BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geloof maakt meer kapot dan je lief is.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 11 januari 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 22:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Omdat in zowel de testamenten als de geschriften van Mohammed passages staan wat je met zondaars of ongelovigen moet doen. En dat is geen sinecure.
klopt, maar de bijbel heeft zijn testamenten herschreven en gemoderniseerd.
en in kerken wordt het christendom besproken. en geen visie en of haat tegen moslims.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 januari 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 17:46 schreef van geil het volgende:

[..]

Hier ben ik het volledig mee eens.
Waarbij ik wil toevoegen dat de politiek zeer naief is geweest om mensen vanuit deze gebieden massaal toe te laten .Daar er cultuurverschillen zijn die zeker 200 jaar uit de maat lopen.
Dan ben je nog mild met 200 jaar. Want toen onze samenleving kruistochten hield was ergens 1000-1300? De Spaanse inquisitie was gesticht in 1478. De laatste kleine oorlogen of revoluties vonden plaats in de 17e, 18e en 19e eeuw, maar technisch gezien beschouwen we de Vrede van Westfalen als de beëindiging van de oorlogen om geloof in Europa, dat was 1648.

De meeste van de moslim landen moeten in grote delen van hun land echt nog bijna 500jaar vooruitgang inhalen, althans, als ze dezelfde standaard als ons ambiëren. Het probleem is dat ze het laatste vaak wel willen, maar de ontwikkeling die daarvoor nodig is niet. Als je een Nederlander uit de Gouden eeuw nu in Amsterdam neerzet, dan heb je een aardige vergelijking.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 januari 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 17:54 schreef van geil het volgende:

[..]

klopt, maar de bijbel heeft zijn testamenten herschreven en gemoderniseerd.
en in kerken wordt het christendom besproken. en geen visie en of haat tegen moslims.
Dat is ook precies het verschil wat ik eerder al aanhaalde! :)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 januari 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 17:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Dit vind ik echt ziek.
heel ziek.
dit soort uitspraken van nota bene Nederlanders, die eigenlijk aanslagen zoals op Pim eigenlijk gewoon rechtvaardigen.
De dove en blinde linkse politiek die altijd maar blijven ontkennen dat er n groot probleem is , maken het er toe dat er straks n grote bevolkingsgroep zelf actie gaat ondernemen.
Pot verwijt ketel.
Islam als achterlijk bestempelen is een groep mensen in een hoek zetten. Wil jij zeggen dat Wilders hier verstandig mee om gaat?
Barabas
 Barabas - zondag 11 januari 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 17:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Dit vind ik echt ziek.
heel ziek.
dit soort uitspraken van nota bene Nederlanders, die eigenlijk aanslagen zoals op Pim eigenlijk gewoon rechtvaardigen.
De dove en blinde linkse politiek die altijd maar blijven ontkennen dat er n groot probleem is , maken het er toe dat er straks n grote bevolkingsgroep zelf actie gaat ondernemen.
Volgens mij hanteer jij een behoorlijk vrije interpretatie van wat ik zeg. Je reactie is voor je eigen rekening: Ik herken mij totaal niet in het door jou geschetste beeld. Je zit er ver naast.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 11 januari 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Nou als je denkt dat er na je dood 72 maagden op je wachten vind ik dat je dat behoorlijk achterlijk mag noemen.
Milo
 Milo - zondag 11 januari 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 19:12 schreef Gerard_FR het volgende:
Nou als je denkt dat er na je dood 72 maagden op je wachten vind ik dat je dat behoorlijk achterlijk mag noemen.
Was dat maar waar was ik direct bekeerd!
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 januari 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Maar ook 72 schoonmoeders
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 januari 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 19:12 schreef Gerard_FR het volgende:
Nou als je denkt dat er na je dood 72 maagden op je wachten vind ik dat je dat behoorlijk achterlijk mag noemen.
De hemel is ook verdomde achterlijk.
En het paradijs.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 11 januari 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 17:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Dit vind ik echt ziek.
heel ziek.
dit soort uitspraken van nota bene Nederlanders, die eigenlijk aanslagen zoals op Pim eigenlijk gewoon rechtvaardigen.
De dove en blinde linkse politiek die altijd maar blijven ontkennen dat er n groot probleem is , maken het er toe dat er straks n grote bevolkingsgroep zelf actie gaat ondernemen.
Als je haat met haat bestrijdt krijg je alleen maar meer haat.

Echte verstandige mensen aan het woord.

http://www.citaten.net/zoeken/citaten-haat.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 januari 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Appie53
 Appie53 - zondag 11 januari 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Parijs vandaag geeft toch enige hoop!
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 januari 2015 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 19:39 schreef Appie53 het volgende:
Parijs vandaag geeft toch enige hoop!
???????
VVout
 VVout - zondag 11 januari 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 19:39 schreef Appie53 het volgende:
Parijs vandaag geeft toch enige hoop!
Echt wel....

