|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Op het moment dat hij een hele wedstijd weet uit te spelen zonder mank naar de kant te gaan. Dan geloof ik in de wonderen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Op het moment dat hij een hele wedstijd weet uit te spelen zonder mank naar de kant te gaan. Dan geloof ik in de wonderen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bart valt niets te verwijten. Lang bekend hoe hij fysiek in elkaar steekt. Doet altijd zijn uiterste best als hij ergens wordt neergezet, klaagt niet. Hij had alleen nooit geen basis mogen staan. Dat is n beleidsfout. Voor de bank kan het net aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch was hij in België nooit geblesseerd. Gevalletje op zijn tenen lopen hier en op t tandvlees |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: het was al zo voordat hij naar belgie ging , blijft een onbegrijpelijke actie om hem weer terug te halen , kan nog steeds niet voetballen en is nog steeds erg blessure gevoelig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik had nooit verwacht dat ik dit ooit zou roepen. Maar laten we alsjeblieft hopen dat Nieuwkoop snel weer fit is en eens lang fit blijft.
Nieuwkoop is 10 keer beter dan Lotomba. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nieuwkoop als aanjager en pinchhitter. Waarom niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe diep zijn we gezakt Nieuwkoop als held |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
onbegrijpelijk dat je pedersen wegschijt en lotomba ervoor terug haalt , ik vind pedersen de betere dan nieuwkoop of lotomba |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is een vorm van door selecteren. Maar niet de goed kant op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2024 - 19:08 schreef kenny het volgende:onbegrijpelijk dat je pedersen wegschijt en lotomba ervoor terug haalt , ik vind pedersen de betere dan nieuwkoop of lotomba Meningen over Pedersen veranderen, van de schlemiel naar hadden we hem nog maar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat heb je goed ,en als je er dan 1 haald die 2 klasse minder is dan Pedersen (vooralsnog) moet er ergens een alarmbel gaan rinkelen. Net zoals in Tel Aviv nu |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hup Bart ! Van tob speler tot top speler. Hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Altijd zwak, ziek of misselijk. Het is voor mij volkomen onbegrijpelijk dat beleidsbepalers hem preferen boven Pedersen. Klungels zijn het met dit beleid. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2024 - 08:52 schreef Leuv het volgende:Altijd zwak, ziek of misselijk. Het is voor mij volkomen onbegrijpelijk dat beleidsbepalers hem preferen boven Pedersen. Klungels zijn het met dit beleid. eens , onbegrijpelijk dat je hem terug haalt uit belgie , daarvoor was je blij dat hij vertrok omdat hij niet voldeed en te vaak geblesseerd was en dan haal je hem terug hoe dom is dat |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ook pedersen is geen topper dat blijft zo , hij is duidelijk wel beter als nieuwkoop en lotomba
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2024 door kenny -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel snel lozen komende zomer. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Altijd stuk, na een paar redelijke wedstrijden voor zijn kunnen. Aan zijn inzet ligt t nooit natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
27 wedstrijden gemist door blessures sinds zijn terugkeer.
Schandalig. Ongeschikt voor topvoetbal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij is er woensdag weer bij geloof ik? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij hoeft gelukkig niet meer op rechtsbuiten te lopen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja sprintje trekken is wel belangrijk in het voetbal,, dus zal er waarschijnlijk weer snel uit liggen😉😏 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nou, ik denk t eigenlijk wel binnenkort. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Al 10 minuten op de been! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 16, een nieuw record! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kwartier was de max |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oei nog sneller ik dacht😲 het zal toch nie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maar hier kan ie weinig aan doen, domme pech |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Priske zn schuld had Nieuwkoop na 10 minuten moeten wisselen gezien zn belasting |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat is het wel vaker, domme pech |
|
|
|