BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefenpot Ajax - Schalke 04

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 10 januari 2015 - 15:16   quote  deeplink  
Lekker voetbal kijken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2015 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 10 januari 2015 - 15:17   quote  deeplink  
Oooeeeeiiiiiiiiii
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 10 januari 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaaa
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 10 januari 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Ziggo is de baas olè olèèè
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 10 januari 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Riedewald nog steeds te nonchalant...
3sterren
 3sterren - zaterdag 10 januari 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Is et wat? Ik kom pas de 2 e helft thuis
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 10 januari 2015 - 16:09   quote  deeplink  
Paar goede aanvallen van Ajax.
Kishna speelt wel leuk.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 10 januari 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Andersen niet best trouwens
En veltman uitgevallen.
3sterren
 3sterren - zaterdag 10 januari 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Irriteer me aan iemand die elke x tijddddd roept !
Gvd een x tempo maken
remco k
 remco k - zaterdag 10 januari 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Geen enkele aanstalte op diepte te maken in het elftal. Inspiratieloos, eigenlijk gewoon kansloos ondanks de gelijke stand..
remco k
Schone echt weer verschrikkelijk slecht, gaat gewoon verder waar die geeindigd is..
3sterren
 3sterren - zaterdag 10 januari 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Lkkkr hooor poooltje
remco k
Millik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 10 januari 2015 - 16:53   quote  deeplink  
Wordt ook echt veel te weinig (lees helemaal niet) gezocht..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 10 januari 2015 - 16:53   quote  deeplink  
Mooie goal Arek
3sterren
 3sterren - zaterdag 10 januari 2015 - 16:53   quote  deeplink  
En weer kishna geslachtofferd ongelofelijk alsof schone wat heeft gedaan
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 10 januari 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Die spits van Schalke heeft ook wel potentie. Sterk en redelijke techniek. Prima speler
remco k
 remco k - zaterdag 10 januari 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Veltman zullen we wel even kwijt zijn denk ik..

VD Hoorn doet het ook vandaag trouwens goed..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 10 januari 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 16:52 schreef remco k het volgende:
Schone echt weer verschrikkelijk slecht, gaat gewoon verder waar die geeindigd is..
Nog wel goed schot eerste helft, mooi meegenomen ook.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 10 januari 2015 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 16:54 schreef remco k het volgende:
Veltman zullen we wel even kwijt zijn denk ik..

VD Hoorn doet het ook vandaag trouwens goed..
Lichte verrekking toch?
Doet Vrijdag wel weer mee
remco k
 remco k - zaterdag 10 januari 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 16:53 schreef 3sterren het volgende:
En weer kishna geslachtofferd ongelofelijk alsof schone wat heeft gedaan
Dat is niet slachtofferen, maar een zeer blessuregevoelige speler waar heel voorzichtig mee omgesprongen wordt.. En terecht..
remco k
 remco k - zaterdag 10 januari 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 16:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lichte verrekking toch?
Doet Vrijdag wel weer mee
Je hamstring, dan denk ik het niet..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 10 januari 2015 - 17:08   quote  deeplink  
Vliegt men trouwens straks na de wedstrijd terug of pas morgen?
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 januari 2015 - 17:13   quote  deeplink  
Mooi klote. Moisander en Vd hoorn nog over
3sterren
 3sterren - zaterdag 10 januari 2015 - 17:14   quote  deeplink  
Serrero speelt goed
remco k
 remco k - zaterdag 10 januari 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 17:13 schreef Loetje het volgende:
Mooi klote. Moisander en Vd hoorn nog over
En Viergever wat ook een CV is.. Riedewald heeft er gespeeld, van Rhijn was tot aan de A1 een CV..
remco k
 remco k - zaterdag 10 januari 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 17:08 schreef NatjosFC het volgende:
Vliegt men trouwens straks na de wedstrijd terug of pas morgen?
Ik zou het niet weten..

