|
|
piet de paler
|
|
|
Bart heeft nog een apartement in Rotterdam, tja zou kunnen Weet niet wat ik hiervan moet vinden |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 15:18 schreef piet de paler het volgende:Bart heeft nog een apartement in Rotterdam, tja zou kunnen Weet niet wat ik hiervan moet vinden Schijnt nieuwkoop te zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Korte militaire lach: HA! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bart Nieuwkoop is vandaag gesignaleerd op sportcomplex 1908. De rechtsback wordt spoedig gepresenteerd als nieuwste aanwinst van Feyenoord.
De 27-jarige Zeeuw bereikte woensdagmorgen een akkoord en keert terug bij Feyenoord, wat hem tussen 2011 en 2021 zelf opleidde tot profvoetballer. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hou een open mind voor een kind van de club |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Welkom thuis, ff nog geen idee wat ik moet denken verder. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Opzich wel tevreden mee hoor, kijk het is geen topper of zo,, is gelijk inzetbaar zonder gedoe,, en het is eigenlijk gewoon backs moet je opleiden en geen berg geld aan uitgeven,, dus best prima, ik weet niet of hij Pedersen eruit speelt overgens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Grootste voordeel is een Nederlandse jongen en kind van de club, plus hebt nu 2 vaste rechtsbacks ipl 1 alles kunner met geert die wel overgens op beide posities het beste is wat je hebt,, maar misschien blijft hij zelfs gewoon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou welkom terug dan maar weer. Maar als Geertruida blijft zal je vooral de bank van dichtbij zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is wel een beetje natuurlijk in welke tactiek hij moest voetballen. Als oud middenvelder zou hij natuurlijk dit zich allemaal eigen moeten kunnen maken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 18:09 schreef Stylzz het volgende:Is wel een beetje natuurlijk in welke tactiek hij moest voetballen. Als oud middenvelder zou hij natuurlijk dit zich allemaal eigen moeten kunnen maken Lijkt me ook |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Een paar uur later denk ik nog altijd hetzelfde erover.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prima back! Ik ben blij! Welkom terug Bart 👊 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 augustus 2023 - 18:09 schreef Stylzz het volgende:Is wel een beetje natuurlijk in welke tactiek hij moest voetballen. Als oud middenvelder zou hij natuurlijk dit zich allemaal eigen moeten kunnen maken Slot geilt hierop joh en terecht.
Die heeft zometeen Geertruida & Nieuwkoop die kunnen fungeren als extra middenvelder. Zal me niks verbazen wanneer Nieuwkoop de verrassing van het seizoen wordt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De marktwaarde van Nieuwkoop lag rond de 3,5 miljoen euro, maar Dennis te Kloese heeft in zijn rol als ’technisch directeur’ de prijs kunnen bepalen op twee miljoen euro, 0,5 miljoen bonussen en een doorverkoop. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Prima speler. Kent de club, heeft inmiddels ook de nodige ervaring. Voor 2 miljoen een uitstekende versterking. Achterin ben je nu klaar (ervan uitgaande dat Geert blijft). Wat mij echt nog niet lekker zit is het middenveld. Ik was vorig jaar de aller grootste Wieffer fan, maar met Zerouki samen gaat hem niet worden. Als Lazio echt interesse heeft en met een bod van 25 mln op de proppen komt dan moeten we hem misschien maar verkopen. Kun je een ander type cm halen. 1 die beter is in de opbouw van achteruit en is er ook geld voor een 10. Nu heb je alleen soort van Stengs en dat lijkt mij ook niet de bedoeling. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar je hebt Wiefer pas een keer onder druk gezien. Zou hij het niet meer kunnen dan ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet niet of je de voorbereiding een beetje bekeken hebt, maar Wieffer heeft nog geen wedstrijd overtuigd Dat is wel zorgelijk.
