|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax door met Moisander: Denswil kan transfervrij weg (VoetbalZone)
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Wat ik hier van vind...lekker oprotten;)))) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Is al gebeurd ouwe! ;-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Weet ik maar wilde toch reageren😎😎 |
|
|
|
|
evie
|
|
|
Positieve Arrogantie Ik denk dat je heel dicht bij de kern zit!!! De Boer heeft Vermeer best wel lang laten staan maar op een gegeven moment ging dit niet meer,iedere trainer had Vermeer toen gewisseld met een Gillessen op de bank,inderdaad de verdediging leed eronder en Vermeer voelde de hete adem van Gillessen en kon daar niet goed mee om gaan. Enja goed v/d Boer dat Millik de gelegenheid geeft zich rustig zo kan inspelen in het eerste dit gaat tot nu toe prima en ik denk dat Moisander altans ik hoop het een iets betere en laatste 2de seizoens helft gaat spelen,hij zal wel moeten wil die nog een leuke club elders vinden,dus zo gek vind ik deze move nog niet,maar we zullen het gaan zien..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2015 - 21:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:frank wisselt niet snel? volgens mij doet hij dat wel, gezien vermeer. als hij geen reden ziet dat hij vervangen moet worden, dan vervangt hij geen speler. als frank denkt dat de vervanger niet beter is dan vervangt hij hem ook niet siggy is zo lang blijven staan omdat de boer bang was of is dat millik het niet kon dragen. Millik is wel steeds minder gaan spelen, richting de winterstop toe. Dus volgens mij heeft de boer gewoon gelijk gehad om siggy langer te laten staan. Waarom zou je een speler vervangen als je denkt dat de vervanger er nog niet klaar voor is? speler die goed invalt betekend niet meteen dat hij ook goed is als hij in de basis begint. Roda en groningen hadden of hebben zo speler gehad. Bij vermeer had hij 2 a 3 fouten getolereerd, maar de verdediging werd er onzekerder door en ging door die onzekerheid minder goed spelen. Vandaar dat de boer hier gewoon vrij snel ingreep. Dus hij beschermd zijn spelers niet, hij denkt wat goed is voor het team. Toen was het goed om vermeer op de bank te zetten. De boer vind blijkbaar Moissander belangrijk voor het team. Anders had hij net zoals met vermeer op de bank moeten plaats nemen. Hij zegt het ook, hij voor dit team nog te belangrijk. Voor zowel binnen als buiten het veld. Daar neemt hij die slechte wedstrijden op de koop toe. Hij verwacht niet dat Denswil die taken van Moissander over kan nemen of iemand anders in de verdediging die zijn taken over kan nemen. Vermeer is tijdenlang laten staan met blunder op blunder voordat die gewisseld werd.
Frank wisselt absoluut niet snel, je bent ook echt de eerste ooit die ik iets anders zie beweren.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2015 - 12:49 schreef remco k het volgende:[..] Vermeer is tijdenlang laten staan met blunder op blunder voordat die gewisseld werd. Frank wisselt absoluut niet snel, je bent ook echt de eerste ooit die ik iets anders zie beweren.. Indd Vermeer stapelde fout op fout en mocht toch blijven staan. Nu bij Feyenoord heeft hij wel het vertrouwen en dat straalt hij ook uit. Dan is het een degelijke keeper maar zijn foutjes zullen dit seizoen wel weer komen. Hopelijk nu wel in de Arena :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2015 - 13:17 schreef Hummel10 het volgende:[..] Indd Vermeer stapelde fout op fout en mocht toch blijven staan. Nu bij Feyenoord heeft hij wel het vertrouwen en dat straalt hij ook uit. Dan is het een degelijke keeper maar zijn foutjes zullen dit seizoen wel weer komen. Hopelijk nu wel in de Arena :) Bij Ajax had hij ook het vertrouwen en heeft ie het 3 seizoenen fantasitsch gedaan..
