BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (vrijdag 16 januari, 20:00); 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 15 januari 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 00:07 schreef nora het volgende:

[..]

Toch beter kijken Remco of herken je niet misschien
Of misschien weet jij het niet over te brengen..
nora
 nora - donderdag 15 januari 2015 - 13:41   quote  deeplink  
ja laten we daar maar ophouden ben jij ook weer gelukkig
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 januari 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 00:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik ben het met remco eens.
bony is niks en het word niks.

dat de andere wat vinden doet er niet toe.
kleine kinderen denken dat een tandfee en andere oudere mannen bestaan.
geloof jij daarin, als een jong iemand zegt dat ze zo'n figuur heeft gezien?

waarom volg je hun wel en het kleine meisje niet?
je kan toch zelf wat vinden, kom niet met zij vinden dit en zij vinden dat.

als je een argument hebt waarom bony een goeie spits is, dan hoor ik die graag.
je moet niet met doelpunten komen want dat is afhankelijk van je medespelers en het gevoerde tactiek.
die kan je namelijk liggen of niet
Lees jij je eigen posts weleens door voordat je ze plaatst. Lijkt wel alsof je reageert in een stomdronken bui en een fikse portie coke in je neus. Totaal geen inhoud namelijk.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 januari 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 12:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat mag... Maar moet ik iedere speler die bij de beste 100 teams van de wereld spelen dan maar een goede voetballer vinden??
Nee dat vraag ik niet van je.. Alleen Bony ;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 januari 2015 - 14:25   quote  deeplink  
Zivkovic weer naar jong Ajax terug mist weerzien met Groningen..
Zal de Boer toch weer met Sigthorsson gaan starten?
nora
 nora - donderdag 15 januari 2015 - 14:36   quote  deeplink  
Nee ik denk dat hij gewoon het seizoen afmaakt met voorlopig Milik als 1 en Siggi als 2.
remco k
 remco k - donderdag 15 januari 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 14:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee dat vraag ik niet van je.. Alleen Bony ;-)
Nee dat vind ik geen goede voetballer..En zou hem niet bij Ajax willen zien..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 januari 2015 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op [uic-28767/p3/#1270351]donderdag 15 januari 2015 - 15:10[/url] schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat vind ik geen goede voetballer..En zou hem niet bij Ajax willen zien..
Weet alleen "bijna" zeker dat hij er bij ons wel 20 inschiet ook al is hij geen Ajax spits..
Maar goed zoals eerder beloofd aan meneer Eide geen Bony discussie schijnt dat
hij morgen niet speelt. ;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 januari 2015 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 14:36 schreef nora het volgende:
Nee ik denk dat hij gewoon het seizoen afmaakt met voorlopig Milik als 1 en Siggi als 2.
Ja ook prima alleen Zivko tegen zijn oude club had mooi geweest.
Of ben ik dan sentimenteel?
nora
 nora - donderdag 15 januari 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Nee ik vind het zo langzamerhand tijd dat die jongen een kans krijgt maar ja we hebben 3 spitsen op dit moment
remco k
 remco k - donderdag 15 januari 2015 - 16:57   quote  deeplink  
Hij krijgt ook zijn kansjes. Hij is nog heel erg jong en ze brengen hem gewoon kalm aan.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 januari 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 16:30 schreef nora het volgende:
Nee ik vind het zo langzamerhand tijd dat die jongen een kans krijgt maar ja we hebben 3 spitsen op dit moment
Sig mag van mij deze winter nog weg.. Milik Zivkovic Menig is prima
en als Fischer er weer is eventueel Kisna ook nog..
Eide
 Eide - donderdag 15 januari 2015 - 17:37   quote  deeplink  
Nu Origi mogelijk naar Liverpool vertrekt zou Lille interesse in Siggie hebben. Ik zeg: strik erom.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 januari 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 17:37 schreef Eide het volgende:
Nu Origi mogelijk naar Liverpool vertrekt zou Lille interesse in Siggie hebben. Ik zeg: strik erom.
Heb me echt kapot zitten ergeren aan hem en dan hoor je ja maar hij werkt wel hard.
Tja hij is gewoon niet goed genoeg om eerste spits te zijn. Als extra aanvaller laatste 20 minuten kun je hem brengen,
maar Zivkovic kan dat ook prima. Snel nog wat geld pakken gaat hem bij ons niet worden.
Eide
 Eide - donderdag 15 januari 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Het probleem met Siggie is gewoon dat je voetballend niets aan hem hebt. Hij kan echt wel waat voor de goal. Denk aan die kopgoal tegen feyenoord thuis vorig seizoen. Die was echt van grote klasse en toont zijn kwaliteiten. En in een ploeg waar hij alleen maar hoeft af te werken gaat hij absoluut renderen.... maar dat is Ajax niet. En Milik is daar eigenlijk ook niet het type voor maar die kan technisch al weer iets meer dan Sightorsson en is bovendien beweeglijker.

