niet goed genoeg meer. Je wacht, je wacht. Je speelt enkel een wedstrijd als 1 van die 2 niet kan. Keren ze terug dan zit jij weer op de bank, ook al heb je het goed gedaan. Keer op keer als Moissander of Veltman kunnen spelen dan spelen ze.
Dan denk je ze zullen vast met Moissander wel verder willen, maar nog steeds is er geen aanbieding gedaan. In het seizoen 2015/2016 is Moissander niet goed genoeg meer, maar wel goed genoeg om mij op de bank te houden. Dan word er openlijk gezegd dat Moissander bezig is met zijn laatste seizoen, dan is het beleid dat hij plaats moet nemen op de bank, maar nee, Moissander blijft staan.

Ik zou mij dan ook afvragen waarom ik zou bijtekenen als ik een speler niet op de bank krijg terwijl die speler niet goed genoeg meer is voor volgend jaar. Ik zal dan ook denken nou als ik al niet goed genoeg ben om hem een bankzitter te maken terwijl ze vinden dat hij niet goed genoeg is voor volgend jaar. Als ik niet beter ben dan Moissander en Moissander is niet goed genoeg voor het volgende seizoen, wie ben ik dan? Dan ben ik toch al helemaal niet goed genoeg voor het volgende seizoen? Als Moissander staat te klunzen, dan kom ik er nog niet in. Wat moet ik doen om erin te komen. Aan mijn contract ligt het niet, want ik heb een even lange contract als Moissander.
Dus als ik Denswil was geweest dan had ik ook niet getekend.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 02 januari 2015 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 16:23 schreef Eide het volgende:
Ik ga er vanuit dat Moisander minder en minder zal spelen en dat potentiële opvolgers meer tijd zullen krijgen. Denswil zal daar dan weer niet toe behoren. Bank zitten want Ajax heeft letterlijk niets meer aan hem nu hij niet bij tekent. Levert niets meer op, volgt niemand op... geen enkele reden om nog in hem te investeren.
Denswill had dat al eerder verwacht dat Moissander op de bank zou belanden.

1. zo sterk speelt hij niet.
2. zijn contract loopt op het zelfde moment af, als die van denswill.

Ajax wilde door met Denswill en wilde afscheid nemen van Moisander.
Vind jij het dan niet raar dat Moissander speelde en niet Denswill?

Zou jij je niet afvragen wat je zou moeten doen of om in Ajax 1 te komen spelen, niet bij afwezigheid van. Al zijn wedstrijden heeft hij gespeeld omdat 1 van die 2 niet beschikbaar was.
Eide
 Eide - vrijdag 02 januari 2015 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 16:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat hangt af van hoe goed Denswil het doet. Ik zou vroeg in de competitie geen risico's nemen door een speler op te stellen die er niet aan toe is of niet beter is als wat ik heb. Daarnaast heeft Ajax nog wel andere alternatieven dan alleen Stefano Denswil.

Dat is eigenlijk wat mij het meeste verbaast. Denswil en zijn management lijken er prat op te gaan dat Denswil de enige logische opvolger is terwijl Ajax ten minste 3 alternatieven in huis heeft waarvan er 1 het gewoon beter doet dan Denswil.

Uiteindelijk bepaalt Denswil zelf. Hij bepaald door zijn presteren of hij speelt of niet. Hij bepaald of hij tekent of niet. Of Moisander er nu wel of niet is zou niet uit moeten maken. Dat is een drogreden, een excuus om je eigen falen achter te verschuilen vind ik dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 januari 2015 door Eide --
nora
 nora - vrijdag 02 januari 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 16:21 schreef Hummel10 het volgende:
Maar moet je een falende Moisander die over een half jaar gratis de deur uitloopt kiezen?
Of kies je voor de toekomst met bv. Vd Hoorn of Viergever?
Sterkste speelt nou dan snap ik niets van een Moisander en een Sigtorsson
die week in week uit mochten blijven staan terwijl ze faalden.
Helaas zie ik ook geen heil in v/d Hoorn en Viergever allebei matige spelers voor Ajax niveau.
nora
 nora - vrijdag 02 januari 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 16:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Denswill had dat al eerder verwacht dat Moissander op de bank zou belanden.

