|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2025 - 14:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij speelde afgelopen woensdag geen volledige wedstrijd tegen Lille omdat hij het niet meer trok. Waarom tegen Ajax niet starten met read? Zelfde telt voor Trauner ,je heb Beelen die had het niet minder gedaan. En anders had Priske Mitchel nog centraal kunnen zetten. Koste 3.5 miljoen en dan had hij kunnen aantonen dat Mitchel er niet klaar voor is ,of hij had een wereldpot gespeelt . Daarom vind ik Priske een beetje zoutloos Waarom Read niet speelde begrijp ik ook niet helemaal. Zeker met het oog op fitheid op de lange termijn. Misschien dat hij Nieuwkoop beter vind, dat is nog de meest redelijke verklaring. Maar dan nog. Read kan ten minste een hele wedstrijd spelen en heeft zich toch wel aardig laten zien recent.
Trauner kon op voorhand maar 2 van deze 3 wedstrijden spelen. Priske koos duidelijk voor de eerste 2.
Maar inderdaad, sommige van deze blessures doet Priske zichzelf aan. Ook met Hwang en Timber had hij al eerder zijn verlies moeten nemen denk ik. Vroeg of laat raak je ze toch kwijt, met hoeveel je van ze vraagt. Beter eerder en dan een wedstrijd hier en daar, dan later en direct een langere periode.
Ueda ook zo'n voorbeeld. Die was totaal niet fit thuis tegen Ajax. Duidelijk te zien. Viel uiteindelijk halverwege ook uit en die is pas net weer terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kwalitatief ver ondermaats en altijd wat.
Lozen die hap. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2025 - 14:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Waarom Read niet speelde begrijp ik ook niet helemaal. Zeker met het oog op fitheid op de lange termijn. Misschien dat hij Nieuwkoop beter vind, dat is nog de meest redelijke verklaring. Maar dan nog. Read kan ten minste een hele wedstrijd spelen en heeft zich toch wel aardig laten zien recent. Trauner kon op voorhand maar 2 van deze 3 wedstrijden spelen. Priske koos duidelijk voor de eerste 2. Maar inderdaad, sommige van deze blessures doet Priske zichzelf aan. Ook met Hwang en Timber had hij al eerder zijn verlies moeten nemen denk ik. Vroeg of laat raak je ze toch kwijt, met hoeveel je van ze vraagt. Beter eerder en dan een wedstrijd hier en daar, dan later en direct een langere periode. Ueda ook zo'n voorbeeld. Die was totaal niet fit thuis tegen Ajax. Duidelijk te zien. Viel uiteindelijk halverwege ook uit en die is pas net weer terug. Ja helemaal mee eens T. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je hebt hem en dan moet je er zo goed mogelijk mee omgaan ,en dat doet Priske niet. T geeft dat goed aan want hij doet dat het hele seizoen al met geen 1 speler. Hij bleef Timber ook maar opstellen terwijl die jongen nog maar 2 sprintjes kon trekken van 15 meter in 90 minuten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2025 - 15:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je hebt hem en dan moet je er zo goed mogelijk mee omgaan ,en dat doet Priske niet. T geeft dat goed aan want hij doet dat het hele seizoen al met geen 1 speler. Hij bleef Timber ook maar opstellen terwijl die jongen nog maar 2 sprintjes kon trekken van 15 meter in 90 minuten. Eens. Maar in het geval van Nieuwkoop ligt het gewoon aan de speler zelf. Was vorig jaar onder Slot niet anders.
Ongeschikt voor profvoetbal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja in iedergeval op dit niveau ,maar nogmaals als je Read fit op de bank heb dan moet hij Nieuwkoop niet voor de tweede wedstrijd op rij opstellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Greep in de eerste helft weer naar z’n kuit. Zal wel weer stuk zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha echt joh, kan echt niet meer, niet ideaal erin eruit met spelers, zou misschien gewoon back uit academie aan laten schuiven moet wel nog redelijke lopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Buiten read dan om he, read enige fitte back die je hebt en is ook geen academie speler van ons, moet je op kunnen leiden Backs |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als die voetbalt, met de nadruk op ALS Veel inzet |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beter een blind paard dan een ledige halster |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Op tegeltje plaatsen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahaha Mijn vrouw spreekt geen Nederlands, dus dan moet ik dubbele tegeltjes bestellen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lijkt ie al mee begonnen ja |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Einde seizoen.
Hopelijk zijn laatste wedstrijd gespeeld in het Feyenoord shirt. Echt snel zien kwijt te raken van de zomer.
Wat een gigantische miskoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad vlug zien te slijten |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoelang hield hij nu eigenlijk echt vol qua fysiek max,, 1 wedstrijd in 2 weken waarschijnlijk dan is 1 wedstrijd in de week ietswat veel😅 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft zijn bijdrage geleverd in de CL en nu kapot. |
|
|
|