Wij hadden nu eenmaal een luxe probleem met deze twee keepers.. Of Ajax uiteindelijk voor de beste van de twee heeft gekozen?? Daar twijfel ik wel over. Zeker dit seizoen want ik vind Cilissen absoluut niet sterk spelen... En ik irriteer me dood dat iedere penalty zeker een tegengoal is.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2015 - 13:23 schreef remco k het volgende:[..] Bij Ajax had hij ook het vertrouwen en heeft ie het 3 seizoenen fantasitsch gedaan.. Wij hadden nu eenmaal een luxe probleem met deze twee keepers.. Of Ajax uiteindelijk voor de beste van de twee heeft gekozen?? Daar twijfel ik wel over. Zeker dit seizoen want ik vind Cilissen absoluut niet sterk spelen... En ik irriteer me dood dat iedere penalty zeker een tegengoal is.. Als hij zo fantastisch was dan was hij nog keeper van ajax 1 want de Boer heeft hem lang genoeg in bescherming genomen na vele rare capriolen en blunders. Misschien kon dat het menneke er niet tegen dat Ajax met Cilissen een goede keeper had die hem in de nek hijgde want bij onze vrinden is hij de onbetwiste nummer 1. Van mag hij doodvallen. De stap die hij maakte was la niet netjes en grenste aan je oude club naaien maar vervolgens die uitspraken die hij doet dat het bij f'noord allemaal zo geweldig over het legioen, stadion en het gebrek aan respect richting ajax is misselijkmaken. Zijn reactie na de goal van Van Rhijn was daar wel een mooi voorbeeld van. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 19:23 schreef Brandje het volgende:[..] Als hij zo fantastisch was dan was hij nog keeper van ajax 1 want de Boer heeft hem lang genoeg in bescherming genomen na vele rare capriolen en blunders. Misschien kon dat het menneke er niet tegen dat Ajax met Cilissen een goede keeper had die hem in de nek hijgde want bij onze vrinden is hij de onbetwiste nummer 1. Van mag hij doodvallen. De stap die hij maakte was la niet netjes en grenste aan je oude club naaien maar vervolgens die uitspraken die hij doet dat het bij f'noord allemaal zo geweldig over het legioen, stadion en het gebrek aan respect richting ajax is misselijkmaken. Zijn reactie na de goal van Van Rhijn was daar wel een mooi voorbeeld van. In het begin had ik er geen moeite mee....nu neig ik naar jouw kant gap |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 19:23 schreef Brandje het volgende:[..] Als hij zo fantastisch was dan was hij nog keeper van ajax 1 want de Boer heeft hem lang genoeg in bescherming genomen na vele rare capriolen en blunders. Misschien kon dat het menneke er niet tegen dat Ajax met Cilissen een goede keeper had die hem in de nek hijgde want bij onze vrinden is hij de onbetwiste nummer 1. Van mag hij doodvallen. De stap die hij maakte was la niet netjes en grenste aan je oude club naaien maar vervolgens die uitspraken die hij doet dat het bij f'noord allemaal zo geweldig over het legioen, stadion en het gebrek aan respect richting ajax is misselijkmaken. Zijn reactie na de goal van Van Rhijn was daar wel een mooi voorbeeld van. Leuk man reageren op basis van emoties, overigens begrijpelijk.
Maar Vermeer is gewoon een hele goede keeper en heel belangrijk geweest voor Ajax in de 4 titels.. Hij werd terecht naar de bank verwezen, en Cilissen deed het ook gewoon goed.
Maar dit seizoen vind ik hem niet sterk, en vind ik Vermeer bij Feyenoord heel erg sterk spelen..
En tsjaa, er is van alles gezegd en geschreven, het zal allemaal best.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat moet die jongen dan zeggen?? Dat ie liever bij Ajax was gebleven?? Of dat ie het niet naar zijn zin heeft??