Maar Hoesen, wat dan wel een voetballende jongen zou moeten zijn, kwam het ook niet uit. Deed af en toe mooie dingen maar ook maar echt af en toe. Kijken dus hoe Zivkovic zich ontwikkeld.
Brandje
 Brandje - donderdag 15 januari 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 18:56 schreef Eide het volgende:
Het probleem met Siggie is gewoon dat je voetballend niets aan hem hebt. Hij kan echt wel waat voor de goal. Denk aan die kopgoal tegen feyenoord thuis vorig seizoen. Die was echt van grote klasse en toont zijn kwaliteiten. En in een ploeg waar hij alleen maar hoeft af te werken gaat hij absoluut renderen.... maar dat is Ajax niet. En Milik is daar eigenlijk ook niet het type voor maar die kan technisch al weer iets meer dan Sightorsson en is bovendien beweeglijker.

Maar Hoesen, wat dan wel een voetballende jongen zou moeten zijn, kwam het ook niet uit. Deed af en toe mooie dingen maar ook maar echt af en toe. Kijken dus hoe Zivkovic zich ontwikkeld.
Fout van Siggi is dat hij probeert mee te voetballen en dat kan hij dus niet, Laat hem gewoon zo diep mogelijk staan en je eigen speelveld dus groter maken. KJH was daar wel een kei in. Siggi gaat te veel zwerven
Eide
 Eide - donderdag 15 januari 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Met dat verschil dat KJH zeker wel kan voetballen op 20 meter van de goal en van die afstand ook gewoon dodelijk is/was.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 januari 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 18:56 schreef Eide het volgende:

Zivko daar heb ik mijn hoop ook op gevestigd. Milik weet ook nog niet welke kant dat opgaat.
Voetbalt in ieder geval beter mee als Siggie en heeft wel de snelheid om diepte te zoeken.
Eide
 Eide - donderdag 15 januari 2015 - 22:09   quote  deeplink  
En dat scheelt wel, niet alleen zijn snelheid trouwens maar heel die bewegelijkheid waardoor hij makkelijker van positie kan wisselen met bijvoorbeeld de vleugelspelers om zo het gat te trekken.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 januari 2015 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2015 - 22:09 schreef Eide het volgende:
En dat scheelt wel, niet alleen zijn snelheid trouwens maar heel die bewegelijkheid waardoor hij makkelijker van positie kan wisselen met bijvoorbeeld de vleugelspelers om zo het gat te trekken.
Inderdaad bij Siggie lijkt het ook zo gemaakt hij loopt dan overal waar je hem niet wil zien.
Met zijn kwaliteiten hoor je alleen maar rond en in de zestien te komen en af te maken.
Mee voetballen, druk zetten ect. kan hij niet. Milik vind vaker medespelers.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 16 januari 2015 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2015 - 10:27 schreef Brandje het volgende:
......Wat wel weer zorgelijk is dat een aankoop nu in de persoon van Viergever het weer niet gaat redden en er wederom geld is verspilt en de speler weer op de bank mag plaats nemen. Dus laten ze aub eens gaan kappen met middelmaat aan te trekken en gewoon een keer de knip te trekken voor een echte versterking.
......
Stel Brandje, je hebt 8 miljoen te besteden: voor welke positie zou je deze dan willen besteden?
M.I.op elke positie heb je op dit moment een talent rondlopen die zich nog verder moet ontwikkelen. Een speler van 8 miljoen dien je altijd te laten spelen, anders koop je hem niet. Dat gaat altijd ten koste van een talent. Ik ben benieuwd naar je antwoord.
Eide
 Eide - vrijdag 16 januari 2015 - 08:57   quote  deeplink  
Selectie Ajax voor duel met Groningen

