|
|
kuipje
|
|
|
Wat is precies de reden dat achabar nooit speelt. Vind die gozer zo'n mooie techniek hebben. Snap er geen reet van |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 15:02 schreef Bosifyable het volgende:Het is maar een half uurtje in een oefenwedstrijd, maar vooralsnog laat Achahbar wel zien waarom hij normaal gesproken niet speelt. Meen je dit? Neem aan dat t sarcasme is? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Het is ook maar tegen Fc. Emmen dat moet hij ook wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
een van de weinige voldoendes in het veld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind het allemaal maar weinig spectaculairs.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
succes allemaal, moet er van door. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bedankt KENNER ik ga weer een borrel halen |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Is ook weinig spectaculair. Maar ik vind het geen jongen die je gratis de deur uit moet laten lopen. Blijft een talentvolle speler. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Veel verkeerde balaannames, ballen die wegschieten van z'n voet, etc. Echt heel bijzonder vind ik het niet hoor? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 15:19 schreef kuipje het volgende:Is ook weinig spectaculair. Maar ik vind het geen jongen die je gratis de deur uit moet laten lopen. Blijft een talentvolle speler. Ik doelde over het algemeen, anass is inderdaad 1 van de beteren en dat zet toch te denken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oogt die Manu nou zo overdreven traag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat is die bakseltjeslowglue slecht zeg... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kut zeg. let maar op. verspelen gelijk alweer punten! wat een slappe hap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tering Han, ook weer aanwezig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kerk is weer klaar he voor vandaag.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
De tering wat was dit weer tenenkrommend slecht. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: yes!!! 3 punten mee naar rotterdam! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD START 2015 MET BESCHEIDEN ZEGE
Feyenoord is zondag het nieuwe kalenderjaar gestart met een bescheiden overwinning op FC Emmen. In de benefietwedstrijd, waarvan de volledige opbrengst is bestemd voor de Feyenoord Foundation, wist Feyenoord twee keer het goede doel te vinden via Jean-Paul Boëtius en Colin Kazim-Richards. FC Emmen deed in de slotfase iets terug: 2-1.
Daags voor vertrek naar Dubai greep Rutten de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar aan om ruim twintig spelers aan het werk te zien in De Kuip. Onder hen waren Jari Schuurman en Bart Nieuwkoop, die normaal gesproken allebei uitkomen voor Feyenoord A1 en nu hun officieuze debuut in het eerste elftal beleefden.
Schuurman kwam bij de start van de tweede helft in het veld, op het moment dat Rutten zijn volledige basis had gewisseld. Tegen die tijd ging Feyenoord al met 2-0 aan de leiding, door twee doelpunten die allebei halverwege de eerste helft vielen. Eerst kon Boëtius de bal van dichtbij binnen tikken na een scrimmage voor het doel van de bezoekers, een paar minuten later schoot Kazim-Richards een door Miquel Nelom verdiende strafschop onberispelijk binnen.
Bij het eerste doelpunt was een belangrijke rol weggelegd voor Jens Toornstra, die zijn rentree maakte na een hamstringblessure. Hij was door Rutten weer eens een keer achter de spits geposteerd, maar dat was geen belemmering om aan de voor hem vertrouwde rechterkant op te duiken, waar hij knap in balbezit bleef voordat hij de voorzet afleverde waaruit Boëtius even later de score kon openen.
Nieuwkoop moest wachten tot de slotfase voordat hij zijn opwachting mocht maken. De middenvelder kwam toen in het veld voor zijn ploeggenoot Schuurman, juist op het moment dat FC Emmen tegen had gescoord. De IJslandse spits Niklas Tarvajärvi twijfelde niet toen een afvallende bal voor zijn voeten viel en schoot kiezelhard binnen.
Feyenoord FC Emmen 2-1
Scoreverloop: 24 1-0 Boëtius 27 2-0 Kazim-Richards (strafschop) 82 2-1 Tarvajärvi
Scheidsrechter: Manschot
Opstellingen: Feyenoord: Eerste helft: Vermeer; Karsdorp, Boulahrouz, Kongolo, Nelom; Clasie, Toornstra, Dammers; Achahbar, Kazim-Richards en Boëtius. Tweede helft: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Woudenberg; El Ahmadi, Schuurman (83 Nieuwkoop), Vilhena; Achahbar (67 Basaçikoglu), Te Vrede en Manu. FC Emmen: Meerits; Bakkati (46 Seip), Pedro (88 Boekholt), De Groot (46 Almeida), Siekman (61 Kavak); Olijve (62 Gall), Rozema (61 Bannink), Vossebelt, Deul (46 Resida), Bergkamp (46 Tarvajärvi / 88 Barrie) en Peters (46 Laghmouchi).