Die gasten zijn allemaal getrainde media manipulators, en zeggen precies dat wat er gezegd moet worden om de werkgever en achterban tevreden te houden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 19:38 schreef remco k het volgende:[..] Wat moet die jongen dan zeggen?? Dat ie liever bij Ajax was gebleven?? Of dat ie het niet naar zijn zin heeft?? Die gasten zijn allemaal getrainde media manipulators, en zeggen precies dat wat er gezegd moet worden om de werkgever en achterban tevreden te houden.. Hij kan zich op de vlakte houden zoals dat heet ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 19:36 schreef remco k het volgende:[..] Leuk man reageren op basis van emoties, overigens begrijpelijk. Maar Vermeer is gewoon een hele goede keeper en heel belangrijk geweest voor Ajax in de 4 titels.. Hij werd terecht naar de bank verwezen, en Cilissen deed het ook gewoon goed. Maar dit seizoen vind ik hem niet sterk, en vind ik Vermeer bij Feyenoord heel erg sterk spelen.. En tsjaa, er is van alles gezegd en geschreven, het zal allemaal best.. Je "verwijt" mij dat ik reageer op basis van emoties maar vervolgens zeg je dat hij terecht naar de bank werd verwezen dus je geeft mij gelijk. Ik zeg volgens mij nergens dat Vermeer geen goede keeper is maar bij Ajax heeft hij vele fouten gemaakt en rare capriolen uitgehaald en zijn maniertjes hoe zijn vertrek is gegaan en zijn reactie naderhand van hem vind ik van weinig respect getuigen naar je exclub en ex teamgenoot. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 19:38 schreef remco k het volgende:[..] Wat moet die jongen dan zeggen?? Dat ie liever bij Ajax was gebleven?? Of dat ie het niet naar zijn zin heeft?? Die gasten zijn allemaal getrainde media manipulators, en zeggen precies dat wat er gezegd moet worden om de werkgever en achterban tevreden te houden.. Hij is gewoon aan het likken bij het zogenaamde legioen! Smerige vieze landverrader is het!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 19:38 schreef remco k het volgende:[..] Wat moet die jongen dan zeggen?? Dat ie liever bij Ajax was gebleven?? Of dat ie het niet naar zijn zin heeft?? Die gasten zijn allemaal getrainde media manipulators, en zeggen precies dat wat er gezegd moet worden om de werkgever en achterban tevreden te houden.. Slap excuus. De club die jou groot heeft gemaakt en Van Rhijn die een heerlijke bal erin schiet en niks lijkt haast mee goed en de frustratie druipt er af bij hem. Het is notabene nog een Amsterdammer ook. Maar hij zal het merken over 13 dagen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom? Hij moet de harten stelen van zijn nieuwe club.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 19:50 schreef Brandje het volgende:[..] Je "verwijt" mij dat ik reageer op basis van emoties maar vervolgens zeg je dat hij terecht naar de bank werd verwezen dus je geeft mij gelijk. Ik zeg volgens mij nergens dat Vermeer geen goede keeper is maar bij Ajax heeft hij vele fouten gemaakt en rare capriolen uitgehaald en zijn maniertjes hoe zijn vertrek is gegaan en zijn reactie naderhand van hem vind ik van weinig respect getuigen naar je exclub en ex teamgenoot. Ik zeg ook niet dat je daar geen gelijk in had, je emoties namen ook toe naarmate je bericht vorderde..
Maar ach, wat is hij ons verplicht, hij is meerdere malen keihard uitgefloten tijdens zijn periode hier en door menig supporter naar mijn idee onterecht volkomen belchelijk gemaakt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 19:58 schreef Brandje het volgende:[..] Slap excuus. De club die jou groot heeft gemaakt en Van Rhijn die een heerlijke bal erin schiet en niks lijkt haast mee goed en de frustratie druipt er af bij hem. Het is notabene nog een Amsterdammer ook. Maar hij zal het merken over 13 dagen! Ja man, want dan zullen we hem eens even flink gaan uitfluiten, dat zal hem leren.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Flauwekul natuurlijk. Feyenoord wordt altijd uitgefloten. Vermeer snapt heus wel dat hij echt geen vrienden heeft gemaakt en dat elk balcontact tot een reactie gaat leiden. En zo hoort dat ook. Dat is rivaliteit. |
|
|
|
|
evie
|
|
|
Hoop dat de selectie 25 jan.feyenoord op de slachtbank legt en niet zo zuinig ook!!!!!! Oké het is gewoon een baan maar hier zie je de echte Vermeer,ben blij dat tie niet meer bij Ajax hoort,zulk soort nooit meer terug. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2015 - 12:49 schreef remco k het volgende:[..] Vermeer is tijdenlang laten staan met blunder op blunder voordat die gewisseld werd. Frank wisselt absoluut niet snel, je bent ook echt de eerste ooit die ik iets anders zie beweren.. 2 Augustus 3-0 tegen roda thuis, penalty tegen, Prima gekeept(cillisen zie ik dat niet doen)
11 augustus 3-2 tegen AZ uit, alle 3 de doelpunten vielen na rust, toen Vermeer al gewisseld was, misselijk. Kan je moeilijk vermeer verwijten. Dus hier is ook nog niks aan de hand
18 augustus 2-1 tegen Feyenoord thuis, een klein foutje bij de 0-1. Maar dat maakt volgens mij iedereen wel eens. Nog geen reden om op de bank te zetten. Moet niet Structureel worden. Overigens de 2 doelpunten komen van Siggy, toch niet slecht van een spits die niks kan.
