|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hetgeen verdwenen is zit onder het spandoek van F-Side rechts van het doel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 20:59 schreef remco k het volgende:En toch oogt het verdedigend op het middenveld niet heel sterk, in veel wedstrijden en zo ook vandaag weet de tegenstander met makkelijke combinaties de kansen te krijgen, die kans van Antonia 1 op 1 met Cilissen is gewoon een 100% kans.. Die Antonia is wel rete snel hoor....tering |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Grote mannen tackles van Van der Hoorn trouwens. Waar Veltman vaak mee terug loopt knalt Mike er gewoon in. Risicovol maar wel heerlijk om te zien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 20:59 schreef remco k het volgende:[..] Schone een geweldige assist, maar verder niet heel best. Maar die assist maakt alles goed.. Ik heb een roze bril wat Schöne betreft......sorry |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, dat is weer een lekker begin bij Ajax, pffffffffffffffffffffff. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax WEER zwak uit de startblokken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 21:03 schreef Eide het volgende:Grote mannen tackles van Van der Hoorn trouwens. Waar Veltman vaak mee terug loopt knalt Mike er gewoon in. Risicovol maar wel heerlijk om te zien. Zo zie ik ze ook graag |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ook...maar die komt er wel, en dat zal jij dan weten ouwe....dan ben je van mij ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wel veel risico hoor. Als hij mis zit staat Antonia ook meteen alleen voor Cillissen dus je moet ook wel heel zeker zijn als je zo inzet. En dus valt er voor de vermoedelijke keuze van Veltman ook veel te zeggen. Maar het is wel lekker als je zo'n tackle ziet lukken. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
De fase waarin op snelheid speelde met veel beweging, werd Groningen helemaal weggespeeld. En dan plotseling valt het weer terug in tikkie breed en tikkie terug, dat zit er nu zo ingerot dat het een automatisme is geworden. De andere manier van voetballen is zo veel leuker om te zien en zo veel dreigender. Vind Ajax niet slecht, maar het is allemaal zo fragiel. Één keer niet opletten en je kan weer opnieuw beginnen terwijl ze al met 3-0 voor hadden moeten staan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Maar dat is het ook gap. Ajax kan heel goed voetballen en als ze aanzetten overlopen ze echt elke ploeg in de Eredivisie. Maar ze schakelen ze weinig op.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kishna nog niet gezien de 2e helft. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Haha heb je al uitgelegd dat ik wel zie dat hij potentie en een fluwelen techniek heeft.. Maar goed wrijf het er tegen die tijd maar goed in! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede bal van Kishna zeg nadat Schone helemaal de snelheid uit de aanval haalde. Jammer dat Milik de bal niet raakt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 21:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] Haha heb je al uitgelegd dat ik wel zie dat hij potentie en een fluwelen techniek heeft.. Maar goed wrijf het er tegen die tijd maar goed in! ;-) Zal ik zeker niet nalaten....nee hoor geintje gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Huh....Viergever....ik wil El Gappie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nog steeds voorzichtigheid met de knie van Riedewald lijkt mij. 45 minuten tegen Schalke, nu 60 minuten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bazoer, dan zal Andersen wel gewisseld worden. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 21:13 schreef Eide het volgende:Maar dat is het ook gap. Ajax kan heel goed voetballen en als ze aanzetten overlopen ze echt elke ploeg in de Eredivisie. Maar ze schakelen ze weinig op.... Maar als zelfs wij dat zelfs zien, wat kost het dan om Frankie zijn oogkleppen iets meer open te laten zetten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik dacht hij cvm was... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toch Klaassen. Hopen dat het alleen een beetje pijn is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hij kan aanvallend, controlerend en centraal achterin. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Maar ik neem aan dat Serero een linie opschuift. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nee, Serero gewoon CVM en Bazoer op 10. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hoewel een wedstrijd op zich, zal er volgende week echt een paar tandjes bij moeten ... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Daar zijn we het wel over eens! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kan het ff nog niet ontdekken....tis een beetje los zand nu |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Schone ben ik langzaam maar zeker wel weer klaar mee. Hoog tijd voor El Gappie. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Eerst vandaag maar even 3 puntjes binnenslepen |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Kan niet zeggen dat de eerste 20 minuten oké waren bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een verschrikkelijke tweede helft tot nu toe van Ajax.. Groningen gewoon in de Arena aan de bal de betere ploeg tegen Ajax.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat is best een knappe prestatie....zo makkelijk ben ik niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serero speelt gewoon op CVM en BAzoer linker aanvallende middenvelder.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hij is echt zo traag als dikke stront mawr zo goed in de combinatie. Geen type buitenspeler die ik graag zie. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik woon nu samen....heb rust in mijn reet |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Die tibbling is echt een leuke speler |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het ekftal is constant veel te lang bij Ajax, de verdediging staat zelf wel prima, maar door dat lange veld is de rest gewoon aan het lamballen zonder bal..
Het lijken wel twee verschillende teams, de verdediging en de rest.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jezus, wat is het dan timide als Ajax zo'n bal op het middenveld veroverd. Niemand die meteen gaat lopen op tempo maakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals Ajax nu speelt ga je de toppers niet winnen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dank u....wellis waar met een fanatieke Feijenoordse (die doet nu spelletjes op de comp) maar het gaat goed |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 21:26 schreef Eide het volgende:Jezus, wat is het dan timide als Ajax zo'n bal op het middenveld veroverd. Niemand die meteen gaat lopen op tempo maakt. Nee dat begon al vanaf 30ste minuut en zet lang door.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 21:26 schreef Eide het volgende:Jezus, wat is het dan timide als Ajax zo'n bal op het middenveld veroverd. Niemand die meteen gaat lopen op tempo maakt. Tis niet best nee |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dank u....wellis waar met een fanatieke Feijenoordse (die doet nu spelletjes op de comp) maar het gaat goed Een prestatie opzich haha. Kun je zondag er weer lekker inwrijven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax