|
|
RenatoBos
|
|
|
Eredivisie live zend hem toch uit..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik kan me een wedstrijd herinneren tegen AGOVV (of was het toch Go ahead?) waarin Van Persie 4x scoorde en het 7-0 werd.
Laatste jaren zijn die winterse oefenwedstrijden redelijk ruk om naar te kijken. Wel leuk om de nieuwe jeugd te zien. Vorig jaar die Dekker tegen Excelsior, al was hij daarna ook meteen verdwenen en zie ik hem nu niet bijster veel bij PEC. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het gaat mij niet om de uitslag, wel om kijken hoe de genoemde talenten er voor staan , en wie er mee moeten mee naar Dubai Vilhena moet gewoon mee |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vilhena moet gewoon een strik om. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
OPSTELLING | Vermeer; Boulahrouz, Dammers, Kongolo, Nelom; Clasie, Achahbar, Karsdorp; Toornstra, Kazim-Richards, Boëtius. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En blijven in de KUIP en ook mee naar Dubai
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
6 keer Anass 3 keer Karsdorp |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord FC Emmen Aftrap: 14.30 uur
Opstellingen: Feyenoord: Vermeer; Boulahrouz, Dammers, Kongolo, Nelom; Clasie, Achahbar, Karsdorp; Toornstra, Kazim-Richards en Boëtius. FC Emmen: Meerits; Bakkati, Pedro, De Groot, Siekman; Olijve, Rozema, Vossebelt; Deul, Bergkamp en Peters.
Wisselspelers: Feyenoord: Mulder, Wilkshire, Mathijsen, El Ahmadi, Immers, Basaçikoglu, Manu, Te Vrede, Schuurman, Vilhena, Van Beek, Nieuwkoop en Woudenberg. FC Emmen: Van der Lei, Bannink, Laghmouchi, Tarvarjarvi, Almeida, Boekholt, Kavak, Seip, Resida, Gall en Barrie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel weer lekker dat Jens weer speelt.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 13:59 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord FC Emmen Aftrap: 14.30 uur Opstellingen: Feyenoord: Vermeer; Boulahrouz, Dammers, Kongolo, Nelom; Clasie, Achahbar, Karsdorp; Toornstra, Kazim-Richards en Boëtius. FC Emmen: Meerits; Bakkati, Pedro, De Groot, Siekman; Olijve, Rozema, Vossebelt; Deul, Bergkamp en Peters. Wisselspelers: Feyenoord: Mulder, Wilkshire, Mathijsen, El Ahmadi, Immers, Basaçikoglu, Manu, Te Vrede, Schuurman, Vilhena, Van Beek, Nieuwkoop en Woudenberg. FC Emmen: Van der Lei, Bannink, Laghmouchi, Tarvarjarvi, Almeida, Boekholt, Kavak, Seip, Resida, Gall en Barrie. Ik ben afwezig vandaag in de KUIP, andere verplichtingen, nieuwjaars borrel in Heerenveen, ik mis twee namen doelman Kamil Miasek en veldspeler Marlon Slabbekoorn veel plezier en een goeie wedstrijd KENNER |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:09 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik ben afwezig vandaag in de KUIP, andere verplichtingen, nieuwjaars borrel in Heerenveen, ik mis twee namen doelman Kamil Miasek en veldspeler Marlon Slabbekoorn veel plezier en een goeie wedstrijd KENNER En de groeten aan Doutzen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Leek erop dat Achahbar als 10 zou spelen, maar als rechtsbuiten dus. Toornstra op 10.
Althans, volgens FOX. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de helft staat op n verkeerde plek, |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Toch jammer hè, dat wij mensen aan het roer hebben die er geen verstand van hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehehe...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: je zet je eigen jeugdopleiding te kijk zo , ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou lekker saai dan.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Even tussen de borrel hoe is de stand |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hahaha! Houd toch op joh. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kwartiertje en de eerste moet er nog in rollen, zowat tijdens het Coen momentje maar helaas. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was echt fuck ja, echt niet om aan te zien wat hij daar deed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De passing van Toornstra laat ook nogal te wensen over.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: eerst Fred, die is begonnen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Doe Jari Schuurman er maar in voor Kazim geef maar even door aan de TS |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffffffffff bijna Kongolo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Boularouz kampioen terugspelen!!!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het is maar een half uurtje in een oefenwedstrijd, maar vooralsnog laat Achahbar wel zien waarom hij normaal gesproken niet speelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker buitenkantje van Kâzim zeg, jammer hoor.. |
|
|
|