Edit. Direct na de wedstrijd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2015 door remco k --
remco k
 remco k - zaterdag 10 januari 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Weinig grote kansen weggeven.. Goede momenten gezien, maar ook slechte en onoplettende momenten

Maar dus gewoon winnen met 2-0 van Schalke.. NIet verkeerd..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 10 januari 2015 - 17:33   quote  deeplink  
v/d Hoorn ingevallen voor Veltman, hoe speelde v/d Hoorn en hoe erg is de blessure van veltman?
Eide
 Eide - zaterdag 10 januari 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Natuurlijk 2 helften een verzwakt Schalke met veel wissels en jeugd, maar het zag er niet slecht uit, zeker niet voor een oefenpot. Andersen was flets maar verder was dit een zeer behoorlijke oefenpot.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 10 januari 2015 - 18:31   quote  deeplink  
Jodeeeeeeehhhh
nora
 nora - zaterdag 10 januari 2015 - 18:41   quote  deeplink  
Geen slechte wedstrijd van Ajax maar nog steeds te weinig diepte in het spel, prima invalbeurt van El Ghazi, Andersen matig moet is proberen ballen sneller af te spelen inplaats van altijd eerst de bal lekker voelen, Schone matig behalve zijn overzicht is toch geweldig zie tweede Goal, van Rhijn weer te weinig vooruit gespeeld, Riedewals zeer matig als linksback Viergever was beter Klaasen en Serero een goede pot gespeeld Moisander ook redelijk goed en Milik matig maar wel weer een knap doelpunt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 10 januari 2015 - 19:46   quote  deeplink  
Jodeeeeeeehhhh
remco k
 remco k - zaterdag 10 januari 2015 - 20:02   quote  deeplink  
vd Hoorn speelde prima. net als moisander. ik vond ook.van rhijn en riedewald prima spelen. aanvallend vond ik het te weinig.
nora
 nora - zaterdag 10 januari 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 20:02 schreef remco k het volgende:
vd Hoorn speelde prima. net als moisander. ik vond ook.van rhijn en riedewald prima spelen. aanvallend vond ik het te weinig.
Riedewald was zeer matig kijk alleen even die blinde pas door het midden wat 1-0 voor Schalke had moeten worden, aanvallend helemaal niets gezien van Riedewald van Rhijn verdedigend goed maar aanvallend ook te weinig gebracht v/d Hoorn en Moisander deden het goed maar Andersen en Schone matig maar in zijn geheel vond ik Ajax best redelijk.
remco k
 remco k - zaterdag 10 januari 2015 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 20:32 schreef nora het volgende:

[..]

Riedewald was zeer matig kijk alleen even die blinde pas door het midden wat 1-0 voor Schalke had moeten worden, aanvallend helemaal niets gezien van Riedewald van Rhijn verdedigend goed maar aanvallend ook te weinig gebracht v/d Hoorn en Moisander deden het goed maar Andersen en Schone matig maar in zijn geheel vond ik Ajax best redelijk.
Riedewald vond ik prima spelen, 1 slechte pass over de breedte zaag ik niemand op af..
Verdedigen is hun eerste taak en die hebben beiden goed uitgevoerd..

Riedewald bevalt mij sowiezo wel, hij probeert alles vooruit te spelen en dat lukt aardog, zo ook vandaag..
Eide
 Eide - zaterdag 10 januari 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Wat mij vandaag als meest positieve aspect is bij gebleven is hoe Ajax vrij makkelijk onder de druk van Schalke uit wist te voetballen met kort combinatie spel. Ik heb veelvuldig Ajax met 1 keer raken een bal vrij zien spelen, ballen die eerder in het seizoen tot balverlies of erger hadden geleid. Serero wordt daar steeds belangrijker in.
remco k
 remco k - zaterdag 10 januari 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 21:34 schreef Eide het volgende:
Wat mij vandaag als meest positieve aspect is bij gebleven is hoe Ajax vrij makkelijk onder de druk van Schalke uit wist te voetballen met kort combinatie spel. Ik heb veelvuldig Ajax met 1 keer raken een bal vrij zien spelen, ballen die eerder in het seizoen tot balverlies of erger hadden geleid. Serero wordt daar steeds belangrijker in.
Klopt inderdaad, het viel me ook op dat vd Hoorn daar ook vrij makkelijk in mee kan..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 10 januari 2015 - 23:24   quote  deeplink  
I like M*I*K*E!! maar wel triest voor Veltman, Geef Mike v/d Hoorn nu een paar wedstrijden het vertrouwen....
Eide
 Eide - zaterdag 10 januari 2015 - 23:45   quote  deeplink  
Kijken hoe het met Veltman gaat, maar zelfs een lichte verrekking aan de hamstring levert zomaar 3 weken herstel op.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 januari 2015 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 23:45 schreef Eide het volgende:
Kijken hoe het met Veltman gaat, maar zelfs een lichte verrekking aan de hamstring levert zomaar 3 weken herstel op.
Ja en ??....kan je gelijk zien of Ajax de zaken op orde heeft
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 januari 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Verkrampte gedoe....er lopen daar 23 spelers rond, niet gaan janken omdat Veltman uitgeschakeld is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2015 door Nenam_tiL --
nora
 nora - zondag 11 januari 2015 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Riedewald vond ik prima spelen, 1 slechte pass over de breedte zaag ik niemand op af..
Verdedigen is hun eerste taak en die hebben beiden goed uitgevoerd..