Frank de Boer heeft donderdagmiddag zijn wedstrijdselectie voor het thuisduel met FC Groningen bekendgemaakt. Ajax mist bij de start van de tweede competitiehelft de geblesseerden Viktor Fischer, Nicolai Boilesen en Joël Veltman.
De selectie voor het thuisduel met FC Groningen ziet er als volgt uit:

Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Mike van der Hoorn
Kolbeinn Sigthórsson
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Jairo Riedewald
Lucas Andersen
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Thulani Serero
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Niki Zimling
Diederik Boer

Bron

---------------

Dus inderdaad geen Zivkovic. Wel Bazoer en Tete op de bank. Toch opvallende namen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 16 januari 2015 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 08:57 schreef Eide het volgende:

Frank de Boer heeft donderdagmiddag zijn wedstrijdselectie voor het thuisduel met FC Groningen bekendgemaakt. Ajax mist bij de start van de tweede competitiehelft de geblesseerden Viktor Fischer, Nicolai Boilesen en Joël Veltman.

Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Mike van der Hoorn
Kolbeinn Sigthórsson
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Jairo Riedewald
Lucas Andersen
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Thulani Serero
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Niki Zimling
Diederik Boer

Bron

---------------

Dus inderdaad geen Zivkovic. Wel Bazoer en Tete op de bank. Toch opvallende namen.
Hieruit zou je kunnen opmaken dat hij meer dan voldoende vertrouwen heeft in Sigthorson en Milik, maar voor de achterhoede en het middenveld niet zo heel zeker is. In dat geval is de keuze van Tete en Bazoer in de selectie wel te begrijpen of hij wil deze jongens alleen even laten ruiken aan het geselecteerd zijn voor ajax1. Frank de Boer kennende zal er ongetwijfeld een bepaalde gedachte achter zitten.
Eide
 Eide - vrijdag 16 januari 2015 - 09:34   quote  deeplink  
Bazoer vind ik echt heel opvallend met Serero, Riedewald, Zimling en Viergever ook in de selectie. Tete is wel logisch nu Ligeon en Veltman er niet bij bij zijn. Hij is de dan reserverechtspoot voor achterin.
Eide
 Eide - vrijdag 16 januari 2015 - 09:35   quote  deeplink  
De Boer ziet het wel zitten

Ajax-coach Frank de Boer denkt dat Niklas Moisander en Mike van der Hoorn elkaar goed aanvullen. Door de blessure van Joël Veltman krijgt Van der Hoorn vrijdagavond tegen FC Groningen zijn kans in de basis.
"Het is een mooie combinatie", aldus De Boer. "Een echte killer, zoals Van der Hoorn, en een technicus als Moisander. Dat was in de tijd De Boer/Stam ook zo."

"Mike heeft laten zien dat hij er klaar voor is", zei de trainer van Ajax al eerder over de verdediger die tot voor kort flink onder vuur lag.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 januari 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 08:57 schreef Eide het volgende:

Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Mike van der Hoorn
Kolbeinn Sigthórsson
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Jairo Riedewald
Lucas Andersen
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Thulani Serero
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Niki Zimling
Diederik Boer

