BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Update: Denswil verlaat Ajax en tekent voor 3,5 jaar bij Club Brugge

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 30 december 2014 - 07:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax door met Moisander: Denswil kan transfervrij weg (VoetbalZone)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 januari 2015 - 10:10   quote  deeplink  
Denswil naar Club Brugge

Stefano Denswil zet zijn loopbaan voort bij Club Brugge. De 21-jarige verdediger van Ajax verkast per direct naar de Belgische topclub en tekent een contract voor 3,5 jaar. Hij mocht transfervrij vertrekken uit Amsterdam.

Denswil is al akkoord met zijn nieuwe werkgever en reist zondag niet met Ajax mee naar Qatar, waar de Amsterdamse club een trainingskamp heeft belegd. Ajax heeft bij Brugge een percentage op de eventuele doorverkoop van de verdediger bedongen.

Denswil maakte in het seizoen 2011/2012 zijn debuut onder trainer Frank de Boer en kwam tot 31 wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax.

BRON
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 januari 2015 - 10:10   quote  deeplink  
Toch wel verrassend en snel geregeld! En Club is nou niet echt een topclub, maar meer middelmaat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zondag 04 januari 2015 - 10:32   quote  deeplink  
Gewoon een verstandige keuze van Denswil, een stuk verstandiger dan die Italiaanse clubs waar mee geschermd werd.
Eide
 Eide - zondag 04 januari 2015 - 10:42   quote  deeplink  
Het blijft overigens een raar verhaal. In april 2014 lag er een contract klaar voor Denswil nadat hij hij gewoon goed had gepresteerd bij Jong Ajax en Ajax 1. Januari 2015 vertrekt betrokkene transfervrij. En dat alles omdat zijn zaakwaarnemer min of meer garanties eist over zijn positie in Ajax 1.

Haatrecht heeft natuurlijk geen vrienden gemaakt met de transfer van Vermeer, maar hij zal toch ook snappen dat je in contractbesprekingen niet kan bepalen of je client speelt of niet. Nu gaat Denswil naar Club Brugge. Een mooie club die top is in Belgie maar of het een sportieve verbetering is, is maar de vraag. Bovendien heeft Brugge zelf al verschillende talentvolle jonge centrale verdedigers rondlopen dus garanties op een basisplaats heeft Denswil ook daar allerminst.

Dus qua competitie een verstandige overstap, maar de reden van die overstap slaat nog altijd helemaal nergens op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 januari 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 10:32 schreef Eide het volgende:
Gewoon een verstandige keuze van Denswil, een stuk verstandiger dan die Italiaanse clubs waar mee geschermd werd.
Dat het een goede keus is is waar, beter inderdaad dan al die topclubs die zogenaamd interesse hadden! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 januari 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 10:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
Toch wel verrassend en snel geregeld! En Club is nou niet echt een topclub, maar meer middelmaat!
Denswil tot op heden ook
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 januari 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 10:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denswil tot op heden ook
Dat dan weer wel! ;-)
nora
 nora - zondag 04 januari 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Nou dit doet toch weer even pijn dat een jongen van 21 zomaar transfervrij weg loopt, niet voor hem want dit mannetje zal behoorlijk moeten veranderen anders komt hij nergens aan de bak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door nora --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 04 januari 2015 - 12:14   quote  deeplink  
Hij durft blijkbaar niet het gevecht aan met een vertrekkende Moisander, een Mike van der Hoorn en Nick Viergever. Hij geeft zich makkelijk gewonnen op deze manier.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 januari 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 12:14 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hij durft blijkbaar niet het gevecht aan met een vertrekkende Moisander, een Mike van der Hoorn en Nick Viergever. Hij geeft zich makkelijk gewonnen op deze manier.
Dus ongeschikt zulke mannetjes zitten we niet op te wachten
nora
 nora - zondag 04 januari 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Ja dat is jammer zo zie je maar weer dat niet elk talent ook meteen een eerste elftal speler wordt, het is best link om alles op je talenten in te zetten er zijn zoveel factoren onderweg die moeten overwonnen worden voor dat je in de 1 speelt, ik hoop dat onze aankomende talenten wel de juiste weg bewandelen en ook de overgang van junior naar senioor goed kunnen doorstaan want het verschil is best wel groot zowel fysiek als mentaal.
Pietje
 Pietje - zondag 04 januari 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 10:42 schreef Eide het volgende:
Het blijft overigens een raar verhaal. In april 2013 lag er een contract klaar voor Denswil nadat hij hij gewoon goed had gepresteerd bij Jong Ajax en Ajax 1. Januari 2015 vertrekt betrokkene transfervrij. En dat alles omdat zijn zaakwaarnemer min of meer garanties eist over zijn positie in Ajax 1.

Haatrecht heeft natuurlijk geen vrienden gemaakt met de transfer van Vermeer, maar hij zal toch ook snappen dat je in contractbesprekingen niet kan bepalen of je client speelt of niet. Nu gaat Denswil naar Club Brugge. Een mooie club die top is in Belgie maar of het een sportieve verbetering is, is maar de vraag. Bovendien heeft Brugge zelf al verschillende talentvolle jonge centrale verdedigers rondlopen dus garanties op een basisplaats heeft Denswil ook daar allerminst.

Dus qua competitie een verstandige overstap, maar de reden van die overstap slaat nog altijd helemaal nergens op.
Ik heb er inderdaad ook grote moeite mee. Eerst kon Denswil bijtekenen en vervolgens mocht (moest?) hij weg omdat Ajax door wil gaan met Moisander. Wie dit begrijpt, mag het zeggen. Daarnaast is het maar de vraag of Stefano Denswil in Belgiƫ meer speeltijd krijgt dan bij Ajax. Ik ben blij voor Stefano maar begrijpen doe ik het allemaal niet. Ook ben ik blij, dat hij niet terecht is gekomen bij een concurrent in de eredivisie.
nora
 nora - zondag 04 januari 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Ik denk dat er meer gebeurd achter de schermen als wij weten en dat ze daarom afscheid hebben genomen van hem.
Eide
 Eide - zondag 04 januari 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Punt is dat Ajax helemaal niet door wil met Moisander. Ajax wilde Moisander eigenlijk verkopen maar ik heb het idee dat Frank de Boer daar een stokje voor heeft gestoken. FdB heeft naar verluid aangegeven dat hij Moisander gewoon nodig heeft tot einde van het seizoen.

Moisander gaat echt niet verlengen en er zal echt een opvolger gevonden moeten worden. Daarom heb ik zo'n moeite met het verhaal Moisander hierin plaatsen, want Moisander is hoe dan ook einde van dit seizoen exit en dus komt die plek vrij.

En dat wil Denswil dus niet afwachten. Of hij wil garanties over wat dan als Moisander weg is. De een of de ander. Beide kan ik maar moeilijk bij. Ik denk dat Ajax uiteindelijk gewoon een lijn heeft getrokken; "Tot hier en niet verder. Jij bepaald geen opstelling of technisch beleid. Je mag bijtekenen op de voorwaarden die we overeen zijn gekomen en anders donder je maar op." Zo stel ik mij voor dat het uiteindelijk is gegaan.

Ik vind het gewoon en vervelend verhaal met een, voornamelijk voor Ajax, vervelende afloop.
Pietje
 Pietje - zondag 04 januari 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 13:13 schreef Eide het volgende:
Punt is dat Ajax helemaal niet door wil met Moisander. Ajax wilde Moisander eigenlijk verkopen maar ik heb het idee dat Frank de Boer daar een stokje voor heeft gestoken. FdB heeft naar verluid aangegeven dat hij Moisander gewoon nodig heeft tot einde van het seizoen.

Moisander gaat echt niet verlengen en er zal echt een opvolger gevonden moeten worden. Daarom heb ik zo'n moeite met het verhaal Moisander hierin plaatsen, want Moisander is hoe dan ook einde van dit seizoen exit en dus komt die plek vrij.

En dat wil Denswil dus niet afwachten. Of hij wil garanties over wat dan als Moisander weg is. De een of de ander. Beide kan ik maar moeilijk bij. Ik denk dat Ajax uiteindelijk gewoon een lijn heeft getrokken; "Tot hier en niet verder. Jij bepaald geen opstelling of technisch beleid. Je mag bijtekenen op de voorwaarden die we overeen zijn gekomen en anders donder je maar op." Zo stel ik mij voor dat het uiteindelijk is gegaan.

