|
|
Leon FR1908
|
|
|
4 minuten Schuurman ,schandalig!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 21:07 schreef FR-Henk het volgende:Ik niet. Jongen staat op doorbreken en als Gio dat ook door heeft kun je met deze jongen meer variatie inbrengen. Maar Gio heeft dat niet door, dit seizoen niet en ik vrees ook aankomend seizoen niet. Laat hem maar de weg van Woudenberg volgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Echt jammer inderdaad.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 21:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maar Gio heeft dat niet door, dit seizoen niet en ik vrees ook aankomend seizoen niet. Laat hem maar de weg van Woudenberg volgen. Dodelijk voor t vertrouwen in volgend seizoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze trainer investeert niet in de jeugd. Verdonk, Nieuwkoop, Schuurman. Alle 3 geen kans gekregen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou hij heeft wel karakter wat ik evn snel las. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En meteen weer eruit toen Karsdorp terug kwam. @ van Geil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Dread
|
|
|
Genieten van dat mannetje zelfs zijn commentaar is realistisch Wat een verademing zeg! Proficiat met je debuut #held |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schuurman: ''Tweede elftal biedt niet genoeg weerstand''
Jari Schuurman moet een serieuze kans in Feyenoord één krijgen en anders wil het talent verhuurd worden. De middenvelder heeft geen zin om nog een volledig seizoen uit te komen voor het tweede elftal van de Rotterdammers.
''Nee, Jong Feyenoord biedt niet genoeg weerstand. Daar zijn we wel uit. Ik moet op een hoger niveau gaan spelen. We gaan kijken of dat in het eerste van Feyenoord is of bij een andere club'', vertelt Schuurman, die afgelopen weekend zijn debuut maakte, in gesprek met Feyenoord TV.
De jeugdinternational vindt echter niet dat hij stil heeft gestaan in zijn ontwikkeling. ''Ik heb grote stappen gemaakt op fysiek en voetballend gebied. Als je met betere en oudere spelers meetraint, wordt je vanzelf beter. Met Jong Feyenoord heb ik een goed jaar gedraaid. Ik ben topscorer geworden, dat is ook wel mooi.'' |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En gelijk heeft ie... Opstellen! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
zolang gio aan het roer staat krijgt de jeugd weinig tot helemaal geen kans maar ja dadelijk zijn we weer halverwege het seizoen en dan staan we weer op een kansloze positie en weer een jaar naar de klote. ik weet zeker dat een RON JANS OF EEN PETER BOSZ MET DIT MATERIAAL HET BETER HAD GEDAAN DAN DEZE TRAINER. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bosz? Ammenevernooitniemeer! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 20:47 schreef Dirk1 het volgende:zolang gio aan het roer staat krijgt de jeugd weinig tot helemaal geen kans maar ja dadelijk zijn we weer halverwege het seizoen en dan staan we weer op een kansloze positie en weer een jaar naar de klote. ik weet zeker dat een RON JANS OF EEN PETER BOSZ MET DIT MATERIAAL HET BETER HAD GEDAAN DAN DEZE TRAINER. Niet zo mekkeren, als de jeugd beter is dan wat er in het veld staat worden ze wel opgesteld. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mwah... of dat nou klopt.... ik vraag het me echt af.... |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
NIET ONDER VAN BRONCKHORST. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft toch ook twee broertjes bij Feyenoord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 20:47 schreef Dirk1 het volgende:zolang gio aan het roer staat krijgt de jeugd weinig tot helemaal geen kans maar ja dadelijk zijn we weer halverwege het seizoen en dan staan we weer op een kansloze positie en weer een jaar naar de klote. ik weet zeker dat een RON JANS OF EEN PETER BOSZ MET DIT MATERIAAL HET BETER HAD GEDAAN DAN DEZE TRAINER. U heeft onzin gestudeerd.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 21:12 schreef FR-Henk het volgende:Deze trainer investeert niet in de jeugd. Verdonk, Nieuwkoop, Schuurman. Alle 3 geen kans gekregen. Geen kans gekregen? Of waren ze nog niet goed genoeg om hem te pakken...? Het is maar hoe je het bekijkt hè. Allen zijn ze (blijkbaar) nog niet beter dan wat er nu staat. Daarnaast zat Gio nou ook weer niet in de luxepositie dat hij gerust eens wat kon proberen, hoewel er ook wel wat wedstrijden op het laatst waren waar hij gerust een van deze jongens een twintig minuten had kunnen laten meedoen. Dat vind ik wel een gemiste kans van Gio. Hij had ze ook alle drie kunnen laten meespelen in die laatste wedstrijd is wederom een gemiste kans. Toch denk ik wel dat die jongens die natuurlijk nog piep zijn, komend jaar hun kansen moeten pakken. Wie gaat er weg en wie schuift een plekje door in de hierarchie? Stel dat Kongolo verkocht wordt? Verdonk ervoor gooien? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik zou het contract van Schuurman openbreken, iets opwaarderen en verlengen met een of twee jaar, om daarop een jaar te verhuren aan een club als NEC of zo. In elk geval waar hij natuurlijk aan spelen toekomt. Dan krijg je volgend jaar een speler met ervaring terug en dan heb je er een hele goeie aan. Deze jongen gaat het maken. Die moet je koesteren! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 08:36 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik zou het contract van Schuurman openbreken, iets opwaarderen en verlengen met een of twee jaar, om daarop een jaar te verhuren aan een club als NEC of zo. In elk geval waar hij natuurlijk aan spelen toekomt. Dan krijg je volgend jaar een speler met ervaring terug en dan heb je er een hele goeie aan. Deze jongen gaat het maken. Die moet je koesteren! Op basis van wat? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
op basis van talent... (dat je dat moet vragen?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welk bewezen talent rechtvaardigt een verhoging? (Dat ik dit moet vragen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Haha, is slechts een inschatting die zelfs jij zou moeten kunnen maken beste Stylzz ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan ik niet, ik ken m uit de jeugd als talent, maar heb nog niet van m gezien dat hij nu al zo ver is dat een opwaardering gerechtvaardigd zou zijn. :) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
ik had het dan ook over een kleine opwaardering hè, om een stukje waardering te uiten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep fußbal spielen, dan zien we verder. Moet je hem wel opstellen natuurlijk -.- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
zo'n laatste wedstrijd moet vol staan met talenten. Zelfs toen koos hij nog voor vaste waardes. echt kansloos |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij had gerust wat talenten kunnen laten spelen, klopt. Maar hij zal het niet nodig gevonden hebben. Ook goed. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Daarover lopen de meningen behoorlijk uiteen Arie. Niet goed dat hij die talenten niet heeft opgesteld of in laten vallen. Ja, op 3 minuten de man na. Schandalig is in mijn ogen nog beter van toepassing. Gemiste kans. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 14:38 schreef Arie.Klooster het volgende:Hij had gerust wat talenten kunnen laten spelen, klopt. Maar hij zal het niet nodig gevonden hebben. Ook goed. Das niet goed juist.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wie is er nou trainer? Jullie of Gio? Ik geef alleen maar aan dat hij het niet nodig gevonden zal hebben. Er is nou ook weer geen man overboord dat hij het niet nodig vond. Dit wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Als ik hem was had ik schuurma allang wat minuten gegeven. Op momenten dat de overwinning toch wel in de zak zat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Idrissi en Janssen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Idrissi niet joh, ja voor Groningen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2016 - 09:15 schreef Arie.Klooster het volgende:Wie is er nou trainer? Jullie of Gio? Ik geef alleen maar aan dat hij het niet nodig gevonden zal hebben. Er is nou ook weer geen man overboord dat hij het niet nodig vond. Dit wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Als ik hem was had ik schuurma allang wat minuten gegeven. Op momenten dat de overwinning toch wel in de zak zat. Prima Donna... Holle woorden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Och kijk, jij bent zeker de slimste thuis? Jij moet solliciteren bij Feyenoord voor de positie van Van Geel. Dan komt het wel goed met ons Feyenoord.
Alles afkraken is het gemakkelijkst Barry... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2016 - 09:15 schreef Arie.Klooster het volgende:Wie is er nou trainer? Jullie of Gio? Ik geef alleen maar aan dat hij het niet nodig gevonden zal hebben. Er is nou ook weer geen man overboord dat hij het niet nodig vond. Dit wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Als ik hem was had ik schuurma allang wat minuten gegeven. Op momenten dat de overwinning toch wel in de zak zat. Man, wat zeg je nou eigenlijk? Net of ik in een verkeerde 8-baan zit. Geitewollen sok? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach.... maakt hem toch niet uit... leeft duidelijk in een soort parallel universum... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zennnnnnnnnnnnnnnn
Hummmmmmmmmmmmmmmm. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij komt er wel..... in Nirvana |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 14:14 schreef brettemerton het volgende:zo'n laatste wedstrijd moet vol staan met talenten. Zelfs toen koos hij nog voor vaste waardes. echt kansloos Eens! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het zal volgend seizoen niet anders zijn denk ik. |
|
|
|