1. zo sterk speelt hij niet.
2. zijn contract loopt op het zelfde moment af, als die van denswill.

Ajax wilde door met Denswill en wilde afscheid nemen van Moisander.

Zou jij je niet afvragen wat je zou moeten doen of om in Ajax 1 te komen spelen, niet bij afwezigheid van. Al zijn wedstrijden heeft hij gespeeld omdat 1 van die 2 niet beschikbaar was.
Dan lijkt mij het enige wat er aan de hand is dat Denswil zich negatief opstelt en zich geen 100 % geeft op de training en in de wedstrijden die hij gespeelt heeft, waardoor Frank hem haast geen speeltijd meer geeft.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 januari 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 16:23 schreef Eide het volgende:
Inderdaad en Viergever vind ik ook niey geweldig.. Domme Denswil had gewoon moeten
tekenen en zijn kans nu moeten pakken!
Wie gaan we halen aangezien er weinig overblijft voir die positie?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 januari 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 17:48 schreef nora het volgende:

[..]

Helaas zie ik ook geen heil in v/d Hoorn en Viergever allebei matige spelers voor Ajax niveau.
Tja ik ben er ook niet kapot van.. Wie dan?
Eide
 Eide - vrijdag 02 januari 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Ik had ook liever gezien dat hij gewoon had getekend en dan steeds meer minuten in de 2e seizoenshelft. Nu lijkt het zeker dat hij gaat vertrekken. Jammer.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 02 januari 2015 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 17:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat hangt af van hoe goed Denswil het doet. Ik zou vroeg in de competitie geen risico's nemen door een speler op te stellen die er niet aan toe is of niet beter is als wat ik heb. Daarnaast heeft Ajax nog wel andere alternatieven dan alleen Stefano Denswil.

Dat is eigenlijk wat mij het meeste verbaast. Denswil en zijn management lijken er prat op te gaan dat Denswil de enige logische opvolger is terwijl Ajax ten minste 3 alternatieven in huis heeft waarvan er 1 het gewoon beter doet dan Denswil.

Uiteindelijk bepaalt Denswil zelf. Hij bepaald door zijn presteren of hij speelt of niet. Hij bepaald of hij tekent of niet. Of Moisander er nu wel of niet is zou niet uit moeten maken. Dat is een drogreden, een excuus om je eigen falen achter te verschuilen vind ik dan.
Goed genoeg om een contract te krijgen en te slecht voor een basisplek.
Diegene die een basisplek heeft is niet goed genoeg voor een nieuw contract maar wel goed genoeg voor een basisplek.

Dus voor de duidelijkheid.
Moisander is goed genoeg voor een basisplek maar niet goed genoeg voor een nieuw contract.
Denswil is goed genoeg voor een nieuw contract maar niet goed genoeg voor een basisplek.

Ben ik nou de enige die hier niks van begrijpt/??

Maar volgens mij is dit ook volkomen onzin.. Denswil gaat namelijk wel gewoon mee naar Qatar.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 02 januari 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 17:51 schreef nora het volgende:

[..]

Dan lijkt mij het enige wat er aan de hand is dat Denswil zich negatief opstelt en zich geen 100 % geeft op de training en in de wedstrijden die hij gespeelt heeft, waardoor Frank hem haast geen speeltijd meer geeft.
aan zo speler bied je ook geen nieuw contract aan, dus dat lijkt mij ook niet.
Eide
 Eide - vrijdag 02 januari 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 19:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dus voor de duidelijkheid.
Moisander is goed genoeg voor een basisplek maar niet goed genoeg voor een nieuw contract.
Denswil is goed genoeg voor een nieuw contract maar niet goed genoeg voor een basisplek.

