|
|
Aartus
|
|
|
FC Twente-back kritisch op aanhang: 'Fans moeten onze tactiek niet bepalen' Donderdag, 8 januari 2015 om 18:15 / FC Twente heeft dit seizoen nog weinig indruk kunnen maken. De Enschedeërs werden op voorhand tot de kandidaten voor de landstitel gerekend, maar een herhaling van het succes uit 2010 lijkt nu al een utopie. Ook het vertoonde spel is echter vaak onder de maat en dat leidt geregeld tot negatieve reacties bij de eigen fans. Robbert Schilder zegt te snappen waar de frustratie vandaan komt, maar hoopt dat de fans zich voortaan inhouden. "Het heeft invloed op het team en we worden er niet beter door", zegt hij in een interview met RTV Oost. Aan de inzet ligt het volgens hem niet: die is er genoeg. "Ik snap dat het publiek wil dat we die bal soms naar voren knallen, maar de supporters moeten onze tactiek niet bepalen", gaat hij verder. "Wij moeten natuurlijk geen aanleiding geven om uitgefloten te worden, want ons publiek is belangrijk. Na de 2-2 tegen Willem II heeft het publiek ons misschien wel naar de 3-2 geschreeuwd." |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is er toch wat mis met de tactiek of anders het spelersmateriaal en dan moet je als toeschouwer stil blijven??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat heeft het voor nut de club aan te vallen. Hoe veel voorbeelden zijn er te noemen dat de club beter ging presteren nadat de suporters het ongenoegen uiten.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het speelt al een tijdje, ze hadden gewoon meer gehoopt. De kritiek komt niet uit de lucht vallen toch. |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Terecht;, ze spelen als stront. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De club is een middenmotor, en meer mag je dan ook niet verwachten.. Men doet daar in tukkerland nu ineens alsof ze tot de top van Nederland behoren en ieder jaar mee moeten doen om de titel.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoor ik daar weer die bepaalde vorm van arrogantie rond waaien? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoezo, ik heb het over TWente, niet over Ajax..
En ik ben wel de laatste die zich arrogant opstelt daarover.
Wat ik stel ik gewoon een feit, een middenmotor tot een goede subtopper..
Feyenoord Ajax en PSV is de top in Nederland en niet anders.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als Twente kampioen kan worden in 2009/2010 moet het mogenlijk zijn dit nog een keer te halen, ze bij voorbaat als structurele subtop te bombarderen is arrogant in mijn ogen ja. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2015 - 19:26 schreef VVout het volgende:Als Twente kampioen kan worden in 2009/2010 moet het mogenlijk zijn dit nog een keer te halen, ze bij voorbaat als structurele subtop te bombarderen is arrogant in mijn ogen ja. Dan maar arrogant....tis wel een feit, het is en blijft subtop en een tobclup |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2015 - 19:26 schreef VVout het volgende:Als Twente kampioen kan worden in 2009/2010 moet het mogenlijk zijn dit nog een keer te halen, ze bij voorbaat als structurele subtop te bombarderen is arrogant in mijn ogen ja. bij voorbaat? gewoon op basis van de feiten. hoe vaak zijn ze kampioen geworden? Willem 2 werd ook een x tweede. zijn die dan ook top? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijk Neeman heeft er geen moeite mee zijn enge trekje als minpunt te aanvaarden, doe het zelf nou ook gewoon maar :) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Het gaat helemaal niet of Twente een topclub is.Het gaat om het belabberde spel wat ze nu al anderhalf jaar laten zien.Wij zien liever een strijdend FC Twente die vijfde word dan een slappe hap die derde word.En nee FC Twente is geen topclub.Wie beweert dat? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 12 januari 2015 - 00:34 schreef Aartus het volgende:Het gaat helemaal niet of Twente een topclub is.Het gaat om het belabberde spel wat ze nu al anderhalf jaar laten zien.Wij zien liever een strijdend FC Twente die vijfde word dan een slappe hap die derde word.En nee FC Twente is geen topclub.Wie beweert dat? Moet je ff teruglezen Aartus, dat soort van arrogantie kan maar uit één hoek komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind eerlijk gezegd menig Feyenoord arroganter.. 16 jaar geleden de laatste landstitel, en dan nog vinden dat je bij de top van Nederland hoort.. En dan een ander arrogant noemen??
Bovenstaande is niet mijn mening, maar zo kan je alles wel een kant op draaien..
de top van wat dan ook in de sport wint met regelmaat prijzen.. Twente doet dat niet en daarom is het dus geen top.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feyenoord is hard bezig terug aan de top te komen Remco, hier heb ik ook nooit beweert dat het nu het geval is. Wel zitten we de laatste jaren weer structureel bij de top drie en hopelijk kunnen we eens een aantal jaren achtereen die schaal gaan pakken in de nabije toekomst. Dat ding gaat al veel te veel naar die foute club. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 januari 2015 - 19:32 schreef VVout het volgende:Feyenoord is hard bezig terug aan de top te komen Remco, hier heb ik ook nooit beweert dat het nu het geval is. Wel zitten we de laatste jaren weer structureel bij de top drie en hopelijk kunnen we eens een aantal jaren achtereen die schaal gaan pakken in de nabije toekomst. Dat ding gaat al veel te veel naar die foute club. er staat ook dat het een voorbeeld is. |
|
|
|
|
fleur
|
|
|
Ik ben en blijf een twente fan. In goede en slechte tijden. Alsof jullie altijd voor 100% je werk goed doet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
200% dan is er altijd een beetje reserv ;-) |
|
|
|