BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefenpot Ajax - Schalke 04

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 11 januari 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 18:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hoor daar gaat het wel degelijk om want Veltman speelt al vanaf dag een van dit seizoen als een natte krant en bij de Boer vielen de dingen vaak door toeval op hun plek. Dat was met de wissel jansen/anita zo. dat was met Blind op cvm vorig seizoen zo en ik zou niet verbaast zijn als dit met Mike ook zo gaat gebeuren want ik denk dat hij gaat verassen.
Ik redeneer vanuit mijn mening en niet van de Boer want ben het namelijk regelmatig niet met eens en vaak is zijn ongelijk ook bewezen ook met de bekende gevallen.
Daar gaat het in de reactie die ik op Nenam gaf helemaal niet om..

Dat het jouw daar wel omgaat zou mij een worst zijn..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 12 januari 2015 - 10:06   quote  deeplink  
Remco en Brandje, jullie hebben allebei gelijk vanuit jullie eigen standpunt gezien, maar de reden dat Frank de Boer Veltman toch laat staan heeft te maken met het vele vertrouwen wat hij veel van zijn beoogde basisspelers meestal geeft. Als hij dan, om wat voor reden dan ook wisselt, pakt dat vaak goed, zo niet nog beter uit dan voorheen het geval was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2015 door Ronald 1960 --
Brandje
 Brandje - maandag 12 januari 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 18:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar gaat het in de reactie die ik op Nenam gaf helemaal niet om..

Dat het jouw daar wel omgaat zou mij een worst zijn..
ja want jij voelt jezelf de god van dit forum en afwijkende meningen zijn taboe voor de grote remko.
Brandje
 Brandje - maandag 12 januari 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 10:06 schreef Ronald 1960 het volgende:
Remco en Brandje, jullie hebben allebei gelijk vanuit jullie eigen standpunt gezien, maar de reden dat Frank de Boer Veltman toch laat staan heeft te maken met het vele vertrouwen wat hij veel van zijn beoogde basisspelers meestal geeft. Als hij dan, om wat voor reden dan ook wisselt, pakt dat vaak goed, zo niet nog beter uit dan voorheen het geval was.
Dat is wat ik probeerde te zeggen. Naar mijn mening en velen met mij houdt FdB vaak wat de lang vast aan zijn basis. Tot het eigenwijze toe. Zelfs toen Milik in de basis kwam zetten hij Siggi na een paar potjes daar weer zo neer en toen raakte Siggi geblesseerd.
nora
 nora - maandag 12 januari 2015 - 12:38   quote  deeplink  
ik help het je hopen maar ik heb minder vertrouwen in Mike ik vind hem te statish en zijn handelingssnelheid matig maar ja hij is jong dus misschien is hij beter geworden we zullen het zien.
p.s ik ben een fan van Veltman kwam langzaam uit zijn dip jammer van die blessure.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 12 januari 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 11:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat is wat ik probeerde te zeggen. Naar mijn mening en velen met mij houdt FdB vaak wat de lang vast aan zijn basis. Tot het eigenwijze toe. Zelfs toen Milik in de basis kwam zetten hij Siggi na een paar potjes daar weer zo neer en toen raakte Siggi geblesseerd.
Ik denk dat Mike v/d Hoorn ons nog gaat verrassen!
Brandje
 Brandje - maandag 12 januari 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 12:38 schreef nora het volgende:
ik help het je hopen maar ik heb minder vertrouwen in Mike ik vind hem te statish en zijn handelingssnelheid matig maar ja hij is jong dus misschien is hij beter geworden we zullen het zien.
p.s ik ben een fan van Veltman kwam langzaam uit zijn dip jammer van die blessure.
Toch heeft vd Hoorn niet de fouten gemaakt die Veltman wel heeft gemaakt. Hij kan een echte sloper worden. Heeft een prima pass en kan ook een bal over 40 meter geven.
remco k
 remco k - maandag 12 januari 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 11:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar dat is toch een andere discussie..
remco k
 remco k - maandag 12 januari 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 10:06 schreef Ronald 1960 het volgende:
Precies wat ik zeg, het zijn twee verschillende discussies..
remco k
 remco k - maandag 12 januari 2015 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 11:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

ja want jij voelt jezelf de god van dit forum en afwijkende meningen zijn taboe voor de grote remko.
Kijk, en daar is ie weer.. Duurde weer niet al te lang..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefenpot Ajax - Schalke 04

0.0070211