Riedewald bevalt mij sowiezo wel, hij probeert alles vooruit te spelen en dat lukt aardog, zo ook vandaag..
Klopt ik ben ook een fan van Riedewalt maar vond hem vandaag matig jammer maar komt er wel is pas 18
3sterren
 3sterren - zondag 11 januari 2015 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 21:34 schreef Eide het volgende:
En toen ging de bal richting de middenlijn ipv van de diepte af en toe zoeken ging de bal weer rustig trg, we moeten dat op de helft van de tegenstander proberen te doen maarja zoals gewoonlijk teveel statische mensen!
Brandje
 Brandje - zondag 11 januari 2015 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 23:45 schreef Eide het volgende:
Leuk voor vd Hoorn dat hij nu een paar weken achtereen kan spelen en ik denk dat hij positief gaat verassen. Is denk ik ook de enige mandekker die tegen het fysiek van Richards op kan want zo als die gozer Veltman en Moisander een paar keer op zij zette tijdens de vorige klassieker was echt schrijnend.
remco k
 remco k - zondag 11 januari 2015 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 23:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
Verkrampte gedoe....er lopen daar 23 spelers rond, niet gaan janken omdat Veltman uitgeschakeld is
Gewoon een basisspeler die geblesseerd raakt.. Dat is gewoon kut, en in de ogen van de Boer is de vervanger minder. Logisch toch..
Pietje
 Pietje - zondag 11 januari 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Ik heb er helaas niets van kunnen zien. Alleen de uitslag (2-0). Ik denk dat die uitslag er best mag zijn. Ik las ook dat Veltman voorlopig is uitgeschakeld door een hamstringblessure. Dan kan nu eindelijk Mike van der Hoorn het echt laten zien. Ik heb daar wel vertrouwen in. Maar je moet er nu toch echt niet aan denken, dat hij of Moisander ook geblesseerd gaan raken. Dan zou Denswil toch te vroeg zijn weggegaan. Kan iemand mij vertellen hoe Moisander gisteren heeft gespeeld?
Brandje
 Brandje - zondag 11 januari 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 11:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon een basisspeler die geblesseerd raakt.. Dat is gewoon kut, en in de ogen van de Boer is de vervanger minder. Logisch toch..
Volgens de Boer wel maar dat wil niet zeggen dat de praktijk niet anders uit kan wijzen. De Boer heeft in het verleden wel vaker aangetoond bepaalde spelers, hetzij te lang in basis te laten hetzij te lang op de verkeerde plek te laten staan.
remco k
 remco k - zondag 11 januari 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 15:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Volgens de Boer wel maar dat wil niet zeggen dat de praktijk niet anders uit kan wijzen. De Boer heeft in het verleden wel vaker aangetoond bepaalde spelers, hetzij te lang in basis te laten hetzij te lang op de verkeerde plek te laten staan.
Daar gaat het hier toch helemaal niet om?? Een basis speler die geblesseerd raakt is gewoon kut en voor Ajax vaak lastig op te vangen..

Dat de Boer weleens verkeerde keuzes maakt wat spelers betreft is heel wat anders..
Brandje
 Brandje - zondag 11 januari 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 18:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar gaat het hier toch helemaal niet om?? Een basis speler die geblesseerd raakt is gewoon kut en voor Ajax vaak lastig op te vangen..

Dat de Boer weleens verkeerde keuzes maakt wat spelers betreft is heel wat anders..
Nee hoor daar gaat het wel degelijk om want Veltman speelt al vanaf dag een van dit seizoen als een natte krant en bij de Boer vielen de dingen vaak door toeval op hun plek. Dat was met de wissel jansen/anita zo. dat was met Blind op cvm vorig seizoen zo en ik zou niet verbaast zijn als dit met Mike ook zo gaat gebeuren want ik denk dat hij gaat verassen.
Ik redeneer vanuit mijn mening en niet van de Boer want ben het namelijk regelmatig niet met eens en vaak is zijn ongelijk ook bewezen ook met de bekende gevallen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefenpot Ajax - Schalke 04

0.0140781