Bron

---------------

Het feit dat Zivkovic niet bij de selectie zit vind ik niet zo'n heel grote verrassing. Die jongen is gehaald voor de toekomst en met Milik en Sigthorsson heb je 2 spelers die de spitspositie voor nu prima kunnen invullen. Sigi natuurlijk op de bank, dat dan weer wel! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 januari 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 09:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het feit dat Zivkovic niet bij de selectie zit vind ik niet zo'n heel grote verrassing. Die jongen is gehaald voor de toekomst en met Milik en Sigthorsson heb je 2 spelers die de spitspositie voor nu prima kunnen invullen. Sigi natuurlijk op de bank, dat dan weer wel! ;-)
Eens maar of Sig of Zivkovic tegen zijn oude club op de bank zit maakt
wel een verschil. Sentiment verder ook weinig haha Milik moet maar gewoon scoren
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 januari 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 09:34 schreef Eide het volgende:
Bazoer vind ik echt heel opvallend met Serero, Riedewald, Zimling en Viergever ook in de selectie. Tete is wel logisch nu Ligeon en Veltman er niet bij bij zijn. Hij is de dan reserverechtspoot voor achterin.
Dat zimling überhaupt bij de selectie zit vind ik opvallend haha
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 januari 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 08:57 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Stel Brandje, je hebt 8 miljoen te besteden: voor welke positie zou je deze dan willen besteden?
M.I.op elke positie heb je op dit moment een talent rondlopen die zich nog verder moet ontwikkelen. Een speler van 8 miljoen dien je altijd te laten spelen, anders koop je hem niet. Dat gaat altijd ten koste van een talent. Ik ben benieuwd naar je antwoord.
Lcv Cvm of toch Sinkgraven
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 16 januari 2015 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 11:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus dat inhouden dat je Serero op de bank gaat zetten en Bazour niet aan het spelen gaat komen. Ook zonde van je opleiding.
Met een LCV kan ik nog inkomen, maar wat doe je dan met Moisander? Hij vertrekt dan zeker op het einde van het seizoen.
M.I. zou je juist "grote" aankopen moeten doen als ze ook echt meerwaarde hebben.
Tuurlijk wil je als supporter zien dat het geld wat AJAX heeft op het veld staat ipv op de bank, maar als je een weg inslaat vind ik het juist des te knapper deze vast te houden.
Ondanks alle kritieken.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 16 januari 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 11:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Overigens kun je dadelijk 6 tot 8 miljoen uitgeven aan Sinkgraven, maar is dat een garantie tot succes? Kijk maar naar Maher bij p$v. Jij wilde toch ook graag dat hij naar ons AJAX kwam?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 januari 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 12:03 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Overigens kun je dadelijk 6 tot 8 miljoen uitgeven aan Sinkgraven, maar is dat een garantie tot succes? Kijk maar naar Maher bij p$v. Jij wilde toch ook graag dat hij naar ons AJAX kwam?
Moet ik jou nu uit gaan leggen dat Ajax en Psv totaal andere clubs zijn?
Doet onze linksmidden het nu zo goed dan? Is het geld wat je aan Duarte uitgegeven hebt niet over de balk gesmeten?
Gaat Psv niet meer winst maken op Maher dan wij op Duarte? Volgens mij doet Maher het nu heel behoorlijk, waar
is Duarte? Sorry hoor..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 januari 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 12:03 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Sinkgraven is een voorkeur van Eide hoor.. En voor de juiste prijs waarom niet?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 januari 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 12:01 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Dus dat inhouden dat je Serero op de bank gaat zetten en Bazour niet aan het spelen gaat komen. Ook zonde van je opleiding.
Met een LCV kan ik nog inkomen, maar wat doe je dan met Moisander? Hij vertrekt dan zeker op het einde van het seizoen.
M.I. zou je juist "grote" aankopen moeten doen als ze ook echt meerwaarde hebben.
Tuurlijk wil je als supporter zien dat het geld wat AJAX heeft op het veld staat ipv op de bank, maar als je een weg inslaat vind ik het juist des te knapper deze vast te houden.
Ondanks alle kritieken.
Lcv na Moisander moet je hem toch goed invullen? Kun je beter vast iemand laten wennen,
daarbij speelt hij al weken erg slecht. Denswil is weg dus geen overbodige luxe.

