|
|
de bluffer
|
|
|
Weer een doelpunt van een Groot Talent wanneer neemt Gio hem op in de selectie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hey Bluffer, er werd je wat gevraagd in het Twente topic! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zit Jari morgen op de bank |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die is inmiddels in onderhandeling met een andere club? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Mij niks van bekend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zouden er veel kunnen zijn. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: graag namen van clubs |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Feyenoord Rotterdam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja klopt toch jij snapt mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja nog een talent dat ook geen kansen krijgt onder gio waarom niet ,ik zou dat graag willen weten en met mij vele andere denk ik maar ja wie zijn wij wij zijn maar klanten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wanneer kom je terug ben je met de laatste wedstrijd thuis tegen NEC er bij je hebt toch ook wel een mooi leven zo tussen de wedstrijden even weg ik kan dat niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 18:49 schreef de bluffer het volgende:[..] Wanneer kom je terug ben je met de laatste wedstrijd thuis tegen NEC er bij je hebt toch ook wel een mooi leven zo tussen de wedstrijden even weg ik kan dat niet NEC ben ik er weer bij ja. Dinsdag kom ik weer terug. Mij hoor je niet klagen, ik heb geleerd te genieten. Maar jij bent ook wel een genietert als ik zo lees waar jij overal komt.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Invallen en scoren! Ik zal voor je duimen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooie gedachte Barrels👍 Robertha van hetzelfde.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoop echt voor hem dat ie volgende week een kans krijgt, lijkt me een heel lullig gevoel voor hem om Nigel in te zien vallen. Hij zal het hem ongetwijfeld gunnen maar Jari zit al 'zo lang' bij de selectie.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vond het ook vrij lullig voor Schuurman. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar ik weet de afwegingen van Van Bronckhorst niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat is inderdaad de indruk die ik heb.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ziet meer in Gustafson vermoed ik, die ook niet best was.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik had ze allebei of allebei niet laten invallen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Schuurman en Robertha bedoelde ik... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
A okay, ik snapte je zin niet, excuus.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Houden, om het Gio lastig te maken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zeer jammer dat de talenten geen enkele kans maken onder Gio ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
MOET MOET vandaag een kans krijgen anders denk ik dat hij ook ...gaat |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 11:26 schreef de bluffer het volgende:MOET MOET vandaag een kans krijgen anders denk ik dat hij ook ...gaat Had al VEEL EERDER een kans MOETEN krijgen, dat is gewoon een wanprestatie van Gio .... |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
als de stand het toelaat zegt gio dan, alleen bij feyenoord laat de stand het nooit toe en zeker niet onder GIO. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gefeliciteerd met je debuut man, beetje laat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
SCHUURMAN: GENOTEN TOEN PETER HOUTMAN MIJN NAAM OMRIEP
Voor Jari Schuurman was de laatste wedstrijd van het seizoen extra speciaal. De 18-jarige middenvelder mocht in het duel met N.E.C. na 87 minuten invallen voor Tonny Vilhena en maakte daarmee zijn officiële debuut in Feyenoord 1.
Als je na twaalf jaar bij Feyenoord je debuut mag maken in Feyenoord 1, dan is dat prachtig, reageerde Schuurman na afloop van de wedstrijd, die in 1-0 eindigde. Ik heb iedere lichting doorlopen in de jeugd en train inmiddels anderhalf jaar mee met het eerste. Vorige week (in de uitwedstrijd tegen Willem II, red.) zat ik voor het eerst op de bank, maar viel ik niet in. Vandaag wel. Dat is hartstikke mooi.
Schuurman speelde in de voorbereiding op dit seizoen al diverse wedstrijden, maar moest tot zondag wachten op zijn eerste minuten in de Eredivisie. Vijf minuten voor het einde van het duel met N.E.C. kreeg Schuurman van trainer Giovanni van Bronckhorst een seintje dat hij mocht invallen. Twee minuten later verscheen rugnummer dertig op het bord van de vierde official en was zijn debuut een feit. Schuurman: Gespannen was ik niet, ik keek er vooral heel erg naar uit. Ik genoot van het moment dat ik erin kwam, toen Peter Houtman mijn naam omriep en De Kuip tekeerging. Daarna was ik gewoon met de wedstrijd bezig en wilde ik die drie punten over de streep trekken.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Debutant Schuurman trots: ''Ben een echte Feyenoorder''
Jari Schuurman maakte zondagmiddag zijn langverwachte debuut in het eerste elftal van Feyenoord. De talentvolle middenvelder van Feyenoord zit al enkele seizoenen tegen het eerste elftal aan, maar speelde zijn wedstrijden in het tweede elftal van de Rotterdamse club. Schuurman kijkt met een trots gevoel terug op zijn debuut.
Na twaalf jaar in de jeugdopleiding bij Feyenoord is het een memorabel moment om mijn debuut te maken, zegt Schuurman tegenover RTV Rijnmond. Ik hoopte er vorige week in Tilburg al op, maar rekende er niet op. Vandaag was een beter moment om mijn debuut voor Feyenoord te maken.
Vijf minuten voor tijd kreeg ik een schreeuw van de trainer en moest ik bij hem komen, vervolgt hij. Ik was niet gespannen want de wedstrijd duurde nog vijf minuten en er stond bijna niks meer op het spel. Er moest natuurlijk wel gewonnen worden, maar ik had geen zenuwen. Ik genoot er van toen Peter Houtman mijn naam omriep.
Een groot gejuich galmde door de Kuip toen bekend werd dat aartsrivaal Ajaks geen kampioen was geworden. Ik ben een echte Feyenoorder en vond het niet heel erg dat ze geen kampioen zijn geworden. Laat ik het zo zeggen.
Volgend seizoen speelt Schuurman mogelijk op huurbasis bij een andere club. Misschien zijn er, door mijn debuut, nu meer kansen in het eerste elftal voor mij. We moeten bespreken of verhuur misschien beter is. Het liefste blijf ik bij Feyenoord, maar als een andere optie beter is, moet ik dat doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
5 minuten voor tijd. Fijn en een beetje jammer tegelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens hoor, half uurtje had ik een mooier signaal gevonden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu stallen bij n goede club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zou voor hem het beste zijn denk ik.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Sparta , met evt Anass(of verkoop) en Vejinovic voor n half seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik niet. Jongen staat op doorbreken en als Gio dat ook door heeft kun je met deze jongen meer variatie inbrengen. |
|
|
|