Ben ik nou de enige die hier niks van begrijpt/??
Jij legt het op jouw manier uit. Ik lees het als:
Moisander nu nog nodig maar voor de toekomst overbodig.
Denswil, nu nog net niet goed genoeg, maar potentie voor de toekomst.
bully
 bully - vrijdag 02 januari 2015 - 21:52   quote  deeplink  
persoonlijk denk ik dat dit alleen een signaal is naar zaakwaarnemers.
met die haatrecht heeft Ajax al wat probleempjes gehad.
El Hamdaoui en Vermeer.
is een gok die ook verkeert kan uitpakken.
de toekomst zal dat uitwijzen.
met gokken is Overmars zowiezo al niet zo sterk zie zijn aankopen.
want ook Duarte mag alweer weg.
en denk dat van de Hoorn het ook niet gaat halen een tebeperkte speler die alleen zijn waarde laat zien als breekijzer,maar niet als verdediger.
en is zowiezo niet de vervanger van Moisander of Denswil want hij is rechsbenig.
maar hoop dat het deze keer goed afloopt en Denswil alsnog gewoon tekent.
Eide
 Eide - vrijdag 02 januari 2015 - 22:24   quote  deeplink  
El Hamlap zat toch bij Raiola?
evie
 evie - vrijdag 02 januari 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Eide; El Ham zat / zit bij Sigi Lens hoe dit afliep weten we inmiddels,in een eerder bovenstaand bericht vermelde ik dat het Haatrecht was,foutje van mij excuus.
Zou het ook nog mede zo kunnen zijn dat het contract wat Ajax Denswil aanbood dit voor meneer niet goed genoeg was?
nora
 nora - vrijdag 02 januari 2015 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 19:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

aan zo speler bied je ook geen nieuw contract aan, dus dat lijkt mij ook niet.
Dat aanbieden van een nw contract is lang geleden gedaan en daarna is het mis gegaan met hem duidelijk een mentale kwestie.
Eide
 Eide - vrijdag 02 januari 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 22:57 schreef evie het volgende:
Eide; El Ham zat / zit bij Sigi Lens hoe dit afliep weten we inmiddels,in een eerder bovenstaand bericht vermelde ik dat het Haatrecht was,foutje van mij excuus.
Zou het ook nog mede zo kunnen zijn dat het contract wat Ajax Denswil aanbood dit voor meneer niet goed genoeg was?
Misschien, zaakwaarnemers krijgen een percentage van het salaris van de speler. Meer salaris is in principe altijd aantrekkelijker voor de zaakwaarnemer dan een sportieve verbetering. Maar de toekomst is ook belangrijk. Nu stallen voor een behoorlijk salaris kan een sportief faillissement opleveren later, en dus op een hele carrière minder inkomsten voor de zaakwaarnemer.

De vraag is hoe veel zaakwaarnemers die lange termijn boeit. Ze kunnen er lachend 10 laten falen als er daarna maar 1 slaagt bij een topclub.
bully
 bully - zaterdag 03 januari 2015 - 00:33   quote  deeplink  
sorry had dat van El Hamdaoui overgenomen van evie.
vermeer en babel zaten wel bij hatrecht.
Stanley
 Stanley - zaterdag 03 januari 2015 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 13:21 schreef Eide het volgende:
Kom je weer met dat rancuneuze gedrag. Ajax kan een speler niet verplichten te tekenen, wat is hier dan rancuneus aan? Ik zie niet hoe jij dit bedoelt, want volgens mij kan Ajax hier niet zo heel veel aan doen. Ajax probeert Denswil al een jaar te verlengen. Als Denswil niet tekent, wat moet Ajax dan volgens jou?

En met Raiola als zaakwaarnemers het aannemelijk dat ook Kishna ter zijner tijd contractproblemen gaat opleveren. Dat is de zwakte aan de huidige systematiek van zaakwaarnemers en contracten.
Jazeker Eide, rancune. Zoek het woord eens op.
Of domheid. Want als het geen rancune is, dan moet het wel domheid zijn om een speler als Denswil gratis en voor niets de deur uit laten lopen!

En al die wedstrijden van Denswil waar jij over rept en manipulerend melding van maakt zijn wel in werkelijkheid erg versplinterd gespeeld. Zoals jij het vermeldt lijkt het net alsof hij tijden en vele wedstrijden de kans in Ajax 1 heeft gekregen maar niet heeft gepakt.

