|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wacht even jongens....ik pak bier en popcorn....
Zo klaar..
Kom op dit kan veel harder..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:58 schreef Nenam_tiL het volgende:Wacht even jongens....ik pak bier en popcorn.... Zo klaar.. Kom op dit kan veel harder..... Hahahahahahaha popcorn?? Das smerig ouwe! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tussen de regels lezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 19:58 schreef Nenam_tiL het volgende:Wacht even jongens....ik pak bier en popcorn.... Zo klaar.. Kom op dit kan veel harder..... Waarom, zit lekker relaxed op de bank Barca te kijken, heb het hele weekend keihard geklust, dadelijk lekker douchen en slapen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 20:04 schreef remco k het volgende:[..] Waarom, zit lekker relaxed op de bank Barca te kijken, heb het hele weekend keihard geklust, dadelijk lekker douchen en slapen.. Ik CSI....maar ik vind dit ook wel vermakelijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt waar ja, gebeurt er iets dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee...daarom zeg ik het kan harder...zoals tussen ons toen, dit is mietjes werk ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel apart trouwens, en daar heb ik me flink in vergist, ik brn groot fan van Suarez, maar die kan gewoon lang niet mee me het technisch hoogstaande voetbal bij Barca.. Gewoon te lage handelingssnelheid.. Hij speelt overigens niet slecht, maar met het 1 keer raken en combineren in de kleine ruimte weet hij zich gewoon geen raad..
Apart.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 20:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee...daarom zeg ik het kan harder...zoals tussen ons toen, dit is mietjes werk ;-) Ook helemaal geen behoefte aan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mooi want ik lust geen popcorn |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 20:13 schreef remco k het volgende:Wel apart trouwens, en daar heb ik me flink in vergist, ik brn groot fan van Suarez, maar die kan gewoon lang niet mee me het technisch hoogstaande voetbal bij Barca.. Gewoon te lage handelingssnelheid.. Hij speelt overigens niet slecht, maar met het 1 keer raken en combineren in de kleine ruimte weet hij zich gewoon geen raad.. Apart.. Is toch nooit echt een man van de combinatie geweest... Gaat liever voor zichzelf een actie maken, had beter bij Liverpool kunnen blijven. Barcalona had ook meer gehad aan Sanchez op rechts denk ik, was vorig jaar ook 1 van de beteren. Hadden die 80+ miljoen beter kunnen investeren in een paar goede verdedigers, Godin en Hummels bijvoorbeeld. Of een aanvallende middenvelder zoals Kroos of Koke die Iniesta en Xavi kunnen opvolgen die bijna aan het eind van hun latijn zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tussen de regels is het wit! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zei ik toch, ken je langer als vandaag! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Is het een mes dan? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, Is alles wat scherp is een mes dan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha touché! ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Eens narreke, maar die Toornstra had al veel eerder bij ons Ajax moeten spelen....is een 2e van Ginkel....beiden hebben een drive die te vergelijken is met Klaassen.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 23:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens narreke, maar die Toornstra had al veel eerder bij ons Ajax moeten spelen....is een 2e van Ginkel....beiden hebben een drive die te vergelijken is met Klaassen.... Die jongen doet het erg goed. Vind Chery ook wel zo een zelfde type. Maar is Duarte niet ook zoiets? Qya type speler? Die jongen heeft ook niet echt een kans gehad. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Duarte komt handelingssnelheid te kort en is ook qua lopen te traag.Chery is beter sneller in de combinatie en een super linker poot. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Chery heeft zich goed ontwikkeld hoewel ik denk dat de stap naar een Nederlandse topclub voorlopig voorbarig is. En zelfs als hij die stap maakt zit hij dan denk ik aan zijn absolute top. Ik zie hem dus ook niet snel als een Ajax target. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou had ik ook altijd dat idee, maar als je de wedsrijd inGroningen bekijkt had hij bijna in zijn eentje Ajax de nederlaag toegebracht.En afgelopen vrijdag zet hij een simpele voetbeweging ook weer 2x Antonia alleen voor Cillissen dat betekend dat hij een enorme handelingssnelheid heeft gelukkig maakt Antonia het niet af anders had hij ons bijna weer puntverlies opgeleverd en daar zijn er maar weinig van in de Eredivisie die dat kunnen tegen Ajax. P.S dit betekend niet dat ik hem persee bij Ajax wil hebben wij hebben Andersen op links en ik ga nog steeds voor het grote talent Sinkgraven en/of Propper.En nogmaals wij gaan geen kampioen worden omdat ik vind dat ons middenveld met Serero-Andersen en klaasen te mager is om daar al die aankomende wedstrijden mee te winnen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Andersen moet wel rap uit z'n dip komen. Hij begon erg goed dit seizoen en vergat zichzelf eigenlijk te belonen met goals of assists maar hij zit nu in een behoorlijke dip. Het is wel zaak dat hij die snel overwint. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 20:39 schreef NatjosFC het volgende:[..] Is toch nooit echt een man van de combinatie geweest... Gaat liever voor zichzelf een actie maken, had beter bij Liverpool kunnen blijven. Barcalona had ook meer gehad aan Sanchez op rechts denk ik, was vorig jaar ook 1 van de beteren. Hadden die 80+ miljoen beter kunnen investeren in een paar goede verdedigers, Godin en Hummels bijvoorbeeld. Of een aanvallende middenvelder zoals Kroos of Koke die Iniesta en Xavi kunnen opvolgen die bijna aan het eind van hun latijn zijn. Ik ben fan van Rakitic, die vind ik echt goed en dus ook een goede aankoop en vervanger van Xavi..
Barca moet eens stoppen met die echt grote aankopen op posities die niet aanvallend zijn. Dat soort gasten spelen namelijk niet in dienst van het elftal en willen bepalend zijn. Ze hadden bijvoorbeeld destijds een Vertonghen moeten halen bij Ajax.
Ze moeten niet de top van de wereld halen, maar jongens die nog kunnen en willen leren en die bij Barca de laatste stap naar de top kunnen zetten. Jongens als Rakitic dus.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 10:23 schreef Eide het volgende:Andersen moet wel rap uit z'n dip komen. Hij begon erg goed dit seizoen en vergat zichzelf eigenlijk te belonen met goals of assists maar hij zit nu in een behoorlijke dip. Het is wel zaak dat hij die snel overwint. Ik vond hem voor de rust goed spelen eerlijk gezegd. NIet alles lukte, maar probeerde wel de actie te maken.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 11:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond hem voor de rust goed spelen eerlijk gezegd. NIet alles lukte, maar probeerde wel de actie te maken.. Tweede helft was hij ruk maar dat waren er meer, schone leek ook rijp voor de sloop.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 09:04 schreef nora het volgende:Duarte komt handelingssnelheid te kort en is ook qua lopen te traag.Chery is beter sneller in de combinatie en een super linker poot. Duarte, Chery, Toornstra vond ik toch altijd wel een beetje gelijkwaardig. Alleen heeft Toornstra zich het beste ontwikkeld afgelopen jaren. Chery gaat iets minder hard Den Haag, Groningen maar legt daar ook behoorlijk voetbal op de mat. Transfer naar top 3 lijkt een logisch vervolg van zijn carrière. Duarte te vroeg naar Ajax en helaas niet kunnen aanhaken aan het niveau wat bij een Topclub Nederland verwacht wordt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 09:54 schreef nora het volgende:Nou had ik ook altijd dat idee, maar als je de wedsrijd inGroningen bekijkt had hij bijna in zijn eentje Ajax de nederlaag toegebracht.En afgelopen vrijdag zet hij een simpele voetbeweging ook weer 2x Antonia alleen voor Cillissen dat betekend dat hij een enorme handelingssnelheid heeft gelukkig maakt Antonia het niet af anders had hij ons bijna weer puntverlies opgeleverd en daar zijn er maar weinig van in de Eredivisie die dat kunnen tegen Ajax. P.S dit betekend niet dat ik hem persee bij Ajax wil hebben wij hebben Andersen op links en ik ga nog steeds voor het grote talent Sinkgraven en/of Propper.En nogmaals wij gaan geen