Ik vind het gewoon en vervelend verhaal met een, voornamelijk voor Ajax, vervelende afloop.
Ja, dat klopt wel, geloof ik. Ajax was het gedoe (het niet willen verlengen) van Stefano Denswil meer dan zat. Maar dan nog. De Boer kiest dus voor Moisander, terwijl iedereen weet, dat hij weg wil. Hoe gemotiveerd is hij nu nog? Wie gaat die plek in het volgende seizoen overnemen? Wordt dat intern opgelost met Viergever? Met de rechtsbenige Mike van der Hoorn? Wordt er toch nog een LCV aangetrokken? En dat, terwijl Ajax met Denswil een logische vervanger in huis had.
En, zoals ik eerder schreef, heeft Denswil van FC Brugge garanties op (meer) speeltijd gekregen? Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, gezien de talentvolle verdedigers die momenteel bij die Belgen rondlopen.
Eide
 Eide - zondag 04 januari 2015 - 13:25   quote  deeplink  
Dat is inderdaad de andere kant van het verhaal Pietje, want tenzij Ajax echt een andere LCV aantrekt zal de opvolger van Moisander normaliter toch minuten gaan maken zou je verwachten. Het heeft weinig zin nog in Moisander te investeren, anders dan gebruik maken van zijn ervaringen in wedstrijden waar die noodzakelijk is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door Eide --
Pietje
 Pietje - zondag 04 januari 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 13:25 schreef Eide het volgende:
Dat is inderdaad de andere kant van het verhaal Pietje, want tenzij Ajax echt een andere LCV aantrekt zal de opvolger van Moisander normaliter toch minuten gaan maken zou je verwachten. Het heeft weinig zin nog in Moisander te investeren, anders dan gebruik maken van zijn ervaringen in wedstrijden waar die noodzakelijk is.
Precies! Daarom begrijp ik Ajax niet. Het enige is, en daarover is iedereen het wel eens, dat ze het oeverloos gezeur van Denswil (Haastrecht?) meer dan zat waren. Maar door deze constructie denk ik, dat Ajax zichzelf in de voet heeft geschoten.
Eide
 Eide - zondag 04 januari 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Ik ben er ook bang voor. Ik zag Denswil wel als de kwalitatief beste LCV die Ajax binnen had, al dan niet achter Moisander. Het is toch een aderlating.
Brandje
 Brandje - zondag 04 januari 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 12:03 schreef nora het volgende:
Nou dit doet toch weer even pijn dat een jongen van 21 zomaar transfervrij weg loopt, niet voor hem want dit mannetje zal behoorlijk moeten veranderen anders komt hij nergens aan de bak.
Nee is even een signaal af geven aan de rest van de jeugd en zaakwaarnemers. Ajax is BAAS in eigen huis en niet de zaakwaarnemers of een over het paard getilde beperkte speler.
Misschien nu even vervelend maar meer ook niet. Hij heeft een aanbieding gehad, meerjarig, en heeft niet getekend. Wat denkt hij wel!
Denk je nu echt dat Ajax hem zo makkelijk zou laten gaan als hij zo goed was, goed zijn best deed en lekker in de groep ligt? nee natuurlijk.
Pietje
 Pietje - zondag 04 januari 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 13:31 schreef Eide het volgende:
Ik ben er ook bang voor. Ik zag Denswil wel als de kwalitatief beste LCV die Ajax binnen had, al dan niet achter Moisander. Het is toch een aderlating.
Dat ben ik volstrekt met je eens. Ik vraag me in alle realiteit af wie dit allemaal op z'n geweten heeft. Is dat Stefano Denswil zelf of komt dit van z'n zaakwaarnemer, Haastrecht? Al die zaakwaarnemers... Pfff wat heb ik daar een hekel aan.
Brandje
 Brandje - zondag 04 januari 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 13:31 schreef Eide het volgende:
Nee het is totaal geen aderlating want zo goed is hij niet.
Pietje
 Pietje - zondag 04 januari 2015 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 13:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nou, Brandje, ik vond hem behoorlijk wat potentie hebben. Ik heb hem toch echt wel zeer goede wedstrijden zien spelen. Ook hij is nog erg jong voor een CV en (volgens de Boer) dan mag je zo nu en dan wel wat foutjes maken. Strakjes is de volslagen uit vorm zijnde Moisander weg (of raakt binnenkort geblesseerd) en Denswil is al weg. Hoe dan verder? Nee, ik vind het zeer onverstandig van Ajax.
Eide
 Eide - zondag 04 januari 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 13:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dit seizoen viel hij ronduit tegen, maar vorig seizoen heeft hij echt prima wedstrijden gespeeld. Niet voor niets 28 officiele duels voor Ajax 1.