23 augustus 3-3 tegen Heerenveen uit, hier ging wel bij meer mensen fout.
Daarna komen Groningen uit 1-1 en PEC thuis 2-1 en PSV 4-0, die laatste was ook zijn laatste competitie wedstrijd. Daar tussen door heeft hij nog 1 wedstrijd CL gespeeld.
28 september zat hij al op de bank en speelde Cillissen, de 6-0 tegen Go Ahead.
waar en wanneer had jij hem er dan uit gehaald? Na dat kleine foutje tegen Feyenoord? Na de talloze keren dat hij ons gered heeft. lijkt mij niet. Na de 3-3 tegen heerenveen, dat had je net zo goed het hele elftal kunnen wisselen. Na de 0-2 maakte ze fout op fout en liepen ze achteruit, niet alleen vermeer. Bij groningen maakte hij idd een blunder, maar een beetje krediet heeft hij nog wel. Dat ging ook best aardig want tegen Zwolle had hij 89 min lang zijn doel schoon weten te houden. Helaas niet lang genoeg, ook niet echt een reden om te wisselen. Na psv was het genoeg en keerde hij niet meer terug.
Zo lang heeft de boer hem niet een hand boven zijn hoofd gehouden.
Ik praat niet de mensen na, niet op dit forum en niet van op tv. Ik zie het en dan bepaal ik of ik er mee eens of oneens mee ben, hier ben ik het dus mee oneens.
Frank heeft tijdens de wedstrijd psv-ajax een paniek gezien, een paniek in de verdediging. Die paniek werd veroorzaakt door Vermeer. Door die paniek werd Ajax weggespeeld. Vermeer groef een gat en daar viel Ajax in. Waar PSV dankbaar gebruik van maakte. Ajax kon daardoor niet meer er boven op komen.
Maar ik ben benieuwd wanneer jij een keeper die 2 jaar lang jouw 1ste keeper was, had gepasseerd. Dat het moest daar ben ik het mee eens, Na psv ook dat tijdstip ook. Maar eerder?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik volg hier vaker een discussie over keuzes van de boer
Vermeer vs Cilissen
Denswil vs Moissander
Siggy en de 2de spits.
frank wisselt zijn speler pas als hij denkt dat het goed is voor het elftal en dat de vervanger er klaar voor is. Hij wilt zijn beslissing niet terug hoeven draaien.
Siggy en Hoessen. Vorig jaar wouden veel mensen dat Hoessen 1ste spits zou worden. Hij viel namelijk wel redelijk in, maar als je hem ziet voetballen bij Groningen weet je meteen waarom Siggy bleef staan en Hoessen op de bank bleef. Frank heeft het met Bojan in de spits ook geprobeerd maar die veel meteen geblesseerd uit. Millik speelde de laatste wedstrijden van dit jaar ook niet geweldig,zijn prestaties ging ook achter uit. Maar hij bleef staan, omdat hij toch belangrijker voor het team was.
Zodoende kom ik terug op besluit van de boer. Hij wisselt pas, als de vervanger er klaar voor is. Cilissen was er klaar voor, Millik was er klaar voor. Vermeer en Siggy werden gewisseld. Niet te laat, niet te vroeg, juist op het juiste moment, Hulde voor de Boer!!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2015 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 21:42 schreef Eide het volgende:Flauwekul natuurlijk. Feyenoord wordt altijd uitgefloten. Vermeer snapt heus wel dat hij echt geen vrienden heeft gemaakt en dat elk balcontact tot een reactie gaat leiden. En zo hoort dat ook. Dat is rivaliteit. Dat is dus ook mn punt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bojan hadden ze moeten houden. speelt nu heel erg goed in Engeland |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat voor Ajax om Bojan echt effectief te kunnen gebruiken men met een echte 10 en de punt naar achter had moeten gaan spelen. Zo maak je hem vrij van verdedigende taken en kan hij aanvallend zwerven. In het positionele spel van Ajax onder FdB is hij gewoon wat minder geschikt denk ik.