Denswil wil heel graag voor ajax spelen, dat weet ik toevallig. Alleen heeft hij minder eredivisie ervaring dan Moisander en of Viergever. En deze ervaring is voor FdB erg belangrijk om aan vast te houden in een erg jong team. ... En dat snap ik, een team heeft ook ervaring nodig en daarom snap ik de kant van Denswil ook, al vind ik het ook jammer dat het zo'n soap geworden is....
Eide
 Eide - zaterdag 03 januari 2015 - 01:58   quote  deeplink  
Maar kom nu eens met een beargumentering waar rancune of domheid uit blijkt? Want je roept wel wat, maar je onderbouwt het niet.

En verder: flauw dat je weer op de man moet spelen met zo'n opmerking van "zoek het maar op". Is dat dan het beste dat je in huis hebt?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 januari 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2015 - 01:22 schreef Stanley het volgende:

[..]

Jazeker Eide, rancune. Zoek het woord eens op.
Of domheid. Want als het geen rancune is, dan moet het wel domheid zijn om een speler als Denswil gratis en voor niets de deur uit laten lopen!

En al die wedstrijden van Denswil waar jij over rept en manipulerend melding van maakt zijn wel in werkelijkheid erg versplinterd gespeeld. Zoals jij het vermeldt lijkt het net alsof hij tijden en vele wedstrijden de kans in Ajax 1 heeft gekregen maar niet heeft gepakt.

Denswil wil heel graag voor ajax spelen, dat weet ik toevallig. Alleen heeft hij minder eredivisie ervaring dan Moisander en of Viergever. En deze ervaring is voor FdB erg belangrijk om aan vast te houden in een erg jong team. ... En dat snap ik, een team heeft ook ervaring nodig en daarom snap ik de kant van Denswil ook, al vind ik het ook jammer dat het zo'n soap geworden is....
Denswil heeft dit helemaal over zichzelf afgeroepen. Heeft vorig jaar in de wedstrijden die hij speelde niet kunnen imponeren en wilde alleen maar duidelijkheid voordat hij een vernieuwd contract zou tekenen. Die duidelijkheid hebben hij en zijn zaakwaarnemer gehad en nog wilde hij niet tekenen. En als je het dan in de wedstrijden en trainingen bij Ajax 1 en in wedstrijden bij Jong Ajax niet laat zien dan rest Ajax niets anders dan je gewoon op de transferlijst te droppen. De tijd dat spelers en zaakwaarnemers bepalen wat clubs moeten doen moet eens heel gauw een halt toegeroepen worden!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 januari 2015 - 10:29   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2015 door Ajax Warrior --
nora
 nora - zaterdag 03 januari 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Klopt graag of niet anders wegwezen alleen dan krijg je een team !!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 januari 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2015 - 12:56 schreef nora het volgende:
Klopt graag of niet anders wegwezen alleen dan krijg je een team !!!
Inderdaad Nora!!!
remco k
 remco k - zaterdag 03 januari 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 januari 2015 - 21:52 schreef Stanley het volgende:

[..]

Precies! Rancune. .. De betekenis of een van de. .. Is blijvende boosheid. En dat is precies de kern van de beslissing. Ajax heeft hem inderdaad meerdere malen een contract aangeboden om te verlengen, maar de andere kant van de medaille was dat hij nooit echt een kans kreeg en de voorkeur telkens naar de ervaring van Moisander doorsloeg. Terwijl een blinde kon zien dat Denswil vele malen beter zal worden dan Moisander en eigenlijk al gelijkwaardig was. .. Ik snap best dat hij enige zekerheid wilde. Nu komt de rancune. .... Een speler transfervrij de laan uit laten lopen zoals nu gebeurd, van het kaliber Denswil is bezopen. Is Kishna dan de volgende? Want dat gezeik ontloopt elkaar niet veel!
Helemaal eens..

Ik had wel iets meer verwacht van Ajax in deze.. Met een iets slimmere aanpak had ie ook al lang en breed getekend..