Voor de tweede achtereenvolgende dag hebben kinderen in het noordoosten van Nigeria een zelfmoordaanslag gepleegd. Op een markt in de stad Potiskum brachten twee meisjes explosieven om hun lichaam tot ontploffing. Vijf mensen, onder wie de meisjes, kwamen volgens een getuige om, zeker 26 mensen raakten gewond.
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 januari 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Even voor de beeldvorming de demonstratie is tegen terrorisme en vrijheid van meningsuiting. Extreem rechts gaat heel veel stemmen krijgen. Ik woon in een een dorpje nabij Marseille waar heel veel islamieten wonen daar heerst een gespannen stilte. Nee ik zie geen hoop en denk aan confrontaties. Maar ja de pers in Nederland laat zien wat men wil zien.
tomson
 tomson - zondag 11 januari 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 19:51 schreef VVout het volgende:

[..]

Echt wel....

[ code ]
Boko haram..die kinderen brainwashen om dit soort aanslagen te plegen. De mensheid in z'n laagste vorm.
VVout
 VVout - maandag 12 januari 2015 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 23:52 schreef tomson het volgende:

[..]

Boko haram..die kinderen brainwashen om dit soort aanslagen te plegen. De mensheid in z'n laagste vorm.
Vind het ook wel tijd worden dat daar net zoveel aandacht voor zou zijn als het voorval in Parijs, vind het journalistiek nogal egoïstisch overkomen de verdeling van de aandacht over de problematiek.
Appie53
 Appie53 - maandag 12 januari 2015 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 23:52 schreef tomson het volgende:

[..]

Boko haram..die kinderen brainwashen om dit soort aanslagen te plegen. De mensheid in z'n laagste vorm.
Dat is juist het probleem, het zijn geen mensen, stel mislukte idioten!
tomson
 tomson - maandag 12 januari 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 09:33 schreef VVout het volgende:

[..]

Vind het ook wel tijd worden dat daar net zoveel aandacht voor zou zijn als het voorval in Parijs, vind het journalistiek nogal egoïstisch overkomen de verdeling van de aandacht over de problematiek.
Wat boko haram allemaal uitvreet, dat raakt het rokje van de westerse media niet. Ze vonden het pas interessant toen die gestoorde idioten 300 (!) schoolmeisjes ontvoerden..
sportverteller
 sportverteller - maandag 12 januari 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 15:35 schreef tomson het volgende:

[..]

Wat boko haram allemaal uitvreet, dat raakt het rokje van de westerse media niet. Ze vonden het pas interessant toen die gestoorde idioten 300 (!) schoolmeisjes ontvoerden..
Zelfs toen niet direct. Pas op een later moment toen de publieke opinie zich begon te roeren.
Milo
 Milo - maandag 12 januari 2015 - 19:44   quote  deeplink  
Mafkezen!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 januari 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 19:44 schreef Milo het volgende:
Mafkezen!


Inderdaad..
van geil
 van geil - maandag 12 januari 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:


...
klaar mee.
maar weer Feyenoord gelul voor mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2015 door van geil --
van geil
 van geil - maandag 12 januari 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 21:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ filmpje ]

Inderdaad..
.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 januari 2015 - 21:45   quote  deeplink  
Graag..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 12 januari 2015 - 22:32   quote  deeplink  
Rutten is ook al zijn discipelen aan het verzamelen. Rutten maakt meer kapot dan je lief is.
Milo
 Milo - dinsdag 13 januari 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Maar die charlie is ook niet wijs! De voorpagina gezien? Gaan gewoon door, dat heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken. Rare wereld........Geef maar het geloof wat Feijenoord heet, met zijn prachtige tempel........!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 januari 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 22:32 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Rutten is ook al zijn discipelen aan het verzamelen. Rutten maakt meer kapot dan je lief is.
Dom gelul, dat je Rutten hierin noemt, slaat nergens op. Je moet je schamen iemand, met gewone, nederlandse normen en waarden, die gewoon net als jij en ik leeft, in één adem te noemen met al die achterlijke idioten die elkaar het leven zuur maken... (tenminste, zolang ze elkaar in leven laten...). Het zal vast grappig bedoeld zijn, maar je slaat hier de plank even mis. Je suis Charlie!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 januari 2015 - 22:17   quote  deeplink  
B61WudxIAAIX-Tp.jpg
Je suis Charlie
VVout
 VVout - dinsdag 13 januari 2015 - 23:39   quote  deeplink  
Das lekker :)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 14 januari 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 13:18 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dom gelul, dat je Rutten hierin noemt, slaat nergens op. Je moet je schamen iemand, met gewone, nederlandse normen en waarden, die gewoon net als jij en ik leeft, in één adem te noemen met al die achterlijke idioten die elkaar het leven zuur maken... (tenminste, zolang ze elkaar in leven laten...). Het zal vast grappig bedoeld zijn, maar je slaat hier de plank even mis. Je suis Charlie!
Hahaha, kun jij ook al frans schrijven? Of heb je het overgetrokken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 januari 2015 - 12:19   quote  deeplink  
Poepoeh, sterk weerwoord... Of begrijp je het niet?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 14 januari 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 12:19 schreef Arie.Klooster het volgende:
Poepoeh, sterk weerwoord... Of begrijp je het niet?
Stel je niet aan man
Barabas
 Barabas - woensdag 14 januari 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Vervallen tot onzin topic.