Dat zie je nu ook bij Stoke met hem. Achter de spitsen, veel vrijheid om te zwerven en vrij van verdedigende taken en nu rendeert hij daar hartstikke goed. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Boer: "Ik durfde niet met Denswil te spelen"
Stefano Denswil verruilde afgelopen week Ajax voor Club Brugge. De verdediger werd gezien als toekomstige vervanger van Niklas Moisander, maar stelde teleur. Niklas Moisander heeft te horen gekregen dat hij in januari niet mag vertrekken. De centrale verdediger is in bezit van een aflopend contract en kan alleen in januari nog geld opleveren voor Ajax. Maar de Finse verdediger is nog te belangrijk, waardoor een vertrek in de winter is uitgesloten.
De Amsterdammers staan vier punten achter op koploper PSV en mogen geen steken meer laten vallen in de race om het kampioenschap. Frank de Boer vond het daarom te riskant om Denswil te laten spelen. "We hadden verwacht dat Denswil verder zou zijn. Maar toen Moisander geblesseerd raakte ging hij alleen maar slechter voetballen. Ik vond het te riskant om hem op te stellen", vertelt de trainer van Ajax tijdens de persconferentie aan diverse media.
"We kunnen niet zonder hem" Daardoor doet de ploeg deze transferperiode geen afstand van Moisander, die volgens De Boer nog te belangrijk is. "Deze groep kan nog niet zonder hem", vertelde hij tegenover De Telegraaf. Dat komt mede door de ervaring die hij met zich meebrengt. Als 29-jarige behoort hij tot één van de oudere spelers van de selectie.
De Finse aanvoerder is momenteel bezig aan zijn derde seizoen voor Ajax. Moisander kwam in 2012 voor €4 miljoen over van AZ en is sindsdien vaste waarde in het elftal van De Boer. De kans is aanwezig dat de Amsterdammers een poging gaan wagen om het contract van de verdediger te verlengen. Bron
-------------
Pittige uitspraak over Denswil en daarmee wel de aap uit de mouw.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad veel beter dan sigthorsson |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Oprottehh 😈 mooi 2-0 net tegen schalke04 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Moisander gaat waarschijnlijk nog wel verlengen. Die kan nu lekker vrij uit spelen en gaat de leider achterin worden. Denk dat ajax hem nog wel een goede aanbieding gaat doen voor het einde van het seizoen en anders nog wel voor het einde van zijn huidige contract..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2015 - 13:23 schreef remco k het volgende:[..] Bij Ajax had hij ook het vertrouwen en heeft ie het 3 seizoenen fantasitsch gedaan.. Wij hadden nu eenmaal een luxe probleem met deze twee keepers.. Of Ajax uiteindelijk voor de beste van de twee heeft gekozen?? Daar twijfel ik wel over. Zeker dit seizoen want ik vind Cilissen absoluut niet sterk spelen... En ik irriteer me dood dat iedere penalty zeker een tegengoal is.. Jaaa want we hebben 30 penalty's per jaar...... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 19:36 schreef remco k het volgende:[..] Leuk man reageren op basis van emoties, overigens begrijpelijk. Maar Vermeer is gewoon een hele goede keeper en heel belangrijk geweest voor Ajax in de 4 titels.. Hij werd terecht naar de bank verwezen, en Cilissen deed het ook gewoon goed. Maar dit seizoen vind ik hem niet sterk, en vind ik Vermeer bij Feyenoord heel erg sterk spelen.. En tsjaa, er is van alles gezegd en geschreven, het zal allemaal best.. Heyy dat is de "mazzel" als je speelt bij een team waar je meer te doen hebt. |
|
|
|
|
evie
|
|
|
