|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
het lijkt erop dat ze te hard hebben getraind, ze zijn moe!
schone andersen millik kishna, zijn allemaal moe!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De eerste helft vond ik dat, behalve de eerste 5 minuten, wel meevallen. Maar na rust is het wel erg opvallend hoe weinig agressiviteit Ajax toont. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet op deze manier, en zeker niet als je niet als team speelt zoals nu, veld wordt constant veel te lang, alle tweede ballen zijn voor de tegenstander en overal liggen gigantische gaten.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Serero trouwens een dijk van een pot. Echt zeer goed. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Groningen heeft best wel een leuke ploeg hoor.....gaan de andere ook moeite mee krijgen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is Ajax verdedigend aan het doen man. Geen enkele druk op de bal, ze wachten net zo lang dat de bal tegen iemand aan geschoten wordt.. NIemand die een bal afpakt of het uberhaubt probeert.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 21:30 schreef Eide het volgende:[..] De eerste helft vond ik dat, behalve de eerste 5 minuten, wel meevallen. Maar na rust is het wel erg opvallend hoe weinig agressiviteit Ajax toont. Het elftal oogt vermoeid.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus wat is Ajax aan het doen zeg, dekken op 15 meter, spelers binnendoor laten komen, waardeloze tweede helft. Ajax onwaardig. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ajax....iets met een oog en een naald |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan moet Schone er nu af, ze hebben snelheid nodig.. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nou de 1-1 hangt in de lucht |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nu moet Ajax blijven concentreren dat ze juist geen tegendoelpunt krijgen. Een tweede doelpunt van Ajax, dat wordt nu steeds kleiner. Daarom juist meer gaan verdedigen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
schone heeft gewoon geen kracht meer om te rennen. zo iets heb ik echt nog nooit gezien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Ajax in de hele wedstrijd echt maar 2 grote kansen gekregen, waarvan 1 corner..
Op basis van kansen moet je gewoon 2-1 achter staan,,, |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tempo gaat omhoog......aan beide kanten |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Godsamme het lijkt nu al weer op dat typhus voetbal van voor de winterstop. Geen geld over voor een gerichte versterking, maar wel op trainingskamp naar Qatar. Als dit het resultaat is kunnen ze volgend jaar net zo goed in de Keukenhof gaan trainen. Ik wil een Ajax dat zeker in eigen huis de tegenstander 90 minuten opjaagt, uitstraalt hier is niets te halen, alleen maar vooruit denkt en doelpunten maakt. Dit sspelsysteem is absoluut kut, iedere boerenlullenploeg heeft binnen de kortste keren door hoe dit bejaardentempo te bespelen ... Frank wordt aub een keer wakker ipv in je eigen slappe gelul en deze onzin aanpak te blijven geloven. 17 finales? Niets maar dan ook helemaal nietsvan te zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waardeloze wissel van de Boer.. Schone kan bijna niet meer lopen en Kishna leek nog redelijk fit.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Weer zo'n godvergeten debiele wissel ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 21:37 schreef pth het volgende:Godsamme het lijkt nu al weer op dat typhus voetbal van voor de winterstop. Geen geld over voor een gerichte versterking, maar wel op trainingskamp naar Qatar. Als dit het resultaat is kunnen ze volgend jaar net zo goed in de Keukenhof gaan trainen. Ik wil een Ajax dat zeker in eigen huis de tegenstander 90 minuten opjaagt, uitstraalt hier is niets te halen, alleen maar vooruit denkt en doelpunten maakt. Dit sspelsysteem is absoluut kut, iedere boerenlullenploeg heeft binnen de kortste keren door hoe dit bejaardentempo te bespelen ... Frank wordt aub een keer wakker ipv in je eigen slappe gelul en deze onzin aanpak te blijven geloven. 17 finales? Niets maar dan ook helemaal nietsvan te zien. Heeft helemaal niets met het systeem te maken.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Schone en Andersen zijn ook rijp voor een wissel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wishfull thinking....sorry |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gelijkmaker gaat nog vallen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 21:39 schreef remco k het volgende:Waardeloze wissel van de Boer.. Schone kan bijna niet meer lopen en Kishna leek nog redelijk fit.. Dacht ook Schone eruit die komt amper nog vooruit |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
hoe gvd kun je kishna wisselen als schone nog minder loopt dan die dikke ronaldo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Deze snapte ik ook niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Die kut Antonia staat ook steeds vrij |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eindelijk eens een doelpoging. Prima schot van Milik hoewel afspelen ook had gekund. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Slappe zak van een Andersen pff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij het hele elftal hoor de tweede helft.. Op Serero na.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ieder zijn mening. Ik ben er van overtuigd dat het alles met dit ongelofelijke kutsysteem te maken heeft, wat Ajax onwaardig is en iedere vorm van dreiging, doelgerichtheid en creativiteit naar de klote helpt. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik snap wel waarom ze geen 6 hebben gehaald. serrero speelt een van zijn beste wedstrijden op 6, zeker de beste ajacied.
moissander is best goed aan het verdedigen en ook aantal mooie passes gegeven.
het is eerder te verwijten aan andere dat het minder loopt.
andersen speelde een geweldige eerste helft, 2de helft was de tank leeg. bij schone is de tank ook leeg maar dan zonder een goeie 1ste helft.
klaassen en schone zijn de mindere vandaag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 21:46 schreef pth het volgende:[..] Ieder zijn mening. Ik ben er van overtuigd dat het alles met dit ongelofelijke kutsysteem te maken heeft, wat Ajax onwaardig is en iedere vorm van dreiging, doelgerichtheid en creativiteit naar de klote helpt. Er zijn genoeg ploegen die met velugelspelers, en aanvallende middenvelders heel goed voetbal op de mat leggen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Haha Andersen Ajacied van de wedstrijd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan winnen door een eigen goal.. Pfffffff..
Maar goed, drie punten zijn binnen.. Jeeeeeeee.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ach welnee, Real Madrid, Barcelona en Bayern spelen ook met dit "kutsysteem". Het ligt echt aan kwaliteit op het veld. Als je ziet hoe Andersen en Schone elke keer het spel vertragen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bullshit dat is Serreo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Speelde een hele goede eerste helft, tweede helft matig, net als de rest van het elftal..
Serero had MOTM moeten zijn.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ze riepen net om Andersen hen ik niet bedacht haha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede goal van Kappelhof. Prima en leuk voor zo'n Amsterdamse jongen.
of zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 21:49 schreef remco k het volgende:[..] Speelde een hele goede eerste helft, tweede helft matig, net als de rest van het elftal.. Serero had MOTM moeten zijn.. Eens |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus eens dat Andersen wel een hele goede eerste helft heeft gespeeld?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja lekker maak er ook geen woord meer aan vuil! Nog 16 finales |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Andersen motm???? Hahaha wat een gelul! Ben in ieder geval blij dat die kleine Zuid-Afrikaan is gebleven. Die is voor mij de man van de wedstrijd! |
|
|
|