Of er moet meer achter zitten van Ajax uit..
remco k
 remco k - zaterdag 03 januari 2015 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 21:52 schreef bully het volgende:
persoonlijk denk ik dat dit alleen een signaal is naar zaakwaarnemers.
met die haatrecht heeft Ajax al wat probleempjes gehad.
El Hamdaoui en Vermeer.
is een gok die ook verkeert kan uitpakken.
de toekomst zal dat uitwijzen.
met gokken is Overmars zowiezo al niet zo sterk zie zijn aankopen.
want ook Duarte mag alweer weg.
en denk dat van de Hoorn het ook niet gaat halen een tebeperkte speler die alleen zijn waarde laat zien als breekijzer,maar niet als verdediger.
en is zowiezo niet de vervanger van Moisander of Denswil want hij is rechsbenig.
maar hoop dat het deze keer goed afloopt en Denswil alsnog gewoon tekent.
Wat heeft Haatrecht verkeerd gedaan dan?? Hij is er voor de speler en niet voor de club toch?

Hij brengt Vermeer bij een mooie club onder en houd zijn opties met Denswill open.
evie
 evie - zondag 04 januari 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Het is Haatrecht z'n goed recht over lijken te willen gaan,maar hij heeft mijn inziens bij Ajax zijn hand duidelijk OVERSPEELD hij had gewoon eerlijk moeten zijn en open kaart moeten spelen hebben dat Vermeer bij Feijenoord kan tekenen maarja dat durfde die niet.
En dan krijg je dit en Denswil is uiteindelijk de druppel en de klos en Ajax gaat wel verder daar maak ik me geen zorgen over.
evie
 evie - zondag 04 januari 2015 - 00:13   quote  deeplink  
Laatste Nieuws:
Stefano Denswil vervolgt zijn carrière bij Club Brugge. De 21-jarige verdediger maakt per direct de overstap van Ajax naar de koploper in de Belgische competitie.

Nou we zijn benieuwd...mooi voor Ajax scheelt een mooi beetje salaris het laatste half jaar
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 januari 2015 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 00:13 schreef evie het volgende:
Laatste Nieuws:
Stefano Denswil vervolgt zijn carrière bij Club Brugge. De 21-jarige verdediger maakt per direct de overstap van Ajax naar de koploper in de Belgische competitie.

Nou we zijn benieuwd...mooi voor Ajax scheelt een mooi beetje salaris het laatste half jaar
Ik ben ergens niet blij want Moisander is minder...wie nu op die positie? Want de overigen zijn rechts centraal...Wel een 3e keeper halen...snap er niet veel meer van!
remco k
 remco k - zondag 04 januari 2015 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 00:09 schreef evie het volgende:
Het is Haatrecht z'n goed recht over lijken te willen gaan,maar hij heeft mijn inziens bij Ajax zijn hand duidelijk OVERSPEELD hij had gewoon eerlijk moeten zijn en open kaart moeten spelen hebben dat Vermeer bij Feijenoord kan tekenen maarja dat durfde die niet.
En dan krijg je dit en Denswil is uiteindelijk de druppel en de klos en Ajax gaat wel verder daar maak ik me geen zorgen over.
Hoezo gaat ie over lijken dan? En blijkbaar komt denswil bij een prima club terecht met een prima opleiding
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 januari 2015 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 01:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ben ergens niet blij want Moisander is minder...wie nu op die positie? Want de overigen zijn rechts centraal...Wel een 3e keeper halen...snap er niet veel meer van!
Denk dat ze achter de schermen wel ergens mee bezig zijn.
van een Moisander die ook nog eens een aflopend contract heeft wordt ik ook niet vrolijk.
Viergever proberen? Ook weer een breedte aankoop die moeite heeft met het niveau
maar zie hem liever als Moisander. Alleen al omdat zijn contract wel doorloopt.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 januari 2015 - 09:00   quote  deeplink  
Jammer dat Denswil vertrekt de sukkel had nu zijn kans moeten pakken.
Succes in België in ieder geval!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Update: Denswil verlaat Ajax en tekent voor 3,5 jaar bij Club Brugge

0.0100388