Ik denk overigens dat de tandem Zerrouki Wieffer wel gaat marcheren zodra de spelers om hen heen op niveau zijn. Dus dat wachten we af |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt ja, was echt de zwakste tegen psv, ik denk dat het wel weer goed komt, maar het is dan wel nodig hem naast te zetten zo nu en dan als hij niet presteert, want nu kan je en moet je het doen bij dubbelbezetting,,weet niet of slot dat aandurft, hij zweert bij koppeltjes, wat ik wel snap aangezien je na tijd de patronen exact in kan slijpen ermee, driehoekjes samen druk zetten etc
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord kondigt zijn komst officieel aan. Welkom terug Bart! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Blij met ervaren Bart terug! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welcome back Zeeuw..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik was blij dat hij 2 jaar terug wegging toen was het niet zo'n goede , ik hoop dat hij zich veel heeft kunnen ontwikkelen de afgelopen 2 jaar |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Welkom terug! Hopelijk in die paar jaar dat nodige extra erbij gekregen! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Welkom terug naamgenoot😄, er heeft in het verleden trouwens nog een Bart bij ons gespeeld he mannen, een Belg was dat, toendertijd international,, Bart goor was dat een linkshalf/linksbuiten dacht ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 - 19:49 schreef kenny het volgende:ik was blij dat hij 2 jaar terug wegging toen was het niet zo'n goede , ik hoop dat hij zich veel heeft kunnen ontwikkelen de afgelopen 2 jaar hij is inmiddels 2 klassen beter pedersen kan gaan zitten |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik weet het niet hoor, niet zo overtuigd van dat Belgische voetbal, kijk maar naar alle spelers die van Nederland naar België zijn gegaan int verleden, zijn daar gelijk basisspelers, bij dat Antwerp bv dus die blinde van Utrecht de grote man ook, het is niet echt n graadmeter maar dan nog: laat het maar zien bij ons, lekker dubbel bezet zo in ieder geval
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En waarschijnlijk direct een basisplaats. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 - 21:56 schreef bijft007 het volgende:Ik weet het niet hoor, niet zo overtuigd van dat Belgische voetbal, kijk maar naar alle spelers die van Nederland naar België zijn gegaan int verleden, zijn daar gelijk basisspelers, bij dat Antwerp bv dus die blinde van Utrecht de grote man ook, het is niet echt n graadmeter maar dan nog: laat het maar zien bij ons, lekker dubbel bezet zo in ieder geval Het is geen graadmeter, maar hij was een danwel de belangrijkste pion in het succes voor USG de afgelopen 2 jaar.
Dit wordt de verrassing van het seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een danwel niet de belangrijkste pion? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Scherp ;), heb het aangepast |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 - 17:21 schreef DMD het volgende:[..] Het is geen graadmeter, maar hij was een danwel de belangrijkste pion in het succes voor USG de afgelopen 2 jaar. Dit wordt de verrassing van het seizoen. In de Belgische competitie ja. Dat is op 'n enkele uitzondering na FC bal op het dakske. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk Beetje overdreven vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Was gewoon geel, zoals de scheids het zag! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja er zitten gradaties in. Als dit beoordeeld is als ernstig gemeen spel, zo staat t dan op t wedstrijd formulier, dan zit dit aan de lichte kant zelfs |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het gevoel dat Nijhuis dit gewoon weg had gewuift |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Was gewoon geel, overtreding maar geen intentie
De scheids zag het prima, maar de Var moest zich weer nutteloos laten gelden´ |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk om eerlijk te zijn wel goed is rood werd gegeven, anders komen er nog meer discussies, dit was dus gewoon een onbewuste rooie kaart waar je er wel meer van hebt, want anders krijg je spelers straks het was niet bewust etc moeten ze ze nog meer op zaken letten. Plus Heb je wel extreem veel oud voetballer nodig voor in var ruimte, in zulke gevallen zou dus Bart maar 1-2 wedstrijden moeten krijgen, had int ergste geval ook been kunne breken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bart was deed dit dom en overmatig op een onnodige plek. Gewoon goeie straf. |
|
|
|