kampioen worden omdat ik vind dat ons middenveld met Serero-Andersen en klaasen te mager is om daar al die aankomende wedstrijden mee te winnen. Vind het ook wat mager ja.. Bazoer komt er wel maar daarna heb je eigenlijk niks. Sinkgraven is gelijk erg duur maar het proberen waard. Rusnak had een stuk goedkoper geweest maar vind ik vergelijkbaar. . Zelfde met Proper en dan Chery vergelijkbaar en kunnen nuttig zijn in deze reeks zware wedstrijden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eigenlijk allemaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iemand alleen voor de goal kunnen zetten heeft helemaal niks met handelingssnehleid te maken.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Behalve Serero. Die speelde gewoon goed. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 - 22:54 schreef remco k het volgende:Ik vond het elftal gister een onsamenhangend geheeld. Met name de schakel van verdediging naar middenveld en andersom, maar ook van middenveld naar aanval en andersom was heel erg slecht.. Wel raar aangezien Serero een prima pot speelde.. Maar zou het kunnen zijn dat hij wel goed speelt, maar niet een verbindingsfactoor is in het elftal.. Uhu. Is dat ook niet waarom Frank, Bazoer erbij zette? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik denk persoonlijk dat het brengen van Bazoer een test was met het oog op de invulling van het middenveld achter de huidige basis. Achter Serero staat een half elftal aan spelers die weinig hebben kunnen overtuigen op 6. Diezelfde Serero is de back-up voor Andersen (of misschien is Andersen juist de back-up voor Serero op 8) en achter Klaassen valt sowieso een diep gat waarvoor FdB Schone niet lijkt in te willen zetten.
Bazoer is ondertussen echt een van de beter bij jong Ajax en is het dus logisch dat FdB kijkt in hoeverre hij klaar is voor Ajax 1. En in die context, wetende dat het achter het huidige middenveld mager gezaaid is, zie ik die wissel.
Misschien was het zelfs wel een test in de afweging hoeveel vaart er achter een eventuele transfer van bijvoorbeeld Sinkgraven moet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja eens alleen Serero haalde net een voldoende de rest was te moe.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Serero was in mijn optiek zelfs een goede voldoende. Heeft echt enorm gepoetst voor de verdediging. Dat hij daarbij weinig aan vooruit voetballen toe kwam kan hem niet kwalijk worden genomen denk ik. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 13:35 schreef remco k het volgende:Iemand alleen voor de goal kunnen zetten heeft helemaal niks met handelingssnehleid te maken.. Inzicht en een pass in de benen is ook prettig. Daar even aan denkend wat is die van Rhijn daar na al die tijd nog slecht in zeg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2015 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 15:28 schreef Eide het volgende:[..] Serero was in mijn optiek zelfs een goede voldoende. Heeft echt enorm gepoetst voor de verdediging. Dat hij daarbij weinig aan vooruit voetballen toe kwam kan hem niet kwalijk worden genomen denk ik. Ja de rest was echt te zwak om vooruit te kunnen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 15:10 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk persoonlijk dat het brengen van Bazoer een test was met het oog op de invulling van het middenveld achter de huidige basis. Achter Serero staat een half elftal aan spelers die weinig hebben kunnen overtuigen op 6. Diezelfde Serero is de back-up voor Andersen (of misschien is Andersen juist de back-up voor Serero op 8) en achter Klaassen valt sowieso een diep gat waarvoor FdB Schone niet lijkt in te willen zetten. Bazoer is ondertussen echt een van de beter bij jong Ajax en is het dus logisch dat FdB kijkt in hoeverre hij klaar is voor Ajax 1. En in die context, wetende dat het achter het huidige middenveld mager gezaaid is, zie ik die wissel. Misschien was het zelfs wel een test in de afweging hoeveel vaart er achter een eventuele transfer van bijvoorbeeld Sinkgraven moet. Snap ik, maar het was Bazoer zijn positie niet dus zo'n test is dan vrij oneerlijk. Ik zou het daarom minder gek vinde als Bazoer de schakel moest versterken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Waarom is dat Bazoer's positie niet? Bij Ajax is men van mening dat hij overal op het middenveld goed uit de voeten kan en eventueel zelfs centraal achterin. Natuurlijk wordt hij met name gezien als een potentiele CVM maar zeker niet uitsluitend als CVM. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 15:47 schreef Eide het volgende:[..] Waarom is dat Bazoer's positie niet? Bij Ajax is men van mening dat hij overal op het middenveld goed uit de voeten kan en eventueel zelfs centraal achterin. Natuurlijk wordt hij met name gezien als een potentiele CVM maar zeker niet uitsluitend als CVM. Nee dat klopt, maar dan aanvallende middenvelder?? Nee dat is niet logisch. Dus nogmaals, misschien probeerde hij de klik tussen de verdediging en middenveld te versterken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Volgens FdB kan hij ook prima als aanvallende middenvelder uit de voeten. Dat zei FdB zelfs letterlijk voor de camera. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat denk ik niet, was denk ik eerder een wissel uit voorzorg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 15:28 schreef Eide het volgende:[..] Serero was in mijn optiek zelfs een goede voldoende. Heeft echt enorm gepoetst voor de verdediging. Dat hij daarbij weinig aan vooruit voetballen toe kwam kan hem niet kwalijk worden genomen denk ik. Ik heb de wedstrijd een keer terug gekeken, en in eerste instantie vond ik dit dus ook.. Maar ik heb toch heel veel momenten gezien in de pot waarbij Groningen gevaarlijk omschakelt, waarbij met name Klaassen achter om kijkt omdat ie Serero verwacht die niet komt..
Is hij positioneel wel zo ver dat ie echt de verbindingsman kan zijn.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat sowieso, maar dan heb je altijd nog de keuze voor El Ghazi inbrengen en Schone naar het middenveld. In die context was Bazoer voor Klaassen gewoon heel opvallend in mijn ogen een bewust experiment met de rest van de competitie in het achterhoofd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 16:14 schreef Eide het volgende:Volgens FdB kan hij ook prima als aanvallende middenvelder uit de voeten. Dat zei FdB zelfs letterlijk voor de camera. En daar speelt hij ook veelvuldig bij Jong Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 18:14 schreef Eide het volgende:[..] Dat sowieso, maar dan heb je altijd nog de keuze voor El Ghazi inbrengen en Schone naar het middenveld. In die context was Bazoer voor Klaassen gewoon heel opvallend in mijn ogen een bewust experiment met de rest van de competitie in het achterhoofd. Dat de eerste optie eigenlijk nooit gebeurt vind ik wel erg opvallend...
Ik zat er namelijk aan te denken dat dit op dit moment namelijk ook gewoon de sterkste 11 spelers zouden zijn..
Dus Andersen eraf en Schone op zijn plek. Al ben ik daar geen fan van, hij moet er kunnen spelen.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Ajax speelt al 3 seizoenen slecht( on Ajax) de resultaten hebben dat verbloemd. Jonk en Stam spelen aanvallend voetbal en maken spelers individueel echt beter. De Boer is dol op looplijnen, tactiek en vooral op de braafste jongetjes uit de klas. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 11:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond hem voor de rust goed spelen eerlijk gezegd. NIet alles lukte, maar probeerde wel de actie te maken.. Echter zijn akties zijn veel te vaak over de breedte van het veld ipv naar voren. Let er maar eens op en heeft eigenlijk 0,0 rendement. Begrijp me niet verkeerd. Het is een talent en ik ben fan van hem maar vooralsnog is het te karig wat hij laat zien. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2015 - 13:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vind het ook wat mager ja.. Bazoer komt er wel maar daarna heb je eigenlijk niks. Sinkgraven is gelijk erg duur maar het proberen waard. Rusnak had een stuk goedkoper geweest maar vind ik vergelijkbaar. . Zelfde met Proper en dan Chery vergelijkbaar en kunnen nuttig zijn in deze reeks zware wedstrijden Proper vind ik echt een geweldige speler. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Waarom was Chery dan zo gevaarlijk en liep hij constant vrij? Taktisch heb ik wel eens het idee dat hij het niet snapt en dat hij daarom maar veilig dicht voor zijn eigen verdediging blijft lopen. |
|
|
|