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aardige eerste helft. Voor een oefenwedstrijd dan. Tweede helft kudt met peren. Alleen leuk dat Nieuwkoop en Schuurman mee deden. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Nou het was weer een verplicht nummertje vanmiddag............ |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 17:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Aardige eerste helft. Voor een oefenwedstrijd dan. Tweede helft kudt met peren. Alleen leuk dat Nieuwkoop en Schuurman mee deden. Heb niet kunnen kijken, hoe hebben de 2 talenten het gedaan? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zag bij de opstelling de naam Dammers staan gaat hij ook mee naar Dubai, ik hoop van wel goeie speler |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nieuwkoop heeft maar heel kort meegedaan. Minuut of 10. Valt eigenlijk niks over te zeggen. Schuurman deed ongeveer 35 minuten mee. Heeft zich niet echt kunnen onderscheiden, viel nog het meest op door zijn drang naar voren. Deed verder naar behoren mee. Moest duidelijk wel wennen aan zijn teamgenoten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 18:05 schreef de bluffer het volgende:Ik zag bij de opstelling de naam Dammers staan gaat hij ook mee naar Dubai, ik hoop van wel goeie speler Ja die gaat mee want die zit al vanaf het begin van het seizoen bij de selectie.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 17:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Aardige eerste helft. Voor een oefenwedstrijd dan. Tweede helft kudt met peren. Alleen leuk dat Nieuwkoop en Schuurman mee deden. ik vond de eerste helft al echt erbarmelijk. dus als jij de tweede helft kudt met peren vindt, dan mag ik blij zijn dat ik deze niet zag. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 18:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nieuwkoop heeft maar heel kort meegedaan. Minuut of 10. Valt eigenlijk niks over te zeggen. Schuurman deed ongeveer 35 minuten mee. Heeft zich niet echt kunnen onderscheiden, viel nog het meest op door zijn drang naar voren. Deed verder naar behoren mee. Moest duidelijk wel wennen aan zijn teamgenoten. Oke dan thnx T! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 20:04 schreef van geil het volgende:[..] ik vond de eerste helft al echt erbarmelijk. dus als jij de tweede helft kudt met peren vindt, dan mag ik blij zijn dat ik deze niet zag. Daar mag je inderdaad blij om zijn. En in een normale wedstrijd zou de eerste helft ook niet goed zijn, maar ik leg oefenwedstrijden langs een andere meetlat. En dan vond ik het die eerste helft met genoeg grote kansen, 2 goals en af en toe aardige combinatie wel een voldoende. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Graag gedaan Sensi! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Jammer dat Kazim de nare trekjes van zijn karakter weer moest etaleren in een met 2-1 (!) gewonnen oefenwedstrijd tegen Emmen (!). |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Volgens mij in de eerste minuut al een vrije trap tegen door een duwtje.
Overigens viel me wel op, ondanks dat we tegen Emmen speelden, Kazim wel vaker op goal kan schieten. Krijgt de bal vaker aangespeeld en weet er vaker iets mee te doen. Desalniettemin (nog) geen top, maar toch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 23:56 schreef Els het volgende:Jammer dat Kazim de nare trekjes van zijn karakter weer moest etaleren in een met 2-1 (!) gewonnen oefenwedstrijd tegen Emmen (!). met de penalty gruwde ik van hem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als v Hanegem het deed vonden we het prachtig, of Guidetti met zijn tong uit zijn mond,,,, er wordt teveel gemeten met 2 maten. Een spits moet een etter zijn. Scheintoch uit stelletje moraal ridders. Noem mij eens een niet irritante spits. Of let ik beter op. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
pleuris wedstrijd was dat zeg.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2015 - 21:13 schreef piet de paler het volgende:Als v Hanegem het deed vonden we het prachtig, of Guidetti met zijn tong uit zijn mond,,,, er wordt teveel gemeten met 2 maten. Een spits moet een etter zijn. Scheintoch uit stelletje moraal ridders. Noem mij eens een niet irritante spits. Of let ik beter op. Te Vrede? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij probeerde in een altijd saaie oefenwedstrijd het vuurtje op te stoken niets mis mee, en Tevreden moet niet huilie huilie doen maar gewoon blijven trainen met de spitsentrainer. En dan kunnen we zien wat hij waard is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: beetje denigrerend naar de keeper. die was er wel klaar mee . ik vond t minachting en onsportief. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2015 - 21:22 schreef van geil het volgende:[..] beetje denigrerend naar de keeper. die was er wel klaar mee . ik vond t minachting en onsportief. Tja heb net gekeken, maar ik ben geen moraal ridder. Voetbal heeft niets meer te maken met achting of minachting. Feyenoord speelde tegen AZ ook door bij een blessure. Tja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zal eens kijken of er een samenvatting is |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij gaf een aai over z,n bol na die benutte strafschop,vrij onschuldig maar hij had het in dit geval wel kunnen laten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2015 - 21:13 schreef piet de paler het volgende:Als v Hanegem het deed vonden we het prachtig, of Guidetti met zijn tong uit zijn mond,,,, er wordt teveel gemeten met 2 maten. Een spits moet een etter zijn. Scheintoch uit stelletje moraal ridders. Noem mij eens een niet irritante spits. Of let ik beter op. Klopt. Qua gedrag waren Guidetti en Pellè eigenlijk precies hetzelfde als Kazim. Maar die waren populairder... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die deden t niet tegen Emmen. |
|
|
|