Cvm Serero en eventueel Bazoer is nog vrij dun bij blessure bv Andersen moet je
dus Bazoer Cvm zetten en Serero Lm en heb je weinig achter de hand.

Sinkgraven kun je mee rouleren met Andersen en je houd Bazoer en Serero voor Cvm
niks mis mee toch?
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 16 januari 2015 - 13:39   quote  deeplink  
Ikzelf vind het erg jammer dat Ajax niet zijn zinnen hebt gezet op KJH.
Verder is Spaanse peper ( als je begrijpt wat ik bedoel ), wel een geweldige middel voor Ajax.
remco k
 remco k - vrijdag 16 januari 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 13:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Doet onze linksmidden het nu zo goed dan? Is het geld wat je aan Duarte uitgegeven hebt niet over de balk gesmeten?
Gaat Psv niet meer winst maken op Maher dan wij op Duarte? Volgens mij doet Maher het nu heel behoorlijk, waar
is Duarte? Sorry hoor..
Volgens mij speelt Maher op het moment nauwelijks en is de voorkeur voor Hendrikx de laatste tijd.
remco k
 remco k - vrijdag 16 januari 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 13:39 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ikzelf vind het erg jammer dat Ajax niet zijn zinnen hebt gezet op KJH.
Verder is Spaanse peper ( als je begrijpt wat ik bedoel ), wel een geweldige middel voor Ajax.
Waar speelt die.. Rare naam trouwens. Spaanse Peper.. Is dat een aanvaller??
remco k
 remco k - vrijdag 16 januari 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 13:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lcv na Moisander moet je hem toch goed invullen? Kun je beter vast iemand laten wennen,
daarbij speelt hij al weken erg slecht. Denswil is weg dus geen overbodige luxe.

Cvm Serero en eventueel Bazoer is nog vrij dun bij blessure bv Andersen moet je
dus Bazoer Cvm zetten en Serero Lm en heb je weinig achter de hand.

Sinkgraven kun je mee rouleren met Andersen en je houd Bazoer en Serero voor Cvm
niks mis mee toch?
Rouleren is een ploeg nog nooit beter van geworden..

Ajax heeft iedere positie dubbel bezet op het moment. Alleen aanvallend op het middenveld nu niet direct, maar daar kunnen jongens die nu op andere posities spelen prima uit de voeten, en er schijn pontentiele wereldtop aan te komen met Nouri en vd Beek..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 16 januari 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Laten we hopen dat Ajax vanaf nu zijn zinnen helemaal zet op Sinkgraven, of bestaat er nog een betere optie om Ajax nog beter te maken ?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 16 januari 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 13:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

is Duarte? Sorry hoor..
Wat ik aan wil geven is dat een Maher ook geen garantie is voor succes en dat is Sinkgraven ook niet. Dan kun je beter een gok nemen met een speler van 3 a 4 milj.. Overigens blijf ik erbij dat vd Hoorn geen miskoop is, ondanks dat we door zijn fouten al behoorlijk wat geld en aanzien hebben verloren. Duarte heeft het niveau Ajax nooit kunnen halen, terwijl ikzelf wel erg van hem gecharmeerd was toen hij bij Heracles speelde. Siggie was ook een goede spits bij AZ. Zelf was ik blij dat hij gehaald werd. Helaas is hij ook nooit de spits geworden wat verwacht werd. Het zou zomaar kunnen dat als je Kramer voor 1 a 2 milj. ophaald, hij het wel gaat waarmaken. Overigens is mijn laatste zin een voorbeeld, voordat ik wordt aangevallen dat ik heb gezegd dat Ajax Kramer moet halen.-)
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 16 januari 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Laten we maar hopen, dat Ajax de juiste keuze maakt.
Dit in belang voor Ajax zelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2015 door nieuwe ajax --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 16 januari 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 13:48 schreef nieuwe ajax het volgende:
Laten we hopen dat Ajax vanaf nu zijn zinnen helemaal zet op Sinkgraven, of bestaat er nog een betere optie om Ajax nog beter te maken ?
Persoonlijk zie ik liever Pröper komen. Verder las ik dat Djuricic (oud Heerenveen) nog niet aan de verwachtingen heeft voldaan.
Maar mij betreft hoeft er niet percé iemand te komen. Alhoewel Nigel wel terug mag komen van mij.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 16 januari 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Mag ook. Eigenlijk heb ik liever twee zeer ervaren spelers erbij, die ervoor kunnen zorgen da de hele jeugd daardoor beter wordt.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 januari 2015 - 14:44   quote  deeplink  
http://www.psv.nl/Wedstrijden/Wedstrijddetails.htm?matchid=1880913&showreportlink=true[

