|
|
netsurfer
|
|
|
Hij heeft gelijk. Is in principe prima back. Moet even langer fit blijven en ritme opdoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Fijn voor hem, hopelijk bewijzen ze het tegendeel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ga zo door. Kan Juste naar het centrum |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond hem ook fijn spelen, stond verdedigend af en toe nog verkeerd viel me op.
Maar een Nieuwkoop in goede doen vind ik beter dan St. Juste als back |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Is gewoon prima back. Als hij maar fit blijft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vergeleken bij wat Juste liet zien zeker, of t is wat we nastreven? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ligt eraan of hij nog stappen gaat zetten. Zoals het nu is, is het nog te mager... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Speelde een puike pot vond ik, zeker gezien het feit dat hij er al een tijd uit is. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Gio schijnt tevreden te zijn over zijn spel de laatste weken.
Ik hoop dat hij dit zondag doortrekt en gewoon op die positie kan blijven staan.
Dan moet St Juste zich maar op het centrum gaan richten en proberen Jan-Arie of Botteghin eruit te spelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zondag Juste tegen Lozano en dan kan hij weer drie weken spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En dan bank morgen? Zou schandalig zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En wederom kapitaalsvernietiging. Daar vang je niets meer voor. Contract tot 2020. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan me nu niet voorstellen dat ie moet banken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerst even de opstelling afwachten of ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, ligt er wel aan idd Als bot niet speelt, verwacht ik Bart rechts |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bank terwijl hij prima speelde.
Schandalig met deze schijtcoach. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En weer wordt er een speler mentaal vermoord. Die gaat van de zomer weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op de transferlijst en ophoeren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Amateuristisch. Schandalig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, kost je gewoon de wedstrijd met 2 goals en een rode kaart. Waarom ie het nodig vond aan Beugelsdijk te gaan hangen... laat die lekker lopen joh, tis niet Ronaldo, maar een beperkte centrale verdediger die de 16 induikt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 16:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, kost je gewoon de wedstrijd met 2 goals en een rode kaart. Waarom ie het nodig vond aan Beugelsdijk te gaan hangen... laat die lekker lopen joh, tis niet Ronaldo, maar een beperkte centrale verdediger die de 16 induikt. En niet de eerste keer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Had hem anders een doodschop gegeven voor het strafschopgebied........zo dom |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hier moeten we van leren. En meenemen naar de volgende wedstrijd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Komt naar mijn idee toch iets tekort voor de top |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij vermoord zichzelf |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze week is Bart aan de beurt in het flop team. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook Schelvis concludeert , Nieuwkoop , maar ook Juste ongeschikt als back voor Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Contract loopt af 2020. Bart wil verlengen las ik , wat doet Feyenoord ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juli 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op basis van prestaties heeft Bart niets te willen. Bart maar beter naar subtopper/middenmoter verhuizen. Bart exit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Willem II hoopt zich de komende dagen nog te versterken met Bart Nieuwkoop. De 23-jarige verdediger is nooit een vaste basisspeler geweest in het shirt van Feyenoord en ook dit seizoen moet hij het doen als stand-in van Rick Karsdorp. De Feyenoorder heeft nog een contract tot 2020 in De Kuip. Het is onduidelijk of Nieuwkoop mag vertrekken van de Rotterdammers. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 - 14:23 schreef RenatoBos het volgende:Willem II hoopt zich de komende dagen nog te versterken met Bart Nieuwkoop. De 23-jarige verdediger is nooit een vaste basisspeler geweest in het shirt van Feyenoord en ook dit seizoen moet hij het doen als stand-in van Rick Karsdorp. De Feyenoorder heeft nog een contract tot 2020 in De Kuip. Het is onduidelijk of Nieuwkoop mag vertrekken van de Rotterdammers. Lijkt me goede zaak voor alle partijen. Nu is het alleen de vraag: gunt de jarige Troost Martin en Annet een meevallertje? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijft zonde, was in het kampioensjaar de perfecte vervanger van Karsdorp. Had veel van hem verwacht.
Maar na 2 jaar beste om te laten gaan. Andere kant, wie nu als 2e rechtsback? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 - 14:36 schreef MMM het volgende:Blijft zonde, was in het kampioensjaar de perfecte vervanger van Karsdorp. Had veel van hem verwacht. Maar na 2 jaar beste om te laten gaan. Andere kant, wie nu als 2e rechtsback? Sven.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Of anders Geertruida (ja had inmiddels begrepen dat dit niet zijn beste plek is, maar toch). Ié schijnt ook wel eens op die plek te hebben gespeeld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 - 14:36 schreef MMM het volgende:Blijft zonde, was in het kampioensjaar de perfecte vervanger van Karsdorp. Had veel van hem verwacht. Maar na 2 jaar beste om te laten gaan. Andere kant, wie nu als 2e rechtsback? Was maar enkele wedstrijden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 - 14:23 schreef RenatoBos het volgende:Willem II hoopt zich de komende dagen nog te versterken met Bart Nieuwkoop. De 23-jarige verdediger is nooit een vaste basisspeler geweest in het shirt van Feyenoord en ook dit seizoen moet hij het doen als stand-in van Rick Karsdorp. De Feyenoorder heeft nog een contract tot 2020 in De Kuip. Het is onduidelijk of Nieuwkoop mag vertrekken van de Rotterdammers. Martin kent hem. Martin goede man. Martin ook Sven en Yassin kopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is ook niet zo'n slechte back, is alleen wat vaak geblesseerd. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mooie kans om hem weg te doen , komt tekort en is alleen maar geblesseerd , karsdorp is de nr 1 back en met Geertruida en denzil hall heb je prima vervangers uit de jeugd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Speciaal voor Henk:
Update: Cambuur heeft Nieuwpoort binnen 'en wacht op Feyenoorder Summerville' |
|
|