Remco klopt,dit seizoen krijgt ook Cillessen meer te doen en niet altijd ziet het er goed uit dit ligt mijns inziens ook a/d niet bepaald ervaren/solide achterhoede en Cillesen blinkt nu ook niet uit in coatching van zijn achterhoede enja penalty's zijn niet zijn ding hij zal er hard aan werken maar het is nu een zwak punt. Vermeer speelt TOT NU TOE goed we zullen zien hoe dit verderop zich houd,bij AJAX was er meer.veel meer druk en Vermeer had het er hier lastig mee en maakte echt teveel blunders. Ajax is niet voor niets reeds met de opvolging bezig we zullen zien,tot nu toe heb ik er het volste vertrouwen in,maar voorlopig de handen vol aan een goede afloop m.b.t. de competitie. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 - 01:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] 2 Augustus 3-0 tegen roda thuis, penalty tegen, Prima gekeept(cillisen zie ik dat niet doen) 11 augustus 3-2 tegen AZ uit, alle 3 de doelpunten vielen na rust, toen Vermeer al gewisseld was, misselijk. Kan je moeilijk vermeer verwijten. Dus hier is ook nog niks aan de hand 18 augustus 2-1 tegen Feyenoord thuis, een klein foutje bij de 0-1. Maar dat maakt volgens mij iedereen wel eens. Nog geen reden om op de bank te zetten. Moet niet Structureel worden. Overigens de 2 doelpunten komen van Siggy, toch niet slecht van een spits die niks kan. 23 augustus 3-3 tegen Heerenveen uit, hier ging wel bij meer mensen fout. Daarna komen Groningen uit 1-1 en PEC thuis 2-1 en PSV 4-0, die laatste was ook zijn laatste competitie wedstrijd. Daar tussen door heeft hij nog 1 wedstrijd CL gespeeld. 28 september zat hij al op de bank en speelde Cillissen, de 6-0 tegen Go Ahead. waar en wanneer had jij hem er dan uit gehaald? Na dat kleine foutje tegen Feyenoord? Na de talloze keren dat hij ons gered heeft. lijkt mij niet. Na de 3-3 tegen heerenveen, dat had je net zo goed het hele elftal kunnen wisselen. Na de 0-2 maakte ze fout op fout en liepen ze achteruit, niet alleen vermeer. Bij groningen maakte hij idd een blunder, maar een beetje krediet heeft hij nog wel. Dat ging ook best aardig want tegen Zwolle had hij 89 min lang zijn doel schoon weten te houden. Helaas niet lang genoeg, ook niet echt een reden om te wisselen. Na psv was het genoeg en keerde hij niet meer terug. Zo lang heeft de boer hem niet een hand boven zijn hoofd gehouden. Ik praat niet de mensen na, niet op dit forum en niet van op tv. Ik zie het en dan bepaal ik of ik er mee eens of oneens mee ben, hier ben ik het dus mee oneens. Frank heeft tijdens de wedstrijd psv-ajax een paniek gezien, een paniek in de verdediging. Die paniek werd veroorzaakt door Vermeer. Door die paniek werd Ajax weggespeeld. Vermeer groef een gat en daar viel Ajax in. Waar PSV dankbaar gebruik van maakte. Ajax kon daardoor niet meer er boven op komen. Maar ik ben benieuwd wanneer jij een keeper die 2 jaar lang jouw 1ste keeper was, had gepasseerd. Dat het moest daar ben ik het mee eens, Na psv ook dat tijdstip ook. Maar eerder?? Man man ga je nou alleen de goede wedstrijden opnoemen ga dan ook de k.. wedstrijden opnoemen en die waren er ook zat en ook afgelopen zondag maakte die weer zijn tradionele foutje ballen loslaten en onder de bal doorspringen bij hoekschoppen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 16:14 schreef evie het volgende:Remco klopt,dit seizoen krijgt ook Cillessen meer te doen en niet altijd ziet het er goed uit dit ligt mijns inziens ook a/d niet bepaald ervaren/solide achterhoede en Cillesen blinkt nu ook niet uit in coatching van zijn achterhoede enja penalty's zijn niet zijn ding hij zal er hard aan werken maar het is nu een zwak punt. Vermeer speelt TOT NU TOE goed we zullen zien hoe dit verderop zich houd,bij AJAX was er meer.veel meer druk en Vermeer had het er hier lastig mee en maakte echt teveel blunders. Ajax is niet voor niets reeds met de opvolging bezig we zullen zien,tot nu toe heb ik er het volste vertrouwen in,maar voorlopig de handen vol aan een goede afloop m.b.t. de competitie. Gisteren gelukkig weer zijn oude fouten gemaakt zo ken ik hem weer |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Is nu al nerveus voor de wedstrijd van aankomende zondag ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: O, dat wist ik niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Des te knapper het is dat ie minder tegengoals heeft dan Cilissen..
Kijk nou eens een keer iets na voordat je weer loopt te roepen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 21:29 schreef remco k het volgende:[..] Des te knapper het is dat ie minder tegengoals heeft dan Cilissen.. Kijk nou eens een keer iets na voordat je weer loopt te roepen.. Is bij Feijenoord een stap gegroeid...helaas |
|
|
|