|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ware het niet dat Karsdorp dat al aan het doen is.
Overigens is het aan hun om jouw ongelijk te bewijzen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schuurman: ''Hoop op kansen in Feyenoord 1''
Jari Schuurman staat bekend als één van de grotere, huidige, talenten uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De jonge middenvelder stapte afgelopen zomer uit de helikopter tijdens de Open Dag van Feyenoord als nieuwe aanwinst van het eerste elftal. Schuurman wacht echter nog altijd op zijn officiële debuut in het shirt van Feyenoord en speelt daardoor zijn wedstrijden bij Jong Feyenoord.
"Het is wel jammer dat we met Jong Feyenoord niet in de Jupiler League spelen, zegt de jongeling tegenover Voetbal in de regio. "We zouden meer weerstand kunnen gebruiken. Op dit moment winnen we onze wedstrijden bij Jong Feyenoord vrij gemakkelijk, mede door het aantal ervaren spelers dat meespeelt. Vrijwel alle spelers hebben veel eredivisie-ervaring. Het voordeel is dat je van dit soort spelers veel opsteekt. En ik train elke dag met de complete selectie en ik word ook sterker van de wedstrijd met Oranje onder negentien."
Schuurman houdt er ook rekening mee dat er mogelijk een periode komt dat hij op huurbasis voor een andere club zal spelen. "Ik hoop op kansen in Feyenoord 1, maar als die er nog te weinig komen, is het op termijn beter voor mijn ontwikkeling om tijdelijk ergens anders te voetballen." |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh, hij gaat zijn minuutjes wel pakken dit jaar, wat een leerjaar is. Ik neem aan dat we hem volgend jaar zeker gaan zien... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Realistische kijk deze jongen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2015 - 09:36 schreef Arie.Klooster het volgende:Oh, hij gaat zijn minuutjes wel pakken dit jaar, wat een leerjaar is. Ik neem aan dat we hem volgend jaar zeker gaan zien... Kan mooi de minuutjes van Vilhena overnemen, kan Vilhena mooi bij basicfit aan de slag. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oranje onder 19 is het EK-kwalificatie toernooi begonnen met een 9-0 zege op Gibraltar. Jari Schuurman speelde de tweede helft als invaller en scoorde daarin twee keer. Feyenoord verdediger Calvin Verdonk speelde de volledige wedstrijd mee. In het toernooi treft Oranje onder 19 verder de leeftijdsgenoten van Liechtenstein en Frankrijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lastige tegenstander... 😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ongeacht de tegenstander, tweede helft invallen en twee keer scoren, NETJES.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Linksback dan maar. Kan allemaal tegenwoordig. Het Rutten effect. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Jong Oranje trainer Fred Grim heeft een fout gemaakt hij heeft de verkeerde Jari gekozen, hij had Jari Schuurman moeten nemen die is nu al veel beter dan Tukker Jari Oosterwijk |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Die winnen vanavond wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik had deze jongen als wissel verwacht ipv Vilhena. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Debuut tegen 020 met n goal. Wat zou dat lekker zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou hem wel eens willen zien ja. Desnoods beginnen op de bank en wat vaker in laten vallen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van mij mag hij erbij , lekker laten invallen in de Kuip
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twente is geachikt voor Jari's debuut. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
IK denk dat hij in de basis staat tegen de TUKKERS dat verdiend hij
Ik denk niks, denken moet je over laten aan een paard grote talenten moeten gewoon een kans krijgen kijk maar naar o.a. Nieuwkoop en Karsdorp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 november 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hij verdient het omdat jij dat denkt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo ja.... Ga ik me even zorgen maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komende wedstrijd maar eens opstellen... 😊 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gefeliciteerd met je contract en nu morgenavond op de bank en dan bij de stand 0-3 invallen en er dan 0-4 maken |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goed idee mijnheer de bluffer |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Laat mijnheer goed idee maar weg, ik zie het al jaren in hem |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ook... vind alleen dat zijn eerste wedstrijd wat lang op zich laat wachten... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2015 - 13:09 schreef de bluffer het volgende:IK denk dat hij in de basis staat tegen de TUKKERS dat verdiend hij Ik denk niks, denken moet je over laten aan een paard grote talenten moeten gewoon een kans krijgen kijk maar naar o.a. Nieuwkoop en Karsdorp Over paarden gesproken: moet ineens aan onze paardenlul denken. Heb ik al een tijdje niet meer gezien hier volgens mij. Onze moraalridder zal toch niet zelf stiekem één van de relschoppers van Rome zijn en vastzitten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moraalridders...Op de Bible-belt struikel je erover. En in het donker hebben ze het te druk met masturberen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed nieuws. Nu eens wat meer kansen geven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee joh, net als Anass verlengen en nooit meer selecteren ;) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Weer een doelpunt van Jari Schuurman
Gio: HIJ MOET A.S. ZONDAG OP DE BANK |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gauw wat minuutjes laten maken. De fanclub heeft ie al. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T zou niet meer als normaal zijn zo'n jongen in vorm eens te belonen. Werkt ook motiverend voor de hele selectie. En andersom als je het niet doet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lepel nog maar een paar goede redenen op....
Deze jonge speler willen wij zien voetballen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Gustafson zal wel geschorst worden, ik denk drie wedstrijden waarvan twee onvoorwaardelijk, misschien één. Mooi moment om Schuurman eens in te passen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 08:54 schreef Arie.Klooster het volgende:Gustafson zal wel geschorst worden, ik denk drie wedstrijden waarvan twee onvoorwaardelijk, misschien één. Mooi moment om Schuurman eens in te passen... Ben ik helemaal mee eens! Jari op de plek van Gustafson!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laten we beginnen m eerst eens door te schuiven naar de bank |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oké, doorschuiven naar de bank en op het moment dat zijn kontje het bankje raakt, doorschuiven naar de basiself... (zo beter?) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 08:54 schreef Arie.Klooster het volgende:Gustafson zal wel geschorst worden, ik denk drie wedstrijden waarvan twee onvoorwaardelijk, misschien één. Mooi moment om Schuurman eens in te passen... Zal me meevallen. kjvb drie keer verloren van Feyenoord. Dat wordt een voorstel van vier wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, dan is hij toch geschorst? |
|
|
|