Slot erop.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 januari 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Als jij niet van die achterlijke vergelijkingen neerkalkt, hoef ik me niet aan te stellen... Maar goed, je zult het grappig bedoeld hebben neem ik aan?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 14 januari 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 12:36 schreef Arie.Klooster het volgende:
Als jij niet van die achterlijke vergelijkingen neerkalkt, hoef ik me niet aan te stellen... Maar goed, je zult het grappig bedoeld hebben neem ik aan?
http://www.dumpert.nl/mediabase/6634808/1fd548f2/rapper_sjors_zijn_rapstruggle.html

Hier nog een drama Queen
VVout
 VVout - woensdag 14 januari 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Pauze, ff wachten op de volgende aanslag in naam van een of andere religie.

iStock-voodoo-totenkopf.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 januari 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Klaar mee.
Nu alleen nog maar praten over belastingaanslag.
Maar niet hier.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Volgens alle grote geloven is Satan het grote kwaad, opmerkelijk dat je weinig hoort van aanslagen door satanisten.

Verder gaat het alleen om geld en macht. Daarom maakt het westen zich wel druk om het midden-oosten maar niet over de slachtoffers in Afrika of bijvoorbeeld de studenten in Mexico die verdwijnen.
van geil
 van geil - donderdag 15 januari 2015 - 20:01   quote  deeplink  
hoorde t half,
maar er is dacht ik n aanslag voorkomen in Belgie

twee doden hoorde ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2015 door van geil --
coenjo
 coenjo - donderdag 15 januari 2015 - 21:13   quote  deeplink  
allemaal bullshit wat de media ons verteld..false flag terreur,om iedereen tegen elkaar op te zetten.
http://www.martinvrijland.nl/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2015 door coenjo --
coenjo
 coenjo - donderdag 15 januari 2015 - 21:35   quote  deeplink  
google maar eens, false flag parijs,false flag boston marathon en false flag sandy hook. het is allemaal nep en gespeeld door acteurs!
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 15 januari 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 21:35 schreef coenjo het volgende:
google maar eens, false flag parijs,false flag boston marathon en false flag sandy hook. het is allemaal nep en gespeeld door acteurs!
Ingehuurd door de internationale wapenindustrie, maar daar trappen we bij Defensie en Justitie en Veiligheid mooi niet in!
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 15 januari 2015 - 21:51   quote  deeplink  
(Mafkees)
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 15 januari 2015 - 21:51   quote  deeplink  
Jeetje. Je kunt aan de hand van origami met een dollarbiljet ook de aanslagen van 9/11 voorspellen. En in Word kun je met lettertype Wingdings ook van alles ontcijferen en ontrafelen.

Mind is blown.
coenjo
 coenjo - donderdag 15 januari 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 21:51 schreef Bosifyable het volgende:
Jeetje. Je kunt aan de hand van origami met een dollarbiljet ook de aanslagen van 9/11 voorspellen. En in Word kun je met lettertype Wingdings ook van alles ontcijferen en ontrafelen.

Mind is blown.
mindcontrol idd..
coenjo
 coenjo - donderdag 15 januari 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 21:50 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ingehuurd door de internationale wapenindustrie, maar daar trappen we bij Defensie en Justitie en Veiligheid mooi niet in!
laat me raden,jij zit bij defensie? verdiep je er eens wat beter in zou ik zeggen..
of laat je anders lekker mindcontrollen,ook goed..
coenjo
 coenjo - donderdag 15 januari 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 21:50 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ingehuurd door de internationale wapenindustrie, maar daar trappen we bij Defensie en Justitie en Veiligheid mooi niet in!
speciaal voor jou.. pluis deze site maar eens uit..
http://www.veteranstoday.com/
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 15 januari 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Oké, ben helemaal om. Goed acteerwerk trouwens.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 15 januari 2015 - 22:01   quote  deeplink  
(wortel)
coenjo
 coenjo - donderdag 15 januari 2015 - 22:04   quote  deeplink  
ok nog eentje dan, van de main stream media..
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/wereld/de-turken-en-de-russen-hebben-zo-hun-eigen-mening-over-wat-in-parijs-is-gebeurd/ar-AA8894N

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geloof maakt meer kapot dan je lief is.









0.0102369