Toch knap hier staat dat hij gewoon speelt hoor

quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 13:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij speelt Maher op het moment nauwelijks en is de voorkeur voor Hendrikx de laatste tijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 januari 2015 - 14:46   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.nl/adam-maher/profil/spieler/122421

15 eredivisie en 8 europa league nee hij speelt inderdaad weinig

;-)
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 16 januari 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 14:44 schreef Hummel10 het volgende:
http://www.psv.nl/Wedstrijden/Wedstrijddetails.htm?matchid=1880913&showreportlink=true[

Toch knap hier staat dat hij gewoon speelt hoor

[..]

Hendrix is geblesseerd, vandaar dat Maher speelt. Verder heeft Maher nog maar weinig volledige wedstrijden gespeeld, en werd hij vaak vroegtijdig gewisseld. Zoek ook maar eens op het aantal minuten wat hij heeft gespeeld.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 16 januari 2015 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 14:49 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Hendrix is geblesseerd, vandaar dat Maher speelt. Verder heeft Maher nog maar weinig volledige wedstrijden gespeeld, en werd hij vaak vroegtijdig gewisseld. Zoek ook maar eens op het aantal minuten wat hij heeft gespeeld.
Overigens Hiljemark is ook geblesseerd. Schaars is nog terug aan het komen van een blessure
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 januari 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 13:50 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Wat ik aan wil geven is dat een Maher ook geen garantie is voor succes en dat is Sinkgraven ook niet. Dan kun je beter een gok nemen met een speler van 3 a 4 milj.. Overigens blijf ik erbij dat vd Hoorn geen miskoop is, ondanks dat we door zijn fouten al behoorlijk wat geld en aanzien hebben verloren. Duarte heeft het niveau Ajax nooit kunnen halen, terwijl ikzelf wel erg van hem gecharmeerd was toen hij bij Heracles speelde. Siggie was ook een goede spits bij AZ. Zelf was ik blij dat hij gehaald werd. Helaas is hij ook nooit de spits geworden wat verwacht werd. Het zou zomaar kunnen dat als je Kramer voor 1 a 2 milj. ophaald, hij het wel gaat waarmaken. Overigens is mijn laatste zin een voorbeeld, voordat ik wordt aangevallen dat ik heb gezegd dat Ajax Kramer moet halen.-)
Kramer en Uth kosten geen drol maar scoren wel.. Garantie tot succes heb je nooit.
Maar Maher doet het nu gewoon goed en komt er wel bovenop. Trek je de iets minder talentvolle
jongens aan voor een leuker bedrag is de kans groter dat ze het eerste nooit halen. Tja
dan liever een Maher of nu een Sinkgraven dan een net niet speler. .
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 januari 2015 - 14:53   quote  deeplink  
15 wedstrijden 1200 minuten gespeeld
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 16 januari 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2015 - 14:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kramer en Uth kosten geen drol maar scoren wel.. Garantie tot succes heb je nooit.
Maar Maher doet het nu gewoon goed en komt er wel bovenop. Trek je de iets minder talentvolle
jongens aan voor een leuker bedrag is de kans groter dat ze het eerste nooit halen. Tja
dan liever een Maher of nu een Sinkgraven dan een net niet speler. .
Maar wanneer weet je of het een net niet speler is?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (vrijdag 16 januari, 20:00); 2 - 0

0.0073261