|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 15:22 schreef bijft007 het volgende:Je zal het niet geloven, dus weer noodgedwongen gewisseld, 75 minuten ook dus blijkbaar te lang in 2-3 weken. Ik denk dat je hem gvd een keer wat strenger moet aanspreken en dat mag een aanvoerder ook wel doen. Met zo'n slappe zak die altijd iets heeft kun je de oorlog niet mee winnen. Next... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 15:22 schreef bijft007 het volgende:Je zal het niet geloven, dus weer noodgedwongen gewisseld, 75 minuten ook dus blijkbaar te lang in 2-3 weken. Kan de intensiteit gewoon niet aan bij ons. Dat maakt het ook een miskoop. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je kan hem als trainer ook dus niet meer als volwaardig selectie lid beschouwen nu eigenlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom speelt hij nou weer terwijl je Read heb? Die is nu al beter dan deze lompe lul |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd, zeg ik al de hele tijd.
Pfff brandhout |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind persoonlijk dat ze nog vrij dicht bij elkaar zitten maar dat Read vooral meer groeipotentieel heeft. En dat die voorlopig minder vaak stuk is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat laatste zoiezo, maar welke rechtsback je opstelde maakte niet veel uit, al vind ik laatste wedstrijden lutomba wel echt bovenuit steken qua niveau maar is ook al tijden stuk |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lutomba de enige rechtsback die paar potjes echt tegen top feyenoord niveau aanzat, read moet je koesteren en die komt er hopelijk,, dus die erachter is dan prima als 2e rechtsback,, als Nieuwkoop echt buiten zn blessuregevoeligheid aantoonbaar de beste was had je nog alles kunnen doen te behouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met Bijlow hebben sommigen minder problemen. Iets met meten met 2 maten ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Moeten we Nieuwkoop op doel gaan zetten dan? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Anreev maar dat had ik al geredigeerd Maar je hebt gelijk hoor....... Maar je weet dat het zo is met 2 maten meten En ik denk dat een fitte Bijlow en een fitte Nieuwkoop meerwaardes zijn. Maar we weten beide blessure gevoelig dus moet je met beide dan doorgaan ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bijlow idem hoor, alleen fitte jongens waar je op kan bouwen wat mij betreft,, Bij Bijlow telt wat mij betreft ook vooral zn salaris gewoon mee, voor hem alleen salaris kun je 2-3 topspelers nmk onder contract hebben staan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2025 - 17:25 schreef bijft007 het volgende:Bijlow idem hoor, alleen fitte jongens waar je op kan bouwen wat mij betreft,, Bij Bijlow telt wat mij betreft ook vooral zn salaris gewoon mee, voor hem alleen salaris kun je 2-3 topspelers nmk onder contract hebben staan. Goed punt. Justin z'n salaris is gewoon buitensporig. Vlaag van verstandsverbijstering in t maasgebouw geweest. Misschien in de tijd dat Berghut toen zo opgewaardeerd werd ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel snel lozen. Het liefst deze winter nog. Elke keer last van z’n kutje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja hier heb je dus geen ene kut aan, zijn geen voorwaarden om stappen te zetten als team waar er teveel ongesteld schimmelinfecties of hyves😉 enzo hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
T.e.a.b.
Heel, heel snel moeten we hier van af. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Misschien heeft een ziekenhuis interesse in hem, hele loyale trouwe werknemer voor in een ziekenboeg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit trutje had last van zijn heup tijdens de warming-up. Weer een nieuwe blessure
Na dit seizoen verkopen en als dat niet lukt geld mee en contract ontbinden. Weg ermee |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hart op de juiste plek maar geen lijf voor topsport. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan moet je bij ons dit jaar toch mee kunnen komen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zijn data is goed geleuv ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gemaakt voor dit soort wedstrijden. Rennen en vliegen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
9,5 vandaag,helaas werkt zijn lichaam niet mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dit puur bloed zweet en tranen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
was inderdaad erg goed vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Werd vanavond weer pijnlijk duidelijk. Wat een armoe deze jongen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We weten precies wat we aan hem hebben. En dat is niet genoeg voor de basis. Maar goed, hij is de derde back zo'n beetje? Read kreeg ook al regelmatig de voorkeur geloof ik. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Deze jongen mag god op zijn blote knieën danken dat hij profvoetballer is geworden. Niveau 2 klasser. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien niet de beste speler maar wel de beste mentaliteit . Hadden ze allemaal zijn mentaliteit maar en daarmee bedoel ik zijn onverschrokkenheid ,dan had je gisteren niet met 6 - 1 verloren. Bij een aantal spelers inzet zat gezien maar Nieuwkoop geeft alles en is voor niemand bang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2025 - 14:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Misschien niet de beste speler maar wel de beste mentaliteit . Hadden ze allemaal zijn mentaliteit maar en daarmee bedoel ik zijn onverschrokkenheid ,dan had je gisteren niet met 6 - 1 verloren. Bij een aantal spelers inzet zat gezien maar Nieuwkoop geeft alles en is voor niemand bang. Eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2025 - 14:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Misschien niet de beste speler maar wel de beste mentaliteit . Hadden ze allemaal zijn mentaliteit maar en daarmee bedoel ik zijn onverschrokkenheid ,dan had je gisteren niet met 6 - 1 verloren. Bij een aantal spelers inzet zat gezien maar Nieuwkoop geeft alles en is voor niemand bang. Eens strijdert |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2025 - 14:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Misschien niet de beste speler maar wel de beste mentaliteit . Hadden ze allemaal zijn mentaliteit maar en daarmee bedoel ik zijn onverschrokkenheid ,dan had je gisteren niet met 6 - 1 verloren. Bij een aantal spelers inzet zat gezien maar Nieuwkoop geeft alles en is voor niemand bang. Hij was zo'n beetje verantwoordelijk voor ieder tegendoelpunt gisteravond. Nooit meer opstellen deze gast. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De enige verdediger die niet in eigen doel schoot 😂😂😂 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bartje geeft altijd alles, dat moet je hem nageven.
Op dat vlak nog een voorbeeld voor andere, meer van nature getalenteerde lamzakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij geeft alles, maar niemand wil t hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien kunnen we hem klonen met andere individuen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja, zou een mooie oplossing zijn in veel gevallen.
Dan kun je van een stuk of 10 gebrekkige spelers toch nog een 3 tal toppers maken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|