|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben echt een Karsdorp fan van de eerste dag. Daardoor werd ik nog weleens uitgelachen door Lijdensweg,maar dat buiten beschouwing gelaten vind ik Nieuwkoop zo'n zelfde jongen als Karsdorp. Sterker nog ,ik zie meer techniek bij Nieuwkoop dan bij Karsdorp in aanvallend opzicht. Het zijn nu eenmaal twee verschillende types,maar geef Nieuwkoop net zoveel tijd als Karsdorp gehad heeft tot nu toe,dan wil ik het nog weleens zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk dat je het bij het rechte eind hebt Lee.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bartje komt er wel met deze instelling |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Absoluut Een topper in spé |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'We zitten in zo’n lekkere flow dat we gelijk door wilden gaan.’
‘Ikzelf beleef deze cruciale weken extra intens, omdat ik een aantal wedstrijden op rij in de basis mocht beginnen,’ zegt Bart Nieuwkoop, die in alle duels in de afgelopen maand april in actie kwam. ‘Dat ik dit allemaal van zo dichtbij mag meemaken, is voor mij een prachtige ervaring.
Het liefst hadden we de wedstrijd tegen Excelsior een paar dagen na het duel met Vitesse gespeeld. We zitten in zo’n lekkere flow dat we gelijk door wilden gaan.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nieuwkoop: ''Ik beleef deze cruciale weken extra intens''
Vanwege een blessure bij Rick Karsdorp kreeg Bart Nieuwkoop speelminuten in de afgelopen wedstrijden van Feyenoord. ''Ik beleef deze cruciale weken extra intens, omdat ik al een aantal wedstrijden op rij in de basis mocht beginnen. Dat ik dit allemaal van zo dichtbij mag meemaken, is voor mij een prachtige ervaring.''
"Het liefst hadden we de wedstrijd tegen Excelsior een paar dagen na het duel met Vitesse gespeeld,'' vervolgt Nieuwkoop in het Feyenoord Magazine. ''We zitten in zo’n lekkere flow dat we gelijk door wilden gaan. Nu hebben we eerst een paar dagen nagenoten, zijn we nog een aantal dagen vrij geweest en is sinds deze week de focus op Excelsior gegaan.''
Na de winst van Feyenoord tegen Vitesse werden de spelers met vuurwerk en fakkels onthaald bij De Kuip. ''De vreugde na Vitesse-uit was al groot, ik ben heel benieuwd hoe groot de euroforie zal zijn als we daadwerkelijk het kampioenschap binnenhalen.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou wel terecht zijn, maar nog beter is als gewoon de beste speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien zetten ze hem links. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schat Bart hoger in + altijd goed gedaan als vervanger van Rick. Vertrouwen geven die jongen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 - 10:02 schreef MMM het volgende:[..] Schat Bart hoger in + altijd goed gedaan als vervanger van Rick. Vertrouwen geven die jongen Eensert.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Als hij echt beter is, gaat hij echt wel spelen. Zo gaan die dingen. Prima toch, extra concurrentie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker prima, maar het zou mij verbazen als diks Nieuwkoop uit de basis speelt.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopen dat het meevalt zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als ik de artsen hier op het forum begrijpt gaan we hem lang kwijt zijn.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ga voor een second opinion want geloof er geen reet van.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Gio' over blessure Nieuwkoop: ''Hopen dat het meevalt''
Feyenoord won zaterdagmiddag met gemak van SDC Putten. De Rotterdammers boekten een 1-10 overwinning op de amateurclub, maar zagen ook Bart Nieuwkoop uitvallen. De verdediger raakte tegen het einde van de wedstrijd geblesseerd, wat leek op een hamstringblessure.
“Ja, er zijn zorgen”, zegt Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst in gesprek met RTV Rijnmond. ”Hij verlaat niet voor niets het veld. We hopen dat het meevalt." Dennis van Eersel, sportjournalist van het lokale omroep, laat weten dat Feyenoord zondag meer duidelijkheid hoopt te krijgen over de ernst van de blessure. De landskampioen versterkte zich deze zomer ook met rechtsback Kevin Diks. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 - 17:49 schreef RenatoBos het volgende:'Gio' over blessure Nieuwkoop: ''Hopen dat het meevalt''[ afbeelding ] Feyenoord won zaterdagmiddag met gemak van SDC Putten. De Rotterdammers boekten een 1-10 overwinning op de amateurclub, maar zagen ook Bart Nieuwkoop uitvallen. De verdediger raakte tegen het einde van de wedstrijd geblesseerd, wat leek op een hamstringblessure.“Ja, er zijn zorgen”, zegt Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst in gesprek met RTV Rijnmond. ”Hij verlaat niet voor niets het veld. We hopen dat het meevalt." Dennis van Eersel, sportjournalist van het lokale omroep, laat weten dat Feyenoord zondag meer duidelijkheid hoopt te krijgen over de ernst van de blessure. De landskampioen versterkte zich deze zomer ook met rechtsback Kevin Diks. Volgende oefenpot eem minuut stilte en een stille tocht dan maar. #getbetterbart |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker kunnen we ook vuurwerk afsteken net als de F-side, man man man hoe triest.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Allah zal hem wel genezen, het is Gods wil.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een eerste prognose. Weet nog dat Karsdorp zijn seizoen ook voorbij was, stond hij 2 wedstrijdjes later weer in de basis. Hopen dat het meevalt en hij op zn nivo van eind vorig seizoen weer kan aanhaken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Komt er nu nog een rb bij dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoeft niet. Je hebt Nieuwkoop, Diks en Hamer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens maximaal een maand. Kan dus ook drie dagen zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die Hamer heb je niet veel aan op eredivisie of europees niveau |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had je aan Nieuwkoop een jaar geleden ook niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jij vindt Hamer op dit moment het niveau hebben van Nieuwkoop een jaar geleden? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 juli 2017 - 14:49 schreef MightyAce het volgende:[..] Jij vindt Hamer op dit moment het niveau hebben van Nieuwkoop een jaar geleden? Kan ik niet over oordelen ,maar hij is derde rb dus kan groeien in zijn rol zoals Nieuwkoop dat heeft gedaan..Of hij het gaat redden is koffiedik kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar benaderd het positief |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft de trainingen weer hervat, traint nog wel apart.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Laat inderdaad. Viel dus tegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zou binnen een maand weer kunnen spelen. 5/6 weken later , apart aan het trainen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was gemeld. Terugslag gehad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O ja das waar ook.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Snel fit worden , want Diks vind ik tot nu zeer zeer matig. Ook met de opbouw missen we de snel gaande Karsdorp. Nieuwkoop vulde dat afgelopen seizoen beter in. Het is statisch op rechts. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop dat ie dan ook snel zijn vorm weer een beetje heeft, das in het begin vaak nog wel moeizaam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|