Hij werd door Van Gaal in 1 een adem genoemd met Joel Veltman aangezien er op dat moment kwalitatief geen licht tussen die twee zat. Veltman was alleen een rechtspoot die Ajax toen nodig had vanwege het vertrek van Alderweireld. Denswil kan echt wel wat maar lijkt negatief te zijn beinvloed door al het gedoe rond zijn persoon. En daarin gaat de zaakwaarnemer zeker niet vrij.
Pietje
 Pietje - zondag 04 januari 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 14:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit seizoen viel hij ronduit tegen, maar vorig seizoen heeft hij echt prima wedstrijden gespeeld. Niet voor niets 28 officiele duels voor Ajax 1.

Hij werd door Van Gaal in 1 een adem genoemd met Joel Veltman aangezien er op dat moment kwalitatief geen licht tussen die twee zat. Veltman was alleen een rechtspoot die Ajax toen nodig had vanwege het vertrek van Alderweireld. Denswil kan echt wel wat maar lijkt negatief te zijn beinvloed door al het gedoe rond zijn persoon. En daarin gaat de zaakwaarnemer zeker niet vrij.
Eens!!!
bully
 bully - zondag 04 januari 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 14:00 schreef Eide het volgende:

[..]

denk ook niet dat Ajax hem echt kwijt wou.
maar was denk ik meer de gok om die Hatrech buitenspel tezetten.
alweer een gok die verkeert uitpakt.
maar toch kon ik deze gok wel begrijpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door bully --
Pietje
 Pietje - zondag 04 januari 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 14:20 schreef bully het volgende:

[..]

denk ook niet dat Ajax hem echt kwijt wou.
maar was denk ik meer de gok om die Hatrech buitenspel tezetten.
alweer een gok die verkeert uitpakt.
maar toch kon ik deze gok wel begrijpen.
Ik ben van mening, dat een "bedrijf" als Ajax niet mag gokken. De kans dat het fout uitpakt is uiteraard altijd 50% en dat is te veel van het goede. Natuurlijk vind ik ook de rol van de zaakwaarnemer, eigenlijk ALLE zaakwaarnemers, veel te groot. Juist de jonge voetballers zijn bijzonder gevoelig voor die invloed, en nemen vervolgens de verkeerde beslissing. Ik zou een groot voorstander zijn van minder invloed van zaakwaarnemers bij met name jonge spelers. Maar hoe bewerkstellig je dat? Ik heb echt geen idee, maar wel weet ik dat die geldwolven bijna permanent een foute beslissing veroorzaken die altijd in het voordeel van hunzelf is en in het nadeel van jonge spelers en hun clubs.
Ik ben het met je eens, dat Ajax vermoedelijk een daad wilde stellen en die Haatrecht een hak wilde zetten, maar nu heeft Ajax zichzelf in de voet geschoten. En dat had niet mogen gebeuren.
Eide
 Eide - zondag 04 januari 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Ik denk niet dat het een gok was. Wel dat Ajax een daad heeft willen stellen. Wat ik eerder als chreef: "tot hier en niet verder". En dan bestaat de kans dat iemand z'n biezen pakt, maar dat is dan geen gok. Je stelt een grens en die moet dan ook keihard zijn en een eventueel vertrek wordt dan afscheid nemen van iemand die niet past binnen de omkadering van de club.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 januari 2015 - 14:42   quote  deeplink  
Ik ben wel blij met de opstelling van Ajax! Ze laten mensen blijken dat de tijden die er waren voorbij zijn en de grenzen door Ajax worden aangegeven en niet door die overbetaalde voetballers of die stelende zaakwaarnemers!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 januari 2015 - 14:42   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zondag 04 januari 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 14:39 schreef Eide het volgende:
Ik denk niet dat het een gok was. Wel dat Ajax een daad heeft willen stellen. Wat ik eerder als chreef: "tot hier en niet verder". En dan bestaat de kans dat iemand z'n biezen pakt, maar dat is dan geen gok. Je stelt een grens en die moet dan ook keihard zijn en een eventueel vertrek wordt dan afscheid nemen van iemand die niet past binnen de omkadering van de club.
Dat is zeker waar.
bully
 bully - zondag 04 januari 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 14:39 schreef Eide het volgende:
als de kans dat hij zijn biezen pakt eris terwijl je hem eigenlijk best wil houden,
dan is het gewoon een gok.
maar vind dat je af en toe best mag gokken vooral als het is om een zaakwaarnemer tekijk tezetten.
alleen jammer dat het nu verkeert uitpakt
Pietje
 Pietje - zondag 04 januari 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 15:01 schreef bully het volgende:

[..]

als de kans dat hij zijn biezen pakt eris terwijl je hem eigenlijk best wil houden,
dan is het gewoon een gok.
maar vind dat je af en toe best mag gokken vooral als het is om een zaakwaarnemer tekijk tezetten.
alleen jammer dat het nu verkeert uitpakt
Ook dat is natuurlijk waar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 04 januari 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Ik zal wel de enige zijn hier....maar het zal me worst wezen dat hij pleitte gaat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 januari 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 15:10 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik zal wel de enige zijn hier....maar het zal me worst wezen dat hij pleitte gaat
Nee hoor, ik schud je de hand! Ik had vrij weinig met hem en ook met zijn spel!
bully
 bully - zondag 04 januari 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 15:10 schreef Nenam_tiL het volgende:
of hij nou echt goed genoeg was weet ook ik niet.
maar als Ajax meerdere keren aangeeft dat hij de opvolger word van Moisander.
dan zullen ze echt zijn potentie wel zien.
en als dan ineens deze omdraai komt ga ik er vanuit dat het puur is om een daad testellen tegen de zaakwaarnemer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 04 januari 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 15:15 schreef bully het volgende:

[..]

of hij nou echt goed genoeg was weet ook ik niet.
maar als Ajax meerdere keren aangeeft dat hij de opvolger word van Moisander.
dan zullen ze echt zijn potentie wel zien.
en als dan ineens deze omdraai komt ga ik er vanuit dat het puur is om een daad testellen tegen de zaakwaarnemer.
Moet je Warrior vragen, die ziet meer jong Ajax dan ik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 januari 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 15:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Moet je Warrior vragen, die ziet meer jong Ajax dan ik
Ik vond hem niet goed, maar dat is puur op de wedstrijden van Jong Ajax en Ajax 1 die ik van hem heb gezien. Ook afgelopen seizoen heeft hij meerdere malen slippertjes gemaakt die bepalend waren voor de uitslag van de wedstrijd! Mij maakt het dus werkelijk helemaal niets uit dat hij is vertrokken!
bully
 bully - zondag 04 januari 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 15:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vond hem niet goed, maar dat is puur op de wedstrijden van Jong Ajax en Ajax 1 die ik van hem heb gezien. Ook afgelopen seizoen heeft hij meerdere malen slippertjes gemaakt die bepalend waren voor de uitslag van de wedstrijd! Mij maakt het dus werkelijk helemaal niets uit dat hij is vertrokken!
ik zie ook vaak wedstrijden van jong Ajax maar zie vaak ook dat wanneer ze echt in het eerste spelen ze mij toch verrassen.
maar had hem in het eerste toch wat meer willen zien.
want heeft naar mijn mening daar weinig kans gehad.
op zijn positie moet je toch groeien en vertrouwen krijgen.
en foutjes hou je toch met zulke jonge spelers.
vind het veel erger dat zo`n ervaren speler als Moisander deze fouten ook nog steeds maakt.
remco k
 remco k - zondag 04 januari 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Ik vond hem erg sterk. In mijn optiek nu al zeker zo goed als Moisander dit seizoen met nog een hele toekomst voor zich..

Onbegrijpelijk hoe dit allemaal is gebeurt, in mijn optiek is ook Ajax hier niet goed mee om gegaan.. En dan heb ik het niet over hem wel of niet laten tekenen, maar hij had gewoon al moeten spelen, dan was er gewoon getekend en was er niets aan de hand..
Eide
 Eide - zondag 04 januari 2015 - 20:01   quote  deeplink  
Dat kan je wel zeggen Remco maar jij weet net zo goed als ik dat hij bij Jong Ajax niet bepaald tot de sterkste behoorde. Hij was dit seizoen gewoon minder goed dan bijvoorbeeld Van der Hoorn. Speelminuten moet je wel zelf afdwingen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 04 januari 2015 - 20:02   quote  deeplink  
In mijn optiek voelt hij zich de mindere om daadwerkelijk te strijden met Viergever, Moisander en van der Hoorn. Dan ben ik niet rouwig om zijn vertrek!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door Ronald 1960 --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 04 januari 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Ben benieuwd wie Moisander gaat opvolgen, denk niet dat Viergever goed genoeg is en zie in de eredivisie geen speler van het juiste niveau. Alleen Bjelland van Twente maar weet niet of die haalbaar is. Misschien Boilesen, die heeft vaak centraal gespeeld in de jeugd meen ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 januari 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:
Ik vond hem erg sterk. In mijn optiek nu al zeker zo goed als Moisander dit seizoen met nog een hele toekomst voor zich..

Onbegrijpelijk hoe dit allemaal is gebeurt, in mijn optiek is ook Ajax hier niet goed mee om gegaan.. En dan heb ik het niet over hem wel of niet laten tekenen, maar hij had gewoon al moeten spelen, dan was er gewoon getekend en was er niets aan de hand..
Hier ben ik het mee eens voor 99%...aan de andere kant wist hij dat hij Moisander ging opvolgen....misschien een gevalletje El Hamdaoui....aan de andere kant snap ik niet dat de Boer hem niet vaker liet opdraven, ik vond hem veel beter als Moisander....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 januari 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 20:38 schreef NatjosFC het volgende:
Ben benieuwd wie Moisander gaat opvolgen, denk niet dat Viergever goed genoeg is en zie in de eredivisie geen speler van het juiste niveau. Alleen Bjelland van Twente maar weet niet of die haalbaar is. Misschien Boilesen, die heeft vaak centraal gespeeld in de jeugd meen ik.
Ik denk juist wel dat Viergever goed genoeg is...slechter als Moisander kan haast niet, ik vond Viergever bij AZ al beter als Moisander...
Eide
 Eide - zondag 04 januari 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Viergever en Riedewald worden overigens genoemd als potentiele opvolgers voor Denswil. Zowel Viergever als Riedewald is wel aan de kleine kant voor een centrale verdediger, beide 1.82 (hoewel Denswil ook "slechts" 1.85 is). Riedewald heeft bovendien gewoon veel potentie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 januari 2015 - 22:41   quote  deeplink  
Riedewald zie ik eerlijk gezegd niet op die positie komen....eerder linksback maar zal klaar gestoomd worden als CVM...
3sterren
 3sterren - maandag 05 januari 2015 - 05:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 18:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad en Viergever vind ik ook niey geweldig.. Domme Denswil had gewoon moeten
tekenen en zijn kans nu moeten pakken!
Wie gaan we halen aangezien er weinig overblijft voir die positie?
Joost van aken
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 januari 2015 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2015 - 05:56 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Joost van aken
Is die goed? Ken hem persoonlijk niet erg goed.
Vind van Nieff en Hateboer (maar die is rechts) van Groningen
wel goede talenten. Maar zie liever een ervaren Lcv komen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 januari 2015 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 20:38 schreef NatjosFC het volgende:
Bjelland herft toch een aflopend contract?

Sorry dat was bengston

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 januari 2015 door Hummel10 --
Eide
 Eide - maandag 05 januari 2015 - 09:02   quote  deeplink  
En dat is een prutser die veel fouten maakt en rare kaarten pakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Update: Denswil verlaat Ajax en tekent voor 3,5 jaar bij Club Brugge

0.0085380